Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

27/10/2007 14:44 #451 από Μίλτος (miltiades)
Απαντήθηκε από Μίλτος (miltiades) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εκει που λες αντώνη, μετά το island και προς βάρκιζα , μένω το καλοκαίρι εκεί , να δοκιμάσεις και λίγο αργότερα όταν κρυώσουν τα νερά , δίνει ψαράκια. Στη καντίνα δεν έχω ψαρέψει ποτέ οπότε δεν ξέρω να σου πω. Επίσης πολύ καλό σημείο είναι μετά τη Στοα Καραμανλή κάτω στο κολπίσκο , αλλά για απίκο. Όλα αυτά φίλε αντώνη μέχρι να πάει κάποιος ψαράς και να τα ρημάξει όλα.

To win , work....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2007 23:34 #452 από Γιάννης (yannis)
Απαντήθηκε από Γιάννης (yannis) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπέρα σε όλους

4ωρο βραδυνό ψάρεμα στα Καμ. Βούρλα την Δευτέρα το βράδυ.
Casting (2 καλάμια) μονάγγιστρο με μονοδόλι.
Τσιμπιές ελάχιστες (αλλά ευτυχώς) με αποτέλεσμα τα δύο ψάρια στις photo (γύρω στα 30cm έκαστο).
Μπορεί να μην συγκρίνονται με τα θηριάκια που βλέπω να βγάζετε κατά καιρούς οι περισσότεροι, αλλά για μένα είναι ότι καλύτερο έχω κάνει μέχρι τώρα.  :yahoo:

Με την ευκαιρία θέλω να πω κι ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Ηλία (elias37) για τις συμβουλές που κατά καιρούς μου έχει δώσει (χωρίς καν να γνωριζόμαστε προσωπικά...)
Ηλία είσαι ο καλύτερος!!!  :thank_you2:

Φιλικά
Γιάννης
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2007 09:59 #453 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μετα απο πολυ καιρο απουσιας απο το ψαρεμα(οχι απο τη θαλασσα)λογο επαγγελματικων και οικογενειακων υποχρεωσεων μολις χθες καταφερα να παω για casting για μολις 20 λεπτα αφου επιασε βροχη και ισα που προλαβα να τα κλεισω.σας παραθετω λοιπον 2 φωτο,η μια ειναι απο την προετοιμασια και η αλλη με εναν καλο σαργο βαρους 320 γρ. :yahoo: :yahoo:

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2007 15:04 #454 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Επειδή στα τελευταία τέσσερα ψαρέματα έχουμε βγάλει πάρα πολλούς Βάτους, θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς αν είναι η εποχή του ψαριού.

Μιλάμε για πολύ Βάτο! Σε κάποιες περιπτώσει σε κάθε δεύτερο ρίξιμο έβγαινε ένας Βάτος!
Πρέπει να έχω μαζέψει στην κατάψυξη καμιά 15ριά κιλά, ίσως και παραπάνω.

Το μέρος που ψαρεύαμε κρατάει κατά κύριο λόγο μουρμούρες και τσιπούρες (έχω ακούσει και για λαβράκια, κυνηγούς και συναγρίδες, αλλά προσωπικά δεν τα έχω δει να τιμάνε τα αγκίστρια μου).

Πάντα στα ψαρέματα μας εκεί, βγάζαμε και από κανένα Βάτο, αλλά στα τελευταία ψαρέματα έχει παραγίνει!

Να αναφέρω πως τα αποτελέσματα της χθεσινής ψαριάς (πέραν από τους πολλούς Βάτους) ήταν 2 μουρμούρες, 1 σαργός, 2 τσιπούρες συνολικού βάρους 2.400 και ένα χταποδάκι 600gr.

Επίσης τα αγκίστρια μας τίμησαν κάτι μωρά μουρμουράκια και σπάροι, ένα νεογέννητο χταποδάκι και κάτι λιλιπούτειοι βάτοι οι οποίοι επεστράφησαν στη μαμά Θάλασσα (δύο βάτοι "παραχωρήθηκαν" σε έναν τεράστιο γάτο που μας έκανε παρέα) :)

Ψαρεύαμε 2 άτομα με 4 καλάμια, casting, με δολώματα μάνα, σαρδέλα, (λίγο) Αμερικάνο και (λίγο) Ολλανδό, με διπλάρια με σταυρωτές χάντρες και συρόμενα μονάγκιστρα, με και χωρίς φλότερ.

Άνεμος Β, ΒΔ 2-3B, ξαστεριά, καθόλου φεγγάρι, κρύο (το δαγκώσαμε!) ώρες ψαρέματος 7μμ - 1πμ, τοποθεσία Χαλκιδική (ανάμεσα στο 2ο και 3ο πόδι)

Όλα τα ψάρια πιάστηκαν στη μάνα (κάποιοι από τους Βάτους μόνο στη σαρδέλα) και τα περισσότερα στα παράμαλα  με φλοτέρ.

Πιστεύω πως αν οι Βάτοι δεν απασχολούσαν τόσο πολύ τα αγκίστρια μας, θα παίρναμε κι άλλα καλά ψαράκια, μια και τσιμπιές υπήρχαν.....


Υ.Γ. Σε κάποια φάση προς το τέλος, μας την πέσανε δύο (ψιλοτσαμπουκλεμένοι) λιμενικοί με παρατεταμένα αυτόματα (!!!!!) για αναγνώριση στοιχείων. Ζήτησαν και είδαν τις ταυτότητες μας και φύγανε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2007 16:50 #455 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δευτέρα βράδυ ώρα 21.10
Καθώς καθόμουνα και έβλεπα ένα ωραίο έργο στην τηλεόραση, δέχτηκα ένα τηλεφώνημα
ήταν ο Γιώργος Φιλιππόπουλος
και μου κάνει την εξής ερώτηση: έχεις όρεξη φίλε μου για νυχτερινό ψάρεμα;
Και για να μην τα πολυλογούμε ξεκινήσαμε σε γνωστά σημεία.
Και μετά από ένα ολονύχτιο που φάγαμε τη βροχή και δεν τιμήσανε τα αγκίστρια μας ούτε τα δολώματα μας πέσαμε για ύπνο αφήνοντας 4 καλάμια, 2 εγγλέζικα και 2 κάστινγκ, και κατά τις 5.30 το πρωί μας έκανε την τιμή μια τρακοσοπενηντάρα τσιπουρίτσα.
Και μετά από ένα καλό σερί αποφασίσαμε γύρω στις 10 η ώρα το πρωί και εφόσον μας τίμησε η θάλασσα να αρκεστούμε με αυτά που βγάλαμε και όχι παραπάνω

Υ.Γ: Η υπομονή αμοίβαται. και μην ανησυχείτε τα μικρά που πιαστήκανε το βράδυ ξαναγυρίσανε στο φυσικό τους περιβάλλον
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2007 20:27 #456 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καθημερινές και αποτελέσματα
XXxxmmmmm!!!!! Ο τίτλος κάτι μου λέει αλλά τα όσα έγραψες τζάμπα ψαρά.... μάλλον άτοπα είναι  :rtfm:
Λοιπόν για να μην τα χώνετε τζάμπα και βερεσέ στους διαχειριστές.
ΣΕΒΑΣΤΗΤΕ την κάθε ενότητα και μην κάνετε χαβαλέ πάντα και παντού.
Δεν έχετε καταλάβει οτι με το να κάνετε χαβαλέ και να είστε εκτός θέματος είναι σαν να έχετε καθαρίσει μόλις το ωραίο σπιτάκι σας και να μπαίνω εγώ με τις λάσπες να το κάνω γιούχου... να το ξανασυμμαζεύετε και πάλι εγώ με τις λασπωμένες μπότες άντε πάλι να τα κάνω μαντάρα....
Σεβαστήτε τον κόπο τους και τις ώρες που σπαταλούν από την ζωή τους.

Αυτά για την ώρα.
Σας ευχαριστώ που θα κρατήσετε καθαρές τουλάχιστον τις συζητήσεις που αξίζουν.
Για πλάκα και χιούμορ υπάρχουν πολλές άλλες.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2007 19:22 #457 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Να σας αλλάξω λίγο την κουβέντα αφιερώνοντας σας τα παρακάτω ψάρια .
Από το χθεσινό ψάρεμα ( 20:00-01:00) 7 γοφαρια στα 9 κιλά .
Όλα πιασμένα με συρμάτινα πολυάγκιστρα και φρυσα

:wav:

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2007 19:25 #458 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αν μας ελεγες και το μερος που τα επιασες.?

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2007 20:03 #459 από Tracer
Απαντήθηκε από Tracer στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αποστολη στο Μενιδη της Αρτας, 4 ωρες χωρις τσιμπια αλλα συνεχεια μαλαγρωμα με μπικατινι μου εδωσε την ευκαιρια να παλεψω με το κιλισιο λαυρακι 1.288γρ. αναμεσα σε βαρκες ευτυχως διχως να μπλεχτω.

ΑΣ ΠΕΡΝΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΡΟΣΤΑ
www.tracerclub.gr
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2007 20:17 #460 από Αντώνης (akiriazides)
Απαντήθηκε από Αντώνης (akiriazides) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Αν μας ελεγες και το μερος που τα επιασες.?


δεν σου λεει το παιδι τι θες?!
να πας και εσυ ? εσυ μονο μουρμουρια!!!
μπραβο σου αλεξη αψογος

Ζήσε όσο καλύτερα μπορείς το ΣΗΜΕΡΑ χωρίς να σκέφτεσαι το τόσο σκοτεινό και αβέβαιο ΑΥΡΙΟ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.436 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection