Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

29/04/2009 11:38 #1351 από Δημητρης(jatone)
Απαντήθηκε από Δημητρης(jatone) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γοπιτσες με εγγλεζικο χθες το απογευμα

Μ'αρέσει να κοιτάω τα καλάμια μου να ψαρεύουν,σπανίως πιάνω και κάνα ψαράκι...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2009 15:00 #1352 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αν και δεν τσιμπουσαν καλα...29-04-09
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2009 20:21 #1353 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Βρε τι εχω παθει με τους γεροσπαρους με αγαπανε :rofl:
χθεσινοβραδυνο ψαρεμα στον ωρωπο με καραβιδακη -ακροβατης-αμερικανος-ιωδιου.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/05/2009 00:26 #1354 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:bye: :bye: ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΣ 2:30 ΜΕΧΡΗ ΤΗΣ 9:30 ΠΡΩΤΗ ΡΙΞΙΑ ΜΕ ΚΑΡΑΒΙΔΑΚΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΒΓΑΖΩ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΓΥΡΩ ΣΤΟ ΚΙΛΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΞΕΑΓΚΙΣΤΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ  :cray: :cray:  :BangHead: :BangHead: :BangHead:




                                          ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΣ 8:00 ΜΕ 9:30 ΜΕ ΜΥΔΙΑ
                                                                4 ΑΥΛΙΑΔΕΣ
                                                                1 ΣΑΛΠΑ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/05/2009 11:40 #1355 από Μάνος (manos64)
Απαντήθηκε από Μάνος (manos64) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
στοχος ηταν τα λαυρακια αλλα με τιμησαν τα κεφαλοπουλα απο χθες βραδυ μεχρι τις 5 το πρωι με εγγζεζικο και δολομα μπικατινι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/05/2009 11:47 #1356 από Μάνος (manos64)
Απαντήθηκε από Μάνος (manos64) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ξεχασα να βαλω την φοτο :crazy:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/05/2009 22:35 #1357 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπέρα και καλή Πρωτομαγιά! :give_rose:

Σήμερινο ημερήσιο ψάρεμα με τον Χάρη (Ψάρακα) με εγγλέζικο και casting. :non_banana1: :non_banana2: :non_banana1:

Αντί να πιάσουμε τον Μάη, πήγαμε να πιάσουμε ψάρια, και γίναμε μούσκεμα από την βροχή. :tease:

Το εγγλέζικο αποδείχτηκε σήμερα πιο αποτελεσματικό στο συγκεκριμένο μέρος, και άρεσε στον Χάρη.

Κάποιος ψαράς που ψάρευε δίπλα μας, είπε το εξής κουφό: 'Κύριε, ο γυιός σας εθίστηκε στο Εγγλέζικο.' :crazy:



Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2009 16:10 #1358 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μαζι με την χτεσινη ειναι συνολικα 4 ψαριες μεσα σε 1,5 εβδομαδα, περιππου 60 μουρμουρια κατα βαση, πρωτη φορα ειπε η γυναικα μου τι θα τα κανουμε τοσα ψαρια. Παντως τον τελαευταιο καιρο ανακαλυψα πως ψαρευεται το μουρμουρι, μακρυ 16 η 18 παραμαλο του 1 μετρου με τριχια η μαυρο. :wav:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2009 16:24 #1359 από Τελάλης
Απαντήθηκε από Τελάλης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

...πρωτη φορα ειπε η γυναικα μου τι θα τα κανουμε τοσα ψαρια...




μια καλή ιδέα είναι, να ανοίξετε ψαράδικο...



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2009 16:41 #1360 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

...πρωτη φορα ειπε η γυναικα μου τι θα τα κανουμε τοσα ψαρια...




μια καλή ιδέα είναι, να ανοίξετε ψαράδικο...


εαν ηταν σε καθε ψαρια και οχι σε τεσσερις ,ισως να το σκεφτομουνα. Ελπιζω οτι σε κανα μηνα θα μπορω να ελπιζω σε περισσοτερα καθε φορα, προς το παρον συνεχιζουμε με την δουλεια που κανουμε!!!!! :crybaby2: :crybaby2: :help1: :help1: :hat9:
ελπιζω να το γραφεις με χιουμοριστικη διαθεση, και παντα το εκλαμβανω στην αρχη καλοπροεραιτα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.446 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection