Την περασμενη τεταρτη ειχαμε παει για ψαρεμα casting με 2 ξαδερφια μου,ειμασταν εγω (Νικος Α') ο Νικος Β' και ο Νικος Γ'.

Διαλεξαμε τοπο,εγω και ο Νικος Γ' στησαμε τα καλαμια μας με δολωματα ακροβατη και αμερικανο,σε μοναγκιστρες αρματωσιες.Με το που επεσαν τα δολωματα στο νερο πηραμε αμεσως τσιμπιες,βγαζω εγω μια χειλου,δολωνω ξανα ριχνω βγαζω εναν σπαρο.Μολις νυχτωσε η τσιμπιες εκοψαν για τα καλα ο Νικος Β' ανελαβε την φωτια και καθησαμε ολοι γυρω να ζεσταθουμε.Βαρεθηκαμε να περιμενουμε και ειπαμε να αλλαξουμε μερος.Ο Νικος Β' και εγω πηγαμε με τα ποδια πιο κατω στα βραχια να βρουμε κανενα μερος.Τελικα ο Νικος Γ' ειχε μια καλητερη ιδιεα στο μυαλο του.Σβησαμε την φωτια,βαλαμε τα καλαμια στο αμαξι απο την οροφη ανοικτα,τα πραγματα πισω και φυγαμε.Βρηκαμε ενα καλητερο μερος οπου ψαρευαν κι αλλοι αριστερα μας και πιο μπροστα στα βραχια ενω εμεις δεξια τους σε μια μικρη παραλιτσα που σχηματιζονταν εκει.Ριξαμε και οι δυο (Α',Γ'),αναψαμε και εκει φωτια να ζεσταθουμε.Στον Νικο Γ' βλεπουμε μετα απο κανα 10 λεπτο του κανει μια μικρη τσιμπια,του λεω εγω αστο λιγο να το παρει καλα και μετα μαζεψε το.Δεν προλαβαινω να το πω και βλεπουμε το καλαμι στον αερα πανω στον στριποδα.Μαζευει,μαζευει να μια 400αρα μουρμουρα πιασμενη στον αμερικανο.Μετα απο καμια ωρα δεν ειχαμε παρει καμια τσιμπια,μου λεει ο Νικος Γ' αντε μαζεψε τα σιγα σιγα γιατι πηγε αργα,παμε να φυγουμε!Σηκωνομαι να μαζεψω και πριν πιασω το καλαμι στα χερια μου βλεπω τον ειδοποιητη να ανεβαινει σταθερα σαν καποιο ψαρι να εχει πιασει το δολωμα και να φευγει.Σφιγκω τα φρενα,καρφωνω,το νιωθω λιγο βαρυ το ψαρι,εκανε και μερικα κεφαλια.Ξαφνηκα στα 20-30 μετρα μακρια μου αρχιζει να αντιστεκεται παρα πολυ και απο δεξια που ξεκινησα να το φερνω κατεληξε αριστερα.Μετα απο κανα λεπτο το ψαρι αρχισε να αντιστεκεται παρα πολυ δεν μπορουσα να το φερω αλλο εξω εκανε συνεχως κεφαλια.Τι διαολο λεω......Βλεπω αυτος που ψαρευε διπλα μας εχει αρχισει να μαζευει και αυτος το καλαμι του.Ρε τι γινεται λεω ακουω το ψαρι να χτυπιεται στο νερο πλατσ πλουτσ διπλα στα βραχια λεω παει το χασαμε.Φωναζω του ψαρα να αφησει λιγο την πετονια του να βγαλω το ψαρι γιατι τελικα ειχαμε μπλεχτει...Τον βλεπω σηκωνει την πετονια μου βγαζει το ψαρι εξω και ξεμπλεκε τις πετονιες παω εκει γρηγορα μου δινει το ψαρι και την αρματωσια την ξεμπλεξε.Το ψαρι τελικα δεν ηταν καποιο τροπαιο αλλα ενα λιθρινι 350-400γρ.Ολη την κοντρα την ειχα εγω και ο διπλανος ψαρας που τραβουσε ο ενας τον αλλον...

Ειχα χαρει και εγω λεω καμια καλη τσιπουρα ηταν.Αλλα ενταξει μια χαρα ηταν και το λιθρινι.Τελικα ριξαμε αλλες δυο φορες και συζητουσαμε αυτο που ειχε γινει και γελαγαμε.
Με πηραν τηλεφωνο οι δικοι μου και με εκραξαν γιατι αργησα να γυρισω,φυγαμε.Το πρωι το εφαγα το ψαρι ψητο στα καρβουνα,θα ετρωγα μπριζολες αλλα προτιμησα να φαω φρεσκο ψαρι!Νοστιμο ηταν!
Τι πλακα και αυτο που ετυχε,μια χαρα την βγαλαμε και εκει,η παρεα στο ψαρεμα ειναι ολα τα λεφτα!
Γεια σας!