Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

28/01/2011 11:13 #2381 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Επειδή ζήλεψα και εγώ από το ξιφία του Γρηγόρη, χθες αρματώθηκα για βαρύ εγγλέζικο και 6 το πρωί ήμουν στο βράχο, μετά από ένα 2ωρο δρομολόγιο. Η θάλασσα ταραγμένη και θολή, το φεγγάρι μου χλωμό και τα παράμαλλα μου ντούρα.
Αποτέλεσμα το σκυλόψαρο που βλέπετε, μήκους 4 μέτρων και βάρους περίπου 300 κιλών. Ανέβηκε στο βράχο μετά από μάχη μιας ώρας. Σκέφτομαι να τον κάνω στη σούβλα.
Καιρό είχα να νιώσω τέτοια συγκίνηση....

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 11:55 #2382 από babinosv
Απαντήθηκε από babinosv στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Θα μας τρελάνετε! Παιδιά, η τελευταία μάχη που έδωσα ήταν με έναν ... σπάρο 200 γραμμαρίων! Θα πάθω εγκεφαλικό με αυτά που ποστάρετε! Μην τα ανεβάζετε αυτά τα θηρία, θα με κάνετε να κόψω το ψάρεμα!

Πλάκα κάνω, έτσι; Μπράβο σας! Πάντε τέτοια!

Αν δε βρέξεις τον πωπό σου ψάρια δεν πιάνεις!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 12:32 #2383 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
βρε ψευτακα η πινακιδα του αγροτικου ειναι απο την αλεξανδρουπολη  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2011 09:48 #2384 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Του κουμπάρου μου είναι που επαγγέλεται αγρότης...ΧΝΕ πινακίδα, που κολλάει η Αλεξανδρουπολη ;

Να δείτε παιδιά κεφάλια να τρελλαθείτε. Τα φρένα να ουρλιάζουν. Το καλάμι μαγκουρα. Να δαγκώνει ότι βρει. Αφού όταν σκέφτηκα να του ανοίξω την κοιλιά, μου ήρθαν στο μυαλό σκηνές από τα σαγόνια του Καρχαρία που ανοίγουν οι επιστήμονες τη κοιλιά του 7μετρου καρχαρία και βρίσκουν μέσα μια πινακίδα, παπούτσια και ένα κομμάτι τσιμέντο...

Μεγάλη συγκίνηση...όπως φαντάζομαι και του επαγγελματία που το έβγαλε με το αλιευτικό....
Και για να είμαστε δίκαιοι, αν κρίνουν οι συντονιστές ότι πρεπει να σβηστεί το ποστ, ας σβηστεί. Οχι τίποτα αλλο, αλλά για να μην κομπλαριστούν τα μέλη και δεν ξαναποστάρει κανείς.

:give_rose:
:good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2011 21:45 #2385 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Περιμενα αρκετο καιρο να ερθει μια καλη ημερα να σπιναρο!
Σημερα ηταν αρκετα ιδανικος καιρος με δυνατη βροχη και 5νταρι φατσα καιρο!
Ετσι το μεσημερι επιστρατευσα 2 σπινοκαλαμα,ενα 10-40 και ενα 6-29.
Το βαρυ το ειχα για μπομπαρδα με σιλικονες,και το dropshot το δουλεψα σε τεχνιτα μεσα στο οριο του.
Ετσι αρχισα με μπομπαρδα και σιλικονες,οπου και βγεικαν αρκετοι σουγιαδες,που επεστρεψαν πισω να φοναχουν τους γονεις τους  :crazy:
Πραγματικα οι γονεις δεν θελανε σιλικονες και επιθυμουσαν τεχνιτα με σαλαγκιες.
Οι οροι αντισταφηκαν και το πρωτο μεγαλουτσικο μελος της Οικογενειας ειρθε με αρκετη αντισταση εξω :yes:
Το μεγαλο μελος της Οικογενειας ειρθε μετα απο 10 λεπτα χωρις παρα πολυ αντισταση!
Δεν καταλαβε απο που του ειρθε μιας και ηταν στους 30 το πολυ ποντους νερο και στην ακρη.
Ετσι ειρθε και αυτο στο ψυγειο μου  :yes:
Μετα απο λιγο μπερδεψε η πετονια στην κορυφη,με αποτελεσμα να χασω το ψαρακι,και να ξεκολλυσω το δαχτυλιδι της κορυφης.Οποτε το ψαρεμα σταματησε εκει.
Το ραντεβου θα ειναι για αυριο ξανα,γιατι τετοιες ημερες ερχωνται αρκετα δυσκολα στα μεροι μου  :spiteful: και τις περιμενω πραγματικα!
Το μικρο 950 γρ.
το μεγαλο 3.040
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2011 08:10 #2386 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλημερα φιλε ηλια,
μπραβο οχι τοσο για την ψαρια σου οσο για το κουραγιο σου με τετοιο καιρο,
να σου πω την μαυρη αληθεια βλεποντας σε ετσι ντυμενο κ τον καιρο ζηλεψα κ σκεφτηκα πως θαταν σουπερ γιαα σερφ καστινγκ οπως βλεπω την θαλασσα πισω σου.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2011 21:28 #2387 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Νασο φιλε μου το ντυσιμο ειναι το Α και το Ω αν θες να ψαρεψεις και να περασεις καλα :yes:
Σκεψου οτι οταν σπιναρο ειμαι σχεδον μεχρι το γονατο μεσα στο νερο  :crazy:

Ετσι σημερα ειχε ποιο πολυ κρυο απο εχθες και αρκετο κοσμο σε σχεση με εχθες που εριχνε καλη βροχη.
Ετσι το ψαρεματακι μου το εκανα εστω και για μια ωριτσα,μιας και ειχα δουλιτσες να κανω.
Το μονο κακο με εχθες ηταν που δεν ειχε δυνατο καιρο ωστε να αρπαξει κανενας καλος σαν εχθες.
Δεν εμεινα ομως σε παραπανω και εβγαλα 4 κοματια των 800γρ.
Τα δυο ειναι σε φωτο..
Τα χιονακια στο βουνο εμψιχοσανε λιγο την κατασταση,αλλα ο συναστιζμος εκανε την διαφορα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2011 23:29 #2388 από ΣΠΥΡΟΣ
Απαντήθηκε από ΣΠΥΡΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Hλια μπραβο χαρα στο κουραγιο σου γερα φιλε συνεχισε :victory:

Σεβομαι τη γαλανη και τα παιδια της

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2011 17:42 #2389 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Με αρκετό κρύο ... και πολύ ευχαρίστηση...

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2011 17:45 #2390 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αρκετά αθόρυβα ο Νικολάκης έβγαλε 2 λαβράκια 1,5 και 1,4 κιλά αντίστοιχα....

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.348 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection