Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

25/10/2008 22:25 #71 από Αντώνης Τζενετίδης(Barber)
Απαντήθηκε από Αντώνης Τζενετίδης(Barber) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Να προσθεσω με την ευκαιρια και κατι ακομα!
καλο ειναι με τα ψαρια που ποσταρονται να μπαινει στη φωτο και ενα μετρο συγκρισης!μπορουμε να βαλουμε ενα αναπτηρα ενα κινητο τ/φ και πολλα αλλα!
το λεω αυτο γιατι μετα απο τοσο ντορο βλεπω ψαρια σε καινουριες φωτο με κοντινη ληψη και θα χουμε αλλα παλι!

:good: νικο....οντως ενα πολυ καθημερινο αντικειμενο διπλα στα ψαρια μας (που παντα υπαρχει κοντα μας)μπορει να δωσει περισσοτερες πληροφοριες για το μεγεθος του...θα αποφευγοντε κ οι παρεξηγησεις...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 22:41 #72 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ε ναι γιατι το πιο ευκολο πραγμα ειναι να φωτογραφισεις απο κοντα ενα ψαρι και να το κανεις να φαινεται τερας!παντως βγαζω το καπελο στα ψαρια του marousioti!!! :good:

Αν εχεις τυχη διαβαινε............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 23:06 #73 από Αντώνης Τζενετίδης(Barber)
Απαντήθηκε από Αντώνης Τζενετίδης(Barber) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ε ναι γιατι το πιο ευκολο πραγμα ειναι να φωτογραφισεις απο κοντα ενα ψαρι και να το κανεις να φαινεται τερας!παντως βγαζω το καπελο στα ψαρια του marousioti!!! :good:

οταν ημουν πιτσιρικος νικο ψαρευα με απικο τα καλοκαιρια κ μετα επερνα μια φωτογραφικη κ φωτογραφιζα τα παντα ακομα κ τα δολωματα ...κ εβγαζα φωτο χανους απο τοσο κοντα κ φαινοντουσαν λες κ ηταν ροφοι...κ καποια στιγμη σενα ψαρεμα στο νησι μου με τον αδερφο μου ειχα βγαλει ενα σαργο του κιλου τον οποιο κ φωτογραφησα με τον ιδιο τροπο (η φωτογραφικη κολημενη πανω στο ψαρι...τοτε δεν υπηρχαν κ οι ψηφιακες να βλεπεις τι κανεις)...εδειχνα με τεραστια υπερηφανεια μετα την φωτο σε φιλους με τον σαργο κ δεν με πιστευαν...νομιζαν πως ειναι κ αυτος σε μεγεθος ροφοιδης χανου...τραυματικη εμπειρια :cray:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 23:11 #74 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Εννοειται οτι το συγκεκριμενο μετρο του μαραγκου που παραθετεις στη φωτο ειναι αρκετα μπαναλ ομολογουμενως
καλυτερα να αποκτησουμε καποιο πιο μοντερνο,καμια προταση ισως? 

:shok: :shok: :shok:

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2008 01:26 #75 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αστειευομαι αγαπητε φιλε  :yes3:

Χρονια σου πολλα και καλα,Υγεια και καλα ψαρεματα  :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2008 07:30 #76 από MariosK
Απαντήθηκε από MariosK στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Το ένα όμως δεν αναιρεί το άλλο, δυστυχώς και οι δύο παρανομούν και σίγουρα ο ψαράς δεν δίνει καθόλου το καλό παράδειγμα στους γύρω του...


Φίλε Μάριε, επαναλαμβάνω αυτό που είπα στο προηγούμενο ποστ: Δεν δίνω άφεση αμαρτιών στον ερασιτέχνη που παρανομεί. Απλά λέω οτι οι καταστροφές που κάνουν δεν είναι συγκρίσιμες.  :ok: :ok:

Μην προσπαθείτε να συγκρίνετε το πόσο μεγάλο κακό κάνει κάποιος. Δηλαδή αν αύριο μια ηλίθια κυβέρνηση νομιμοποιήσει τον δυναμίτη τότε όλοι μπορούμε να πάρουμε από μια τράτα και να ξύσουμε τις παραλίες γιατί σίγουρα ο δυναμίτης κάνει 100 φορές μεγαλύτερη ζημιά από την τράτα άρα τουλάχιστο εμείς δεν κάνουμε τόση πολλή ζημιά? ΗΜΑΡΤΟΝ!!!  #sick0021#


Αυτά είναι μόνο δικά σου λόγια!!  Κανείς δεν είπε οτι πρέπει να γίνεται ανταγωνισμός, στο ποιος θα κάνει την μεγαλύτερη ζημιά, αν και στην προκειμένη περίπτωση που αναφέρεσαι, μάλλον η τράτα κάνει περισσότερη ζημια από τον δυναμίτη.  :yes: :yes:

Αν μη τι άλλο εδώ παζαρεύουμε τους νόμους? Για μας δεν ισχύουν αλλά για τις τράτες ισχύουν?


Από που πηγάζουν αυτά τα συμπεράσματα, μπορείς να μου πεις???????  :unknw: :unknw:

Αν είναι τόσο σημαντικό ο αριθμός των ψαριών που θα πάρεις σπίτι τότε απλά μην πας για ψάρεμα αλλά πήγαινε σε μια ψαραγορά, πιο φθηνά θα σου ρθει!!!


Συμπέρασμα και πάλι αγνώστου προελεύσεως....  :crazy: :crazy:


Χρήστο μην πιάνεσαι έτσι, οι απαντήσεις δεν αναφέρονταν προσωπικά σε σένα. Δεν θα απαντήσω σε όλα τα quotes σου παρα μόνο στα δύο τελευταία (τα άλλα θεωρώ ότι όταν ηρεμήσεις θα καταλάβεις τι λέω):

1) Παζαρεύουμε τους νόμους όταν κάποιος ποστάρει την λίστα με τα επιτρεπόμενα με μεγέθη και κάποιος πετάγεται και λέει "Καλά ρε σύ πότε έπιασες σαργό 23cm???". Φίλε άμα αφήναμε όλοι αυτούς των 10cm τότε κάποια στιγμή ίσως και να πιάσουμε όλοι από ένα σαργό των 23cm

2) Το πόσο σημαντικό είναι για κάποιους το να παίρνουν ψάρι σπίτι φαίνεται από τις μερικές δεκάδες φωτογραφίες από δολοφονίες γόνου, όχι μόνο στο psarema.eu αλλά και σε άλλα φόρουμς.

Επαναλαμβάνομαι οι απαντήσεις δεν αναφέρονταν αποκλειστικά σε σένα απλά το τρίτο πρόσωπο ήταν γενική αναφορά σ' αυτούς που τα κάνουν...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2008 08:24 #77 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αγαπητέ φίλε Μάριε,
Ούτε πιάνομαι ούτε θυμώνω, απλά κάνω συζήτηση-αντιπαράθεση σε γνώμες που παίρνουν το φως της δημοσιότητας και πρέπει κατά την γνώμη μου να απαντηθούν, αλλιώς θα εμφανιστούν σαν δεδομένα και άρα όλοι πρέπει να τα ασπαστούν.
Καταλαβαίνω οτι αυτά που λες δεν απευθύνονται προσωπικά σε μένα, αφού άλλωστε δεν με γνωρίζεις προσωπικά.
Όταν όμως γίνονται δηλώσεις όπως, «οι ερασιτέχνες ψαράδες κάνουν την ίδια ζημιά με τις τράτες», το ξέρω ότι δεν απευθύνονται σε μένα, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να απαντηθούν για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις.

Φιλικά

Χρήστος

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2008 11:19 #78 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Χρήστο καλημέρα,
δεν έχω καμία αμφιβολία ότι δεν θα μου θυμώσεις. Δεν γράφω ποτέ και πόσο μάλλον τώρα για να σε εκνευρίσω. Όταν λέω ο κακός ψαράς κάνει την ίδια ζημιά με την τράτα δεν θέλω ούτε εντυπώσεις όπως λες να δημιουργήσω (σε ποιόν;) ούτε και να σε πείσω. Αν έχεις αντίθετη άποψη από μένα συνέχισε να κυνηγάς την τράτα. Δεν θα καταφέρεις τίποτα. Εγώ θα συνεχίσω να καταγγέλλω την ψαροτροφή που καίει τα πάντα, τις μπουκάλες, τα παραγάδια από την ακτή που τα παρατάμε όπου το μαζέψουμε κουβάρι, την υπεραλίευση γόνου από τον τύπο με τα 10 καλάμια, τον δυναμίτη, τα σκουπίδια μας μετά από κάθε ψαρευτική εξόρμηση, τον "ερασιτέχνη" που πουλάει τα ψαράκια του κτλ,κτλ,κτλ. Μάλλον δεν θα καταφέρω τίποτα και γω απλά είναι ποιό καθημερινό και ποιό εύκολο να αντισταθώ σε αυτά και να πείσω και πέντε ανθρώπους που μπορώ να επιρρεάσω να μην το κάνουν ποτέ. Αν πείσω πέντε, αυτοί μπορεί να πείσουν 20 κ.ο.κ.
Θα ήθελα να μου πεις για τον λαγοκέφαλο ή για τους γερμανούς ή για το μικρότερο αλλά ποιό επιθετικό είδος λούτσου το οποίο έχει τόσο έντονη την χωροκράτεια ώστε εξαφανίζει τα πάντα από την περιοχή ευθύνεται η τράτα;
Ή ευθύνεται το σύνολο της ανθρωπότητας που με τα σκουπίδια και τα καυσαέρια του μας κάνει θερμοκήπιο και αυτά τα είδη μας ήρθαν ευθεία από την ερυθρά θάλασσα;
Η τράτα είναι η μεγαλύτερη ορατή και ευκόλα αντιληπτή ζημιά στην οποία υποβάλουμε τη θαλάσσεια πανίδα μας. Η βόμβες όμως είναι αλλού.
Εύκολο είναι να λέμε η τράτα που έτσι και η τράτα που γιουβέτσι. Να δω όμως πότε θα σταματήσουμε να ψαρεύουμε συρτές πίσω από τράτες που ξεψαρίζουν μπας και πάρουμε κανένα ψάρι ή πότε θα γίνεται το σημείο που δένουν οι τράτες και ξεσαβουρώνουν σημείο πολεμικής σύραξης για το ποιός από μας θα πάρει την καλή τη θέση και την τσάμπα τη μαλάγρα. Αν αυτό Χρήστο δεν το θεωρείς οξύμωρο για τους κατήγορους της τράτας, τους ερασιτέχνες ψαράδες δεν ξέρω τι άλλο να πω.
Χρήστο όπως παρατηρείς βάζω το εαυτό μου μέσα σε όλα τα αρνητικά. Δεν κάθομαι απέναντι να κρίνω τους άλλους γιατί πολλά από όσα δεν μου αρέσουν τα έχω κάνει εγώ ο ίδιος. Κατ'επανάληψη. Αλλά προσπαθώ να γίνω σωστός. Ασχολούμαι με το σκούπισμα της αυλής μου λοιπόν και παράλληλα με το καθάρισμα αυτής δίνω και καμιά ιδέα στους άλλους πως και γιατί να καθαρίσουν τη δικιά τους. Ο τυφώνας όπως λες άμα θα κάνει πως περνάει μετά δεν θα βρει να σηκώσει τίποτα και θα φύγει. Αλλά άμα ξεχάσω τα σκουπίδια μου πρώτα μ'αυτά θα με θάψει και μετά με τα υπόλοιπα.
Τελειώνω εδώ και απλά σου τονίζω κάτι. Λέω σε προηγούμενο ποστ ότι οι περιβαλοντολογικές ευθύνες του καθενός μας είναι ευθέως συγκρίσιμες. Που διαφωνείς σε αυτό; Ελπίζω ότι δεν το διάβαζες όπως το εννοώ και το διατυπώνω αλλά του έδωσες δικιά σου ερμηνεία. Αν όντως διαφωνείς για τις ευθύνες του καθενός μας απέναντι στο περιβάλλον και ο τίτλος που φέρεις "ομάδα περιβάλλον" εξαντλείται στο κυνήγι της τράτας και μόνο εκεί, θα απογοητευτώ σφόδρα.

πάντα σε καλό κλίμα και χωρίς προσωπική αντιδικεία σε χαιρετώ ειλικρινά.

ΥΓ. Για να προλάβω αντίδραση που θα με κατηγορεί για υπέρμαχο της τράτας, είμαι κάθετα αντίθετος με την ύπαρξη αυτής και όχι με το αν θα ψαρέψει στα 1 ή 5 ή 150 μίλια μακριά. Έξω οι τράτες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2008 11:46 #79 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Έτσι και με τα καλάμια. Νιώθω την αίσθηση στα χέρια μου! Το βιώνω. Ίσως μερικοί δεν μπορούν να το
καταλάβουν διότι βλέπουν το ψάρεμα πολύ στεγνά.

Το ψάρεμα είναι τέχνη! ΦΙΛΙΚΑ


Μήπως όμως Κώστα μου, απλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να προμηθευτούν ακριβά εργαλεία και αρκούνται αναγκαστικά στα φτηνότερα??  :crazy: :crazy:
Γιατί από τέχνη, τα φτωχά γεροντάκια που ψαρεύουν με τα παραδοσιακά τους εργαλεία, " από τέχνη σκίζουν....."  :good: :good:


Μέχρι και πριν 3 χρόνια ψάρευα με καλάμια των 50,100 ευρώ. Ψάρια ποστάριζα από το 2005 αν θυμάμαι καλά.
Δεν είχα την οικονομική δυνατότητα να πάω παραπάνω. Μ ένα καλό οικονομικό προγραμματισμό πήρα αυτό που ήθελα.
Η μάλλον ευτυχώς για μένα είχα ανθρώπους δίπλα μου να μου εξηγήσουν 5 βασικά πράγματα γύρω απο τον κόσμο των καλαμιών.
Και έτσι έκανα σωστές κινήσεις.

Ένα  παράδειγμα. Ψαρεύεις σε μια περιοχή γεμάτη πέτρες και βράχια με λίγα καθαρά σημεία
που χαρακτηρίζεται ως κλασικός σαργότοπος. Θα πας με μηχανάκι σχέση περιστροφής 4:8 ή 3:8;
Πολύ δύσκολα να βγάλεις το ψάρι έξω. Απαραίτητα θα πρέπει να έχεις 5:2 και πάνω. Το 4:8 ή 3:8 αλλού
θα σου φανεί χρήσιμο.
Με το παραπάνω παράδειγμα θέλω να πώ ότι πολλοί από εμάς που αποκτήσαμε ακριβό εξοπλισμό
δε το κάναμε για να το λέμε και να περηφανευόμαστε αλλά για κάποιο λόγο κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά τέλος πάντων.

Όσο αναφορά τους παππούδες. Ε φτάνει πια. Πλέον οι άνθρωποι μόνο σε λιμάνια μπορούν να ψαρεύουν. Ειδικά εδώ στα μέρη μας.
Και από τις παραλίες μόνο κέφαλους. Διότι είναι τα μοναδικά ψάρια που κάθονται κοντά στις ακτές για πολύ χρονικό διάστημα.Άντε και καμιά μουρμούρα.


Όσο αναφορά το ζύγισμα
Πως όμως γίνεται ψάρια δίπλα σε κινητά, ψάρια που δεν είναι μεγαλύτερα από μπουκάλια νερού του 1.5 λίτρου να ζυγίζουν 
1,8 κιλά δεν μπορώ να το καταλάβω. Γι αυτό έκανα το τόπικ ζύγισμα αλιευμάτων για να αναλύουμε εκεί το θέμα του ζυγίσματος.
Με ζυγαριά στα χέρια και όχι μέτρο σύγκρισης κινητά και μπουκάλια.
www.psarema.eu/component/option,com_wrapper/Itemid,165/


Ντίνο σε μέρη που ψάρευα για πρώτη φορά
με το ίδιο καλάμι έπιασα τους σαργούς το καλοκαίρι. Η δράση της
μύτης τα σπάει!
www.psarema.eu/component/option,com_wrapper/Itemid,165/

ΦΙΛΙΚΑ

GM - M45


ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2008 11:51 #80 από MariosK
Απαντήθηκε από MariosK στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Αγαπητέ φίλε Μάριε,
Ούτε πιάνομαι ούτε θυμώνω, απλά κάνω συζήτηση-αντιπαράθεση σε γνώμες που παίρνουν το φως της δημοσιότητας και πρέπει κατά την γνώμη μου να απαντηθούν, αλλιώς θα εμφανιστούν σαν δεδομένα και άρα όλοι πρέπει να τα ασπαστούν.
Καταλαβαίνω οτι αυτά που λες δεν απευθύνονται προσωπικά σε μένα, αφού άλλωστε δεν με γνωρίζεις προσωπικά.
Όταν όμως γίνονται δηλώσεις όπως, «οι ερασιτέχνες ψαράδες κάνουν την ίδια ζημιά με τις τράτες», το ξέρω ότι δεν απευθύνονται σε μένα, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να απαντηθούν για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις.

Φιλικά

Χρήστος


Ποτέ δεν είπα ότι κάνουν την ίδια ζημία, είπα "Μην προσπαθείτε να συγκρίνετε το πόσο μεγάλο κακό κάνει κάποιος". Είτε τράτα, είτε κακός ψαράς, είτε δυναμίτης σημασία έχει ότι όλοι κάνουν ζημιά και για μένα η θάλασσα κι η γη είναι το σπίτι μου και όλοι αυτοί το καταστρέφουν...

Καλό είναι να διαβάζουμε πιο προσεχτικά τι λέει κάποιος και να μην αναμασούμε τα ίδια και τα ίδια με αποτέλεσμα να κάνουμε την συζήτηση ανιαρή και ανούσια...

Το ψάρεμα είναι κάτι μαγικό και όσοι το ανακαλύψουν πραγματικά τότε δεν χρειάζεται 8 σελίδες post για να τους πείσεις ότι πρέπει να ψαρεύουμε με μέτρο και σύνεση για να έχουμε και μεις και τα παιδιά μας στην συνέχεια...

Επίσης θα παρακαλούσα αυτούς που έχουν χάσει το νόημα της συζήτησης και ακόμα ασχολούνται αν τα καλάμια πρέπει είναι ακριβά ή όχι να ξαναδιαβάσουν όλα τα ποστ... Εγώ έχω και ακριβά και φτηνά καλάμια αλλά σε κανένα δεν έγραφε στις οδηγίες χρήσης πως να σέβομαι την θάλασσα.

Έξω οι τράτες αλλά έξω και οι κακοί ψαράδες (με όποια σειρά και να γίνει!!!)...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.521 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection