Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

11/08/2009 14:22 #1731 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Οι καλυτεροι μου φιλοι πλεον στο spinning! :blush:

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2009 14:53 #1732 από panos (salamina)
Απαντήθηκε από panos (salamina) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μετα απο καιρο που ευχαριστηθηκα νυχτερινο ψαρεμα. Λες και εσπασε η καταρα :crazy:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2009 16:30 #1733 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Οι καλυτεροι μου φιλοι πλεον στο spinning! :blush:


Τι βλέπουμε ακριβώς?  Δεν μπορώ να διακρίνω τι είναι... Σα πεστροφα μοιάζει ( οι βούλες)...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2009 16:38 #1734 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Οι καλυτεροι μου φιλοι πλεον στο spinning! :blush:


Τι βλέπουμε ακριβώς?  Δεν μπορώ να διακρίνω τι είναι... Σα πεστροφα μοιάζει ( οι βούλες)...


Ξεχασα να αναφερω οτι ειναι λαγοκεφαλος/κουνελοψαρο,εχουμε μερικες δεκαδες χιλιαδες εδω στη κυπρο  :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2009 16:55 #1735 από Heracles
Απαντήθηκε από Heracles στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Σήμερα καλά πολύ καλά πήγα  στη συρτή συγγνώμη που δεν βάζω φωτογραφίες  δεν θέλω να στεναχωρο ανθρώπους και προπάντων νέα μέλη πολύ νέα στο site
Και κάτι ακόμη θα παρακαλούσα τα ευγενή μελη του site να μην μου βάζουν συγχαρητήρια     Φιλικά Θεόδωρος :heart:


εγω παντος σαν νεο μελος στεναχοριθικα παρα πολυ γιατι ενιοσα οτι δεν μπορω να εκφρασω την γνομη μου και δευτερο ειδα οτι το προβλιμα ειναι τα "σιχαριτιρια" και οχι τα μικρα μεγεθει.

Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό, κι εγώ τρώω το μεγάλο!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2009 17:45 #1736 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μπόλο με Μπίκα!  :good:
Καλάμι Tubertini river 7m -  Mηχανάκι Shimano TwinPower 1500 - Φελλός Tubertini 8γρ (Το συνολάκι ιδανικό για μπουνάτσες)
Μάνα 18,5 - παραμαμά 16,5 - παράμαλλο 14,8 - αγκίστρι Takara AT200 NIC No 14 (θάνατον πατήσας!)

1,300 το μεγάλο!

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2009 19:05 #1737 από Heracles
Απαντήθηκε από Heracles στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
να διεφκρινισω κατι: δεν εχω προσοπικο προβλιμα με κανεναν και ιδικα με τον theodoros1908 που του ζιταω και σιγνομι αν τον προσβαλα.
εχω προβλιμα με την νοτροπια μερικον ανθροπων ως προς το ψαρεμα και γιαφτο δεχομε οπιαδιποτε σιζιτηση χορις να σιμενει οτι εγω ειμαι ο "σοστος" και οι αλοι λαθος.
επισις ευχομε να ηχαμε την και την δινατοτιτα να μιλαμε αντι να γραφουμε θα γλιτοναμε πολες παρεξιγισεις :)

Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό, κι εγώ τρώω το μεγάλο!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2009 20:17 #1738 από ΧρηστοςΓ
Απαντήθηκε από ΧρηστοςΓ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Οι καλυτεροι μου φιλοι πλεον στο spinning! :blush:


Τι βλέπουμε ακριβώς?  Δεν μπορώ να διακρίνω τι είναι... Σα πεστροφα μοιάζει ( οι βούλες)...


Ξεχασα να αναφερω οτι ειναι λαγοκεφαλος/κουνελοψαρο,εχουμε μερικες δεκαδες χιλιαδες εδω στη κυπρο  :yahoo:


αυτα δεν ειναι τοξικα???

νωνω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2009 20:25 #1739 από Heracles

Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό, κι εγώ τρώω το μεγάλο!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/08/2009 12:40 #1740 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

να διεφκρινισω κατι: δεν εχω προσοπικο προβλιμα με κανεναν και ιδικα με τον theodoros1908 που του ζιταω και σιγνομι αν τον προσβαλα.
εχω προβλιμα με την νοτροπια μερικον ανθροπων ως προς το ψαρεμα και γιαφτο δεχομε οπιαδιποτε σιζιτηση χορις να σιμενει οτι εγω ειμαι ο "σοστος" και οι αλοι λαθος.
επισις ευχομε να ηχαμε την και την δινατοτιτα να μιλαμε αντι να γραφουμε θα γλιτοναμε πολες παρεξιγισεις :)

Παλικάρι μου μην μου ζητάς συγγνώμη δεν έκανες κάτι λάθος ούτε είπες κάτι για μένα  είσαι πολύ σωστός δεν υπάρχει κανένα μα κανένα πρόβλημα άλλοι έχουν το πρόβλημα
Φιλικά Θεόδωρος  :heart:


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.527 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection