- Δημοσιεύσεις: 381
- Μου αρέσει που έλαβε 75
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φίλε Νάσο , για το Γρηγόρη δεν νομίζω ότι ισχύει μόνο αυτό που είπες "Σου παει στο χερι φιλε μου η εν λογω τεχνικη " ούτε είναι θέμα τύχης. Και «εξηγούμε» :
Από ότι φαίνεται (προσωπική μου άποψη) ο Γρηγόρης i) έχει «φάει» πολλές ώρες στην εκμάθηση και τις βελτίωση της τεχνικής του jigging ii) έχει αφιερώσει αρκετές ώρες στην αναζήτηση πληροφοριών στον internet iii) έχει “επενδύσει” ένα σεβαστό ποσό σε εξοπλισμό (εξίσου σημαντικό γιατί ο καλός εξοπλισμός σε βοηθάει να εξελίξεις την τεχνική σου) iv) από ότι φαίνεται το 70% του ψαρευτικού του χρόνου είναι αφιερωμένο στο jigging……αρά δεν έτυχε… πέτυχε
Ο Γρηγόρης λοιπόν αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά με την τεχνική που του αρέσει σε αντίθεση με εκείνους που προσπαθούν μέσα σε λίγο χρόνο και με λίγα χρήματα να σηκώσουν όλοι την θάλασσα.
To jigging είναι δύσκολη τεχνική ή οποία εξελίσσεται συνέχεια και γρήγορα αρα θέλει κόπο και χρόνο αλλά και τα αποτελέσματα δεν είναι και άσχημα …….ε?
Μπράβο και πάλι Γρηγόρη….. σου εύχομαι το επόμενο ψάρι να είναι μαγιάτικο over 20KG να χαρείς μάχη !!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλησπέρα φίλε Νάσο ,μαλλον δεν προσεξες καλα τι ειπα στο γιαννη,
δεν ανερω καθολου ολα αυτα που αναφερεις κ θα ηταν αδυνατο απο την μια μερα στην αλλη καποιος να περνει ψαρια με μια τετοια απαιτητικη τεχνικη.
ειπα οτι απλως του παει κ στο χερι ... πιστευω οτι ολοι καταλαβαινουν ποτε μια τεχνικη σου παει στο χερι αυτο απλα κ τπτ αλλο.
νασος
ΥΓ: αν με ξαναδιαβασεις προσεκτικοτερα δεν θα βρεις πουθενα την λεξη ΜΟΝΟ που αναφερεις
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλημέρα αγαπητοί φίλοι!
Μετά από μία αποτυχημένη εξόρμηση και το χάσιμο ενός πολύ μεγάλου ψαριού,την επόμενη ημέρα ήρθε η δικαίωση!
Το κρύο πολύ,-3 όταν ξεκίνησα από το σπίτι μου και -1 στη θάλασσα το ξημέρωμα.Ξεκίνησα με τον αδερφό μου για έναν μακρινό ψαρότοπο έχοντας 2 ώρες στην διάθεσή μας.Ο καιρός και πάλι δύσκολος,3αρι ΒΔ,τα ψάρια λιγοστά και ο χρόνος μας περιορισμένος.Με την τεχνική του Vertical Jigging γύρω στις 08:45 χτυπάει ο παρακάτω ξιφίας.Τα φρένα προρυθμισμένα στα 5 kg να έχουν πάρει φωτιά,φοβερά κεφάλια,πολύ δυνατή μάχη.Μάχη που την ονειρευόμουν πολύ καιρό και επιτέλους την έζησα.Μετά από 20 περίπου λεπτά ανέβηκε στη βάρκα χωρίς να έχει πλέον καθόλου δυνάμεις.Η ζυγαριά σταμάτησε στα 17 kg!
Τα συναισθήματα που ζεις τη στιγμή που παλεύεις τέτοια ψάρια είναι απερίγραπτα!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD