Ερώτηση Ποια η σκοπιμότητα ?

12/05/2008 10:53 #71 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?

Μάλλον δεν πρόκειται να βρεθεί άκρη μ' αυτό. Χάρη, ανήκω στον Φ.Α.Ρ. είμαι ιδρυτικό του μέλος και μέλος του Δ.Σ. Παρ' όλα αυτά δεν εξέδωσα δελτίο Αθλητικής ιδιότητας και παραμένω μόν μέλος. Υποστηρίζω όπως πιο πάνω έγραψα ότι ΜΟΝΟ οι ρίψεις και αυτές με επιφύλαξη, να θεωρηθούν άθλημα (για τα δικά μου μέτρα και σταθμά τουλάχιστον).

Θεωρώ γελοίο, να φοράει κάποιος εμφάνιση συλλόγου και να ψαρεύει και να παίρνει μετάλλιο γι' αυτό. Θεωρώ επίσης γελοίο, να βλέπω όλους τους πρώην κλασσικούς ψαράδες να μεταμορφώνονται σε αθλητές - πρωταθλητές. Όσοι πικραμένοι από τη ζωή δεν έκαναν καριέρα αθλητκή να βγάλουν τώρα το άχτι τους και να λένε στους φίλους τους ότι είναι αθλητές.

Απάντησε στα παρακάτω σε παρακαλώ (με επιχειρήματα όμως που να αντέχουν στην κοινή λογική)

1. Σε όλα τα αθλήματα προυπάρχει ένα ταλέντο το οποίο καλλιεργείται. Στο στίβο π.χ. μπορεί να είναι το άλμα, η ταχύτητα, η δύναμη, η αντοχή, στο σκάκι, η σκέψη στο ποδόσφαιρο η τρίπλα κλπ.

2. Στο ψάρεμα ποιό είναι??

3. Ποιά είναι η προπόνηση ενός αθλητή ψαρά??

4. Ποιά είναι η προετοιμασία??

5. Προπονητές υπάρχουν??

6. Υπάρχει αθλητική βιβλιογραφία για το ψάρεμα, και αν ναι μήπως υπάρχει και προπονητική???

Και επειδή ρε Χάρη κοντεύεις να μας τρελάνεις, αφού θέλέις να είσαι αθλητής με γειά σου με χαρά σου. Μή βάζεις όμως στο ίδιο σακί όλους τους αθλητές. Δεν είσαι το ίδιο (όσο και αν ματαιόδοξα το ονειρεύεσαι) και ούτε ποτέ θα γίνεις (όπως και κανένας πωταθλητής ψαράς), με τον Μπούμπκα, τον Ζελέζνι, τον Καρλ Λιούις, τον Ζιντάν, τον Μάικλ Τζόρνταν, τον Κασπάροβ και τον Μπόμπι Φίσερ, τον Τάιγκερ Γούντς.

Αυτοί είναι ΑΘΛΗΤΕΣ. Οι λοιποί ψαράδες είμαστε ΧΟΜΠΙΣΤΕΣ.  


Απολυτα σωστός.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2008 10:57 #72 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?
Οφείλω, με ειλικρινό αίσθημα συμπάθειας, ένα σχόλιο στην υπ'αριθμ.61 απάντηση του φίλου Χάρη, ο οποίος θεωρεί ότι δεν μπορούμε να κρίνουμε το σήμερα με ηθικές και κοινωνικές αξίες του παρελθόντος.

Το σχόλιό μου δεν αφορά τον παραπάνω φίλο, σεβαστή η άποψή του, αλλά τα νέα παιδιά που διαβάζουν και ενημερώνονται μέσα από το διαδίκτυο.

Κανένας άνθρωπος δεν ήρθε αυτόφωτος, όλοι μας γαλουχηθήκαμε και μορφωθήκαμε με τις αξίες και τα ιδανικά των προγόνων μας, στη πορεία της ζωής μας, ασφαλώς, επιβάλλεται να αφήσουμε παρακαταθήκη στους νεώτερους τις νέες ιδέες, έχοντας αναγάγει και εκσυγχρονήσει το παρελθόν στο παρόν, όμως πάντοτε με σεβασμό στις αρχέγονες ιδέες και τα υψηλά ιδανικά για τα οποία οι πρόγονοί μας έδωσαν και τη ζωή τους ακόμα για να τα διατηρήσουν αναλλοίωτα στο πέρασμα των αιώνων.

Για το γεγονός ότι σήμερα διατυπώνουμε ελεύθερα τη γνώμη μας, το οφείλουμε στους αγώνες εκείνων που διαμόρφωσαν και προστάτευσαν τις ηθικές και κοινωνικές αξίες του παρελθόντος.

Σε ότι αφορά το θέμα μας, πρέπει διευρύνοντας το νου μας χωρίς προκαταλήψεις και μικροσυμφέροντα και συγχρονισμένοι με το σήμερα, να διερωτηθούμε τη νομοτέλεια των πράξεών μας, δηλαδή, ποιος σκοπός πραγματικά υπηρετείται με την αθληματοποίηση των αγώνων αλιείας, ας αναλογιστούμε μήπως όλοι μας, άθελά μας, συμμετέχουμε στο καπιταλιστικό παιχνίδι του σύγχρονου μάρκετιγκ που οι ολίγοι επέβαλαν

Αυτός είναι και ο σκοπός του θέματος που άνοιξα προς συζήτηση, απλά να σκεφτούμε πέρα από το ορατό και το δεδομένο, ποιο είναι το επέκεινα, εάν το πέτυχε έστω ένας ανγνώστης, τότε άξιζε το κόπο, σε καμία περίπτωση πάντως δεν ανοίχθηκε το θέμα αυτό για ίντριγκες και προσωπικές αντιπαραθέσεις.

Ευχαριστώ για τη κατανόηση και όλους εκείνους που διαφωνούν μαζί μου, με τη διαφωνία προάγεται ο διάλογος και η δημοκρατία και γινόμαστε και εμείς καλύτεροι.    

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2008 11:51 #73 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?



ποιος σκοπός πραγματικά υπηρετείται με την αθληματοποίηση των αγώνων αλιείας,   


Ακριβώς.
Ποιος ο λόγος να μετατρέψουμε μια παρείστικη, χαλαρή, αναζωογονητική, ασχολία που κύριος σκοπός της ήταν είναι και θα είναι η επαφή με τη φύση, σε μία εξ ορισμού ανταγωνιστική διαδικασία ;

φιλικά
Δ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2008 12:11 #74 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?
Δημήτρη καλημέρα, θα συμφωνήσω μαζί σου 100%. Μόνο που το ψάρεμα ανέκαθεν ήταν πρωτίστως βιοποριστικό.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2008 12:14 #75 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?

Δημήτρη καλημέρα, θα συμφωνήσω μαζί σου 100%. Μόνο που το ψάρεμα ανέκαθεν ήταν πρωτίστως βιοποριστικό.


Συμφωνώ Ανδρέα, αυτά που είπα τα ενοούσα για τους χομπίστες όχι τους επαγγελματίες.
:good:

φιλικά
Δ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2008 12:42 #76 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?

Ακριβώς.
Ποιος ο λόγος να μετατρέψουμε μια παρείστικη, χαλαρή, αναζωογονητική, ασχολία που κύριος σκοπός της ήταν είναι και θα είναι η επαφή με τη φύση, σε μία εξ ορισμού ανταγωνιστική διαδικασία ;

φιλικά
Δ.


Δημήτρη δεν υφίσταται καμιά μετατροπή. Η παρείστικη, χαλαρή, αναζωογονητική, ασχολία που κύριος σκοπός της ήταν είναι και θα είναι η επαφή με τη φύση παραμένει.

Δεν είπε κανείς (φυσικά) ότι ψάρεμα είναι μόνο οι αγώνες.

Απλά δίνεται η δυνατότητα σε ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ να λάβουν μέρος σε κάποιον αγώνα ή κάποιο πρωτάθλημα και να  "συγκρίνουν" τις ικανότητες, δυνατότητες κτλ τους.

Επίσης ακόμη και όσοι επιλέξουν να συμμετάσχουν σε έναν αγώνα, δεν στερούνται σε καμία περίπτωση το δικαίωμα να απολαύσουν όποτε και όπως θέλουν, την παρείστικη, χαλαρή, αναζωογονητική, ασχολία που κύριος σκοπός της ήταν είναι και θα είναι η επαφή με τη φύση.

Σκεφτείτε ακόμη, ότι επαφή με τη φύση μπορείς να έχεις με διάφορους τρόπους (αθλήματα ή μη).

Ιστιοπλοΐα, κατάδυση, ορεινό τρέξιμο, μια βουτιά στη θάλασσα, μια βόλτα στο βουνό ή την παραλία και πολλά άλλα, μπορούν να σου προσφέρουν την επαφή με τη φύση.

Προφανώς αυτοί που επιλέγουν το ψάρεμα έχουν και άλλους λόγους - κίνητρα για να το επιλέξουν πέρα (και) από την επαφή με τη φύση.


Υ.Γ. Μου κάνει εντύπωση που γράφεις ότι συμφωνείς απόλυτα με την προηγούμενή σου παράθεση, η οποία περιλαμβάνει μόνο ύβρεις, χαρακτηρισμούς (μερικοί από τους οποίους είναι προσωπικοί και εντελώς ανυπόστατοι), ερωτήσεις και καμία απολύτως τεκμηρίωση ή επιχειρηματολογία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2008 12:44 #77 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?
Ο αθλητισμός

Κατά την γνώμη μου αφορά τα λεγόμενα κλασικά ( αρχαία ) αθλήματα τα οποία κατά βάση εξυπηρετούσαν τον πόλεμο.
( ΠΑΛΗ.ΑΚΟΝΤΙΟ,ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ.ΣΦΥΡΆ, ΣΦΑΙΡΑ ,ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ,[ ΖΑΤΡΙΚΙΟ(ΜΠΟΞ-ΚΑΡΑΤΕ-ΖΙΟΥ ΖΙΤΣΟΥ ) ] κλπ.
Κατά την διεξαγωγή τους ο πόλεμος σταματούσε άρα είχαμε διαλείμματα ειρήνης εξ ου και ο αθλητισμός προάγει την ειρήνη.
Στόν σύγχρονο κόσμο όμως προστέθηκαν και άλλα όπως το ΠΙΝΚ ΠΟΝΚ Ο ΧΟΡΟΣ ΜΕ ΜΠΑΛΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ κλπ.
Σχεδόν σε κάθε ολυμπιακούς αγώνες ένα νέο άθλημα προστίθεται εδώ το 2004 βάλαμε επίσημα 3 .
Ετσι ο αθλητισμός εκτός απ την ειρήνη προάγει και την οικονομία νέα προϊόντα δοκιμάζονται και εξελίσσονται πχ F1 και άλλους αγώνες αυτοκινήτων,
Ποδόσφαιρο ,ακροβατικά με αεροπλάνα,ιστιοπλοΐα,αερομοντελισμός,σκοποβολή.σκι.παγοδρομίες  κλπ.
Στο ψάρεμα από παλιά στο εξωτερικό οργάνωναν αγώνες όπως και στο κυνήγι έτσι σιγά σιγά έφτιαξαν κανόνες κριτές κατηγορίες κλπ.
Αρα το ψάρεμα που γίνετε κάτω από τέτοιες προδιαγραφές είναι ένα είδος ( αθλήματος ) εγώ θα το έλεγα διαγωνιστικό παιχνίδι .
Φυσικά και ο παράγοντας τύχη είναι σε μεγάλο βαθμό αλλά και σε ποιο άθλημα δεν είναι ( η δικιά μας βγήκε πρώτη επειδή σκόνταψε η πρώτη ), επί χρόνια το παγκόσμιο πρωτάθλημα στο μήκος έμενε ακλόνητο επειδή όταν έγινε έγινε σε μεγάλο υψόμετρο με βοηθητικό αέρα .
Χορηγοί ανέκαθεν υπήρχαν από τα αρχαία χρόνια για διαβάστε τι κέρδιζαν οι ολυμπιονίκες , μέχρι και τα τείχη ρίχνανε για πάρτη τους .
Εγω συμφωνώ με τους αγώνες ψαρέματος διοτι βοηθούν στο να τελειοποιήσουμε της τεχνικές, τον εξοπλισμό και τα υλικά, επίσης έχουν οικονομικό  όφελος για τους χορηγούς της εταιρίες τους διοργανωτές ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΘΛΟΥΜΕΝΟΥΣ.  ( εδώ χαλάει η σούπα ).
Απλά δεν συμμετέχω σε συλλόγους διοτι όπου εχω συμμετάσχει πάντα στο τέλος τσακώνονται πχ Αερολέσχες,αθλητικά σωματεία,πολιτιστικούς συλλόγους κλπ. ΠΑΝΤΑ για τον λόγο που αναφέρω πιο πάνω.
Είναι στο DNA μας δυστυχώς η κουτοπονηριά νομίζουμε ότι εμείς είμαστε έξυπνοι και όλοι οι άλλοι βλάκες με αποτέλεσμα να δημιουργούνται κάθε φορά προστριβές . :bye:
έτσι κρατάω την ουσία και ονειρεύομαι αλλά δεν παντρεύομαι εκτός και αν η νύφη έχει προίκα  :secret: .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2008 12:49 #78 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?
Ποιό άλλο άθλημα στον παγκόσμιο χάρτη αθλημάτων περιλαμβάνει σύλληψη (και συχνά θανάτωση) θηράματος????

ΟΕΟ???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2008 12:54 #79 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?
Μην ζορίζεστε...ΚΑΝΕΝΑ....μόνο η βαρβαρική ταυρομαχία η οποία προφανώς και δεν είναι άθλημα. Και η διαφορά των βαρβάρων με τον πολιτισμό είναι ότι το αντίστοιχο Ελληνικό άθλημα ήταν τα Ταυροκαθάψια κατά τα οποία ο αθλητής έπρεπε να πιάσει τον ταύρο από τα κέρατα και να πηδήξει πάνω από την πλάτη του. Και φυσικά ποτέ δεν σκότωναν τον ταύρο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2008 12:57 #80 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Απ: Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?




Υ.Γ. Μου κάνει εντύπωση που γράφεις ότι συμφωνείς απόλυτα με την προηγούμενή σου παράθεση, η οποία περιλαμβάνει μόνο ύβρεις, χαρακτηρισμούς (μερικοί από τους οποίους είναι προσωπικοί και εντελώς ανυπόστατοι), ερωτήσεις και καμία απολύτως τεκμηρίωση ή επιχειρηματολογία.


Προφανώς δεν συμφωνώ με τους ύβρεις κτλ απεναντι σου, αλλα στη παράθεση τα πηρε μπάλλα όλα!
Είσαι και συμπάσχων βάζελος, δεν τίθεται καν θέμα. Γράψε λάθος.

:good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.364 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection