Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

27/01/2011 12:20 #2371 από Πάνος Δακίδης (Dakidis)
Απαντήθηκε από Πάνος Δακίδης (Dakidis) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Grigori, tha mas trellaneis!

Se zileuo file pou exeis kairo kai vriskese stin thalassa, eno ego kathomai sto grafeio kai perimeno to kalokairi gia na xanasmikso me tin galani.

Panta tetoia kai megalitera!

Panos
Apo tin pagameni Elvetia

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 12:29 #2372 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:aggressive: :violent1: :suicide2:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 13:23 #2373 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
γρηγορη μπραβο καλε μου φιλε,
στο ξαναειπα τις προαλλες κ ισως να μην του εδωσες πολυ σημασια , ενω ειναι κατι που εγω πιστευω ακραδαντα.
Σου παει στο χερι φιλε μου η εν λογω τεχνικη κ τα αποτελεσματα ειναι ορατ σε ολους κ ιδιαιτερως σε σενα.
Καπου σε ενα αλλο ποστ ειχα αναφερει οτι οι ξιφιες ενω ειναι δυνατα ψαρια η αντισταση τους δεν ειναι αναλογη των διαστασεων τους.
Με την ευκαιρεια που μου δινει ο γρηγορης θα αναφερω κ κατι που ειναι χρησιμο να ξερουμε ολοι μας ειδικα αν ο ξιφιας αποτελει μερος της διατροφης μας.
Ο ξιφιας εχει μια ιδιαιτεροτητα κ αυτη ειναι οτι το σωμα του, ειδικα στα μεγαλα ψαρια , γενναει ενα σκουληκι , η μαλλον καλυτερα ενα παρασιτο μαυρο σε χρωμα κ ειναι σαν σκουληκι κ του κατατρωει το κρεας του.
Η ολη περιοχη γυρω τριγυρω απο αυτο θεωρειτε μολυσμενη κ θελει προσεκτικο καθαρισμα κ αφαιρεση του παρασιτου αυτου.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 16:08 #2374 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φίλε Νάσο , για το Γρηγόρη δεν νομίζω ότι ισχύει μόνο αυτό που είπες "Σου παει στο χερι φιλε μου η εν λογω τεχνικη " ούτε είναι θέμα τύχης. Και «εξηγούμε» :
Από ότι φαίνεται (προσωπική μου άποψη) ο Γρηγόρης i) έχει «φάει» πολλές ώρες στην εκμάθηση και τις βελτίωση της τεχνικής του jigging ii) έχει αφιερώσει αρκετές ώρες στην αναζήτηση πληροφοριών στον internet iii) έχει “επενδύσει” ένα σεβαστό ποσό σε εξοπλισμό (εξίσου σημαντικό γιατί ο καλός εξοπλισμός σε βοηθάει να εξελίξεις την τεχνική σου) iv) από ότι φαίνεται το 70% του  ψαρευτικού του χρόνου είναι αφιερωμένο στο jigging……αρά δεν έτυχε… πέτυχε
Ο Γρηγόρης λοιπόν αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά με την τεχνική που του αρέσει  σε αντίθεση με εκείνους που προσπαθούν μέσα σε λίγο χρόνο και με λίγα χρήματα να σηκώσουν όλοι την θάλασσα.
To jigging είναι δύσκολη τεχνική ή οποία εξελίσσεται συνέχεια και γρήγορα αρα θέλει κόπο και χρόνο αλλά και τα αποτελέσματα δεν είναι και άσχημα …….ε?
Μπράβο και πάλι Γρηγόρη :victory:….. σου εύχομαι το επόμενο ψάρι να είναι μαγιάτικο over 20KG να χαρείς μάχη !!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 16:11 #2375 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Φίλε Νάσο , για το Γρηγόρη δεν νομίζω ότι ισχύει μόνο αυτό που είπες "Σου παει στο χερι φιλε μου η εν λογω τεχνικη " ούτε είναι θέμα τύχης. Και «εξηγούμε» :
Από ότι φαίνεται (προσωπική μου άποψη) ο Γρηγόρης i) έχει «φάει» πολλές ώρες στην εκμάθηση και τις βελτίωση της τεχνικής του jigging ii) έχει αφιερώσει αρκετές ώρες στην αναζήτηση πληροφοριών στον internet iii) έχει “επενδύσει” ένα σεβαστό ποσό σε εξοπλισμό (εξίσου σημαντικό γιατί ο καλός εξοπλισμός σε βοηθάει να εξελίξεις την τεχνική σου) iv) από ότι φαίνεται το 70% του  ψαρευτικού του χρόνου είναι αφιερωμένο στο jigging……αρά δεν έτυχε… πέτυχε
Ο Γρηγόρης λοιπόν αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά με την τεχνική που του αρέσει  σε αντίθεση με εκείνους που προσπαθούν μέσα σε λίγο χρόνο και με λίγα χρήματα να σηκώσουν όλοι την θάλασσα.
To jigging είναι δύσκολη τεχνική ή οποία εξελίσσεται συνέχεια και γρήγορα αρα θέλει κόπο και χρόνο αλλά και τα αποτελέσματα δεν είναι και άσχημα …….ε?
Μπράβο και πάλι Γρηγόρη :victory:….. σου εύχομαι το επόμενο ψάρι να είναι μαγιάτικο over 20KG να χαρείς μάχη !!!!!


Έχεις απόλυτο δίκιο Γιάννη!Πολύ σωστός!!! :good:

Να είσαι καλά φίλε!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 17:41 #2376 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μαλλον δεν προσεξες καλα τι ειπα στο γιαννη,
δεν ανερω καθολου ολα αυτα που αναφερεις κ θα ηταν αδυνατο απο την μια μερα στην αλλη καποιος να περνει ψαρια με μια τετοια απαιτητικη τεχνικη.
ειπα οτι απλως του παει κ στο χερι ...  πιστευω οτι ολοι καταλαβαινουν ποτε μια τεχνικη σου παει στο χερι αυτο απλα κ τπτ αλλο.

νασος

ΥΓ: αν με ξαναδιαβασεις προσεκτικοτερα δεν θα βρεις πουθενα την λεξη ΜΟΝΟ που αναφερεις  :give_rose:

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 20:17 #2377 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μπραβο Γρηγορη παντα αξιος
:give_rose: :give_rose: :give_rose:
Δεν φτιαχνουν οι διαχειρηστες ενα ποστ αλλο
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Τα ψαρια του Γρηγορη
:give_heart: :give_heart: :give_heart:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 23:11 #2378 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

μαλλον δεν προσεξες καλα τι ειπα στο γιαννη,
δεν ανερω καθολου ολα αυτα που αναφερεις κ θα ηταν αδυνατο απο την μια μερα στην αλλη καποιος να περνει ψαρια με μια τετοια απαιτητικη τεχνικη.
ειπα οτι απλως του παει κ στο χερι ...  πιστευω οτι ολοι καταλαβαινουν ποτε μια τεχνικη σου παει στο χερι αυτο απλα κ τπτ αλλο.

νασος

ΥΓ: αν με ξαναδιαβασεις προσεκτικοτερα δεν θα βρεις πουθενα την λεξη ΜΟΝΟ που αναφερεις  :give_rose:

Καλησπέρα φίλε Νάσο ,

Το ποστάρισμα σου το διάβασμα και συμφωνώ απόλυτα , ίσως να μην έγινε κατανοητό  έτσι όπως το έγραψα και σου ζητώ συγνώμη. Την λέξη μόνο την έβαλα εγώ για να δώσω έμφαση στο θέμα και όχι ότι την αναφέρεις εσύ.
Η γνώμη μου είναι ότι το jigging είναι μια τεχνική που όλοι μπορούν να την κάνουν (το όλοι έχετε στο μυαλό σου.... ) δεν έχει να κάνει με το χέρι. Ο Γρηγόρη έχει αυτά τα αποτελέσματα που βλέπουμε όχι μόνο επειδή του πάει η τεχνική "έχει χέρι" αλλά γιατί έχει φάει πολλές ώρες στην προσπάθεια να μάθει να "κουνάει" σωστά το καλάμι. Εγώ έχω να ασχοληθώ με άλλο ψάρεμα τουλάχιστον ενάμιση χρόνο πιστεύω ότι παρόμοια περίπτωση θα είναι και ο Γρηγόρης. Το θέμα είναι αν σου αρέσει αυτός ο τρόπος ψαρέματος με καλάμι και έχεις το μεράκι να ασχοληθείς.
Υ.Γ.
Φίλε Γρηγόρη ελπίζω να μην σε γλωσσοφάγαμε και κανείς να πιάσεις ψάρι κάνα μήνα…. χιχιχι :rofl: :rofl: :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 00:07 #2379 από Βασίλης Τσιπ
Απαντήθηκε από Βασίλης Τσιπ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Καλημέρα αγαπητοί φίλοι!
Μετά από μία αποτυχημένη εξόρμηση και το χάσιμο ενός πολύ μεγάλου ψαριού,την επόμενη ημέρα ήρθε η δικαίωση!
Το κρύο πολύ,-3 όταν ξεκίνησα από το σπίτι μου και -1 στη θάλασσα το ξημέρωμα.Ξεκίνησα με τον αδερφό μου για έναν μακρινό ψαρότοπο έχοντας 2 ώρες στην διάθεσή μας.Ο καιρός και πάλι δύσκολος,3αρι ΒΔ,τα ψάρια λιγοστά και ο χρόνος μας περιορισμένος.Με την τεχνική του Vertical Jigging γύρω στις 08:45 χτυπάει ο παρακάτω ξιφίας.Τα φρένα προρυθμισμένα στα 5 kg να έχουν πάρει φωτιά,φοβερά κεφάλια,πολύ δυνατή μάχη.Μάχη που την ονειρευόμουν πολύ καιρό και επιτέλους την έζησα.Μετά από 20 περίπου λεπτά ανέβηκε στη βάρκα χωρίς να έχει πλέον καθόλου δυνάμεις.Η ζυγαριά σταμάτησε στα 17 kg!
Τα συναισθήματα που ζεις τη στιγμή που παλεύεις τέτοια ψάρια είναι απερίγραπτα! :give_rose:


Φίλε, μας έχεις φτιάξει τη μέρα...
Μπράβο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 06:58 #2380 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ολα καλα Γιαννη, νερο κ αλατι που λεμε κατω απο το αυλακι,
αλιμονο να τσακωθω για κατι που αλλωστε δεν προερχετε απο μενα ,
οσο κ να ξεφυλισεις τις σελιδες του σαιτ θα δεις οτι το τελευταιο που επιζητατε απο ολα τα μελη ειναι οι παρεξηγησεις που ναι στειρες κ δεν οδηγουν πουθενα.
Εχω καταλαβει οτι κ εσυ ασχολησε με την εν λογω τεχνικη κ για αυτο εξιταρεσε τοσο οταν βλεπεις κατι σχετικο με αυτη απο αλλα μελη συμβαινει σε ολους κατι τετοιο πιστευω κ ειναι καπολυτα φυσιολογικο.
νασαι καλα να  μην πιανουμε κ τον χωρο με σχετικως ανουσια πραγματα , οταν υπαρχουν σπουδαιοτερα ,βλεπε ψαρια γρηγορη, .

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.520 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection