- Δημοσιεύσεις: 1542
- Μου αρέσει που έλαβε 636
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Οι πρωτες 5-6 σειρες απο τα μελανουρια εναι μεγαλυτερα απο την παλαμη αγαπητε φιλε για πια γενοκτονια μου μιλας επισης αυτη η ψαρια εγινε απο 4 ατομα οσο για τον τροπο καρφωματος νομιζω οτι εισαι λαθος γιατι ποτε δεν γνωριζεις τι ψαρι εχει το αγκυστρι σου ετσι λοιπον περιμενεις να τραβηξη καλα και μετα να καρφωσεις.Είναι από τις χειρότερες φωτογραφίες που έχω δει.
Ποιά είναι τα μικρότερα της φωτό;
Δύο-τρία άξιζαν να κρατηθούν. Αυτό λέγεται γενοκτονία, αγαπητέ φίλε.
Κι αν όντως, τόσα πολλά σου πήγαιναν το αγκίστρι στον πάτο, υπάρχει τρόπος να καρφώνεις νωρίτερα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ουτε δικος μου σκοπος ειναι να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου εγω με την παρεα μου πηγαμε για ψαρεμα αυτα τα ψαρια μας κατσανε οσα μπορουσαμε να ελευθεροσουμε τα αφησαμε παλι πισω στην γαλανη και κρατηθηκαν και αυταν που δεν καταθεραν να επιζησουν μεσα στην φωτο ειπαρχουν και 300 γρ μελανουρια τελοσπαντον δεν χρειαζεται να απολογουμε σε κανεναν ισως εσυ σαν πιο εμπειρος να κρινεις καλυτερα αλλα δεν μπορεις να μιλας για γενοκτονειες.Οχι, καλό είναι να μείνει η φωτογραφία όπως επίσης και η μομφή μου. Για να το βλέπουν όλοι, διαχρονικά.
Κοίτα, Ιάσωνα, σκοπός μου δεν είναι να αντιπαρατεθώ μαζί σου. Αλλά να σε νουθετήσω, για να μείνουν ψάρια για όλους.
Είναι αλήθεια ότι πολλές φωτογραφίες ξεγελάνε, όσον αφορά το πραγματικό μέγεθος των ψαριών, αλλά εδώ κι εσύ παραδέχεσαι ότι το μέγεθος των μελανουριών είναι μία παλάμη. Δηλαδή 150 γραμμάρια!!! ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΑ ΒΡΕ ΦΙΛΕ. Τι κι αν τα ψάρεψε ένας ή δέκα άτομα;
Πιο πίσω διακρίνονται δυο-τρία (άντε πέντε-έξι το πολύ) αξιόλογα ψάρια, αλλά μπροστά στο πλήθος των μικρών, εγώ επιμένω να μιλάω ΞΕΚΑΘΑΡΑ για γενοκτονία.
Κι όσον αφορά το κάρφωμα, τι σημασία έχει το είδος του ψαριού; Είτε είναι σαργός είτε μελανούρι είτε λίτσα είτε τσιπούρα τι αλλάζει;
Κάρφωνε νωρίτερα και θα δεις ότι οκτώ στα δέκα ψάρια θα έχουν πιαστει από το στόμα. Και θα μπορείς να τα ξαγκιστρώνεις εύκολα.
Το θέμα δεν είναι να μην βάζεις φωτογραφίες, και να μην τις βλέπουμε, αλλά να υπάρχουν ψάρια για όλους.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
και είναι τα μεγαλύτερα, ενώ θα έπρεπε να υπάρχουν μόνο αυτά.μεσα στην φωτο ειπαρχουν και 300 γρ μελανουρια
Αυτό τώρα έχει ειρωνεία...τελοσπαντον δεν χρειαζεται να απολογουμε σε κανεναν ισως εσυ σαν πιο εμπειρος να κρινεις καλυτερα αλλα δεν μπορεις να μιλας για γενοκτονειες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD