Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

11/08/2010 16:05 #2231 από GOFARIS
Απαντήθηκε από GOFARIS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ε και απο εκεί τι είμαι νομίζεις ???5η στάση Βραυρώνος.3 λεπτα με το αμάξι...
Λογικά εκει στις ταβέρνες πρέπει να λες.
Πω πω και όλα τα εργαλεία είναι στον Κάλαμο....... :cray: :cray: :cray: :cray:
Να βλέπω από σένα κανα ψαρακι και ας μη πιάσω εγώ...
Για τις κορούλες σου τι να πω...
Οτι και να πω λιγο θα ναι...
Να σου ζήσουν φίλε και να είναι πάντα γελαστές... :give_heart: :give_heart:
Μπόλιασε τες από τώρα στην ψαροφαγία...
:give_rose: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2010 17:47 #2232 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χτες  βγήκα με το σκάφος στης 18,30 αλλά είχε ένα γερό  τεσσάρι δεν ήταν ήσυχη ενώ είχα πάρει καιρό για 2 μποφόρ,  αλλά ατυχήσαμε πήρα τέσσερα καλα κοκκαλια καλα ήταν και δεν ήθελα αλλά  φτάνουν αυτά για το αυριανό , έχουμε πει όχι ψύξη χαλούν τα ψάρια .  :good: 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/08/2010 06:53 #2233 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σήμερα μπήκα πολύ πρωι 5.00 μέσα αλλά δεν γινόταν τίποτα πολλά φύκια χαλούσε την συρτή και έτσι βγήκα , απελπισία με νεύριασε αυτό το πράγμα  :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/08/2010 10:25 #2234 από Αντώνης (anton fishern)
Απαντήθηκε από Αντώνης (anton fishern) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μετά από μερικές συνεχόμενες πατάτες
πιάσαμε ένα ψάρι που μπορέσαμε να
κρατήσουμε.
Ευτυχώς είχα μαζί μου τους δύο γιους μου
που με βοήθησαν να το πιάσουμε...(3και 5 χρονών).
Σε απογευματινό μπάνιο από παραλία.
Η χαρά των μικρών ήταν απίστευτη!!!
Μαζί κάναμε και μερικά catch & release και τους
έδειξα πως βάζουμε τα μικρά ψάρια ξανά πίσω στο νερό
το οποίο τους ενθουσίασε ...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2010 18:04 #2235 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ενοψει του μελτεμιου το ΣΚ ολα τα ψαρεματα του Αυγουστου μου φαινεται θα τα κανουμε απεξω.Ευτυχως ηρθαν τα λαμπουκακια(κυνηγοι) μικροι ακομα αλλα πολυ διασκεδαστικοι.Οσοι ψαρευετε με spinning ντου....
Τα ψαρια πιαστηκαν με ζαργανα ζωντανη και το γνωστο εργαλειο ,καρουλα 70αρα με αγκιστρι 5/0.Φετος παντως οι ζαργανες ειναι πολυ ζορικες και δεν μπορω ακομα να καταλαβω γιατι.Περσι τις βγαζαμε δεκα δεκα ,φετος δυο και αυτες με το ζορι.Αντε να δουμε..
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/08/2010 13:38 #2236 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σαs παραθετω φωτογραφια απο το ψαρεμα του αδελφου Νασου Αθανασακου ο οποιοs θα κανει τα σχολια του στο επομενο ποστ!

ΥΓ-Παρακαλω μη μου δωσετε συγχαρητηρια εγω ουτε στον υπνο μου τετοια ψαρια!
Τα συγχαρητηρια στο φιλο Νασο!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/08/2010 13:53 #2237 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φιλοι γεια σας,
τα παραπανω ψαρακια ειναι απο το ενα κ μοναδικο παραγαδακι που εριξα μονος μου διοτι τον περισσοτερο καιρο ψαρευα με τον αδερφικο μου φιλο επαγγελματια ψαρα , καλαραμε παραγαδια στα αντικυθηρα για φαγκρια με αρκετα καλα αποτελεσματα.
Τωρα στο εν λογω δικο μου παραγαδακι καλαρισα 100 αγκιστρια 11αρια αγκιστρια κ δολο γαριδα.
Ο καιρος ηταν βορειας 3 - 4 μποφορ κ το καλαρισμα τελειωσε με το σβησιμο του φεγγαριου δλδ τελειωσα στις 3.30 το βραδυ κ ξεκινησα το σηκωμα στις 6.30 το πρωτο αγκιστρι.
Ξεκινησα απο τις 33 οργιες πανω απο τον παγκο κ εφτασα ως τις 45 οργιες.
Ο τοπος δυσκολος με πολλα πιασιματα κ σαςν να μην εφτανε αυτο ολοι οι παγκοι ηταν γεματοι απο παρατημενα παραγαδια κ το λεω αυτο διοτι δυο φορες καταφερα κ εφερα πανω αφου μου εφυγαν πρωτα τα χερια δυο κομματια παρατημενα παραγαδια που απο την γλιτσα που ειχαν πανω πρεπει να ηταν 2 χρονια μινιμουμ.
Ενα κομματι γυρω στα 20 αγκιστρια μου ενεινε κατω , τουλαχιστον καταφερα κ τα δυο παραγαδια που επιασα τα εβγαλα εξω.
Αυτα ηταν τα ψαρακια τα οποια ψηθηκαν την ιδια μερα κ μαζι με ενα καλο κρασι που ειχε φερει φιλος απο κρητη εγινε μια καλη οινοποσια με καταληξη το κρεβατακι σε βαθυ υπνο.
Τα ψαραια οπως βλεπετε ειναι φαγκρια , σκαθαρια, σαλουβαρδος, στειρα κ δυο χανοι.
Αυτα τα νεα απο αρχαγγελο λακωνιας.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/08/2010 18:32 #2238 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Η Στειρα τι βαρος ειχε φιλε νασο?

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/08/2010 07:26 #2239 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Η Στειρα τι βαρος ειχε φιλε νασο?


Γρηγορη καλημερα φιλε μου,
η στειρα  ηταν 1,6 κ το ψαρι ειχε βγει φουσκα αν αυτο θες να σου πω κ ετσι δεν μπορουσε να μπει προβληματισμος το αφηνω η το κραταω το ψαρακι.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/08/2010 08:45 #2240 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Παντως αυτο που που ξεχασα να αναφερω κ εχει μεγαλη σημασια ειναι το εξης :
την ωρα που καλαριζα γυρω στις 3 το βραδυ κ την ωρα που κοιταγα το βυθομετρο για να πεσω στον παγο απανω η θερμοκρασια νερου ηταν 29 βαθμους.
Κ αυτο απο μονο του λεει πολλα πραγματα διοτι τα νερα βραζουν κ τα ψαρια ειναι φυσικο επακολουθο να πηγαινουν στα βαθεια για να βρουν ποιο παγωμενα νερα .
Στα σιγουρα ο αυγουστος παντα ειναι ο ψαροδιωκτης μηνας , για να μην αναφερω τον χαμο που γινετε στις παραλιες απο τα διαφορου τυπου σκαφη, σκαφακια, βαρκες, βαρκουλες , φουσκωτα, τζετ σκι κ οτι αλλο πλεουμενο μπορει καποιος να φανταστει κ ολα αυτα κανουν τα ψαρια να φοβουντε κνα ψαχνουν πιο ηπιες κ ηρεμες καταστασεις.
Αντε να μπει ο σεμπτεβρης να αρχισει το πανηγυρι κ με τα κυνηγιαρικα.
Επ αυτου του θεματος εχω να πω οτι οι ζαργανες εχουν αρχισει να κανουν την εμφανιση τους, μικρες ακομα , με καποιες πιο μεγαλες σκορπιες να κυκλοφορουν στα νερα.
Οι κυνηγοι ειναι ακομα κατω απο το κιλο γυρω στα 600 - 800 γρ, να σκεφτειτε ειχα δολωσει μια καλη σε μεγεθος ζαργανα κ της την ειχε πεσει ενα κυνηγακι κ δεν μπορουσε να την κανει καλα, περισσοτερο μπορω να πω επαιζε μαζι της παρα κοιταγε να την μουνταρει.
Υπομονη κ μετα τις 15 σεμπτεβρη θα αρχισει το πανηγυρι κ αν κανει κ μια καλη βροχουλα ως τοτε τα πραγματα θα πηγαινουν απο το καλο στο καλυτερο για τα κυνηγιαρικα.


νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.525 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection