Ερώτηση ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ

25/01/2006 11:43 #11 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ
Ο πιο απλός,γρήγορος και σίγουρος τρόπος,είναι να κάνουμε μια τομή με ένα μικρό μαχαιράκι,στον "σβέρκο" του ψαριού.

Δεν χρειαζεται να είναι βαθειά(θα καταλάβετε το σωστό βάθος,γιατι το ψάρι εκείνη την στιγμή ακινητοποιείται οριστικά).

Φιλικά.

Νίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2006 14:17 #12 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ
Βασίλη,

Πρόσθεσα το "Ναι αλλά όχι πάντα" στις επιλογές γιατί αυτό μου ταιριάζει και δεν υπήρχε - άρα ξέρεις και τι ψηφίζω :)

Προσωπικά, όταν θανατώνω τα ψάρια το κάνω με ένα αιχμηρό μαχαίρι το οποίο το καρφώνω απότομα ανάμεσα στα μάτια και προς τα πίσω προκαλώντας άμεσα τον θάνατο από τρώση του εγκεφάλου. Το ίδιο πρακτικά με τα όσα περιέγραψε ο Κώστας (aytokrator) παραπάνω.

Στα μικρότερα ψάρια αρκεί η απότομη πίεση με τον αντίχειρα πίσω από το κεφάλι το ψαριού.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2006 15:40 #13 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ
Ο τίτλος του τόπικ είναι επιεικώς, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ.

Τι πάει να πει ευθανασία Ψαριού ; θα τρελαθούμε ΕΝΤΕΛΩΣ ;

ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ --> (η) ουσ. ο ένδοξος θάνατος | ο ανώδυνος θάνατος, που προκαλείται ή επισπεύδεται με τη χρήση ιατρικών μέσων, όταν δεν υπάρχει ελπίδα σωτηρίας.
Πως να υπάρχει ελπίδα σωτηρίας αφού εμείς τα πιάνουμε;

Σκοτώνουμε (κι ας είναι σκληρή λέξη) αυτή είναι η σωστή έννοια! (αφαιρούμε τη ζωή)

Με συγχωρείτε αλλά με ενοχλούν οι "βελούδινες" λέξεις μόνο και μόνο για να καθησυχάζονται συνειδήσεις.

Αυτό είναι το χόμπι μας και θα παρακαλέσω αν γίνεται να αλλάξει το όνομα του τόπικ προς κάτι αντιπροσωπευτικότερο.

Όσον αφορά τα σχόλια περί ποιότητας κρέατος του ψαριού, συμφωνώ μαζί σας.


Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2006 16:11 #14 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ

melven7 έγραψε: Ο τίτλος του τόπικ είναι επιεικώς, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ.

Τι πάει να πει ευθανασία Ψαριού ; θα τρελαθούμε ΕΝΤΕΛΩΣ ;

ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ --> (η) ουσ. ο ένδοξος θάνατος | ο ανώδυνος θάνατος, που προκαλείται ή επισπεύδεται με τη χρήση ιατρικών μέσων, όταν δεν υπάρχει ελπίδα σωτηρίας.
Πως να υπάρχει ελπίδα σωτηρίας αφού εμείς τα πιάνουμε;


Φίλε Γιώργο,

Ακριβώς επειδη δεν υπάρχει ελπίδα σωτηρίας (και αφού δεν μιλάμε για catch and release) τότε θεωρώ ότι στέκει ο όρος ευθανασία με την έννοια του ανώδυνου θανάτου.

melven7 έγραψε: Σκοτώνουμε (κι ας είναι σκληρή λέξη) αυτή είναι η σωστή έννοια! (αφαιρούμε τη ζωή)


Δεν διαφωνώ αλλά υπάρχει διαφορά μεταξύ αργού και επώδυνου θανάτου από ασφυξία και του ακαριαίου και συγκριτικά ανώδυνου θανάτου. Αφαιρούμε τν ζωη και στις δυο περιπτώσεις αλλά ... υπάρχει διαφορά.

melven7 έγραψε: Με συγχωρείτε αλλά με ενοχλούν οι "βελούδινες" λέξεις μόνο και μόνο για να καθησυχάζονται συνειδήσεις.


Δεν θεωρώ ότι γίνεται για να "καθησυχάζονται συνειδήσεις" βρε Γιώργο. Απλά δεν υπάρχει λόγος να υποφέρει το ψάρι ένα αργό θάνατο. Αυτό και μόνο, να είναι πιο "ευ" η θανασία του. Γιαυτό και θα διαφωνήσω στην αλλαγή ονόματις του τόπικ (δεν ξέρω αν γίνεται κιόλας).

melven7 έγραψε: Αυτό είναι το χόμπι μας και θα παρακαλέσω αν γίνεται να αλλάξει το όνομα του τόπικ προς κάτι αντιπροσωπευτικότερο.

Όσον αφορά τα σχόλια περί ποιότητας κρέατος του ψαριού, συμφωνώ μαζί σας.


Γιώργος


... για την ποιότητα συμφωνω κι εγώ. :wink:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2006 18:59 #15 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ

melven7 έγραψε: Ο τίτλος του τόπικ είναι επιεικώς, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ.

Τι πάει να πει ευθανασία Ψαριού ; θα τρελαθούμε ΕΝΤΕΛΩΣ ;

ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ --> (η) ουσ. ο ένδοξος θάνατος | ο ανώδυνος θάνατος, που προκαλείται ή επισπεύδεται με τη χρήση ιατρικών μέσων, όταν δεν υπάρχει ελπίδα σωτηρίας.
Πως να υπάρχει ελπίδα σωτηρίας αφού εμείς τα πιάνουμε;

Σκοτώνουμε (κι ας είναι σκληρή λέξη) αυτή είναι η σωστή έννοια! (αφαιρούμε τη ζωή)

Με συγχωρείτε αλλά με ενοχλούν οι "βελούδινες" λέξεις μόνο και μόνο για να καθησυχάζονται συνειδήσεις.

Αυτό είναι το χόμπι μας και θα παρακαλέσω αν γίνεται να αλλάξει το όνομα του τόπικ προς κάτι αντιπροσωπευτικότερο.

Όσον αφορά τα σχόλια περί ποιότητας κρέατος του ψαριού, συμφωνώ μαζί σας.


Γιώργος



Γιωργο ο ορος ευθανασια ειναι οντως ασυνηθιστος οσων αφορα τα ψαρια,ομως χρησιμοποιηται αν δεν κανω λαθος για ολα τα βοειδη,χειρους,κλπ.Οποτε γιατι οχι και στα ψαρια.

Στον ορισμο,χωρις σωτηρια,εννοει τις ανιατες αρρωστιες.
Ευθανασια ναι,στον ανθρωπο με ιατρικα μεσα και ουσιες,αλλα αν χρησιμοπιουσαμε ουσιες για να θανατωσουμε ζωα και ψαρια ποιος θα τα καταναλωνε?Οποτε ο ορος παραμενει ο ιδιος,απλα αλλαζει η τεχνικη και το μεσο.Και παλι πιστευω οτι ειναι προσωπικη επιλογη του καθενος,παραθετουμε αποψεις και ιδεες.

Εγω προσωπικα δεν τα θανατωνω.Ασε που τα περιεργαζομαι για ωρα οταν προκειται για αξιολογο θηραμα.Θαυμαζω τα χρωματα,τα αγκαθια,το μεγαλειο
του ζωντανου ψαριου,πραγματα που χανονται οταν το ψαρι ψωφισει.
Οταν βουταω για υποβρυχιο κυνηγι ομως τα θανατωνω με τη συληψη τους,διοτι τα σπαρταρισματα τρωμαζουν τα υπολοιπα.
Αυτο για τη γευση,το αμφισβητουσα,αλλα απο δω καi περα θα τα σκοτωνω καιαυτα που πιανω απο εξω με τα καλαμια,μια και ολοι συμφωνειτε πανω σε αυτο.
Για τον τιτλο του φορουμ,καλη η κριτικη αλλα θα πρεπει να συνοδευεται απο
αντιπροταση.Εγω δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο.Αν σκεφτεις,προτινε το στο
παιδι που καλως και μπραβο του που ανοιξε το ενδιαφερον αυτο φορουμ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2006 19:27 #16 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ
θέλω να δώσω μία άλλη προέκταση στο θέμα που μάλλον αυτή πρέπει να μας απασχολήσει..

Είμαστε σίγουροι πως τα ψάρια πονάνε; ή μήπως πρόκειται για αντιδράσεις reflex ;

Το ψάχνω κι εγώ, έχω βρεί αντικρουόμενες απόψεις και δεν έχω καταλήξει κάπου μέχρι στιγμής.
Περιμένω να δω σχόλια - απαντήσεις.

Γιατρέ,

be my guest

:lol: :lol: :lol:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2006 22:34 #17 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ

melven7 έγραψε: θέλω να δώσω μία άλλη προέκταση στο θέμα που μάλλον αυτή πρέπει να μας απασχολήσει..

Είμαστε σίγουροι πως τα ψάρια πονάνε; ή μήπως πρόκειται για αντιδράσεις reflex ;

Το ψάχνω κι εγώ, έχω βρεί αντικρουόμενες απόψεις και δεν έχω καταλήξει κάπου μέχρι στιγμής.
Περιμένω να δω σχόλια - απαντήσεις.

Γιατρέ,

be my guest

:lol: :lol: :lol:


Φίλτατε Γιώργο,

Κάπου το είχαμε συζητήσει αυτό περι πόνου παλαιότερα. Περιορισμοί χρόνου δεν μου επιτρέπουν να το βρω τώρα οπότε θα πω μόνο ότι πιστευω πως δεν πονάνε (όπως εννοούμε εμεις τον πόνο) αλλά σίγουρα θα τους είναι δυσάρεστο το συναίσθημα (?) όταν βρίσκονται εκτός νερού και χωρίς οξυγόνο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2006 23:15 #18 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ

melven7 έγραψε: θέλω να δώσω μία άλλη προέκταση στο θέμα που μάλλον αυτή πρέπει να μας απασχολήσει..

Είμαστε σίγουροι πως τα ψάρια πονάνε; ή μήπως πρόκειται για αντιδράσεις reflex ;

Το ψάχνω κι εγώ, έχω βρεί αντικρουόμενες απόψεις και δεν έχω καταλήξει κάπου μέχρι στιγμής.
Περιμένω να δω σχόλια - απαντήσεις.

Γιατρέ,

be my guest

:lol: :lol: :lol:


Ναι.....ειμαι σιγουρος οτι τα ψαρια πονανε.
Αλλοιως τραβανε οταν ειναι πιασμενα απο το στομα(τα περισσοτερα,λογω του ειδους του ψαρεματος που κανω),και αλλοιως ερχονται οταν ειναι σε ποιο ευαισθητο μερος.
Ηλιας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2006 23:57 #19 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Re: ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ

vidas έγραψε:
Ηλια με προλαβες,,

Νομιζω πως δεν χρειαζετε να λυπασε ενα ψαρι,,και αν ναι τοτε γιατι παμε για ψαρεμα για να λυπουμαστε καθε φορα που πιανουμε ενα ψαρι και να αισθανομαστε ασχημα??
απο την στιγμη που διαλεξαμε αυτο το hobby πρεπει να υποστουμε και τις συνεπειες,,στο κατω κατω αμα το σκεφτεις φυσιολογικα τα ψαρια του εμποριου που δεν εχουνε ακαριαιο θανατο ψωφανε,,
θα τρωγαμε ποτέ ψωφια ψαρια???


Δεν ειναι ετσι Αλεξη.
Αλλο λυπη και αλλο σεβασμος.
Σεβασμος στο θηραμα.....ισως και θαυμασμος.
Μονο ασχημα δεν αισθανομαι οταν πιανω ενα ψαρι......ειδικα αν ειναι καλο :lol:
Δεν βλεπω ομως για ποιο λογο να υποφερει πεθαινοντας.
Να σε ρωτησω κατι.Αν ειχες ενα σκυλο 'η μια γατα ή εστω ενα αλογο (αν εισουν καου μπου :lol: :lol: :lol: )το οποιο να τραυματιζοταν σοβαρα,τι θα εκανες?
Θα το αφηνες να πεθανει αργα και βασανιστικα?Θα το εκανες ευθανασια?
Φιλικα. :lol: :lol: :lol:
Ηλιας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2006 08:56 #20 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ
Κυριοι η αποψης ειναι δυο (2). Τα ψαρια πονανε και ειδικα οταν εχεις βγαλη ενα (1) καλο κοματι... :P και τρεχη ΑΙΜΑ. Και τα μικρα τα οποια πιανονται στην ακρη στο αγγιστρη.......Οπως ειπε και το φιλαρακι ο ΑΛΕΞΗΣ ολα τα χομπι εχουν και τα καλα τους και τα ασχημα τους ...Η φιλοι μας ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΗ ΠΡΕΠΗ ΝΑ ΠΟΥΝ πανω σε αυτο το θεμα ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟ ΘΗΡΑΜΑ χτυπημενο και πεθενη απο αιμοραγια κ.τ.λ.... :roll:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.257 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection