Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

16/10/2007 12:40 #441 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Χθεσινο κοντινο ψαρεματακι. Χτυπησε 12.05 τα μεσανυχτα σε δολωμα μάνα!
Σε 2-3 λεπτα χτυπαει ακομη μια στο φαραω αλλα δεν πιανεται φτουυυυυυυ.
Κατα την 1.00 την κοπανησα γιατι το κρυο την νυχτα δεν παιζοτανε.



Φιλικά
guitarman

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2007 13:08 #442 από captainahab
Απαντήθηκε από captainahab στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εγώ χθές πήγα για spinning σε μαι εκβολή κοντά στο Επιτάλιο αλλά τζίφος. Οι συνθήκες ήταν υποσχόμενες αεράκι 4-5 μποφόρ, κυματάκι ωραίο, αλλά δεν υπήρχε αρπαχτικό(στόχευα κυρίως σε λαβράκια να σου πω την αλήθεια). Δοκίμασα τεχνητά, κουταλάκια, ragglou για κανα δίωρο αλλά τίποτα.

Τελικά η ζαργάνα είναι εξολοθρευτής των κυνηγιάρικων! :yes:

Τέλος πάντων εγώ το απόλαυσα είδα το ωραίο ηλιοβασίλεμα, ηρέμησα και το χάρηκα!


Τελικά έφταιγε ο Μόμπι Ντικ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2007 19:23 #443 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ψάρεμα χτες από της έξι μέχρι της δέκα παρά κάτι αν θυμάμαι καλά.Μονοδόλι και αμερικάνος τα δολώματα μου.......

2 μουρμούρες, βάρους εξακοσίων και κάτι γραμμάρια η μία  και λίγο πάνω από μισό κιλό η άλλη.

Αφιερωμένες( άσχετα αν θα τις φάω χωρίς αυτόν)  στον Θοδωρή(morpheas) που κάθε φορά που με παίρνει τηλ όταν είμαι για ψάρεμα, πάντα μα πάντα κάποιο ψάρι θα τιμήσει τα αγκίστρια μου.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2007 11:52 #444 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χτές γυρίζοντας κατά τις 11.30 το βράδυ από την δουλειά, έκανα μια στάση στο μέρος που τις τελευταίες δύο εβδομάδες μου έχει δώσει πολλές και μεγάλες τσιπούρες...

Δόλωμα δεν είχα και με την αποχή ανά χείρας έκανα πάνω κάτω στα βράχια να βρώ κάποιο μισοπεθαμένο χαψάκι. Για καλή μου τύχη βρήκα ένα να πλέει στην επιφάνεια και το γράπωσα.
Το δολώνω και ρίχνω. Πάω να κάτσω στο αυτοκίνητο, δεν προλαβαίνω να ακουμπήσω στο κάθισμα και ακούω το μηχανάκι να δίνει φρένα. Τρέχω στο καλάμι, σηκώνω καρφώνω και άρχισα να φέρνω ένα
ιδιαίτερα μαχητικό ψάρι...Σε 10 λεπτά φέρνω έξω μια ``τσιπουρίτσα``. Τα μάζεψα και έφυγα με συνοπτικές διαδικασίες. Ένα ψαράκι μου έφτανε για το αυριανό μεσημεριανό τραπέζι.

Συνολικός χρόνος ψαρέματος 15 λεπτά... :yahoo:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2007 11:53 #445 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
άλλη μία...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2007 19:44 #446 από Παπαδάκης Κων/νος (ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΣ)
Απαντήθηκε από Παπαδάκης Κων/νος (ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΣ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Στην παραλία του Βόλακα μεσημεριανό casting με τον Νίκο ANGLER

Αν δεν βρουμε τον δρομο θα δημιουργησουμε εναν καινουργιο (Αννιβας)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2007 20:12 #447 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Και όμως δεν είναι το γρηγορότερο ψάρι που έχω βγάλει αυτές τις μέρες. Προχτές βγήκε μία 2.200 στο πρώτο 5λέπτο. Η διαφορά με χτές είναι ότι έκατσα άλλες 5 ώρες..

Σήμερα θα έχει τσιπουρο-λουτσό session από τις 11.00 μεχρί τουλάχιστον 6.00 το πρωί...Αναμείνατε στο...πληκτρολόγιο σας... :crazy: :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2007 04:23 #448 από Βασίλης (Β@ΣΙΛΗΣ)
Απαντήθηκε από Βασίλης (Β@ΣΙΛΗΣ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φίλε Κωστή πηγα στον μώλο άλλα τιποτα το αξιόλογο,εντάξει δεν έβγαζα και τιποτα φοβερά ψάρια ποτέ μου αλλά καταλαβαίνω πότε η περιοοχή είναι νεκροταφείο.... :cray:
κάτι σπαράκια baby που τα αμόλισα πάλι μέσα..

Τυλλιανάκης Βασίλειος
      (Β@ΣΙΛΗΣ)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2007 14:25 #449 από Μίλτος (miltiades)
Απαντήθηκε από Μίλτος (miltiades) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Άντε να γράψω και εγώ την εμπειρία μου. Πήγα σε τσιπουρότοπο στη Βάρκιζα εχθές. Τη προηγούμενη Κυριακή έχασα μία μεγάλη τσιπούρα στα δύο μέτρα λόγω αστοχίας υλικού(μου ξεκόλησε το τελευταίο μάτι από το καλάμι , πήγε το ψάρι κάτω από το βράχο και έκοψε τη πετονιά). Δεν είχα μεγάλες απαιτήσεις αφού είχαμε πανσέληνο και μετά από τετράωρο ψάρεμα δεν πήρα ούτε τσιμπιά. Άμπωτη στο φουλ , όλα τα νερά είχαν τραβηχτεί μέσα και δόλωμα μάνα - κορδέλα - καβούρι. Θα επισκεφτώ και πάλι σήμερα το χώρο αλλά ημέρα. Τα τσιμπήματα τα παίρνω εκεί συνήθως νωρίς το πρωϊ ή λίγο πριν τη δύση του ηλίου.


To win , work....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2007 14:37 #450 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Βαρκιζα που φιλε?Κατω απο την καντινα στα βραχια?κατω απο το club island,η στην ακρη στην παραλια?
Ρωταω γιατι εχω ψαρεψει και στα 3 μερη με πενιχρα ωστοσο αποτελεσματα....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.734 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection