Ερώτηση Εξοπλισμός casting και surfcasting

06/10/2014 17:47 #461 από Βασίλης Θεοδωρίδης
Απαντήθηκε από Βασίλης Θεοδωρίδης στο θέμα Εξοπλισμός casting και surfcasting
Καλησπέρα Βαγγέλη.
Κατά την γνώμη μου, το μόνο πλεονέκτημα που έχουν τα τηλεσκοπικά καλάμια είναι η ευκολία μεταφοράς, τίποτε άλλο. Σε όλα τα άλλα σημεία υστερούνε των δίσπαστων και τρίσπαστων. Από τότε που πήρα δίσπαστα και τρίσπαστα, τα τηλεσκοπικά έχουν πιάσει αράχνες. Και δεν συμφωνώ καθόλου με τον Νάσο που γράφει πως χρειάζεσαι εξοικείωση για να κάνεις καλές βολές με τα συγκεκριμένα καλάμια, τουναντίον, επειδή έχουν μεγαλύτερη ελαστικότητα, το ίδιο άτομο θα καταφέρει περισσότερα μέτρα απ' ότι με το τηλεσκοπικό.
Δεύτερον, κι εμένα το Action των 200γρ μου φαίνεται υπερβολικό. Θα πρέπει να φορτίσεις το καλάμι με τουλάχιστον 150 γρ βαρίδιο, για να μην πω με 170. Έχεις δοκιμάσει να κάνεις βολή με 150 - 170 γρ. μολύβι; Δοκίμασε και τα ξαναλέμε! Εγώ έχω ένα βαρύ 150 - 250 και ξέρω για τι πράγμα μιλάω. Το είχα πάρει για ψάρεμα από την ακτή στα φιόρδ της Νορβηγίας και μόνο. Σκέτο σκουπόξυλο σου λέω, δεν θα νοιώθεις την παραμικρή τσιμπιά, ιδίως στις μουρμούρες. Και μην νομίσεις πως θα ρίχνεις περισσότερα μέτρα επειδή θα το βάζεις βαρύτερο μολύβι, και με 100 γρ τα ίδια μέτρα θα βγάζεις, ξέρω τι σου λέω. Πάρε καλύτερα ένα μέχρι 150 γρ το πολύ και πίστεψέ με θα με θυμηθείς.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2014 17:57 - 06/10/2014 17:59 #462 από vagos
Απαντήθηκε από vagos στο θέμα Εξοπλισμός casting και surfcasting
Αχαμ....όχι οι βολές μου ως τώρα είναι με 20 γρ βαριδι. δεν έχω εμπειρία με κάτι άλλο.
Τώρα έχω σκοπό να δοκιμάσω με 80γρ...και πίστευα πως αν έχω μεγαλύτερο action απλά θα ήμουν πιο άνετος αφού δεν θα ήμουν πολύ κοντά στο μέγιστο όριο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2014 14:30 #463 από Αποστόλης
Απαντήθηκε από Αποστόλης στο θέμα Εξοπλισμός casting και surfcasting
για καλάμι ryobi ποιά είναι η γνώμη σας; συγκεκριμένα είδα το RYOBI KUZE 4.20 με action 80-150 στα 130 ευρώ με μηχανισμούς fuji και σώμα carbon. κάνει για surfcasting; μπορώ να το δουλέψω με μηχανισμό ultegra 10000;
ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2014 14:40 #464 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Εξοπλισμός casting και surfcasting
Το καλαμι φορτιζει με την τεχνικη και οχι με τα βαριδια.
Οσα χρονια κ αν περασουν οποιος δεν γνωριζει απο τεχνικη θα ριχνει τα ιδια μετρα οτι καλαμι και εαν χρησιμοποιιησει.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γαλλής Γιώργος, ΝΑΣΟΣ, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2014 15:58 #465 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Εξοπλισμός casting και surfcasting
Από τότε που πήρα δίσπαστα και τρίσπαστα, τα τηλεσκοπικά έχουν πιάσει αράχνες.

Μα μονος σου λες ότι πρωτα ειχες τηλ. κ εμαθες κ μετα αγορασες δισπαστα κ τα εβαλες αποθηκη.
ξεχνας ότι απευθηνεσαι σε ένα φιλο που σου λεει ότι βααζει μολυβι 20 γρ κ δεν ξερει καθολου από καστινγκ.



Και δεν συμφωνώ καθόλου με τον Νάσο που γράφει πως χρειάζεσαι εξοικείωση για να κάνεις καλές βολές με τα συγκεκριμένα καλάμια, τουναντίον, επειδή έχουν μεγαλύτερη ελαστικότητα, το ίδιο άτομο θα καταφέρει περισσότερα μέτρα απ' ότι με το τηλεσκοπικό.

Τωρα για αυτό που λες παραπανω σου απανταει ο Φωτης κ όταν μιλαει ο φωτης καλυτερ ανα ακουμε κ να σιωπούμε.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2014 18:13 - 08/10/2014 18:14 #466 από vagos
Απαντήθηκε από vagos στο θέμα Εξοπλισμός casting και surfcasting
Μήπως γνωρίζει κανείς να μου πει ποιες είναι οι διαφορές από το ultegra 10000 xsa/ultegra10000 xsb/ ultegra 10000 xsc στα χαρακτηριστικά που διαβάζω δεν βλέπω κάποια διαφορά αλλά οι τιμές είναι διαφορετικές.


όσο για το καλάμι προβληματίστηκα αρκετά μπορώ να πω .... :/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2014 13:20 #467 από Αποστόλης
Απαντήθηκε από Αποστόλης στο θέμα Εξοπλισμός casting και surfcasting
παιδιά κανενα σχόλιο για το παρακάτω:

"για καλάμι ryobi ποιά είναι η γνώμη σας; συγκεκριμένα είδα το RYOBI KUZE 4.20 με action 80-150 στα 130 ευρώ με μηχανισμούς fuji και σώμα carbon. κάνει για surfcasting; μπορώ να το δουλέψω με μηχανισμό ultegra 10000;
ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2014 22:14 #468 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Εξοπλισμός casting και surfcasting
καλαμι δεν το ξερω αλλα βεβαίως κουμπωνει με τον ουλτεγκρα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2014 23:58 #469 από Βασίλης Θεοδωρίδης
Απαντήθηκε από Βασίλης Θεοδωρίδης στο θέμα Εξοπλισμός casting και surfcasting

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Από τότε που πήρα δίσπαστα και τρίσπαστα, τα τηλεσκοπικά έχουν πιάσει αράχνες.

Μα μονος σου λες ότι πρωτα ειχες τηλ. κ εμαθες κ μετα αγορασες δισπαστα κ τα εβαλες αποθηκη.
ξεχνας ότι απευθηνεσαι σε ένα φιλο που σου λεει ότι βααζει μολυβι 20 γρ κ δεν ξερει καθολου από καστινγκ.



Και δεν συμφωνώ καθόλου με τον Νάσο που γράφει πως χρειάζεσαι εξοικείωση για να κάνεις καλές βολές με τα συγκεκριμένα καλάμια, τουναντίον, επειδή έχουν μεγαλύτερη ελαστικότητα, το ίδιο άτομο θα καταφέρει περισσότερα μέτρα απ' ότι με το τηλεσκοπικό.

Τωρα για αυτό που λες παραπανω σου απανταει ο Φωτης κ όταν μιλαει ο φωτης καλυτερ ανα ακουμε κ να σιωπούμε.


Βλέπω πως πειράχτηκες που διαφώνησα μαζί σου στο θέμα των καλαμιών. Δικαίωμά σου! Όπως και δικαίωμά μου να διαφωνώ με κάτι που νομίζω πως δεν στέκει. Και αν τώρα εσύ ισχυρίζεσαι πως τα τηλεσκοπικά είναι πιο αξιόλογα καλάμια από τα δι-τρίσπαστα σε θέματα βολών ( μιλάμε πάντα για τον ίδιο χειριστή έτσι; ) και πάλι είναι δικαίωμά σου, όπως δικό μου είναι το δικαίωμα να διαφωνήσω... :pardon:
Μα και φυσικά χρειάζεται κανείς εξοικείωση, είπα εγώ το αντίθετο; Το παλικάρι θέλει να επενδύσει αρκετά χρήματα για αγορά εξοπλισμού και με τα λεφτά που είπε πως διαθέτει εσύ του προτείνεις να πάρει τηλεσκοπικό καλάμι, ενώ θα μπορούσε να πάρει ένα πολύ αξιόλογο δίσπαστο ή τρίσπαστο; Ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω!!!!!
Και ξέρεις κάτι; Φυσικά και ξεκίνησα με τηλεσκοπικά καλάμια, αλλά όχι γιατί ήταν καλύτερα, αλλά γιατί ήταν φθηνότερα και η τσέπη μου τότε δεν σήκωνε μεγάλα έξοδα. Ε, σιγά σιγά με τα χρόνια βελτιώθηκαν τα οικονομικά και μαζί μ' αυτά και ο εξοπλισμός...

Υ.Γ. Τώρα ο Φώτης εδώ που κολλάει κι ανάβεις λαμπάδες στ' όνομάτου....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2014 09:41 #470 από kostas
Απαντήθηκε από kostas στο θέμα Εξοπλισμός casting και surfcasting
μια χαρα ειναι τα τηλεσκοπικα ειδικα για αρχαριο,με ενα καλαμακι των 70 ευρω μπορεις ανετα να κανεις το κεφι σου και να παρεις τα ψαρακια που θα σου δωσει η θαλασσα,φυσικα δεν ειναι και απαγορευτικο ενας αρχαριος να παρει ενα 3σπαστο καλαμι,η γνωμη μου ειναι να μην σπαταλουνται τοσα χρηματα για πρωτο καλαμι,καποιος που ξεκινα τωρα οτι καλαμι και να χει στα χερι του αποκλειται να κανει μεγαλες βολες,φυσικα και τα 3σπαστα(τα 2σπαστα δεν βολευουν στην μεταφορα)ειναι καλυτερα σε αρκετα σημεια αλλα δυστυχως ο αρχαριος δεν θα μπορεσει να τα εκμεταλευτει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.243 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection