Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

25/10/2008 13:57 #51 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ο χώρος γέμισε Ιδιώτες, με την ουσιαστική αρχαιοελληνική έννοια της λέξης.


Δεν είμαι πολύ δυνατός στα αρχαία, γιατί σπούδασα στη Γαλλία, θετικές επιστήμες.
Η λέξη όμως «Ιδιώτης» της αρχαίας ελληνικής, χρησιμοποιείται από τους γάλλους (Idiot) με την έννοια του ηλιθίου.
Δεν ξέρω αν αυτό αφήνεις να εννοηθεί φίλε Μιχάλη, και νομίζω ότι είναι λίγο προσβλητικό γι’ αυτούς που μετέχουν σ’ αυτόν τον διάλογο.

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 14:09 #52 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Χρήστο γειά σου,
το χαρακτηρισμό ιδιώτης τον έγραψα εγώ και όντως εννοώ τον ηλίθιο. Ο Μιχάλης είπε ότι ο χώρος γέμισε ιδιώτες. Χωρίς να έχω μιλήσει μαζί του, είμαι σίγουρος πως όταν λέει "ο χώρος" εννοεί ο χώρος του ψαρέματος.Αν διαφωνείς είναι δικαίωμα σου. Αλλά είναι προφανές πως δεν εννοεί το psarema.gr. Ας μην ψάχνουμε αφορμές για νέες αντιπαραθέσεις. Όσο για τις περιβαλλοντολογικές ευθύνες του καθένα μας, η γνώμη μου είναι πως είναι ευθέως συγκρίσιμες. Το ίδιο επιβαρύνει ο κακός ψαράς με την τράτα. Το ίδιο επιβαρύνει η σακούλα με τα σκουπίδια που αβίαστα πετάω στο δρόμο με το εργοστάσιο. Είμαστε δισεκκατομύρια και αυτό κάνει και τα σκουπίδια μας δισεκκατομύρια. Αν νομίζεις ότι είμαι λάθος μπορούμε να το συζητήσουμε χωρίς να αντιπαρατεθούμε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 14:53 #53 από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μια και γίνεται αναφορά στην Ελληνική γλώσσα,

θα παρακαλούσα να χρησιμοποιούμε τον πλούτο αυτής,

και οχι διαφόρους νεοελληνικούς χαρακτηρισμούς και υποννοούμενα.

Οποιος έχει να παραθέσει επιχειρήματα ας το κάνει,

χωρίς ένταση και με ερειστικό τρόπο και χωρίς να προσβάλει τους συνομιλιτές του.

Για να προβληματιστούμε και να μας προβληματίσουν.

:give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 15:53 #54 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ο χώρος γέμισε Ιδιώτες, με την ουσιαστική αρχαιοελληνική έννοια της λέξης.


Δεν είμαι πολύ δυνατός στα αρχαία, γιατί σπούδασα στη Γαλλία, θετικές επιστήμες.
Η λέξη όμως «Ιδιώτης» της αρχαίας ελληνικής, χρησιμοποιείται από τους γάλλους (Idiot) με την έννοια του ηλιθίου.
Δεν ξέρω αν αυτό αφήνεις να εννοηθεί φίλε Μιχάλη, και νομίζω ότι είναι λίγο προσβλητικό γι’ αυτούς που μετέχουν σ’ αυτόν τον διάλογο.


Και όμως, ιδιώτης δε σημαίνει ηλίθιος όπως το χρησιμοποιούν οι αγγλογάλλοι.
Ιδιώτης = το αντίθετο του "πολίτη". Εγωϊστής, αποκομμένος απο τα κοινά, αφελώς εγκλωβισμένος στις δικές του προσωπικές αντιήψεις.
Ήταν βέβαια απαξιωτικός χαρακτηρισμός, αλλά όχι όπως τον χρησιμοποιούν οι (αφελείς τότε που πρωτάκουσαν τη λέξη) δυτικοί.

Επίσης, σαφώς και ΔΕΝ εννοούσα το συγκεκριμένο φόρουμ, εδώ φάνηκε επανειλημμένα ότι τα ποσοστά "κολλημένων" είναι πολύ πολύ χαμηλότερα απο "έξω".

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 15:58 #55 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ήμαρτον κύριε Μιχάλη μας.
Φτάνουν τα μαθήματα και οι υποδείξεις !!!
Λίγη ταπεινότητα δεν κάνει κακό .
Εντάξει το παραδεχόμαστε είστε πολύ καλός ψαράς και λόγιος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 16:09 #56 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αρετη προσπαθησε να μην ειρωνευεσαι τους συνομιλητες σου και μαθε να κανεις διαλογο!
επειδη δεν συμφωνεις με τον Μιχαλη δεν σημαινει οτι πρεπει να απαντας μ αυτον τον τροπο!
εαν συμφωνουσες με τις αποψεις του θα εκανες αυτο το ποστ?

Αν εχεις τυχη διαβαινε............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 16:17 #57 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
κύριε Νίκο διαβάστε παρακαλώ όλη τη συζήτηση και θα καταλάβετε ότι σε πολλά από αυτά που  λέει ο κ.Μιχάλης συμφωνώ, δεν συμφωνώ  όμως με τον τρόπο που τα λέει, γιατί προκαλεί.
Ας ψαρέψει ο καθένας με τον τρόπο και τα καλάμια που θέλει, γιατί πρέπει να αισθανόμαστε και εκεί ( στο ψάρεμα μας) υπό επιτήρηση;

Γιατί να καταδικάζουμε την όποια πρόοδο και γνώση αποκτά κάποιος που ασχολείται εντατικά με το ψάρεμα;
Προσπαθώ εν τέλει να καταλάβω που το πάει η συζήτηση……

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 18:00 #58 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΛΕΙΠΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΟΦΕΙΛΩ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ!ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΣΑΣ ΛΕΝΕ...ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΗΓΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ 50+ΧΡΟΝΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΣΠΑΡΟΥΣ ΜΕ ΤΑ MF...KAI ENAS 22AXRONOS ΜΕ ΤΟ HYPERLOOP ΤΟΥ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΣΥΝΑΓΡΙΔΕΣ!ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΙΓΟ ΣΤΕΝΑΧΟΡΟ!ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΨΑΡΕΨΕΙ ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΧΑΣΤΕ ΨΑΡΕΨΕΙ ΘΑ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΙΟΣ 1 ΣΥΝΑΓΡΙΔΑ 1 ΣΑΡΓΟ ΚΑΙ 8-9 ΜΠΑΛΑΔΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΟΛΟΝΥΧΤΙΟ ΨΑΡΕΜΑ!ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΤΕΡΑ!ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΨΑΡΑΓΟΡΑ...ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΕΝΑ ΚΑΛΑΜΙ ΕΝΑ ΑΓΓΙΣΤΡΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΡΟΜΕΝΗ ΑΡΜΑΤΟΣΙΑ!ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΓΡΙΔΕΣ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ...ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ?ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΨΑΡΕΜΕΝΑ ΕΝΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΨΑΡΑΓΟΡΑ...ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΚΥΡΙΕ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΟΜΕΝΑ!!ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΨΑΡΙΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΟΡΑΣΤΑ...(ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΡΙΔΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟ ΑΚΟΥΩ!!!)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 19:51 #59 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ήμαρτον κύριε Μιχάλη μας.
Φτάνουν τα μαθήματα και οι υποδείξεις !!!
Λίγη ταπεινότητα δεν κάνει κακό .
Εντάξει το παραδεχόμαστε είστε πολύ καλός ψαράς και λόγιος


Λόγιος;
Απο πού ξεφύτρωσε αυτό τώρα;
Καλός ψαράς; ΒΕΒΑΙΩΣ και είμαι. Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ φυσικά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 20:02 #60 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος


  Θα ήθελα να προσθέσω κάτι ακόμη. Δεν έχει μιλήσει κανείς σας για την αίσθηση
που σου προσφέρει ο εξειδικευμένος εξοπλισμός.
Ειδικά όταν κρατάς ένα εξαιρετικό πανάλαφρο καλάμι δύο τεμαχίων στα χέρια σου.

Μια προσωπική μου παρατήρηση.
Κρατώντας στα χέρια μου την υπέροχη ibanez μου η την υπέροχή Jackson μου ή την
υπέροχη χειροποίητη κλασική μου κιθάρα η αίσθηση που έχω δεν περιγράφεται. Ειδικά κατά
την διάρκεια παιξίματος των συγκεκριμένων οργάνων!!

Έτσι και με τα καλάμια. Νιώθω την αίσθηση στα χέρια μου! Το βιώνω. Ίσως μερικοί δεν μπορούν να το
καταλάβουν διότι βλέπουν το ψάρεμα πολύ στεγνά.

Το ψάρεμα είναι τέχνη!

ΦΙΛΙΚΑ

GM - M45


ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.740 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection