Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

07/09/2007 14:47 #401 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ωραία η...... κυρά-Λίτσα γιατρέ !! :good: :good:


Κάνει πολύ καλό παιχνίδι Βασίλη. Το καλάμι το έχει μια δεξιά και μια αριστερά μέσα σε δευτερόλεπτα. Δίνει και την εντύπωση ότι έχεις πιάει (πολύ) μεγαλύτερο ψάρι απ' ότι είναι και ανεβάζει για τα καλά την αδρεναλίνη

Το πρόβλημα που έχω με τις λίτσες είναι ότι στην Ελλάδα ονομάζουμε "λίτσα" (ή "λέτσα") τρία διαφορετικά ψάρια τα οποία έχουν σημαντικές διαφορές όχι τόσο στο γενικό σχήμα αλλά στο τελικό βάρος.
Είδος (Επιστημονικό όνομα)Αγγλικό όνομαΜεγ. μήκοςΜεγ. βάρος
Lichia amiaLeerfish200cm50 kg
Trachinotus ovatusDerbio70cm2,800 g
Campogramma glaycosVadigo60cm2,800 g

Και βλέποντας το (σωστό) σχόλιο του Γιώργου (Dadouki)που γράφτηκε όσο έφτιαχνα τον πίνακα θέλω να (του) πω ότι το είδος της λίτσας που έπιασα ήταν το Trachinotus ovatus με μήκος 32cm  :yes3:

Η λίτσα στην οποία αναφέρεται είναι η Lichia amia που φτάνει τα 50 kg και μήκος 2 μέτρα.

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 14:48 #402 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

  Ούτε μια δεν πιάσαμε και κάποια στιγμή είπα να δοκιμάσω με χελάκι.

Ειναι χελάκι με πέρλες ή κάνω λαθος!


Κανένα λάθος φίλε... αυτό είναι  :yes3:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 14:52 #403 από Γιώργος (Dadouki)
Απαντήθηκε από Γιώργος (Dadouki) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Οι δυο πρωτες μοιαζουνε τρομερα οταν ειναι μικρες για αυτο τις μπερδεψα Κωστα,η τριτη εχει πολλες διαφορες.
Ευχαριστω για την διευκρινυση.

Φιλικα,Γιωργος.

Spin και τα μυαλα στα καγκελα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 15:05 #404 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Οσο για τις γνώσεις σου ρε Κώστα....καλά σε λένε ΨΑΡΑΚΕΝΑ !!!!!

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 15:11 #405 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Οι δυο πρωτες μοιαζουνε τρομερα οταν ειναι μικρες για αυτο τις μπερδεψα Κωστα,η τριτη εχει πολλες διαφορες.
Ευχαριστω για την διευκρινυση.

Φιλικα,Γιωργος.


Πράγματι είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς τις δύο πρώτες. Η κύρια διαφορά είναι ότι η "μεγάλη λίτσα" (Lichia amia) είναι συγκριτικά πιο μακρόστενη ενώ η "μικρή λίτσα" (Trachinotus ovatus) είναι πιο ρομβοειδές.

Η 3η σπάνια εμφανίζεται στα νερά μας αλλά όντως ξεχωρίζει μορφολογικά.

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 15:17 #406 από roukou
Απαντήθηκε από roukou στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
το 1ο ειδοσ και μεγαλητερο ....επιτρεψτε μου η φοτο αξιζει να σημειοσω ειναι απο το αρχει dadoykis.org xaxaxaxa
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 15:20 #407 από roukou
Απαντήθηκε από roukou στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Οσο για τις γνώσεις σου ρε Κώστα....καλά σε λένε ΨΑΡΑΚΕΝΑ !!!!!



και αυτο εγω το ειπα παλι ..... :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 15:37 #408 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Οσο για τις γνώσεις σου ρε Κώστα....καλά σε λένε ΨΑΡΑΚΕΝΑ !!!!!


Βασίλη η αλήθεια είναι ότι όταν λέω ότι αγαπώ το ψάρεμα το εννοώ. Αυτό βέβαια δεν σχετίζεται με το να πιάνω ψάρια αλλά με ολόκληρη την διαδικασία στην οποία συμπεριλαμβάνονται πολλά και ενδιαφέροντα παράπλευρα στοιχεία. Μέσα σε αυτά βέβαια είναι και να μάθω όσα περισσότερα μπορώ για τα ψάρια που βγάζω ή που θέλω να βγάλω για να καταλαβαίνω καλύτερα τις όποιες παρατηρήσεις σημειώνω για αυτά.

Όλα αυτά δεν τα θεωρώ "χάσιμο χρόνου" γιατί και μου προσφέρουν κάποιες γνώσεις αλλά κυρίως γιατί με ευχαριστεί πολύ να μαθαίνω κάτι που αγνοούσα πριν για κάποιο ψάρι, για κάποια τεχνική ή ότι άλλο. Απλά πράγματα όπως λ.χ. γιατί κάποια αγκίστρια είναι πιο κατάλληλα για κάποια είδη ψαριών μου έλκουν το ενδιαφέρον και παρουσιάζουν προκλήσεις για δοκιμές, πειραματισμούς και πατέντες με αρματωσιές κτλ.

Πολυλογώ τώρα αλλά βασικά αυτό που θέλω να πω είναι ότι το ψάρεμα για μένα συμπεριλαμβάνει όλες τις πτυχές και όλα τα σχετικά ή σχετιζόμενα και γιαυτό το χαίρομαι τόσο πολύ... γιατί δεν το βαριέμαι ποτέ !  :yes:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2007 20:54 #409 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:blush:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2007 19:20 #410 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:blush:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.401 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection