Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

24/10/2008 16:09 #11 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
βασιλη καλησπερα ,επειδη το θεμα με τα σπαρακια εχει παρατραβηξει οπως λες,ενα θα πω ακομα  ,οπως λεει και ο νικος παραπανω τα σπαρακια σα μεγεθος ειναι κανονικοτατα,οποτε αυτο που λεω ,δεν ειναι 'κανε οτι κανεις αλλα μη το μαθει κανεις'αυτα επιασε ,αυτα θα βγαλει στο topic ,απο θεμα μεγεθους ειναι ο.κ.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 16:35 #12 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Υπαρχουν 2 ορια στη ζωη μας γενικως...
Το οριο του "Νομου"
Και το οριο της "Συνειδησης" μας....
Το οριο του νομου,το εχουν ορισει αλλοι για μας (ανεξαρτητα με το αν εφαρμοζεται)
Το οριο ομως της συνειδησης μας,το κανονιζουμε εμεις!!!Και πρεπει να ειμαστε ενταξει.Πρεπει δηλ.να κατσουμε και να σκεφτουμε ποσο ψηλα ή χαμηλα εχουμε βαλει αυτο το οριο και αν ειναι το σωστο,διαφορετικα στο μελλον θα εχουμε προβλημα και με τον εαυτο μας και με τους γυρω μας
Και ως γνωστον...Το ποταμι δεν γυριζει πισω!!!

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 16:59 #13 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αυτο που δεν καταλαβαινω με το ταπεινο μου μυαλο ειναι πως μπορεις να αποκομισεις την ιδια ευχαριστηση απο τα σπαρακια
ενω σε αλλες φωτο βλεπω βλεπω πολυ αξιολογες ψαριες οπως πχ τα γοφαρια που παραθετει ο ιδιος φιλος λιγα ποστ παρακατω..

Συμφωνω απολυτα με τον Dreamer οτι απο ενα σημειο και περα και μαλιστα σε μια χωρα οπου οι νομοι και οι κανονισμοι ειναι χαλαροι
και ασταθμητοι τα ορια τα βαζουμε εμεις,το να καθησουμε και να κατηγορουμε καποιον για τη χαρα που αποκομιζει απο τη διαδικασια
του ψαρεματος ειναι λαθος,το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να αντιταξουμε τη γενναιοδωρια μας σε εκεινες τις βραδιες και τις
μερες που τα αποτελεσματα ειναι πενιχρα,μου εχει τυχει αρκετες φορες να πιανω 1-2 ψαρακια αλλοτε μικροτερου και αλλοτε σεβαστου
μεγεθους οπως πχ καποια λιγδα τα οποια οταν ερχονται στο τελος της εξορμησης η οταν ερχονται σε μια φαση που φαινεται ξεκαθαρα
οτι το ψαρεμα δεν θα ειναι αποδοτικο καλο ειναι κατα την ταπεινη μου αποψη να τα επιστρεφουμε στη θαλασσα,ειναι λιγο εξεζητημενο
και ειρωνικο το να καθομαστε με τις ωρες μονο και μονο ωστε στο τελος να αφανισουμε 1 η 2 ψαρακια,καλως η κακως εχουμε να
κανουμε με ζωντανα πλασματα και δεν βλαπτει στις τοσες φορες που δεν εχουμε αποτελεσματα να προστεθει αλλη μια,ειναι και αδικο
γιαυτα τα 1-2 ψαρακια που σε μια κακη βραδια αυτα ατυχησαν να βρεθουν στις αρματωσιες μας,προσωπικα καθολου ψαρια η 2 μικρες
λιγδες ειναι για μενα το ιδιο αποτελεσμα..

Εχουμε φτασει σε ενα σημειο που λιγη γενναιοδωρια ισως μας εξασφαλισει καποια στιγμη μια μικρη ανταμοιβη απο τη θαλασσα
και μονο γιαυτο αξιζει το κοπο..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 17:09 #14 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Λοιπων παιδια θα σας πω πως τα ψαρια ηταν πανω απο το οριο.
Οπως σας ειπα και στο αλλο τοπικ ο καθενας μπωρει να εκφραζετε και να ψαρευει με οτι αυτος θελει.

Τωρα σκεφτεικατε ποτε πως ο φιλος μετα τα σπαρακια ισως να τα αφεισε μετα απο την φωτογραφια που την υθελε ισως για το ημερολογιο το [ ψαροημερολογιο ] με τοπους ωρες κ.τ.λ

Στο κατω κατω ο ανρθωπος δηλωσε το αποτελεσμα στην ψαρευτρα του που ηταν εστω αυτα τα 2 ψαρακια που ξαναλεω πως ηταν μετρησιμα και πανω απο το οριο,αρα νομιμα.

Επισεις σε αλες φωτο εχει δηλωσει την αψαρια εστω με μια φωτο που ειναι χιλιες λεξεις και συμπερασματα που θα μπωρουσε ο καθενας να σκεφθει.
Αυτο κατα την γνωμη δηλωνει πραγματικα πως περασε ωραια διπλα στην θαλασσα και ας μην εβγαλε τιποτα,παρα μονο την φωτογραφια που ποσταρε και για μενα αυτο τον τιμα εως ατομο που παρεδεχε την αψαρια του.
Ασχετο το αν εχει εργαλεια τα οποια ακριβα η φθηνα οπως σας ειχα πει και στο αλλο τοπικ.

Επισεις νωμιζω πως ο φιλος εχει αρκετη νοημοσυνη ωστε  να πραξει προς το σωστο που νωμιζω πως σιγουρα το κανει και το εχει κανει πολες φωρες [ απελευθερωση ].

Για μενα καλο θα ειναι να μην πιανουμε ακραιες καταστασεις πριν της μελετησουμε σωστα και σκεφτουμε τις παραμετρους που μπωρει να εχουν οι φωτογραφιες του φιλου.

Και τελος πραγματικα πρεπει να σεβαστουμε το σαιτ που μας παρεχει την κουβεντα που κανουμε και να μην ποσταρουμε τουλαχιστον σε θεματα που ειναι μονο για ορισμενα θεματα και αφωρουν μονο αυτα!

Φιικα Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 17:27 #15 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θα πω μια μεγάλη καλησπέρα σε όλη τη παρέα και επίσης ότι χαίρομαι ειλικρινά που ανοίχθηκε αυτό το ποστ. Θα τεκμηριώσω και εγώ την άποψή μου λέγοντας τα εξής:
Τελικά ενοχληθήκαμε επειδή ο φίλος μας που έβγαλε τους σπάρους είχε ακριβά καλάμια;
Μας ενόχλησε ο σπάρος, λόγω του ότι δεν είναι πρώτης κατηγορίας ψάρι;
Τι μας ενόχλησε εν τέλει και κάνουμε τόση συζήτηση για ένα μπράβο και ένα σπάρο;
Περιβαλλοντολογική συνείδηση , μαζί σας και εγώ ναι πρέπει επιτέλους ο ερασιτέχνης ψαράς να την αποκτήσει, πρέπει να κατανοήσει ότι οφείλει να σέβεται το περιβάλλον  για να μπορέσει αργότερα αυτός, τα παιδιά του ,τα εγγόνια του να χαίρονται  ήλιο, θάλασσα, καθαρή ατμόσφαιρα.
Για πείτε μου όμως ο σπάρος των 20 εκ τι σχέση έχει με αυτά;
Μήπως είμαστε υπερβολικοί τελικά; ξέρουμε τα επιτρεπόμενα όρια αλιευμάτων ή μας αρέσει να δημιουργούμε εντυπώσεις;.
Ξέρετε ότι ο σπάρος της φωτο θα μπορούσε ίσως να κερδίσει και πρωτιά σε αγώνα ψαρέματος;
Γιατί μας αρέσει τελικά να βλέπουμε λάθη σε όλους τους άλλους και όχι στον ίδιο μας τον εαυτό ;

Παρακαλείτε όποιος δεν έχει βγάλει σπάρο
Όποιος δεν έχει φάει σπάρο
Όποιος δεν έχει σκοτώσει σπάρο έστω κατά λάθος
Όποιος δεν έχει δολώσει σπάρο για ζωντανό

Να μας ενημερώσει για να τον εντάξουμε στο Πάνθεον των αλάθητων ψαράδων.


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 17:33 #16 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ηλία, να με συγχωρείς αλλά επιμένω (ΔΕ θέλω να επικεντρωθεί όλη αυτή η κουβέντα στις φωτογραφίες ενός ατόμου, αλλά όχι να τη χαρακτηρίζουμε και "νόμιμη" ψαριά!):
Η σακούλα με τα σπαράκια μόνο 1-2 είχε που ΔΕΝ ήταν μωρά.
Το μελανούρι που κρεμιόταν πιό παλιά, ήταν δεν ήταν 5 εκατοστά.
Τα σπαράκια που κρεμιόντουσαν στις πιό πρόσφατες φώτο, ήταν με το ζόρι τριπλάσια-τετραπλάσια απο το..αγκίστρι.

ΔΕΝ είναι αυτό το θέμα όμως.
ΑΛΛΟ είναι:

Καταντήσαμε το ψάρεμα σε χώρο ειρωνικών σχολίων για το "μέγεθος" των....εργαλείων του καθενός, απαξίωσης των φτωχομπινέδων που δεν κατέχουν οι καημένοι το ευγενές άθλημα της ρίψης βαριδίων σε χωράφια , απαξίωσης των καημένων που ΔΕ μπορούν να ρίξουν πάνω απο 50 μέτρα .

Τώρα, αντιλαμβάνομαι ότι ο Παναγιώτης είναι ίσως ο ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΣ που θα έπρεπε να δεχτεί την "επίθεση" μου, γιατί ΔΕΝ είναι ένας απο αυτούς που ειρωνεύτηκε με άσχημο τρόπο άλλα μέλη, αλλά ήταν αρκετά...άτυχος ώστε να μοστράρει απαράδεκτες φωτογραφίες ενώ σαν φόντο υπήρχαν εξαιρετικά εργαλεία ψαρέματος, απο αυτά που βγάζουν καρχαρίες απο 200 μέτρα μακρυά. Όπως είπα και σε ένα απο τα διαγραμμένα σχόλια μου, αυτές οι φωτογραφίες είναι τουλάχιστον αντιαισθητικές.

Επίσης, βλέπω τώρα τρείς ψαρούκλες στο τόπικ των αποτελεσμάτων, 24 ώρες μετά που άνοιξε αυτό το θέμα. Απο το ίδιο άτομο που χαρακτήρισε ένα άλλο μέλος ΨΕΥΤΗ (πήγε και πήρε λέει τα ψάρια απο την...ψαραγορά) γιατί τόλμησε να ποστάρει αξιόλογη ψαριά που έκανε με ένα τηλεσκοπικό παλιοκάλαμο των 70 ευρώ. Θέλει λέει, ο Παναγιώτης, να βλέπει τα ψάρια να κρέμονται απο τα αγκίστρια για να πειστεί, και όχι σε λεκάνη. 24 ώρες μετά, βλέπουμε τις ψαρούκλες του σε...λεκάνη.


ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ λέω εγώ.
Φέραμε το άγχος του ανταγωνισμού και της επιβεβαίωσης ΚΑΙ στο ψάρεμα.
Ε, δεν πάμε καλά.

ΥΓ: Όσοι λέτε ότι οι αντιπαραθέσεις, τα δηκτικά σχόλια, οι κριτικές και γενικά η αντίδραση σε ό,τι μας ενοχλεί είναι "ανούσια σχόλια" ή "καυγάς χωρίς λόγο", σκεφτείτε αν θέλετε το site να καταντήσει σε ένα απέραντο τόπικ με σχόλια όπως "Άξιος!!!", "Θα μας τρελάνεις!!!!!" κ.λ.π.



Χαλαρώστε, σεβαστείτε ο ένας τον άλλο, και κυρίως ΔΕΧΤΕΙΤΕ ότι τα εργαλεία των χιλιάδων ευρώ είναι ΕΡΓΑΛΕΙΑ και όχι το ΨΑΡΕΜΑ. Απο εκεί ξεκίνησε η δική μου ενόχληση (εδώ και καιρό) και οι πολυσυζητημένες φωτογραφίες ήταν απλά η ΑΦΟΡΜΗ για να εκφράσω κάποιες σκέψεις μου.


Φιλικά,
Μιχάλης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 17:39 #17 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Θα πω μια μεγάλη καλησπέρα σε όλη τη παρέα και επίσης ότι χαίρομαι ειλικρινά που ανοίχθηκε αυτό το ποστ. Θα τεκμηριώσω και εγώ την άποψή μου λέγοντας τα εξής:
Τελικά ενοχληθήκαμε επειδή ο φίλος μας που έβγαλε τους σπάρους είχε ακριβά καλάμια;
Μας ενόχλησε ο σπάρος, λόγω του ότι δεν είναι πρώτης κατηγορίας ψάρι;
Τι μας ενόχλησε εν τέλει και κάνουμε τόση συζήτηση για ένα μπράβο και ένα σπάρο;
Περιβαλλοντολογική συνείδηση , μαζί σας και εγώ ναι πρέπει επιτέλους ο ερασιτέχνης ψαράς να την αποκτήσει, πρέπει να κατανοήσει ότι οφείλει να σέβεται το περιβάλλον  για να μπορέσει αργότερα αυτός, τα παιδιά του ,τα εγγόνια του να χαίρονται  ήλιο, θάλασσα, καθαρή ατμόσφαιρα.
Για πείτε μου όμως ο σπάρος των 20 εκ τι σχέση έχει με αυτά;
Μήπως είμαστε υπερβολικοί τελικά; ξέρουμε τα επιτρεπόμενα όρια αλιευμάτων ή μας αρέσει να δημιουργούμε εντυπώσεις;.
Ξέρετε ότι ο σπάρος της φωτο θα μπορούσε ίσως να κερδίσει και πρωτιά σε αγώνα ψαρέματος;
Γιατί μας αρέσει τελικά να βλέπουμε λάθη σε όλους τους άλλους και όχι στον ίδιο μας τον εαυτό ;

Παρακαλείτε όποιος δεν έχει βγάλει σπάρο
Όποιος δεν έχει φάει σπάρο
Όποιος δεν έχει σκοτώσει σπάρο έστω κατά λάθος
Όποιος δεν έχει δολώσει σπάρο για ζωντανό

Να μας ενημερώσει για να τον εντάξουμε στο Πάνθεον των αλάθητων ψαράδων.



Αρετή,
εντελώς άστοχες οι παρατηρήσεις σου.
Είτε δεν έχεις υπόψη σου, είτε ΘΕΛΕΙΣ να μην έχεις υπόψη σου το "background" όλης της ιστορίας.


Και μη μεγαλώσουμε άλλο το σπάρο, γιατί στο τέλος θα μας το βγάλεις και σαργό του κιλού.
Για όνομα του θεού δηλαδή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 18:05 #18 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ενδιαφερον τοπικ αγγιζει ολους και θα ηθελα να τραβηξει πολυ μακρυα και να
δουμε πολλες αποψεις. Ταυτοχρονα θα ηθελα να το δω να περιφρουρηται απο
τα μελη και να μην χρειαστει καμμια διορθωση/επεμβαση/χειρισμος.

Καλο σαβ/κο και προτεινω να αμολησουμε ο καθε ενας μας απο ενα σπαρο, ετσι βρε
παιδι μου για το τοπικ  :ok:

Καλη συνεχεια  και καλα να περασετε :bye: :give_heart:


Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 18:09 #19 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Οκ λοιπόν πίσω για να είμαι στο θέμα του background του τοπικ , νομίζω λοιπόν ότι κανείς από εμάς δεν πεινάει, απλά ψαρεύει και μακάρι να μπορούσε να έχει το δικαίωμα της επιλογής στα ψάρια που θα τσιμπήσουν το δόλωμα του.
Τελικά ,ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τι σας ενοχλεί;;
Ας κάνει ο καθένας την επιλογή του κύριε Μιχάλη, εσείς γιατί πρέπει να κουνάτε το δάχτυλο υποδεικνύοντας το σωστό ή λάθος , τι σας ενοχλεί εάν κάποιος ψαρεύει στα χωράφια  ή στη θάλασσα, γιατί είναι κακό κάποιος που διαθέτει χρήματα να πάρει ακριβά καλάμια; 
Το άγχος και τη διάθεση του  ανταγωνισμού, την έχουν μόνο όσοι θεωρούν το ψάρεμα ως μέσο για την  καταξίωσης τους

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 19:19 #20 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Προς κ.Μιχαλη.Με το πρωτο μηνυμα σας μας παραθεσατε την αποψη σας περι νομιμων μεγεθων.Βεβαια βγαλατε και τη χολη σας για τους κατοχους ακριβων καλαμιων.Μεχρι εδω ολα καλα.Η αποψη σας καταγραφηκε στο ποστ.
Η εμμονη σας ομως να επανερχεστε στα ιδια και στα ιδια και μαλιστα με σκληροτερη γλωσσα κυριως για τους κατοχους ακριβων καλαμιων δειχνει τον αυταρχισμο σας για την επιβολη της δικη σας προδικασμενης αποψης και οχι την αγωνια σας για το μελλον της θαλασσας.
Η Αρετη σας εδωσε την απαντηση.
Α, ο σπαρος των 50 γραμμαριων αν το βαλω σε αποσταση 50cm απο τον ανθρωπο και τραβηξω  φωτογραφια απο την απεναντι μερια γινεται ανετα 1 κιλο.Κατι ξερουν τα περιοδικα???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.807 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection