Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

03/10/2007 19:37 #421 από koykos(Σπυρος)
Απαντήθηκε από koykos(Σπυρος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ειναι τσερουλα η κανω λαθος Εδω στη Αθηνα ουτε στον υπνο μας τετοιο μεγεθος :good: :good: :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 19:44 #422 από Αντώνης (akiriazides)
Απαντήθηκε από Αντώνης (akiriazides) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
σπυρο σπυρο :eusa_naughty:
σκαθαρια ειναι :ok:

Ζήσε όσο καλύτερα μπορείς το ΣΗΜΕΡΑ χωρίς να σκέφτεσαι το τόσο σκοτεινό και αβέβαιο ΑΥΡΙΟ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 20:31 #423 από koykos(Σπυρος)
Απαντήθηκε από koykos(Σπυρος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γιαυτο σε ρωτησα Κατι με μπερδεβε στο χρωμα και στα χειλια  Στο σχημα δε μου πηγενε με τιποτα για τσερουλα Μαλον φτεει το νεαρο της ηλικιας του ψαριου εχω πιασει στο ψαροντουφεκο κιλισια και ειναι ποιο σκουρα :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 20:56 #424 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ευτυχως που υπηρχαν και αυτα
καθετη στην ολυμπιαδα


Στην Ολυμπιαδα που............................................ :search: :search: :search: :search: :unknw: :unknw:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2007 22:02 #425 από Αντώνης (akiriazides)
Απαντήθηκε από Αντώνης (akiriazides) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Βγαινοντας απο το λιμανι περναμε τα πρωτα βραχια δεξια. Εσκαγε το κυμα και στο τελος του αφρου.Σε βαθος 15 μετρα
Αν εχεις ορεξη για αναρρυχιση με ολο τον εξοπλισμο ειναι πολυ καλα  :give_heart:

Ζήσε όσο καλύτερα μπορείς το ΣΗΜΕΡΑ χωρίς να σκέφτεσαι το τόσο σκοτεινό και αβέβαιο ΑΥΡΙΟ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2007 09:24 #426 από Πάνος Δακίδης (Dakidis)
Απαντήθηκε από Πάνος Δακίδης (Dakidis) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Spiro,

Ta "pio skoura" skatharia pou les ine ta arsenika.

Ta pio anichta sto chroma ta thilika.

Panos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2007 14:28 #427 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Πατάς στο θέμα που θέλεις να ανεβάσεις τη φωτογραφία "Απάντηση" στη νέα σελίδα που ανοίγει επιλέγεις "Πρόσθετες επιλογές", μετά επιλέγεις στην "Επισύναψη αρχείου" "αναζήτηση". Σου εμφανίζονται οι δίσκοι του υπολογιστή σου. Βρίσκεις που έχεις αποθηκευμένη τη φωτογραφία που θέλεις και την επιλέγεις.

Πατάς αποστολή

Προσοχή μόνο να μην υπερβαίνει τα επιτρεπόμενα:

Επιτρεπόμενοι τύποι αρχείων: doc, gif, jpg, mpg, pdf, png, txt, zip, amr
Μέγιστο επιτρεπόμενο μέγεθος συνημμένου: 150 KB, ανά μήνυμα: 4

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2007 21:28 #428 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μια αρκετα καλη ψαρια που εκανα μετα απο ενα μηνα αψαριας,
(10 φορες πηγα στο συγκεκριμενο σημειο και ουτε τσιμπια)
Εχθες πανω στο σουρουπο μεσα σε 3 ωρες αυτα τα 2 υπεροχα
λαυρακια.Το μεγαλο ειναι στα 2.3 και το αλλο στα 1.8 κιλα.

Φιλικα
Αλεξης

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2007 02:33 #429 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Ωραια ψαρια!! :good:
Μεθώνη, Κορινο,Πιερια πεσανε καλα ψαρακια!!

Φιλικά
guitarman

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2007 11:22 #430 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα



Ωραια ψαρια!! :good:
Μεθώνη, Κορινο,Πιερια πεσανε καλα ψαρακια!!

Φιλικά
guitarman


Κώστα, για δώσε καμιά παραπάνω πληροφορία..... (τι ψαράκια, δολώματα, με τι τεχνικές βγήκαν κτλ)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.629 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection