Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

16/04/2009 14:55 #1311 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αι Μαμα 15-5-2009
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/04/2009 15:19 #1312 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Αι Μαμα 15-5-2009


Μπραβο φιλε Μελανουρη. :good:
Κανεις και ψαριες στο μελλον ε; :rofl: :rofl: :rofl:

Φιλικα Γιωργος :bye:

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/04/2009 19:06 #1313 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Αι Μαμα 15-5-2009


Μπραβο φιλε Μελανουρη. :good:
Κανεις και ψαριες στο μελλον ε; :rofl: :rofl: :rofl:

Φιλικα Γιωργος :bye:

Ειμαι πολυ μπροστα Γιωργο... :lol2: :lol2: :lol2: ειναι πολλα τα μουρμουρια ας κανω και ενα λα8ακι...!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/04/2009 20:33 #1314 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
  :bye:......τριγυριζαν εκει μπροστα μου και δεν ακουμπουσαν τιποτα!!!.. :mda:........ αλλα με μια  :whistle3:πετονιτσα στο χερι εγινε  δουλεια.!!......... :yes3:...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2009 01:29 #1315 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Αι Μαμα 15-5-2009


Μπραβο φιλε Μελανουρη. :good:
Κανεις και ψαριες στο μελλον ε; :rofl: :rofl: :rofl:

Φιλικα Γιωργος :bye:

Ειμαι πολυ μπροστα Γιωργο... :lol2: :lol2: :lol2: ειναι πολλα τα μουρμουρια ας κανω και ενα λα8ακι...!

εγω δεν βγαζω φωτο τα ψαρια που εβγαλα μαζι με τον μελ, γιατι δεν πρεπει να τα δει η γυναικα μου, αλλα δεν καταλαβα που ειναι το λαθακι που γραφεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2009 11:31 #1316 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σωτήρη η 15-5-2009 δεν έχει φτάσει ακόμη στην Ελλάδα.

Νίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2009 12:04 #1317 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Σωτήρη η 15-5-2009 δεν έχει φτάσει ακόμη στην Ελλάδα.

Νίκος

το καταλαβα αφου το εγραψα αλλα δεν μπορουσα να το αλλαξω , εχεις δικαιο, :wav: :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/04/2009 11:39 #1318 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ψάρεμα χτες το βράδυ με δόλωμα καβούρι

   

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/04/2009 13:23 #1319 από Αδάμος
Απαντήθηκε από Αδάμος στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ultra Light Cast...η νέα μου ενασχόληση μετά από πολλα match ψαρέματα και μαλάγρες!3 καλαμάκια εγγλέζικου εως 25 γραμμάρια action με μονάγκιστρες αρματωσιές 15-20 γρ βαριδάκια και παράμαλλο στο 1,5 μέτρο.Λεπτές μεσινέζες από 14-16 νούμερα μονοκόμματες για πάραμαλλο.Δόλωμα ολόκληροι αμερικάνοι μόνο, σε μικρά αγκιστράκια!Χαλαρό ψάρεμα με πολλές συγκινήσεις. Στις φώτο είναι εξορμήσεις πρωινές σε λιμάνι με μουρμούρες κυρίως και τσιπούρες...Δοκιμάστε το και τα λέμε :thank_you2:Στην χθεσινή φώτο μια μουρμούρα κιλίσιμη και μια τσιπούρα 1 κιλό και κάτι που δοκίμασε όλες τις αντοχές του εξοπλισμού!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/04/2009 16:30 #1320 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
H πρωτη μου επιτυχια στο spinning... :dance3:
Να ξεκαθαρισω,οτι ετσι οπως ασχολουμαι εγω με το spinning-οταν δεν τσιμπαει τιποτα στο εγγλεζικο,ριχνω καμια σπινια..-δεν μπορω να εχω απαιτησεις.Νομιζω ομως,οτι κολλησα νεο ιο.... :crazy:
Το ψαρι χτυπησε σε surface 30γρ και εζησα ολο το σκηνικο του 'πυροβολισμου' και του κυματος πισω απο το τεχνητο :shok:.
Απλα,απιστευτες σκηνες.... :shok:
Γοφαρι 1370γρ,στις 4.30 περιπου το ξημερωμα...

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.394 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection