Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

24/10/2008 19:24 #21 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
και εγω αν αγοραζα σκαφος θα πηγαινα να ψαρευω γυλους..
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 19:33 #22 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εχεις πιασει πολλους σαργους πανω απο 23cm και πολλα μουσμουλια πανω απο 17.Εγω οχι??
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασίλης Θεοδωρίδης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 19:43 #23 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πεταλούδα:
Αν ήσουν λίγο πιό προσεκτικός, θα είχες υπόψη σου ότι τη χολή άλλοι τη ρίχνουν.

Α, και για να εξηγιόμαστε. ΕΙΜΑΙ κάτοχος ακριβών καλαμιών. Αλλά ούτε που μου περνά απο το μυαλό να τα χρησιμοποιήσω σαν "ασπίδα" για την οποιαδήποτε άποψη μου, πόσο μάλλον για το...ψάρεμα (που στο κάτω κάτω, απολαμβάνω το ίδιο και με το παλιοφτηνιάρικο τηλεσκοπικό της γυναίκας μου).

Όσο για το διάσημο πλέον σπάρο: θα τρελαθούμε εντελώς μου φαίνεται. Ακόμα επιμένετε ότι αυτός ο γόνος είναι ψάρι για να κρατηθεί απο οποιοδήποτε άτομο υπέγραψε τη δήλωση εναντίων των μηχανότρατων (που καταστρέφουν το γόνο, και μας κάνουν να σκίζουμε τα ιμάτια μας ομαδικώς;).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 19:59 #24 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φίλε Μιχάλη,
Νομίζω οτι οι υπερβολές, απ' όπου κι αν προέρχονται, μόνο κακό μπορούν να κάνουν σε ένα διάλογο.
Τι θέλω να πω?
Δεν μπορούμε να κάνουμε σύγκριση μεταξύ ψαρέματος ενός σπάρου και το ψάρεμα μιας τράτας, που καταστρέφει ότι βρει στο πέρασμά της. Είναι σαν να συγκρίνουμε έναν εισβολέα με τόξο (όπως οι αρχαίοι) με ένα εισβολέα που επιτίθεται με ατομική βόμβα... :crazy: :crazy:
Στο τέλος, αυτό που θα καταφέρουμε, αν χρησιμοποιούμε αυτούς τους τόνους στη συζήτηση, είναι να φοβούνται οι ψαράδες του Site την κατακραυγή και να μην ποστάρουν σε αυτά τα θέματα, όπως άλλωστε έχουν το δικαίωμα.
Δεν θέλω να κατακρίνω κανέναν, απλά συνιστώ λίγη προσοχή, στον τρόπο που ο καθένας μας διατυπώνει τις απόψεις του.

Φιλικά

Χρήστος 

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 20:02 #25 από Γρηγόρης (SpinnKiller)
Απαντήθηκε από Γρηγόρης (SpinnKiller) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Προς κ.Μιχαλη.Με το πρωτο μηνυμα σας μας παραθεσατε την αποψη σας περι νομιμων μεγεθων.Βεβαια βγαλατε και τη χολη σας για τους κατοχους ακριβων καλαμιων.Μεχρι εδω ολα καλα.Η αποψη σας καταγραφηκε στο ποστ.
Η εμμονη σας ομως να επανερχεστε στα ιδια και στα ιδια και μαλιστα με σκληροτερη γλωσσα κυριως για τους κατοχους ακριβων καλαμιων δειχνει τον αυταρχισμο σας για την επιβολη της δικη σας προδικασμενης αποψης και οχι την αγωνια σας για το μελλον της θαλασσας.
Η Αρετη σας εδωσε την απαντηση.
Α, ο σπαρος των 50 γραμμαριων αν το βαλω σε αποσταση 50cm απο τον ανθρωπο και τραβηξω  φωτογραφια απο την απεναντι μερια γινεται ανετα 1 κιλο.Κατι ξερουν τα περιοδικα???


Παραγγειλα ενα καλαμι των €500 lamiglas kenai custom εφτασε σημερα..Ο λογως που αγορασα τετοιο καλαμι ειναι για να παω να ψαρευω αθερινες....


ΕΛΕΟΣ ΠΛΕΟΝ ΡΕ!!! Τελικα μερικοι/μερικες  ειναι συντονισμενοι σε εντελως διαφορετικες συχνοτητες..


Απλα ελληνικα για να καταλαβεις :--->  

1. Οι φωτο με τα μικροψαρα ειναι προκλητικες. Αν επιασες μικροψαρο τουλαχιστο ΜΗΝ προκαλεις με το να ποσταρεις τετοιες φωτο!

2. Τα ακριβα καλαμια μαζι με τους γονους ειναι σαν να οδηγας μια ferrari και να εχεις μεσα γριες, αντι 2 μετρες γκομεναρες. (το πιασατε τωρα το σχολιο  του μηχαλη?)

3. τα σχολια που παν πακετο με τες 'ψαρουκλες' ειναι το πιο προκλητικο απο ολα, και ειλικρινα απορω μερικες φορες αν αυτοι σοβαρομιλουν η εχουν καποιο προβλημα και ενθουσιαζοντε ετσι ή αν το κανουν επιτηδες    :scratch_one-s_head:..

Αν σας αρεσει ο τροπος που ψαρευετε συνεχιστε οπως θελεται..! αυτο ομως δεν συμενει οτι θα αρεσει και στους αλλους

οποιoυ δεν αρεσω ας με κανει ignore ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 20:03 #26 από MariosK
Απαντήθηκε από MariosK στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Είναι σαν να συγκρίνουμε έναν εισβολέα με τόξο (όπως οι αρχαίοι) με ένα εισβολέα που επιτίθεται με ατομική βόμβα...


Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν αυτοί οι εισβολείς με τα τόξα σιγά σιγά ανακάλυψαν την πυρίτιδα και στην συνέχεια το πετρέλαιο και τελικά το ουράνιο :-).
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασίλης Θεοδωρίδης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 20:05 #27 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Κουβαλαμε που κουβαλαμε σε καθε ψαρεμα λογης λογης παρελκομενα που ο καθενας μας μοιαζει με κινητο μαγαζακι
ας κουβαλαμε και ενα μετρο ρε παιδια και ας ξεκινησουμε να συμπλεουμε με τους νομους αυτης της χωρας,ας ειμαστε
οι πρωτοι που θα το κανουν αυτο,ημιμετρα δεν υπαρχουν η κανουμε τα νομιμα η οχι,κακως γινονται αναφορες σε χρηματικη αξια
εξοπλισμου,σε φιγουρες κτλ κτλ ειναι ασχετα κατα την ταπεινη μου αποψη..

ειρηνη μεταξυ μας  :give_rose:  και σεβασμος στο νομο  :rtfm:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 20:31 #28 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν αυτοί οι εισβολείς με τα τόξα σιγά σιγά ανακάλυψαν την πυρίτιδα και στην συνέχεια το πετρέλαιο και τελικά το ουράνιο :-).


Ναι, αλλά μέχρι να διαδραματιστούν όλα αυτά πέρασαν κάποιες χιλιάδες χρόνια κι εμείς μιλάμε τώρα για την καταστροφή που θα μας έχουν κάνει οι τράτες στο εγγύς μέλλον, αν δεν σταματήσουν αμέσως.
Αντίθετα αν συνεχίσουν οι ψαράδες των μικρών σπάρων, την "καταστροφή" που κάνουν, θα περάσουν κάποιοι αιώνες μέχρι να τα καταφέρουν.
Αυτό δείχνει, οτι η γνώμη μου δεν είναι να υπερασπιστώ τους ψαράδες των μικρών σπάρων, αλλά απλά να κάνω την σύγκριση μεταξύ των δυο τεχνικών, που όπως βλέπουμε δεν μπορεί να είναι συγκρίσιμη.

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 20:37 #29 από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ενδιαφερον τοπικ αγγιζει ολους και θα ηθελα να τραβηξει πολυ μακρυα και να
δουμε πολλες αποψεις. Ταυτοχρονα θα ηθελα να το δω να περιφρουρηται απο
τα μελη και να μην χρειαστει καμμια διορθωση/επεμβαση/χειρισμος.

Καλο σαβ/κο και προτεινω να αμολησουμε ο καθε ενας μας απο ενα σπαρο, ετσι βρε
παιδι μου για το τοπικ  :ok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 20:37 #30 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δεν χρειάζεται να κουβαλάς μέτρο στην θάλασσα θα 'μας πάρουν με τα βότσαλα' στο τέλος!
Μετρήστε άπαξ το χεράκι σας :yes:

     Να κάνω και μια αυτοκριτική.
     Προσωπικά τα ψάρια (εκτός αν είναι καλά) τα δίνω σε άλλους που ξέρω ότι τα τρώνε ή τα επιστρέφω πίσω.
     ΕΚΤΟΣ αν η κυρά μου, της έρθει η επιθυμία και  μου πεί 'βρε άντρα φέρε μου κανένα σπαράκι'
     Ε,τότε θα της πάω 4-5 σπαράκια (μόνο σπάρο και γάβρο τρώει)

Οσον αφορά τον Παναγιώτη, νομίζω ότι περισσότερο θέλει να δείξει με χιούμορ κατά κάποιο τρόπο, τις ......αψαρίες του
παρά να κάνει επίδειξη στον εξοπλισμό του.
Αυτό μου δείχνουν οι εικόνες του και τον άνθρωπο δεν τον γνωρίζω.

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.791 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection