Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

30/12/2010 10:54 #2351 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα στην παρέα!

Ύστερα από μερικές αποτυχημένες εξορμήσεις επιτέλους ήρθε η δικαίωση!
Αποτέλεσμα το παρακάτω πανέμορφο φαγκρί!
Βγήκε στις 12 το μεσημέρι με την τεχνική του vertical jigging στα 94 μέτρα!
Ζυγίστηκε στα 7 kg ακριβώς,αν και το υπολόγιζα λίγο ποιο κάτω τελικά έπεσα έξω  :dance3:!!!
Η μάχη κράτησε γύρω στα 4 λεπτά!





Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 23:49 #2352 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μπραβο παληκάρια υπέροχο ψάρι .......
αλλά φαγκρί??????????????????????????
σχήμα λυθρινιού συναγρίδας ........χρώματα λυθρινιού ,,, με λίγο φαγκρί ....δόντια ..... προεξέχουν ..........μάλον συναγρίδας......
και................... το ραχιαίο στα μεγάλα άτομα  δεν είναι το μακρύ που  συναντάμε στα μικρά......
σπάνιο σε τέτοια μεγέθη αλλά είναι μάλλον ένα υπέροχο σπάνιο     
ΤΣΑΟΥΣΙ :yahoo:
(το φαγκρί είναι ποιό κοντό ποιό φαρδί με ποιό κεραμιδί χρώμα και ομοιόμορφη οδοντοστοιχία ............)
πάντα τέτοια και ................................μεγαλύτερα
καλή χρονιά :ok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2010 09:29 #2353 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Για μενα ειναι καθαροτατο φαγκρι κ οχι τσαουση το εν λογω ψαρι.
Τωαρ βεβαιως βεβαιως δεν αθ ανοιξουμε αντιπαραθεση αν ειναι η αν δεν ειναι διοτιη ουσια ειναι μια κ ο μπακλαβας γωνια ΤΟ ΨΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΘΑΡΟ ΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
κ αυτο που εχει σημασια ειναι οτι ειναι ενα φοβερο ψαρι που επικυρωνει μια καταπληκτικη ψαρι του φιλου μας γρηγορη.
καλη χρονια

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2011 12:44 #2354 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γεια σας φίλοι μου!

Καλή χρονιά εύχομαι σε όλους με υγεία!!!

Vertical Jigging στα 63 μέτρα!
Αποτέλεσμα μία πανέμορφη συναγρίδα 2,4 kg και μία εξίσου όμορφη στείρα 3kg!
Τα ψάρια χτύπησαν γύρω στις 08:45!




Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2011 13:06 #2355 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
τι εγινε ρε γρηγορη?αυτα ερχοντουσαν εξω για τα καλαμια μου,γιατι μου τα πηρες? :cray: :cray:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2011 16:33 #2356 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
οσα ψαρια κ να δω οσο ομορφα κ υγειη ναναι ,οατν βλεπω τα χρωματα της ραχης της συναγριδας ρε παιδια τελος ειναι ολα τα λεφτα για μενα .
Μπραβο βρε γρηγορη κ ξανα μρπαβο σου κ φτου μην σε ματιασουμε γιατι ξερεις καποιοι καποιοι σκανε απο την ζηλια τους δενμπορω να σου πω ονοματα γαυροβολιωτης ειναι απο Μ αρχιζει το ονομα του κ για να σου δωσω να καταλαβεςι το μεγεθος γρηγορη του προβληματος σου λεω το εξης :
τωρα που ειχε κατεβει Πειραια για να δει συγγενης κ να πανε κ τα πιστιρικια στο αλου αλου κ τα τιαυτα ηρθε κ απο δω στην δουλεια μου που λες κ τι εκανε ο αθεοφοβος ? πηρε ενα εγγλεζοκαλαμο κ ( εχω μια μεγαλη βουτα σε μεγεθος  2,5 χ 2 κ εκει βαζω τις γαριδες πριν την συσκευασια ) κ εκατσε απο πανω απο την βουτα κ ψαρευε γαριδες γιατι για ψαρια αστα βραστα  χαχαχχαχαχαχαχαχχ.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2011 19:28 #2357 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μπραβο Γρηγορη!!Θα ακολουθησουν και αλλες πιο μεγαλες συναγριδες μου φαινεται...Καλαμαρια εχει καθολου σε σας?Τι λαδιες ειναι αυτες που εχετε εκει ρε παιδια?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2011 00:31 #2358 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Την περασμενη τεταρτη ειχαμε παει για ψαρεμα casting με 2 ξαδερφια μου,ειμασταν εγω (Νικος Α') ο Νικος Β' και ο Νικος Γ'. :lol2: Διαλεξαμε τοπο,εγω και ο Νικος Γ' στησαμε τα καλαμια μας με δολωματα ακροβατη και αμερικανο,σε μοναγκιστρες αρματωσιες.Με το που επεσαν τα δολωματα στο νερο πηραμε αμεσως τσιμπιες,βγαζω εγω μια χειλου,δολωνω ξανα ριχνω βγαζω εναν σπαρο.Μολις νυχτωσε η τσιμπιες εκοψαν για τα καλα ο Νικος Β' ανελαβε την φωτια και καθησαμε ολοι γυρω να ζεσταθουμε.Βαρεθηκαμε να περιμενουμε και ειπαμε να αλλαξουμε μερος.Ο Νικος Β' και εγω πηγαμε με τα ποδια πιο κατω στα βραχια να βρουμε κανενα μερος.Τελικα ο Νικος Γ' ειχε μια καλητερη ιδιεα στο μυαλο του.Σβησαμε την φωτια,βαλαμε τα καλαμια στο αμαξι απο την οροφη ανοικτα,τα πραγματα πισω και φυγαμε.Βρηκαμε ενα καλητερο μερος οπου ψαρευαν κι αλλοι αριστερα μας και πιο μπροστα στα βραχια ενω εμεις δεξια τους σε μια μικρη παραλιτσα που σχηματιζονταν εκει.Ριξαμε και οι δυο (Α',Γ'),αναψαμε και εκει φωτια να ζεσταθουμε.Στον Νικο Γ' βλεπουμε μετα απο κανα 10 λεπτο του κανει μια μικρη τσιμπια,του λεω εγω αστο λιγο να το παρει καλα και μετα μαζεψε το.Δεν προλαβαινω να το πω και βλεπουμε το καλαμι στον αερα πανω στον στριποδα.Μαζευει,μαζευει να μια 400αρα μουρμουρα πιασμενη στον αμερικανο.Μετα απο καμια ωρα δεν ειχαμε παρει καμια τσιμπια,μου λεει ο Νικος Γ' αντε μαζεψε τα σιγα σιγα γιατι πηγε αργα,παμε να φυγουμε!Σηκωνομαι να μαζεψω και πριν πιασω το καλαμι στα χερια μου βλεπω τον ειδοποιητη να ανεβαινει σταθερα σαν καποιο ψαρι να εχει πιασει το δολωμα και να φευγει.Σφιγκω τα φρενα,καρφωνω,το νιωθω λιγο βαρυ το ψαρι,εκανε και μερικα κεφαλια.Ξαφνηκα στα 20-30 μετρα μακρια μου αρχιζει να αντιστεκεται παρα πολυ και απο δεξια που ξεκινησα να το φερνω κατεληξε αριστερα.Μετα απο κανα λεπτο το ψαρι αρχισε να αντιστεκεται παρα πολυ δεν μπορουσα να το φερω αλλο εξω εκανε συνεχως κεφαλια.Τι διαολο λεω......Βλεπω αυτος που ψαρευε διπλα μας εχει αρχισει να μαζευει και αυτος το καλαμι του.Ρε τι γινεται λεω ακουω το ψαρι να χτυπιεται στο νερο πλατσ πλουτσ διπλα στα βραχια λεω παει το χασαμε.Φωναζω του ψαρα να αφησει λιγο την πετονια του να βγαλω το ψαρι γιατι τελικα ειχαμε μπλεχτει...Τον βλεπω σηκωνει την πετονια μου βγαζει το ψαρι εξω και ξεμπλεκε τις πετονιες παω εκει γρηγορα μου δινει το ψαρι και την αρματωσια την ξεμπλεξε.Το ψαρι τελικα δεν ηταν καποιο τροπαιο αλλα ενα λιθρινι 350-400γρ.Ολη την κοντρα την ειχα εγω και ο διπλανος ψαρας που τραβουσε ο ενας τον αλλον... :lol2: :lol2:
Ειχα χαρει και εγω λεω καμια καλη τσιπουρα ηταν.Αλλα ενταξει μια χαρα ηταν και το λιθρινι.Τελικα ριξαμε αλλες δυο φορες και συζητουσαμε αυτο που ειχε γινει και γελαγαμε.
Με πηραν τηλεφωνο οι δικοι μου και με εκραξαν γιατι αργησα να γυρισω,φυγαμε.Το πρωι το εφαγα το ψαρι ψητο στα καρβουνα,θα ετρωγα μπριζολες αλλα προτιμησα να φαω φρεσκο ψαρι!Νοστιμο ηταν!
Τι πλακα και αυτο που ετυχε,μια χαρα την βγαλαμε και εκει,η παρεα στο ψαρεμα ειναι ολα τα λεφτα!
Γεια σας!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2011 22:44 #2359 από Μάνος (md)
Απαντήθηκε από Μάνος (md) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μέσα στις γιορτές σε 3 εξορμήσεις για spinning σε Πατραϊκό και Κορνθιακό κόλπο είχαν αποτέλεσμα  και τις σπάθες στις παρακάτω φωτό που βγήκαν με ένα silver rapala countdown, καλαμάρια και ένα λύχνο 500gr που κτύπησε σε κουταλάκι.

Να αλλάζετε πάνες και πολιτικούς για τον ίδιο λόγο.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2011 17:30 #2360 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καληπερα σε ολους.δυστηχως το πρωτο μου ψαρεμα για την χρονια ηταν αποτυχημενο.(ελπιζω να μη με παει ετσι ολο το χρονο  :sorry:).ψαρεψα σε λιμανι απο τις 7 ως τις 11 με δολωμα σαρδελα.τι τακο την εκανα,τι πολυαγκιστρο,τι με κοβωντας το κεφαλι και γυρνοντας το μεσα εξω με ελαστικο νημα,το ιδιο αποτελεσμα.χαρηκα σε μια στιγμη που λυγησε η μυτη του καλαμιου μου αλλα τζιφος η δουλεια!παντως ξεφυγα,καλα ηταν!
παμε για το επομενο(με σκουλικια ομως!! :yahoo:)!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.608 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection