Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

05/05/2009 16:53 #1371 από chrysanthos1
Απαντήθηκε από chrysanthos1 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Παναγιωτη το ψαρι τι ειναι δεν φαινεται καθαρα?

rockfishing is my life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2009 20:04 #1372 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
  :bye: γεια σας φιλοι....... :good:..αυτος ο καιρος ειναι ολα τα λεφτα.. :good:........ :fish1: :fish:.παιζουν

τα ψαρια. :fish1: :fish:......... :10:.πηγα με τον κολητο μου τον Βασιλη. :friends:......... :ok:..και τα

βρηκαμε.. :crazy:....... :occasion16:.αλλα βροχη με την σεσουλα.. :occasion16:...... :dance:..γιναμε

πτωματα.. :dance:........... :10:...και απο χιλιομετρα ουκ ολιγα..... :10:..........  :good:.αλλα πηγαμε πολλυ

καλα. :good:.............τωρα χαλαρωμα και :beach: :bye: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2009 20:36 #1373 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
...ουπς ξεχασα την φωτο παιδια.... :blush: :blush: :blush: :blush: :give_rose:


Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2009 22:29 #1374 από chrysanthos1
Απαντήθηκε από chrysanthos1 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φιλε { ερασιτεχνη ψαρα}  γιατι τοσα πολλα ψαρια πιο λιγα δεν σας φτανανε αν οσοι πηγαιναμε ψαρεμα και πιαναμε τετοιες ποσοτητες δεν θα υπηρχε λεπι στις θαλασσες μας.



ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

rockfishing is my life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2009 23:27 #1375 από Δέρβος Παναγιώτης (kyoshoextreme)
Απαντήθηκε από Δέρβος Παναγιώτης (kyoshoextreme) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:treaten: :treaten: :treaten:Να υποθέσουμε οτι δεν ξαναβλέπει εκει κανείς λαβράκι... ( δεν έμεινε και τίποτα άλοστε)...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 00:16 #1376 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

...ουπς ξεχασα την φωτο παιδια.... :blush: :blush: :blush: :blush: :give_rose:


μακαρι να μπορουσα να τα πιασω και εγω, με τοσα ψαρια απο ερασιτεχνη δεν επαθε τιποτα η θαλασσα ουτε και τα ψαρια λιγοστεψαν, δεν θελω να βλεπω κακιες , γιατι σημερα μου το επισημαναν στο τηλ και 2 φιλοι που ειναι πολυ ενεργα μελη στο side, λιγο προσοχη δεν βλαπτει ολοι μια παρεα ειμαστε οχι ανταγωνιστες

Σωτηρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 01:36 #1377 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αυτός ο Babikos έχει αποθρασυνθεί εντελώς....................μα εντελώς. :crazy: :crazy:


Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 02:16 #1378 από Γιάννης (zanzak)
Απαντήθηκε από Γιάννης (zanzak) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

...ουπς ξεχασα την φωτο παιδια.... :blush: :blush: :blush: :blush: :give_rose:


μακαρι να μπορουσα να τα πιασω και εγω, με τοσα ψαρια απο ερασιτεχνη δεν επαθε τιποτα η θαλασσα ουτε και τα ψαρια λιγοστεψαν, δεν θελω να βλεπω κακιες , γιατι σημερα μου το επισημαναν στο τηλ και 2 φιλοι που ειναι πολυ ενεργα μελη στο side, λιγο προσοχη δεν βλαπτει ολοι μια παρεα ειμαστε οχι ανταγωνιστες

Σωτηρης


κακίες...ζήλια...ανταγωνισμός...ΤΑ 5 ΚΙΛΑ/ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ? και ζητάς και προσοχή? έχω βαρεθεί να βλέπω ψαράδες να καμαρώνουν για τις παρανομίες τους..εδώ μέσα είμαστε άτομα που αγαπάμε το ψάρεμα και δεν μας νοιάζει αν φύγουμε άψαροι ή με καλή ψαριά...αλλά πρέπει να καταλλάβετε μερικοί νέοι και μή ,ότι :
1)υπάρχουν νόμοι και κανονισμοί και για την παράκτια αλιεία
2)οι υπερβολές είναι εις βάρος όλων μας

<<απο ερασιτεχνη δεν επαθε τιποτα η θαλασσα ουτε και τα ψαρια λιγοστεψαν>>....αν σκεφτόμασταν όλοι έτσι καλύτερα να αλλάζαμε hobby..αλλά θα είμασταν υπόλογοι στα παιδιά μας.
και τέλος...δεν ζηλεύει κανένας μια καλή ψαριά...ισα ίσα χαιρόμαστε να βλέπουμε επιτυχίες ..ακόμα και όταν ο διπλανός μας πιάνει και όχι εμείς...αλλά όταν καμαρώνετε και για τις παρανομίες σας .....ΗΜΑΡΤΟΝ..ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ

οχι ψαροτροφές,τα μικρά πάλι πίσω και όχι υπερβολές..τα παιδιά μας τι θα βρούν να ψαρέψουν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 07:59 #1379 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γιάννη μήπως ξεφεύγεις λήγω σχετικά με τις παράνομες αλιεύσεις μην τρελαθούμε κιόλας να το ξέρουμε μια φορά στα δέκα χρονιά να σου τύχει να βγάλεις 5κιλ θα πρέπει να κρατάμε ζυγαριά στα 4.900κιλ να τα μαζέψουμε ε!!!!!! δεν γίνετε ρε φίλε
μην μας τρελάνετε  είπαμε ένταξη?
Οι νομοί είναι για να τηρούνται από όλους και σωστά αναφέρεσαι στους νομούς αλλά σκέψου λήγω κατά ποσό και εσύ ο ίδιος τους τηρείς τους  νομούς δεν είναι μονό τα ψαριά και η ποσότητα?
Εντελώς φιλικά και με πολύ εκτίμηση. :thank_you2: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 10:09 #1380 από Γιώργος (Lavrakadoros)
Απαντήθηκε από Γιώργος (Lavrakadoros) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

...ουπς ξεχασα την φωτο παιδια.... :blush: :blush: :blush: :blush: :give_rose:



Φίλε μου "tasaros sea bas link" μπορείς να μας πεις ενδεικτικά τα βάρη των ψαριών? Λαβράκι και γοφάφι? Μικρότερο και μεγαλύτερο?

Φιλικά Γιώργος

Του κυνηγού και του ψαρά το πιάτο,
10 φορές είναι αδειανό και 1 φορά γεμάτο

Του Γιώργου του ψαρά το πιάτο
1 είναι αδειανό και 10 φορές γεμάτο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.505 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection