Ερώτηση Surfcasting σε δυνατούς ανέμους

07/09/2007 11:48 #41 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Surfcasting σε δυνατούς ανέμους
Φίλε Γιώργο,

εδώ και αρκετά χρόνια (πριν γίνει μόδα) προσπαθούμε να ξεκαθαρίσουμε τι είναι το surfcasting για να δώσουμε σωστή πληροφόρηση (και όχι παραπληροφόρηση) στο κοινό που ενδιαφέρεται. Τα πράγματα όμως πάντα περιπλέκονται όταν κάποιοι που δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο αρχίζουν να προτείνουν με τόση αναίδεια που τελικά αποπροσανατολίζεται ο αναγνώστης.

Αφού καταλήξουμε τι είναι το surfcasting και τι εργαλεία και τεχνικές απαιτούνται, το να ασχοληθούμε με την ένταση του ανέμου είναι πλέον μείζον ζήτημα.

Εξάλλου ο Τίτλος λέει "Surfcasting σε δυνατούς ανέμους". Ας μάθουμε λοιπόν τι αφορά το πρώτο μέρος του τίτλου και το δεύτερο είναι εκ των ουκ άνευ.
Γιατί εξυπακούεται ότι σε πραγματκές συνθήκες surf (τουλάχιστον στη Μεσόγειο) η ένταση του ανέμου είναι πολύ ισχυρή. Οπότε και μόνο η λέξη surfcasting εμπεριέχει τον δυνατό έως θυελλώδη άνεμο.

Δεν μπορεί όμως να προτείνουμε λύσεις σε κάποιον άνθρωπο πριν του εξηγήσουμε τι είναι αυτό που θέλει να ασχοληθεί, τι εξοπλισμό να έχει και βασικά πως να μάθει να κάνει ρίψεις.

Γιατί είναι τουλάχιστον αστείο στο surfcasting να μιλάς για ρίψεις στα 20 - 30 μέτρα (αυτά που βλέπω να ρίχνουν σε δυνατό αέρα) και να γυρίζεις σπίτι και να λές ότι έκανες surfcasting. Έκανες "ότι μπορούσες" αλλά surfcasting σίγουρα ΟΧΙ.

Και για να είμαι εντός θέματος αυτός που ξέρει τι είναι το Surfcasting ξέρει να το κάνει και σε τυφώνα.

Φιλικά Ανδρέας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 11:58 #42 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Surfcasting σε δυνατούς ανέμους
ΔΙΟΡΘΩΣΗ

το να ασχοληθούμε με την ένταση του ανέμου ΔΕΝ είναι πλέον μείζον ζήτημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 12:02 #43 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Απ: Surfcasting σε δυνατούς ανέμους
Φίλε Ανδρέα , δεν διαφωνώ μαζί σου .

Ολα αυτά που λές είναι σωστά.

Απλώς θεωρούμε οτι ο Χάρης  'ξέρει'  τί είναι το surfcasting ,

διότι έτσι 'φαίνεται ' απο τα λεγόμενά του , το πρώτο του ποστ.

Οπότε , τα άλλα παιδιά , απλώς αναφέροντα σε λεπτομέρειες του surfcasting ,

εξειδικευμένα παραδείγματα βολών κ.λ.π

Φιλικά

Βασίλης

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 12:07 #44 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Surfcasting σε δυνατούς ανέμους
Ανδρέα σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω μαζί σου εκτός από την τελευταία παρατήρηση.

Και για να είμαι εντός θέματος αυτός που ξέρει τι είναι το Surfcasting ξέρει να το κάνει και σε τυφώνα.


Τελικά το surfcasting είναι ψάρεμα ή μαζοχισμός? Διότι το να κάθεσαι σε.....τυφώνα και να παλεύεις με το καλάμι ή να κυνηγάς τους τρίποδες ενώ τα ψάρια σε αυτές τις συνθήκες ούτε που σκέφτονται να πλησιάσουν στην παραλία μόνο μαζοχιστικό μπορεί να είναι.

Σωστά ο Γιώργος ανέφερε ότι οι καλύτερες ΨΑΡΕΥΤΙΚΕΣ συνθήκες είναι στο σπάσιμο του καιρού όπου κατακάθονται τα δολώματα και τα ψάρια βγαίνουν για να απολαύσουν το κολατσιό τους. Το σπάσιμο του αέρα βέβαια δεν σημαίνει απουσία κυμάτων. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι τα περισσότερα εργαλεία οι ξένοι και πιο έμπειροι από εμάς δεν τα χρησιμοποιούν τόσο για να ψαρέψουν στον τυφώνα Κατρίνα αλλά σε πολύ δυνατές παλίρροιες πολλές φορές με απουσία αέρα.

Απαραίτητη η τεχνική κατάρτιση όπως επίσης και τα εξειδικευμένα εργαλεία αλλά καλό θα είναι και να μη ξεχνάμε να ψαρεύουμε. 

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 12:23 #45 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Surfcasting σε δυνατούς ανέμους
Πασχάλη,

κι εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου. Καταρχήν το τελευταίο μου σχόλιο ήταν χάριν υπερβολής (για να μην πω ειρωνίας) και πιστεύω ότι το κατάλαβες.
Κατά δεύτερον μπορείς να δείς στο youtube πάμπολλα βιντεάκια με πολύυυυυυυ αέρα και ψάρεμα.

Οσο για το τελευταίο σχόλιο σου, ΝΑΙ είναι απαραίτητα όλα.....όπως και το να ψαρεύουμε. Αλλά τη διαφορά την κάνουν αυτά που προανέφερες. Γιατί τα υπόλοιπα περί ΨΑΡΕΜΑΤΟΣ τα γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά, γιατί όλοι ΨΑΡΑΔΕΣ είμαστε.
Και αν αφαιρέσεις τον εξοπλισμό και την ρίψη από το ψάρεμα.....τι έμεινε??? το δόλωμα??? εεεεε νομίζω ότι μετά από 21 χρόνια ψαρέματος ξέρω να δολώνω.

Ανδρέας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 12:34 #46 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Surfcasting σε δυνατούς ανέμους
Ανδρέα το σχόλιο δεν ήτανε προσωπικό. Αλλά από αυτά που βλέπω και ακούω κάθε φορά που μιλάω με ψαράδες στην παραλία ή κάθε φορά που επισκέπτομαι ένα μαγαζί με ψαρικά μην το δένεις και κόμπο ότι όλοι ξέρουν να ψαρεύουν. Όλοι ψάχνουν για "ένα καλάμι που να πετάει μακριά", "ένα μηχανάκι που φέρνει γαλέο στον αφρό" και άλλα πολλά.

Το ότι κάποιος έπιασε την καλή και σπατάλησε ένα σκασμό χρήματα για "τα καλύτερα εργαλεία" δεν είναι απαραίτητα και ψαράς.

Το να αγοράσεις 987698476 μονοδόλια είναι εύκολο. Το να τα δολώσεις επίσης. Ακόμα και η τεχνική μαθαίνεται. Το να ξέρεις όμως που, πότε και πως θα πιάσεις ψάρια είναι μια ιστορία που νομίζω την έχουμε ξεχάσει πολλοί.

Αυτά σαν μια παρένθεση γιατί καλό θα είναι να μην ξεφύγουμε από το θέμα. Μια φορά άνοιξε ένα ενδιαφέρον topic για το surf. Ας το αξιοποιήσουμε σωστά.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 13:01 #47 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Surfcasting σε δυνατούς ανέμους
Καλά ρε συ, τα ίδια λέμε.....απλά με άλλα λόγια.

Εγώ είμαι της άποψης ότι το surfcasting είναι μια τεχνική ψαρέματος εξειδικευμένη. Δηλαδή πρέπει να έχεις κάνει πρώτα το "αγροτικό" σου ως ψαράς και μετά να ασχοληθείς με αυτό.
Άρα το να ξέρεις να ψαρεύεις (σχετικά με το πού πότε και ποίο ψάρι στοχεύεις) το θεωρώ αυτονόητο.

Τα εργαλεία είναι ακριβά, ο εξοπλισμός εξεζητήμενος και σπάνιος, οι αρματωσιές περίπλοκες και τα βαρίδια "άγκυρες" και τα λεφτά πολλά αν δεν ξέρεις να αξιοποιείς όλα τα παραπάνω. Δεν είναι λοιπον ένα χόμπυ για αρχάριους ή ένα χόμπυ για περιστασιακούς ψαράδες. Είναι ένα χόμπυ για ΨΑΡΑΔΕΣ που γνωρίζουν την τέχνη του ψαρέματος και θέλουν να εντρυφήσουν σε νέες τεχνικές. Όπως είναι φανερό ποτέ (και είμαι αρκετά παλιός χρήστης) δεν μπήκα να γράψω για απίκο ή για εγγλέζικο ή για spinning. Γράφω και διαβάζω μόνο για surfcasting ή για ρίψεις και εξοπλισμό αυτού. Είμαι ο πρώτος που θέλει να διευκρινιστεί το τί είναι αυτή η τεχνική, τι απαιτείται και πως να βοηθήσουμε κάποιον να την κατανοήσει. Και περιμένω και από άλλους "πραγματικούς" surfcasters (αυτούς που ψαρεύουν όταν οι άλλοι πίνουν τσάϊ)) να γράψουν, για να ολοκληρωθεί η εικόνα.

Υ.Γ. Πασχάλη, Σ/Κ, έδωσε 6άρι... :victory:θα ανέβεις για ψάρεμα??? Καλύτερα να τα ζούμε αυτά παρά να τα συζητάμε. :yes3:

Ανδρέας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 13:29 #48 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Surfcasting σε δυνατούς ανέμους
Ανδρέα με την κοινή λογική έχεις δίκιο. Δυστυχώς όμως ζούμε στην εποχή που "μου κάτσαν τα γκαφρά, πήρα τη Ferrari και τα γαμημένα τα δέντρα ξεφυτρώνουν όπου νάναι".

Προσωπικά γουστάρω πολύ όταν στο βγάλσιμο του καιρού οι υπόλοιποι τρέχουν πανικόβλητοι στα αυτοκίνητά τους κι εγώ στην ουσία τότε αρχίζω το ψάρεμά μου  :rofl: και όπως και εσύ έτσι κι εγώ έχω ζήσει δυνατές καταστάσεις.

Πιο κατάλληλη μέρα θεωρώ την Κυριακή αλλά ψάχνω για το μέρος. Αν σε βγάλει ο δρόμος προς τα κάτω σε περιμένω για μαζοχισμό  :rofl: :rofl: :rofl:

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 14:22 #49 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Surfcasting σε δυνατούς ανέμους
Ανδρέα,

Το θέμα που άνοιξα νομίζω πως έχει κάποιο ενδιαφέρον, μια και από όσους συμμετείχαν αναφέρθηκαν πράγματα τα οποία δεν είχα ξαναδιαβάσει στο psarema.gr (και το παλιό) το οποίο έχω "ξεκοκκαλίσει".

Άλλωστε τα γραφόμενα εδώ αποτελούν απλά προτάσεις τις οποίες μπορεί ο καθένας να αποδεχτεί ή να απορρίψει με βάση την λογική του, την εμπειρία του ή τις δοκιμές που θα κάνει.

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον (για όλους μας νομίζω) να μας παραθέσεις κι εσύ τις απόψεις σου, ως έμπειρος (απ ότι φαίνεται) surfcaster και με ενδιαφέρον τις περιμένω, εφόσον έχεις το χρόνο και τη διάθεση.

Προσωπικά ασχολούμαι αρκετά χρόνια με το ψάρεμα, από την στεριά κυρίως, αλλά και από βάρκα, όμως είμαι σχετικά νέος στην τεχνική του surfcasting, γι αυτό ζήτησα και τα φώτα σας.

Δύο αρχικές απορίες που μου δημιουργήθηκαν από τα γραφόμενά σου σε συνδυασμό με τα γραφόμενα των άλλων φίλων είναι:
  • Μπορούμε τελικά να κάνουμε surfcasting "ακόμη και σε τυφώνα" ή ένας άνεμος π.χ. 7-8 μποφόρ μας περιορίζει
  • Έχοντας καιρό και κάνοντας ρίψεις στα 30-40μ. επειδή π.χ. εκεί που ψαρεύουμε η θάλασσα έχει βάθος και θεωρούμε ότι η απόσταση αυτή είναι αρκετή για τα είδη των ψαριών που στοχεύουμε, το ψάρεμα μας παύει να ονομάζεται surfcasting?

Ευχαριστώ

Χάρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 14:38 #50 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Surfcasting σε δυνατούς ανέμους

  • Έχοντας καιρό και κάνοντας ρίψεις στα 30-40μ. επειδή π.χ. εκεί που ψαρεύουμε η θάλασσα έχει βάθος και θεωρούμε ότι η απόσταση αυτή είναι αρκετή για τα είδη των ψαριών που στοχεύουμε, το ψάρεμα μας παύει να ονομάζεται surfcasting?


Φίλε Χάρη,εσένα σε ενδιαφέρει να βγάζεις τα ψαράκια σου,ή να λές ότι κάνεις surfcasting?! :unknw:

Φιλικά.

Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.298 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection