Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

29/08/2010 09:49 #2251 από Αντώνης (anton fishern)
Απαντήθηκε από Αντώνης (anton fishern) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τα πρώτα δύο λαβράκια που πιάνω στη Ρόδο!!!
Σε απόψυξη για ψήσιμο....
Πιάστηκαν Παρασκευή απόγευμα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2010 12:49 #2252 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
25-8 casting με στοχο τα μελανουρια.Δολωματα ακροβατης,ολοθουριο και σαρδελα με float.Το σουρουπο χτυπησε το μελανουρι της φωτο απο κει και μετα πολυ λιγα και τσιμπιματα!

26-8 καθετη-τσαπαρι απο το καγιακ δολωμα γαριδα.Ολες οι γοπες (30) πιαστικαν με καθετη στο τσαπαρι δυο μαγιατικα 200γρ-300γρ επιστραφηκαν στην γαλανη.

27-8 καθετη τσαπαρι απο το καγιακ δολωμα τα χθεσινα.Ολες οι γοπες (26) πιαστηκαν και αυτες με καθετη,στο τσαπαρι δυο φρισες (??) χτυπησαν και ενα μαγιατικο παλι που γυρισε πισω!

Στον κορινθιακο γινεται χαμος απο γοπες οποιος εχει βαρκα η καγιακ ας βγει με καλμα και δεν θα χασει! :bye:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2010 14:13 #2253 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Στο Γύθειο με την 1η βολή........
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2010 14:13 #2254 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Με τη 2η βολή....... :crazy: :crazy: :crazy:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2010 14:15 #2255 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σύνολο.... (έπιασα κι εγώ  :dance3: που' σαι Μάνο...... :lol2: :lol2: :lol2:)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2010 14:31 #2256 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Σύνολο.... (έπιασα κι εγώ  :dance3: που' σαι Μάνο...... :lol2: :lol2: :lol2:)

Mε τι τεχνητο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2010 20:18 #2257 από Μάνος (md)
Απαντήθηκε από Μάνος (md) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Σύνολο.... (έπιασα κι εγώ  :dance3: που' σαι Μάνο...... :lol2: :lol2: :lol2:)


Παρόν, εδώ είμαι. Γειά σου βρε Στάθη με τους λούτσους σου :ok:. Επέστρεψα από διακοπές και ετοιμάζω τα εργαλεία μου. Πάντα τέτοια!!!

Να αλλάζετε πάνες και πολιτικούς για τον ίδιο λόγο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/08/2010 07:36 #2258 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλημερα σταθη ελπιζω να περασες ωραια στο Γυθειο, πρωτη φορα κατεβηκες η μου φαινετε κ περυσι ηταν να πας ?
Τα ψαρια τα πηρες στο λιμανι απο την εξω μερια η μεσα απ αυτο ?

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/08/2010 13:57 #2259 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χτες το βράδυ στο Ρίο (άρχισαν να κυνηγάνε και το γιο μου  :lol2: :lol2:)


Υ.Γ. Φίλοι, απαντάω με πμ στις ερωτήσεις που μου κάνετε για να μην γεμίζω το χώρο του θέματος με απαντήσεις (μη νομίζετε ότι δεν γράφω). 
Νάσο, τους πιάσαμε στην έξω πλευρά του λιμανιού, μια και στο εσωτερικό είχαμε τα κλασικά με πετονιές αφημένες να παρασύρονται, να μην ξέρουμε που πηγαίνουν, να μην υπάρχει κάποιος να τις κοιτάει, να προσπαθώ να βγάλω το ψάρι και να μπερδεύομαι με ένα σωρό κουβάρια....κλπ, κλπ.
Πηγαίνω κάθε χρόνο Γύθειο. Άλλη χρονιά να κανονίσουμε να βρεθούμε.  :bye:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/08/2010 13:59 #2260 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Και το δικό μου ψάρι, ύστερα από 2 μήνες ικανοποιήθηκα με τα κεφάλια και τον γλυκό ήχο των φρένων...... :pleasantry:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.593 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection