Ερώτηση Η τέχνη του παραγαδιού από τον Μιχάλη Μαντά

19/04/2015 06:32 #111 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Η τέχνη του παραγαδιού από τον Μιχάλη Μαντά
Γεια σας κ από μενα αυτό που θα ηθελα να προσθεσω εγω είναι ότι οσοι νεοι φιλοι ξεκινανε τωρα την ενασχοληση τους με το παραγαδι καλο είναι να πηγαινουν παντα μαζι με καποιον άλλο παρεα κ κατά προτιμηση με καποιον που κατεχει το αθλημα κ όχι μονοι τους διοτι το παραγαδι παντα κρυβει απρόοπτα ειτε στο καλαρισμα, ειτε στο λεβαρισμα ειτε οποια άλλη στιγμη ποτε δεν ξερεις τι θα προκειψει, μπορει ναχεις καλαρει ένα χοντρο παραγαδι κ να πας να το σηκωσεις κ ναχεις πανω ένα ξιφια πχ, κατι που μουχει τυχη στην πραξη με το ψαρι ζωντανο οι παλιότεροι γνωριζουν την ιστορια αυτή που ειχε κ πολύ πλακα καθολη την διαρκεια της διοτι το ψαρι ηταν κ καλο κ με πηγαινε βολτες

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/04/2015 14:04 #112 από xrhstos
Απαντήθηκε από xrhstos στο θέμα Η τέχνη του παραγαδιού από τον Μιχάλη Μαντά
καλησπερα σε ολους τους φιλους του ψαρεματος μετα απο αναζιτιση στο ιντερνετ ειδα οτι η λεκανες για τα παραγαδια εχουν διαφορα μεγεθη τα οποια μετραμε με αριθμους 1,2,3,4,5 κλπ στην καθε λεκανη ποσα περιπου αγγιστρια χωρανε? μιλαω παντα για 15αρι ψιλο παραγαδι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/04/2015 17:30 #113 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Η τέχνη του παραγαδιού από τον Μιχάλη Μαντά

xrhstos έγραψε: καλησπερα σε ολους τους φιλους του ψαρεματος μετα απο αναζιτιση στο ιντερνετ ειδα οτι η λεκανες για τα παραγαδια εχουν διαφορα μεγεθη τα οποια μετραμε με αριθμους 1,2,3,4,5 κλπ στην καθε λεκανη ποσα περιπου αγγιστρια χωρανε? μιλαω παντα για 15αρι ψιλο παραγαδι


Δεν υπάρχει σχετικός κανόνας. Άλλοι βάζουν τα αγκίστρια πυκνά και άλλοι αραιά με αποτέλεσμα να χωράνε όσα θέλει ο καθένας.
Αυτό που νομίζω όμως ότι είναι σημαντικό σε σχέση με τις λεκάνες είναι το εξής:
Αν αποφασίσεις να ασχοληθείς συστηματικά με το παραγάδι, σταδιακά θα καταλήξεις να έχεις κάμποσες λεκάνες. Άλλες με ψιλοπαράγαδα, άλλες με μέτζα (μεσαία) και άλλες με χοντρά. Είναι πολύ σημαντικό να έχει το ίδιο μέγεθος για όλες γιατί μόνο τότε αποθηκεύονται άνετα και χωρίς να πιάνουν πολύ χώρο. Επίσης εγώ προτιμώ το μεγαλύτερο μέγεθος γιατί αυτό χωράει όλα τα είδη των παραγαδιών και βολεύει πολύ στο σήκωμα ιδιαίτερα όταν φυσάει και οι συνθήκες είναι δύσκολες.
Εγώ έχω συνολικά 16 λεκάνες ίδιου μεγέθους. Δεν ξέρω τι νούμερο είναι μπορώ όμως να σου πω ότι μετρώντας στο χείλος εσωτερικά τη διάμετρό τους είναι 57 εκατοστά και εξωτερικά 62 εκατοστά.
Στο βιβλίο μου «Η Τέχνη του Παραγαδιού» φαίνονται και σχετικές φωτογραφίες.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/04/2015 18:39 #114 από xrhstos
Απαντήθηκε από xrhstos στο θέμα Η τέχνη του παραγαδιού από τον Μιχάλη Μαντά
ευχαριστω για την απαντιση θα της ελενξω κ απο κοντα σε καπιο καταστιμα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2015 18:01 #115 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Η τέχνη του παραγαδιού από τον Μιχάλη Μαντά
Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλτατο... Τα διαφορετικά χρώματα είναι καλά πρέπει να υπάρχουν αλλά μόνο για να μας διευκολύνουν στο νετάρισμα. Πουθενά αλλού δεν έχουν χρηστικό λόγο ύπαρξης και φυσικά δεν υπάρχουν καλύτερα αποτελέσματα ή χειρότερα με όποιες αλλαγές και αν κάνουμε... Απλά μας βοηθάνε να νετάρουμε τα παραγάδια μας ποιό εύκολα... !smileys-fis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2015 18:26 #116 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Η τέχνη του παραγαδιού από τον Μιχάλη Μαντά

Κώστας έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλτατο... Τα διαφορετικά χρώματα είναι καλά πρέπει να υπάρχουν αλλά μόνο για να μας διευκολύνουν στο νετάρισμα. Πουθενά αλλού δεν έχουν χρηστικό λόγο ύπαρξης και φυσικά δεν υπάρχουν καλύτερα αποτελέσματα ή χειρότερα με όποιες αλλαγές και αν κάνουμε... Απλά μας βοηθάνε να νετάρουμε τα παραγάδια μας ποιό εύκολα... !smileys-fis


Κώστα
Δεν γνωρίζω σε ποιον φίλτατο αναφέρεσαι, ούτε για ποια χρώματα.
Αν και κάτι υποψιάζομαι, θα ήταν καλύτερα να μου διευκρινήσεις τι εννοείς για να μπορώ να καταλάβω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2015 21:31 #117 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Η τέχνη του παραγαδιού από τον Μιχάλη Μαντά
Αναφερόμουν σε εσένα Αγαπητέ Μιχάλη.
Διαβάζοντας το σχετικό σχόλιό σου στην από 03/10/2014 και στις 16:12 απάντησή σου σε κάποιο συνάδελφο ερασιτέχνη ψαρά αν δεν κάνω λάθος.
Παραθέτω παρακάτω το κείμενό σου, απλά για να σου το υπενθυμίσω ...
«Η UNO πετονιες ειναι φοβερες σε δυναμη και τριβη,τις χρησιμοποιω στην συρτη για αφροψαρα και μολυβι φυλακα,για παραγαδι δεν ξερω ,τόχα βαλει σαν θεμα στην ενοτητα¨παραγαδια¨αλλα δεν απαντησε κανεις.Οσο για διαφορα παραμαλου-μαννας θα συμφωνησω στα ανομοια χρωματα οχι οτι ειναι και κατι που παιζει ρολο στην αποδοση,μονο για το νεταρισμα η κουβεντα.»
Σε αυτό σου το σχόλιο αναφερόμουνα... Ίσως βέβαια να μην το έγραψα καλά και στην θέση που θα έπρεπε και μάλλον σε-σας μπέρδεψα με τα γραφόμενά μου...
Καλή συνέχεια στην ημέρα σου, σε ευχαριστώ για την κατανόησή σου και να ευχηθώ σε όλους, Καλό Σ/Κύριακο με Υγεία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2015 21:37 - 24/04/2015 21:39 #118 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Η τέχνη του παραγαδιού από τον Μιχάλη Μαντά

Κώστας έγραψε: Αναφερόμουν σε εσένα Αγαπητέ Μιχάλη.
Διαβάζοντας το σχετικό σχόλιό σου στην από 03/10/2014 και στις 16:12 απάντησή σου σε κάποιο συνάδελφο ερασιτέχνη ψαρά αν δεν κάνω λάθος.
Παραθέτω παρακάτω το κείμενό σου, απλά για να σου το υπενθυμίσω ...
«Η UNO πετονιες ειναι φοβερες σε δυναμη και τριβη,τις χρησιμοποιω στην συρτη για αφροψαρα και μολυβι φυλακα,για παραγαδι δεν ξερω ,τόχα βαλει σαν θεμα στην ενοτητα¨παραγαδια¨αλλα δεν απαντησε κανεις.Οσο για διαφορα παραμαλου-μαννας θα συμφωνησω στα ανομοια χρωματα οχι οτι ειναι και κατι που παιζει ρολο στην αποδοση,μονο για το νεταρισμα η κουβεντα.»
Σε αυτό σου το σχόλιο αναφερόμουνα... Ίσως βέβαια να μην το έγραψα καλά και στην θέση που θα έπρεπε και μάλλον σε-σας μπέρδεψα με τα γραφόμενά μου...
Καλή συνέχεια στην ημέρα σου, σε ευχαριστώ για την κατανόησή σου και να ευχηθώ σε όλους, Καλό Σ/Κύριακο με Υγεία.


Κώστα
Σωστά υποψιάστηκα γιατί κάτι θυμόμουνα σχετικά.
Να είσαι καλά!
Υ.Γ.: Ένας καλύτερος τρόπος για να φαίνεται τι αφορούν τα σχόλιά σου είναι να χρησιμοποιείς το κουμπί «ΠΑΡΑΘΕΣΗ» οπότε φαίνεται και η δημοσίευση στην οποία αναφέρεσαι.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2015 21:54 #119 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Η τέχνη του παραγαδιού από τον Μιχάλη Μαντά
Δεν το γνώριζα αυτό και σε ευχαριστώ για την υπόδειξη. Νά'σαι καλά.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2015 01:32 #120 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Η τέχνη του παραγαδιού από τον Μιχάλη Μαντά
Μόλις ολοκλήρωσα την ανάγνωση και των δυο βιβλίων.
Πολλή καλή δουλειά!
Μιχάλη μπράβο σου και για την διάθεσή σου να μοιραστείς τις γνώσεις σου αλλά και για τον τρόπο που έχεις μαζέψει όλες αυτές τις πληροφορίες μέσα στα βιβλία.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, Κώστας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.355 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection