- Δημοσιεύσεις: 208
- Μου αρέσει που έλαβε 0
Να προσθεσω με την ευκαιρια και κατι ακομα!
καλο ειναι με τα ψαρια που ποσταρονται να μπαινει στη φωτο και ενα μετρο συγκρισης!μπορουμε να βαλουμε ενα αναπτηρα ενα κινητο τ/φ και πολλα αλλα!
το λεω αυτο γιατι μετα απο τοσο ντορο βλεπω ψαρια σε καινουριες φωτο με κοντινη ληψη και θα χουμε αλλα παλι!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
οταν ημουν πιτσιρικος νικο ψαρευα με απικο τα καλοκαιρια κ μετα επερνα μια φωτογραφικη κ φωτογραφιζα τα παντα ακομα κ τα δολωματα ...κ εβγαζα φωτο χανους απο τοσο κοντα κ φαινοντουσαν λες κ ηταν ροφοι...κ καποια στιγμη σενα ψαρεμα στο νησι μου με τον αδερφο μου ειχα βγαλει ενα σαργο του κιλου τον οποιο κ φωτογραφησα με τον ιδιο τροπο (η φωτογραφικη κολημενη πανω στο ψαρι...τοτε δεν υπηρχαν κ οι ψηφιακες να βλεπεις τι κανεις)...εδειχνα με τεραστια υπερηφανεια μετα την φωτο σε φιλους με τον σαργο κ δεν με πιστευαν...νομιζαν πως ειναι κ αυτος σε μεγεθος ροφοιδης χανου...τραυματικη εμπειριαΕ ναι γιατι το πιο ευκολο πραγμα ειναι να φωτογραφισεις απο κοντα ενα ψαρι και να το κανεις να φαινεται τερας!παντως βγαζω το καπελο στα ψαρια του marousioti!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Εννοειται οτι το συγκεκριμενο μετρο του μαραγκου που παραθετεις στη φωτο ειναι αρκετα μπαναλ ομολογουμενως
καλυτερα να αποκτησουμε καποιο πιο μοντερνο,καμια προταση ισως?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Το ένα όμως δεν αναιρεί το άλλο, δυστυχώς και οι δύο παρανομούν και σίγουρα ο ψαράς δεν δίνει καθόλου το καλό παράδειγμα στους γύρω του...
Φίλε Μάριε, επαναλαμβάνω αυτό που είπα στο προηγούμενο ποστ: Δεν δίνω άφεση αμαρτιών στον ερασιτέχνη που παρανομεί. Απλά λέω οτι οι καταστροφές που κάνουν δεν είναι συγκρίσιμες.![]()
Μην προσπαθείτε να συγκρίνετε το πόσο μεγάλο κακό κάνει κάποιος. Δηλαδή αν αύριο μια ηλίθια κυβέρνηση νομιμοποιήσει τον δυναμίτη τότε όλοι μπορούμε να πάρουμε από μια τράτα και να ξύσουμε τις παραλίες γιατί σίγουρα ο δυναμίτης κάνει 100 φορές μεγαλύτερη ζημιά από την τράτα άρα τουλάχιστο εμείς δεν κάνουμε τόση πολλή ζημιά? ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
Αυτά είναι μόνο δικά σου λόγια!! Κανείς δεν είπε οτι πρέπει να γίνεται ανταγωνισμός, στο ποιος θα κάνει την μεγαλύτερη ζημιά, αν και στην προκειμένη περίπτωση που αναφέρεσαι, μάλλον η τράτα κάνει περισσότερη ζημια από τον δυναμίτη.![]()
Αν μη τι άλλο εδώ παζαρεύουμε τους νόμους? Για μας δεν ισχύουν αλλά για τις τράτες ισχύουν?
Από που πηγάζουν αυτά τα συμπεράσματα, μπορείς να μου πεις?
![]()
Αν είναι τόσο σημαντικό ο αριθμός των ψαριών που θα πάρεις σπίτι τότε απλά μην πας για ψάρεμα αλλά πήγαινε σε μια ψαραγορά, πιο φθηνά θα σου ρθει!!!
Συμπέρασμα και πάλι αγνώστου προελεύσεως....![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Έτσι και με τα καλάμια. Νιώθω την αίσθηση στα χέρια μου! Το βιώνω. Ίσως μερικοί δεν μπορούν να το
καταλάβουν διότι βλέπουν το ψάρεμα πολύ στεγνά.
Το ψάρεμα είναι τέχνη! ΦΙΛΙΚΑ
Μήπως όμως Κώστα μου, απλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να προμηθευτούν ακριβά εργαλεία και αρκούνται αναγκαστικά στα φτηνότερα??![]()
Γιατί από τέχνη, τα φτωχά γεροντάκια που ψαρεύουν με τα παραδοσιακά τους εργαλεία, " από τέχνη σκίζουν....."![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αγαπητέ φίλε Μάριε,
Ούτε πιάνομαι ούτε θυμώνω, απλά κάνω συζήτηση-αντιπαράθεση σε γνώμες που παίρνουν το φως της δημοσιότητας και πρέπει κατά την γνώμη μου να απαντηθούν, αλλιώς θα εμφανιστούν σαν δεδομένα και άρα όλοι πρέπει να τα ασπαστούν.
Καταλαβαίνω οτι αυτά που λες δεν απευθύνονται προσωπικά σε μένα, αφού άλλωστε δεν με γνωρίζεις προσωπικά.
Όταν όμως γίνονται δηλώσεις όπως, «οι ερασιτέχνες ψαράδες κάνουν την ίδια ζημιά με τις τράτες», το ξέρω ότι δεν απευθύνονται σε μένα, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να απαντηθούν για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις.
Φιλικά
Χρήστος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD