Ερώτηση Ποια η σκοπιμότητα ?

04/06/2009 14:48 #311 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?

Το έλληνικό ψάρεμα είναι σκέτο ψάρεμα και ο μοναδικός στόχος και σκοπός του είναι να προσφέρει τροφή και όχι εκτόνωση.


Σεβαστή η άποψή σου,αλλά θα διαφωνήσω...
Μου φαίνεται λίγο απόλυτο το:όποιος δεν τρώει ψάρι,δεν πρέπει να ασχολείται με το ψάρεμα.

Φιλικά.
Νίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2009 15:09 #312 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?

Το έλληνικό ψάρεμα είναι σκέτο ψάρεμα και ο μοναδικός στόχος και σκοπός του είναι να προσφέρει τροφή και όχι εκτόνωση.


Σεβαστή η άποψή σου,αλλά θα διαφωνήσω...
Μου φαίνεται λίγο απόλυτο το:όποιος δεν τρώει ψάρι,δεν πρέπει να ασχολείται με το ψάρεμα.

Φιλικά.
Νίκος

Φίλε ψαρά Νίκο με το αγριεμένο άβαταρ (που να σου φέρω αντίρηση εσένα), δεν είπα πουθενά όποιος δεν τρώει ψάρι δεν πρέπει να ασχολείται με το ψάρεμα, είπα πως στόχος και κατ' επέκτασην ο σκόπος του ψαρέματος είναι να προσφέρει τροφή. Εσύ σαν ψαράς (που δεν το βρίσκω λογικό...) μπορεί να μην τρως τα ψάρια σου, αλλά σίγουρα δεν τα πετάς στα σκουπίδια φαντάζομαι, μιας και κάποιος από τους φίλους ή τα αγαπημένα σου πρόσωπα θα τα τρώει.
Φιλικά Γιάννης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2009 15:16 #313 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?
Εγώ τελικά γιατί δεν μπορώ να ξαναψηφίσω ρε παιδιά? :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2009 15:18 #314 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?
Προσωπικά δεν νομίζω ότι το ζήτημα είναι αν τρώγονται τα αλιεύματα ή όχι...πολύ απλά έτσι μπορύν αν πουν και οι υποστηρίζοντες την αθλητική αλιεία ότι μετά τα ψήνουν και τα τρώνε ή ότι τα δίνουν στους αναξιοπαθούντες...

Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως γίνεται να έχουμε αθλητές και πρωταθλητές, ανταγωνισμούς και συναγωνισμούς στο κεφάλι των ψαριών...
Αγώνες με τις ζωές των οργανισμών για μένα δεν μπορούν να γίνονται...ούτε στο κυνήγι, ούτε στο ψαροντούφεκο, ούτε στο ψάρεμα...
Επίσης θεωρώ τεράστια πίεση για έναν τόπο την διοργάνωση αγώνων με στόχο τους οργανισμούς μιας περιοχής πεπερασμένων διαστάσεων!
Προσωπική άποψη πάντα! :bye:

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2009 15:24 #315 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?

Προσωπικά δεν νομίζω ότι το ζήτημα είναι αν τρώγονται τα αλιεύματα ή όχι...πολύ απλά έτσι μπορύν αν πουν και οι υποστηρίζοντες την αθλητική αλιεία ότι μετά τα ψήνουν και τα τρώνε ή ότι τα δίνουν στους αναξιοπαθούντες...

Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως γίνεται να έχουμε αθλητές και πρωταθλητές, ανταγωνισμούς και συναγωνισμούς στο κεφάλι των ψαριών...
Αγώνες με τις ζωές των οργανισμών για μένα δεν μπορούν να γίνονται...ούτε στο κυνήγι, ούτε στο ψαροντούφεκο, ούτε στο ψάρεμα...
Επίσης θεωρώ τεράστια πίεση για έναν τόπο την διοργάνωση αγώνων με στόχο τους οργανισμούς μιας περιοχής πεπερασμένων διαστάσεων!
Προσωπική άποψη πάντα! :bye:

Ψαρά Πέτρο να σε φιλήσω... ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΑΛΛΙΑΣΕΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ... :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2009 15:27 #316 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?
Φίλε Γιάννη το catch and release σου λέει τίποτα? Τα αγκίστρια χωρίς ακίδα και το fly fishing μήπως? Νομίζω πως όλα αυτά είναι hobby και αθλητικό ψάρεμα....
Και για να μην παρεξηγούμε ΔΕΝ μιλάω για αγώνες κτλ κτλ και δεν απελευθερώνω ΟΛΑ τα ψάρια που βγάζω.... απλά ψαρεύω λογο του οτι  μου αρεσει το ψαρεμα....

Φιλικά Τόλης

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2009 15:43 #317 από Γιωργος (mihemmm)
Απαντήθηκε από Γιωργος (mihemmm) στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?
Αποστολη (χαθηκαμε!) η απελευθερωση των αλιευματων ειναι συνηδηση...
Για να πω την αληθεια τους περισσοτερους που γνωριζω η συμετοχη σε αγωνα ,τουλαχιστον σε γλυκα νερα που ασχολουμαι, ειναι να αναδυχθουν.Για αυτους η νικη σε αγωνα πιστευουν οτι τους φερνει δοξα και τους κανει καλυτερους ψαραδες στα ματια των αλλων.Αυτοι ειναι οι χειροτεροι ψαραδες......

Οσο για το τι κανει αθλητικο ενα ψαρεμα η οχι ειναι λιγο παρεξηγημενη εννοια.Τα λεπτα εργαλεια στο εγγλεζικο θεωρηται αθλητικο για μερικους....το fly fishing επειδη περπατας και εισαι γενικα σε συνεχη κινηση μπορει να θεωρηθει αθλητικο.Το ψαρεμα του κυπρινου επειδη ειναι θεμα αναμονης δεν θεωρηται αθλητικο....επειδη ομως πολλες φορες αφηνω το αυτοκινητο σε ενα λοφο και περπαταω φορτωμενος σαν το γαιδουρι 20 λεπτα για να φτασω λιμνη και να φυγω θα πρεπει να το θεωρησω αθλητικο?και ας καθομαι 24 ωρες σε μια πολυθρονα.


Συμβουλες δεν ακουω απο κανεναν, μ@λ@@@ες μπορω να κανω και μονος μου!
Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2009 15:46 #318 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?

Φίλε Γιάννη το catch and release σου λέει τίποτα? Τα αγκίστρια χωρίς ακίδα και το fly fishing μήπως? Νομίζω πως όλα αυτά είναι hobby και αθλητικό ψάρεμα....
Και για να μην παρεξηγούμε ΔΕΝ μιλάω για αγώνες κτλ κτλ....

Φιλικά Τόλης

Φίλε ψαρά Τόλη, αυτό είναι άσχετο με το ψάρεμα... όλα κι όλα... το παιχνίδι βγάλε-βάλε δεν είναι ψάρεμα, είναι "πιάστο κι απελευθέρωσέ το". Άλλο εύρημα αυτό. Αποδεκτό από εμένα ή όχι δεν έχει να κάνει, γιατί δεν έχει καμμία σχέση με τις αδιαμφησβήτητες πατροπαράδωτες αρχές του Ελληνικού ψαρέματος. Προσωπική μου πάντως ταπεινή γνώμη επ' αυτού και αν την θέλεις, είναι ότι όσο νάναι, μια σύγχηση στα έρμα τα ψάρια την δημιουργούμε με το να τα "ξεκουρδίζουμε" φέρνοντάς τα κι έπειτα να τα απελευθερώνουμαι σα να μην συνέβει τίποτα. Και φυσικά μιλάμε πάντα για λίμνες που τα ψάρια δεν κάνουνε φούσκα. Στο θαλασσινό ψάρεμα και όταν τελικά φέρεις από κάτω τη συναγρίδα ή την τσιπούρα τέζα, τέτοια δεν γίνονται.
Φιλικά Γιάννης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2009 15:49 #319 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?

Το ψάρεμα δεν είναι χόμπι... δεν είναι χόμπι να αφαιρείς ζωή σε όποια μορφή και μέγεθος και αν υφίσταται. Χόμπι είναι ο αερομοντελισμός, η κηπουρική, ο φιλοτελισμός. Το έλληνικό ψάρεμα είναι σκέτο ψάρεμα και ο μοναδικός στόχος και σκοπός του είναι να προσφέρει τροφή και όχι εκτόνωση.
Φιλικότατα Γιάννης Παπαθανασίου.


Γεια σου Γιώργο, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και το τόνισα πως το σχόλιό μου ΔΕΝ είναι για τους αγώνες, απλά πιάστηκα από τα παραπάνω λόγια του Γιάννη με τα οποία δεν συμφωνώ.....

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2009 15:54 #320 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Απ: Ποια η σκοπιμότητα ?
Όπως λέει κι ο Γιώργος, το τι είναι αθλητικό χωράει μεγάλη συζήτηση και μπορούν πολλές απόψεις να θεωρηθούν σωστές...Αθλητικό είναι κι αυτό που έχει σχεδόν ίσες πιθανότητες ο ψαράς και το ψάρι λόγω εργλείων,αθλητικό μπορεί να είναι κι αυτό που απαιτεί πολύ άσκηση και προσπάθεια από τον ψαρά...


Εγώ μιλάω για το ζήτημα των αγώνων αλιείας!
Σίγουρα πάντως οι ψαράδες των γλυκών νερών μας΄έχουν βάλει τα γυαλιά εμάς της θάλασσας που δεν απελευθερώνουμε ούτε το γόνο...όταν εκείνοι απευλευθερώνουν ψάρια τρόπαια!

Θυμάμαι φωτογραφίες απο "αγώνες" με πολλά κιλά ψάρια στο τέλος...
Εδώ φωνάζουμε όταν ένας ψαράς πιάσει περισσότερα ψάρια αλλά για τα κιλά που θα βγουν την ώρα του αγώνα σε έναν τόπο την ίδια ώρα απλά από περισσότερους ψαράδες δεν κάνουμε λόγο...
Ποια η διαφορά;Για μένα και το ένα επιβαρύνει τον τόπο και το άλλο εξισου...ίσως και περισσότερο...

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.233 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection