Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

23/07/2009 01:26 #1681 από dimitris
Απαντήθηκε από dimitris στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ναι φιλε μου.Αλλα και εκει ημουν τυχερος γιατι του εδωσα να "παρει" και στο λεπτο περιπου ξεβραχωσε.Επεισης βοηθησε και το οτι το πεταχταρι (λογο βαθος νερων,καβος)ηταν στα 30-40 μετρα απο το βραχο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2009 05:21 #1682 από dimitris
Απαντήθηκε από dimitris στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΨΑΡΕΥΤΙΚΗ ΕΞΟΡΜΗΣΗ

Παρασκευη 17 Ιουλιου το βραδυ,ξημερωματα σαββατου κατα τις 4.30,με βρισκει να ετοιμαζομαι να παω για ψαρεμα με τον γαμπρο μου,τον Νικο.
      Δενω και το τελευταιο πεταχταρι και φευγω να τον ξυπνησω.
      Πινουμε εναν γρηγορο καφε και κατα τις 05.40.Ειμαστε καθ"οδον για εναν συγκεκριμενο βραχο που εχει βαθια νερα και ρεμετζα να ψαρεψουμε με ζωντανο δολωμα για συναγριδες.
              Τα πρωτα μικροψαρα αργησαν να τσιμπησουν,ο πρωτος γυλος πιαστηκε 06.20,σχετικα αργα και πεταχτηκε γρηγορα μεσα.
Εκει που καθομουν και ψαρευα με ενα καλαμακι (πατεντα απο σπασμενο καλαμι)για γυλους.Εχω πιασει εναν στον κουβα και ετοιμαζομαι να τους ριξω,ερχετε ο Νικος(γαμπρος μου)και μου δινει εναν καλο γυλο για δολωμα.Γρηγορα τον δολωνω και τον πεταω,σχετικα κοντα απο τις πλακες που 8α καθομασταν.Γυρω στα 30-40 μετρα απο εμας επεφταν λογω βαθους νερων ηταν το ιδανικο 25μ περιπου.Η ωρα ειχε παει 7.00 και μολις ειχαμε ριξει μεσα 5 πεταχταρια με γυλους και αλλα βραχοψαρα!Την ηρεμια της αυγης ερχετε να την σπασει ο ηχος απο το κουδουνισμα τις πετονιας,Συναγερμος γρηγορα το καρουλι ο Νικος την πετονια εγω και μετα απο λιγο ειχαμε συντροφια μια κοκκινογαλαζια κυρια,μια συναγριδα 1.6kg.
Η ωρα ειχε παει 08.00 και ειχαμε μεσα 6 πετονιες.Ξαφνικα βλεπω την πετονια διπλα μου να τεντωνει και το κουδουνακι να πεφτει απο την 60mm πετονια.
ΨΑΡΙ σκεφτηκα και γρηγορα επιασα την καρουλα,βαρος μεγαλο και τραβηγμα τοσο οσο να με κανει να "αφηνω"μερικες φορες για να μην σπασει!Αλλα ειχε πεσει σε καλη πετονια να το κρατησει και εναν μονο κομπο στο αγκιστρι.(Που ειναι συνδεδεμενο πανω στην μανα με μια χαντρα μαλακια και απο πισω ενα βαριδι 80γρ.Η χαντρα να προστατευει τον κομπο).Του ειχα παρει 15-20 μετρα και βραχωνει.Ολα αυτα σε 2-3 λεπτα.Ερχετε ο Νικος,ερχετε και ο διπλανος ψαρας που ρωτα αν βραχωσε και του λεω ναι και μου αφησει τον γαντζο του.Ειχα αποχη βλεπετε.Σε ολο αυτο το διαστημα αφηνα λιγο πετονια να παρει¨Και ξαφνικα να το παλι αρχισε να με τραβαει το θηριο,δυνατα και επιμονα κεφαλια οχι αποτομα.
Ο καιρος κοντρα 3-4 μποφορ μεσα καλος καιρος για ψαρεμα.Να σου βλεπω εναν ροφο να ερχετε  και αμεσως ο Νικος περνει την αποχη και μπενει γρηγορα το ψαρι μεσα.Η αποχη στραβωσε λογο κακης διαχειρησης σηκωματος,εχουμε διπλα μας εναν ροφο (ζυγισμενο 9.3kg.καθαρο 8.1kg).Ενα απιστευτο και σπανιο ψαρι με αυτην την ψαρευτικη μεθοδο ειχε πεσει στην αποχη μας και στην ψαρωσινη μας.Κα8ησαμε λιγα λεπτα για να ηρεμησουμε απο την χαρα για τα ψαρια μας και φυγαμε.Μας χορτασε δεν θελαμε να ψαρεψουμε αλλο.Τα μαζεψαμε και φυγαμε για τηνα αναλογες φωτογραφιες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2009 07:07 #1683 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα καπεταναίοι Πάι μια εβδομάδα που δεν είναι για ψάρεμα πολλά μποφόρ έχει λαβράκια αυτός ο καιρός άλλα δεν ψαρεύετε.
Το θέμα είναι να μπαίνεις μέσα και να το ευχαριστιέσαι να πιάνεις τα ψαράκια που θέλεις να πίνεις το καφεδάκι σου στα ήσυχα και να ακούς Καζαντζίδη ατελείωτα
Ζητώ τίποτα παράλογο όχι βέβαια :beach: :give_heart:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2009 12:39 #1684 από Μαριλένα (votsalaki)
Απαντήθηκε από Μαριλένα (votsalaki) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Νομίζω ζητάς τα αυτονόητα  :beach: :beach: :good: :good: Δεν τιθεται θέμα χαχαχαχαχαχ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2009 23:36 #1685 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Το θέμα είναι να μπαίνεις μέσα και να το ευχαριστιέσαι να πιάνεις τα ψαράκια που θέλεις να πίνεις το καφεδάκι σου στα ήσυχα και να ακούς Καζαντζίδη ατελείωτα


Γεια σου φιλε Θοδωρα με τα ωραια σου!Αυτο ειναι!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2009 08:16 #1686 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα  παι μια εβδομάδα χωρίς ψάρεμα ,εχτές το βράδυ καλάρισα ένα 150αρι το έριξα με τρία μποφόρ βγαίνω έξω να πιω ένα καφεδάκι στο μουράγιο και να περάσει Κανά δίωρο ώρα εννέα το βράδυ να το μαζέψω στης 11 το βράδυ αλλά  δεν έγινε έτσι γιατί εμείς η ερασιτέχνες είμαστε πολύ χειρότεροι από τους επαγγελματίες , πήγαν και έριξαν φιλαράκια επάνω στο δικό μου από εκεί και πέρα βγάλτε συμπέρασμα τι εγινε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2009 11:57 #1687 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φαντάζομαι τι θα έγινε κάπτεν, τόσα πολλά αγκίστρια δεν θα ήξεραν τα ψάρια που να πρωτοτσιμπίσουν...
Τι να πεις, δεν πειράζει, καλή καρδιά και πάτε για άλλα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2009 18:09 #1688 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Φαντάζομαι τι θα έγινε κάπτεν, τόσα πολλά αγκίστρια δεν θα ήξεραν τα ψάρια που να πρωτοτσιμπίσουν...
Τι να πεις, δεν πειράζει, καλή καρδιά και πάτε για άλλα

Και τη ψαριά έπρεπε να τα βγάλω φωτογραφία όλα τέσσερα γατόψαρα άστα να πάνε είδαν που το έριξα και  είπαν εκεί βγάζει τα λαβράκια ?????????????????????????????? τόσο μυαλό ??










Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2009 21:34 #1689 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γατόψαρα, εννοείς σαλούβαρδους? Τρελή σούπα τα άτιμα. Αλλά με τέτοια ζέστη πάει στράφι... :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2009 19:42 #1690 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Γατόψαρα, εννοείς σαλούβαρδους? Τρελή σούπα τα άτιμα. Αλλά με τέτοια ζέστη πάει στράφι... :tease:























Κοίτα καπετάνιε κάπου τα πηρά μόλις το είδα άλλα αμέσως το έριξα στην  πλακά τη να κάνω δεν βρισκεις άκρη η πρέπει να μαλώνεις με τον καθένα όχι βέβαια την πλακά μας κάνουμε :bye:




Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.336 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection