Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

09/01/2011 20:41 #2361 από Δημητρης Πετρακος jplavrio
Απαντήθηκε από Δημητρης Πετρακος jplavrio στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Για μενα ειναι καθαροτατο φαγκρι κ οχι τσαουση το εν λογω ψαρι.
Τωαρ βεβαιως βεβαιως δεν αθ ανοιξουμε αντιπαραθεση αν ειναι η αν δεν ειναι διοτιη ουσια ειναι μια κ ο μπακλαβας γωνια ΤΟ ΨΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΘΑΡΟ ΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
κ αυτο που εχει σημασια ειναι οτι ειναι ενα φοβερο ψαρι που επικυρωνει μια καταπληκτικη ψαρι του φιλου μας γρηγορη.
καλη χρονια

νασος


Φαγκρι...αναμφιβολα και μαλιστα στο οριο του για τα νερα μας.Η ποιο ορατη διαφορα του με τον τσαουση ειναι το ραχιαιο πτερυγιο.Αν ηταν τσαουσης και ειδικα σε αυτο το μεγεθος τα δυο πρωτα αγκαθια απο το ραχιαιο θα σχηματιζαν δυο προεκτασης σαν κεραιες.Το φαγκρι εχει τα μπραστα δοντια σαν κυνοδοντες,ο τσαουσης ποιο μικρα και λεπτα. :good:

ΕΓΓΛΕΖΟΣ....ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2011 10:26 #2362 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΠΡΟΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΡΟΣ ΠΕΜΠΤΗ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΩΝ,ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΨΑΡΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ.ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ Η ΠΑΛΑΙΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΣΑΡΓΟΥΣ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ,ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΨΑΡΕΥΕΙ.Η ΜΕΓΑΛΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΩΣ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΑΣΤΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ.ΨΑΡΕΨΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΑΝΔΡΕΑ ΟΛΗ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΔΕΚΑ ΤΟ ΠΡΩΙ.Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΧΤΑΠΟΔΙ ΓΥΡΟ ΣΤΟ ΚΙΛΟ,ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΟΡΕΧΤΗΚΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΒΑΡΙΔΙ ΧΟΡΕΥΤΗ ΠΑΡΑ ΤΟ ΦΑΡΑΩ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΟΛΩΣΕΙ.ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΛΑ Η ΨΑΡΕΥΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ,ΔΕΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΑΙ,ΚΑΘΩΣ ΔΙΑΚΑΤΕΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΛΟΞΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΨΑΡΑΔΕΣ.ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΟΜΩΣ  ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ,ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2011 10:32 #2363 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
θανο καλημερα.αν θες γραφε με μικρα γραμματα.δυστυχως φιλε μου,εχουμε καιρο να δουμε φωτο στα ποστ απο αποτελεσματα φιλων.ευτυχως που ειναι και ο γρηγορης και βλεπουμε κανα ψαρι αλλοιως......
καλη σου μερα :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/01/2011 19:55 #2364 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπέρα στην παρέα!!!

Τονάκι (ντάσκα) 7 kg και κάτι με vertical jigging στα 65 μέτρα και ώρα 11:00!
Όμορφη μάxη γύρω στα 5 λεπτά!







Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/01/2011 20:27 #2365 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Καλησπέρα στην παρέα!!!

Τονάκι (ντάσκα) 7 kg και κάτι με vertical jigging στα 65 μέτρα και ώρα 11:00!
Όμορφη μάxη γύρω στα 5 λεπτά!


Γεια σου Γρηγόρη με τις ψαρούκλες σου!!!!
Τα ψάρια τα είχε δει να παίζουν οι τυχαία έπεσε στο jig σου?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2011 11:50 #2366 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
παρακαλειτε η διαχειρηση να παρει ολα τα συγχαρητηρια μου και να τα βαλει απο τωρα στο γρηγορη.ουφ με κουρασες. :ok:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/01/2011 20:48 #2367 από ΝΙΚΟΣ Α
Απαντήθηκε από ΝΙΚΟΣ Α στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθεσινό  ψαρεματάκι  7:00 - 15:00 2750gr  με  ακροβάτη. :dance3: :dance3: :dance3:[img][/img]

Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2011 11:35 #2368 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Καλησπέρα στην παρέα!!!

Τονάκι (ντάσκα) 7 kg και κάτι με vertical jigging στα 65 μέτρα και ώρα 11:00!
Όμορφη μάxη γύρω στα 5 λεπτά!

αξιος μπραβο βρε γρηγορη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2011 21:14 #2369 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
φίλε γρηγόρη δεν ήθελα σε καμιά περίπτωση να "θίξω το υπέροχο ψάρι σου ....
φυσικά και δε θέλω να κάνω αντιπάράθεση αλλά δείτε εδώ....
dentex gibbosus
εμφανή τα δόντια ...........
το ραχιαίο δεν είναι ομοιόμορφο και στα μεγάλα ψάρια οι κεραίες μπορεί να μην υπάρχουν
και βλέποντας καλύτερα τις φωτο..... στο τέλειωμα του ραχιαίου μαύρο στίγμα .........
δείτε ........ www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.j...HzBg&ved=0CCEQ9QEwAQ
καθώς και www.eol.org/pages/210976
όπως και να είναι μπράβο για το ψάρι
και πάλι πάντα τέτοια και καλύτερα. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 11:01 #2370 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα αγαπητοί φίλοι!
Μετά από μία αποτυχημένη εξόρμηση και το χάσιμο ενός πολύ μεγάλου ψαριού,την επόμενη ημέρα ήρθε η δικαίωση!
Το κρύο πολύ,-3 όταν ξεκίνησα από το σπίτι μου και -1 στη θάλασσα το ξημέρωμα.Ξεκίνησα με τον αδερφό μου για έναν μακρινό ψαρότοπο έχοντας 2 ώρες στην διάθεσή μας.Ο καιρός και πάλι δύσκολος,3αρι ΒΔ,τα ψάρια λιγοστά και ο χρόνος μας περιορισμένος.Με την τεχνική του Vertical Jigging γύρω στις 08:45 χτυπάει ο παρακάτω ξιφίας.Τα φρένα προρυθμισμένα στα 5 kg να έχουν πάρει φωτιά,φοβερά κεφάλια,πολύ δυνατή μάχη.Μάχη που την ονειρευόμουν πολύ καιρό και επιτέλους την έζησα.Μετά από 20 περίπου λεπτά ανέβηκε στη βάρκα χωρίς να έχει πλέον καθόλου δυνάμεις.Η ζυγαριά σταμάτησε στα 17 kg!
Τα συναισθήματα που ζεις τη στιγμή που παλεύεις τέτοια ψάρια είναι απερίγραπτα! :give_rose:






Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.545 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection