Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

19/11/2007 12:18 #471 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα Βασίλη ,

Και την Πέμπτη το βράδυ και την Κυριακή το πρωί τα ψάρια χτύπησαν στον βυθό αλλά πάντα ρίχνω και ένα καλάμι με φελλό γιατί πολλές φορές έχω πάρει ψάρια στον αφρο .


Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2007 20:02 #472 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εικόνα  Νο2  Ψάρεμα με μπουλτο. Αποτέλεσμα  τίποτα.
Εικόνα Νο1 και Νο 4 Κόντρα Άνεμος 4-5 μποφόρ .Βαρίδιο 125 γρμ. Πάρα πολύ καλές βολές αλλά από ψάρια τίποτα.

Τα αγαθά κώπης κτώνται.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2007 19:50 #473 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Επιτέλους λαυράκια.....
2/11/07......
και η έκπληξη......23/11/07.....
Το μεγάλο...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2007 21:47 #474 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γιωργο, για πες με τη τροπο και δολομα..... πολι καλη ψαρια :good:

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2007 09:38 #475 από Πάνος Δακίδης (Dakidis)
Απαντήθηκε από Πάνος Δακίδης (Dakidis) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Giorgo

Sincharitiria!!!

Se parakalo to varos tou megalou lavrakiou;

Apo to limani Kavalas, i apo ekvoles Nestou;

Panos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2007 23:59 #476 από Αριστείδης Κώτσης(alfas)
Απαντήθηκε από Αριστείδης Κώτσης(alfas) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Επειδή στη συνάντηση του ιστορικού συλλόγου Θ.Α.Φ.Α.Μ.Ε στην Κερατέα ψάρεψα ελάχιστα :sad: :sad: αποφάσισα ως μάχιμος εκπαιδευτικός να απεργήσω σήμερα οπότες και το έριξα στο ψάρεμα.
Τόπος : Λούτσα (Αττικής)
Η τσιπούρα ζυγίστηκε 1450 gr και μέχρι να βγει μου κόπηκαν τα πόδια ένεκα ψιλού παράμαλου (0,23) :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2007 00:32 #477 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τα ψάρια βγήκαν με ζωντανή γαρίδα σε λιμανάκι κοντά στη καβάλα.Το μικρό πάνω από 3,5 κιλά βγήκε εύκολα σε 5 λεπτά το μεγάλο στα 5 κιλά μετά από 15 βασανιστικά λεπτά αφού μόλις ακουμπούσα την απόχη στο νερό εξαφανιζόταν.Παράμαλο 0,22... με τα 0.16 είμαι μαλομένος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2007 17:46 #478 από fotakakhs
Απαντήθηκε από fotakakhs στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
συνχαρητιρια  αριστειδη :ok: να και τα δικα μου ,σημερα το πρωι 7.30πμ-9.30πμ στα πετρωτα ροδοπης μα δολομα αμερικανικο 1 λαβρακι 850γρ 3σαργους 600,300,150γρ :yahoo: :yahoo: :yahoo: ποσο μικρο διχνει τελικα το μπουκαλι του νερου χαχαχα

dio
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2007 23:05 #479 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μετά από αρκετές μπουνάτσες η σημερινή αλλαγή του καιρού έπρεπε να τρελάνει τα ψάρια.
Μετά από ένα δύσκολο απόγευμα γύρω στις 09¨00 βρισκόμουνα στο μικρό λιμάνι (χθες το βράδυ). Ο γόνος είχε τρελαθεί στην επιφάνεια και ήμουν σύγουρος ότι τα ψάρια ήταν εκεί . Δόλωμα 10 μεγάλες γαρίδες ζωντανές. Μία προσπάθεια για spinning δεν έδωσε αποτελέσματα και ο φελός έπεσε στο νερό.10:00 ξεκίνησε το πανυγήρι μέχρι τις 11 ,5 λαυράκια , 3 δύκιλα ,1 κοντά στο κιλό και το τελευταίο μισόκιλο επέστρεψε στη θάλασσα.Τα ψάρια εξακολουθούσαν να τρώνε αλλα ήταν όλα αυγομένα και είχα πάρει ήδη πολλά.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2007 00:24 #480 από Γιάννης (zanzak)
Απαντήθηκε από Γιάννης (zanzak) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γιώργο τα έχεις τσακίσει τα λαυράκια...μπράβο φίλε..
όταν λές φελλός..τι ενοείς?Εγγλέζικο ή απίκο?

οχι ψαροτροφές,τα μικρά πάλι πίσω και όχι υπερβολές..τα παιδιά μας τι θα βρούν να ψαρέψουν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.722 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection