Ερώτηση ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ

17/05/2006 10:44 #181 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ

COSTASANDROS έγραψε:

fiesta έγραψε: ......όσο μεγαλώνει ένα άρθρο, τόσο περισσότερα χρήματα πληρώνεται ο αρθρογράφος του άρθρου.Φυσικά αυτό δεν συμφέρει κανένα περιοδικό


Oσο πιο μεγαλο τοσο πιο ακριβο ? Ακριβώς!

Πως το μετρανε? με τις γραμμες,με τις παραγραφους, με τις φωτος....???....Με τις σελίδες.

και τελικα οσο πιο φαφλατας καποιος τοσο πιο πολλα χρηματα παιρνει??? Ακριβώς!

Πως μετραει η ποιοτητα ? Εκ του αποτελέσματος.

Ποιος μετραει την ποιοτητα? Οι αναγνώστες!

Κι αν καποιος δεν συμφωνει τον τρωει το συστημα? Το μόνο σίγουρο!


Ειναι καλο να μαθαινουμε πως λειτουργει ενα περιοδικο ψαρεματος.
Έχει κι άλλα, δεν είναι όμως της στιγμής. Κάποια άλλη φορά το συζητάμε!
φιλικα
κωστας


Φιλικά
Γιάννης Γιατράκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2006 11:14 #182 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ
Συνυπογράφω την παραπάνω απάντηση του Γιάννη στον Κώστα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2006 11:32 #183 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ
Φίλτατε Γιάννη,

Λόγω της μορφοποίησης των όσων έγραψες απαντώ αντίστοιχα με μπλέ και bold για να ξεχωρίζει :)

Και για όποιον δεν καταλαβε... τα χρώματα είναι:

NucDoc
fiesta
NucDoc

Εμένα λ.χ. δεν μου άρεσε το ότι τα σχήματα αλλά και αρκετές εικόνες θυμίζουν... γραμματόσημα

Κώστα, καλημέρα. Να σε βοηθήσω λιγάκι γιατί δεν είσαι αρκετά ενημερωμένος ή δεν καταλαβαίνεις τα αυτονόητα. Τα γραμματόσημα μπαίνουν γιατί όσο μεγαλώνει ένα άρθρο, τόσο περισσότερα χρήματα πληρώνεται ο αρθρογράφος του άρθρου.Φυσικά αυτό δεν συμφέρει κανένα περιοδικό.

Γιάννη αυτό το ξέρω πολύ καλά (στην ίδια βάρκα είμαστε) αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι τα γραμματόσημα χαλάνε την παρουσίαση ενός άρθρου. Αυτό είναι που με ενοχλεί (αισθητικά) και γι' αυτό το σχολιάζω


Για το σχόλιο που αφορά "μια εμφανής φυσιογνωμία" θέλω να πω το εξής. Η φυσιογνωμία αυτή γίνεται εμφανής για ένα μόνο λόγο... κάποιος πρέπει να μπει στον κόπο να κάνει κάποια video για τα θέματα που περιέχονται σε κάθε DVD. Δεν θα πρέπει να νομίζουμε ότι είναι εύκολο να στήνεται κάποιος με τις ώρες και να κάνει την αφήγηση. Είναι κάτι το οποίο το έχει επιφορτισθεί η "εμφανής φυσιογνωμία" για ένα μόνο λόγο - και αισθάνομαι άσχημα που το λέω αυτό - αλλά κανένας άλλος δεν θέλει να κάνει τη δουλειά αυτή. Όλοι οι υπόλοιποι συνεργάτες έχουμε κάνει τη "πάπια" σε αυτό τον τομέα και τα φορτώνουμε όλα στην φυσιογνωμία (παρά τις παρακλήσεις του για βοήθεια). :oops:

Δεν ξέρω τι κάνετε εσείς και αν κάνετε την πάπια, αλλά κι εδώ σε πιάνω αδιάβαστο. Δεν υπάρχει λόγος να μπώ σε λεπτομέρειες οι οποίες αφορούν τα εσωτερικά του περιοδικού, όμως μην είσαι τόσο σίγουρος για τα παραπάνω και στο συγκεκριμένο θέμα καλύτερα να διατηρήσεις τις επιφυλάξεις σου για το ποιός παρακαλάει και ποιός όχι και τι ακριβώς "παίζεται από πίσω"

Αδιάβαστος όχι... απλά δεν το έκρινα σκόπιμο να επεκταθώ σε εσωτερικά ζητήματα (εδώ).

Το σίγουρο είναι ότι κανείς δεν θέλει να είναι "εμφανής φυσιογνωμία" για λόγους αυτοπροβολής και όταν κάποιος από τους συνεργάτες στέλνει ένα άρθρο με ελλειπείς (σε αριθμό ή ποιότητα) φωτογραφίες τότε καλείται κάποιος να καλύψει τα κενά.

Το περιοδικό είναι ακόμα σε νεογνική ήλικία και δεν μπορεί να διαθέτει ένα τεράστιο "ψυγείο" με φωτογραφίες για κάθε περίσταση. Βέβαια εδώ έχουν ευθύνη και κάποιοι συνεργάτες που δεν υποβάλλουν (φωτογραφικώς) ολοκληρομένα τα άρθρα τους αλλά κι εδώ θα πρέπει να πω ότι ελάχιστοι από εμας έχουμε προηγούμενη εμπειρία και αυτό ήταν μια σκόπιμη επιλογή του περιοδικού για να στελεχωθεί κυρίως με "νέο αίμα" κι όχι να κάνουμε ανακύκλωση άρθρων από γνωστούς (πλέον) αρθρογράφους στον χώρο. Προσπαθούμε να κάνουμε κάτι το καινούργιο, κάτι το καλύτερο αι γενικώς να ανεβάσουμε τον πήχη στον χώρο αυτό. Το αν θα το καταφέρουμε ή όχι εξαρτάται και από τα σχόλια και την δημιουργική κριτική των αναγνωστών μας.

Φυσικά και θέλουμε και δεχόμαστε και τα αρνητικά σχόλια και μάλιστα τα ζητάμε! Αυτό που (προσωπικά) δεν θα ήθελα είναι τα σχόλια να εκφράζουν με τον γνωστό (βλ. Ελληνικό) τρόπο πικρόχολές απόψεις και κακοπροαίρετες κριτικές και νοοτροπία "εγω θα το έκανα καλύτερα" κτλ. Όποιος πιστεύει ότι όντως μπορεί να το κάνει καλύτερα ας επικοινωνήσει με το περιοδικό :wink:

Εδώ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!

Ε τότε κι εγώ μαζί σου :)

Οι θέσεις μου αυτές δεν αφορούν μόνο το ΨΑΡΕΥΩ αλλά και κάθε άλλο περιοδικό του χώρου. Τα πικρόχολα σχόλια δεν βοηθάνε κανέναν και κανένα περιοδικό ούτε και οι φανατισμοί και οι εμμονές.

ΥΓ: Τα παραπάνω ΔΕΝ είναι προσωπική απάντηση στον φίλο gar! Εκφράω τις απόψεις μου με αφορμή τα όσα έγραψε (και τον ευχαριστώ για το σχόλιό του) :)[/quote]

Τα παραπάνω δεν αποτελούν κείμενα διαμάχης και δεν είναι αυτός ο σκοπός μου με κανένα. ΄

Φιλικά Γιάννης



Στις 2 τελευταίες παραγράφους περιτολογούμε και οι δυο. Προφανώς δεν υπάρχει διαμάχη!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2006 11:55 #184 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ
Θελω να πω κατι.... :(

Μου κακοφαινεται να πληρωνει καποιος την γνωση
στο ψαρεμα.
Ειναι σαν να ψαρευω και ελθει καποιος και μου ζητησει
πληροφοριες κι εγω του πω ριχτα να σου πω....η...ειναι
σαν να γραφουμε καλη ωρα εδω στο σαιτ και με ρωτησει
καποιος κατι και του πω,ριχτα να σου πω....

Τοσα χρονια στα ψαρεματα εμαθα να δινω δωρεαν αυτο
που δωρεαν πηρα.

Η χαρα μου ειναι η χαρα του φιλου που ρωταει και
του απαντω.

Ειμαι ανικανος να εκτιμησω ποσο κοστιζει η γνωση......δεν θελω.
Εξευτελιζω την γνωση και προσβαλλω το ψαρεμα.....δεν μπορω.

Παντα νιωθω ισοτιμος συνομιλητης και οχι καθοδηγητης,
τι κι αν εζησα τοσα χρονια την μαγεια του ψαρεματος, αυτο
που διδαχτηκα ειναι οτι αυτο που η θαλασσα δωρεαν μας
δινει,δωρεαν πρεπει να το προσφερουμε.
Τετοιες σκεψεις εχω στο μυαλο οταν κοπιαζω* στο φορουμ και
στο τσατ, με κειμενα και σχεδια να δωσω σε ενα συναδελφο να
καταλαβει τι σκεπτομαι.
Κι αν σταθω τυχερος και καταλαβει,αυτο ειναι για μενα
ανεκτιμητη χαρα που δεν μπορω να κοστολογησω.....


*ναι μερικες φορες ειναι κοπιαστικο,διοτι δεν εχεις να
αντιμετωπισεις μονο αγνοια αλλα και αρνητικη σταση
χωρις επιχειρηματα.Ομως χαλαλι οταν ερχεται ο φιλος
εστω μετα απο καιρο και σου λεει......ευχαριστω.
Και εγω τον μαλωνω που με ευχαριστει, αν θελει να με
ευχαριστησει ας παει κι ας βοηθησει κι αυτος με την
σειρα του οπου μπορει.......


Αυτα τα ολιγα :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2006 12:16 #185 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ

COSTASANDROS έγραψε: Θελω να πω κατι.... :(

Μου κακοφαινεται να πληρωνει καποιος την γνωση
στο ψαρεμα.
Ειναι σαν να ψαρευω και ελθει καποιος και μου ζητησει
πληροφοριες κι εγω του πω ριχτα να σου πω....η...ειναι
σαν να γραφουμε καλη ωρα εδω στο σαιτ και με ρωτησει
καποιος κατι και του πω,ριχτα να σου πω....

Τοσα χρονια στα ψαρεματα εμαθα να δινω δωρεαν αυτο
που δωρεαν πηρα.

Η χαρα μου ειναι η χαρα του φιλου που ρωταει και
του απαντω.

Ειμαι ανικανος να εκτιμησω ποσο κοστιζει η γνωση......δεν θελω.
Εξευτελιζω την γνωση και προσβαλλω το ψαρεμα.....δεν μπορω.

Παντα νιωθω ισοτιμος συνομιλητης και οχι καθοδηγητης,
τι κι αν εζησα τοσα χρονια την μαγεια του ψαρεματος, αυτο
που διδαχτηκα ειναι οτι αυτο που η θαλασσα δωρεαν μας
δινει,δωρεαν πρεπει να το προσφερουμε.
Τετοιες σκεψεις εχω στο μυαλο οταν κοπιαζω* στο φορουμ και
στο τσατ, με κειμενα και σχεδια να δωσω σε ενα συναδελφο να
καταλαβει τι σκεπτομαι.
Κι αν σταθω τυχερος και καταλαβει,αυτο ειναι για μενα
ανεκτιμητη χαρα που δεν μπορω να κοστολογησω.....


*ναι μερικες φορες ειναι κοπιαστικο,διοτι δεν εχεις να
αντιμετωπισεις μονο αγνοια αλλα και αρνητικη σταση
χωρις επιχειρηματα.Ομως χαλαλι οταν ερχεται ο φιλος
εστω μετα απο καιρο και σου λεει......ευχαριστω.
Και εγω τον μαλωνω που με ευχαριστει, αν θελει να με
ευχαριστησει ας παει κι ας βοηθησει κι αυτος με την
σειρα του οπου μπορει.......


Αυτα τα ολιγα :)


Κώστα θα συμφωνίσω μαζί σου σε πολλά από όσα λες...αλλα....εκτός από τους ερασιτέχνες ψαράδες που ως συνεργάτες αρθρογραφούν, εμπλέκεται και η εκδοτική ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ....

Σαν επιχείρηση λοιπόν, νομίζω ότι οι συναλλαγές που θα έχει με τους συνεργάτες της δεν μπορεί παρά να περιέχουν το οικονομικό στοιχείο για πολλους και διάφορους λόγους....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2006 12:46 #186 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ

fiesta έγραψε:

COSTASANDROS έγραψε:

fiesta έγραψε: ......όσο μεγαλώνει ένα άρθρο, τόσο περισσότερα χρήματα πληρώνεται ο αρθρογράφος του άρθρου.Φυσικά αυτό δεν συμφέρει κανένα περιοδικό


Oσο πιο μεγαλο τοσο πιο ακριβο ? Ακριβώς!

Πως το μετρανε? με τις γραμμες,με τις παραγραφους, με τις φωτος....???....Με τις σελίδες.

και τελικα οσο πιο φαφλατας καποιος τοσο πιο πολλα χρηματα παιρνει??? Ακριβώς!

Πως μετραει η ποιοτητα ? Εκ του αποτελέσματος.

Ποιος μετραει την ποιοτητα? Οι αναγνώστες!

Κι αν καποιος δεν συμφωνει τον τρωει το συστημα? Το μόνο σίγουρο!


Ειναι καλο να μαθαινουμε πως λειτουργει ενα περιοδικο ψαρεματος.
Έχει κι άλλα, δεν είναι όμως της στιγμής. Κάποια άλλη φορά το συζητάμε!
φιλικα
κωστας


Φιλικά
Γιάννης Γιατράκος


Αν και φρεσκος, δεν μπορω παρα να συμφωνησω απολυτα με την απαντηση του Γιαννη...

Φιλικα
Μακης Κυριακιδης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2006 13:16 #187 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ
Φιλε costasandros,
η θέση σου περί αμοιβής για την απόκτηση της γνώσης είναι σωστή και συμφωνώ μαζί σου ότι τίποτα το οποίο είναι αποτέλεσμα συλλογικών προσπαθειών δεν θα πρέπει να πωλείται και να αγοράζεται. επιδή όμως η θέση σου δείχνει μόνο την μια πλευρά του νομίσματος έχω να πω ότι το ίδιο ισχύει σε όλους τουςς χώρους τα μήκη και τα πλάτη, Κακώς λοιπόν ένας αρθρογράφος που τεστάρει ένα αυτοκίνητο "πουλάει" τη γνώση που απέκτησε ή ακόμα χειρρότερα ένας δημοσιογράφος που ενημερώνει καθημερινά το κοινό. Κανείς από εμάς δεν αρνήθηκε να συμβουλέψει ένα καινούργιο και να μοιραστεί τις γνώσεις του με τους υπόλοιπους που έχουν την ίδια τρέλα μ' αυτόν. εξάλλου όλα τα χρήματα του κόσμου δεν θα έφταναν για να εξαγοράσουν τη γνώση που απέκτησαν περνώντας ατέλειωτες ώρες δίπλα στη θάλασσα. τις γνώσεις τους τις μοιράζονται με τους αναγνώστες χωρίς να κρύβουν τίποτα από μεράκι και ψώνιο και όχι για να βγάλουν λεφτά. το κάθε σύστημα έχει τα κακά του αλλά έχει και τα καλά του. Η αμοιβή των συνεργατών είναι κατι το οποίο δεν αξίζει καν τον κόπο να σταθεί κανείς γιατί στην ουσία αυτό που προσπαθούν να προσφέρουν δεν αγοράζεται.

Φιλικά
Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2006 13:25 #188 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ

COSTASANDROS έγραψε: Θελω να πω κατι.... :(

Μου κακοφαινεται να πληρωνει καποιος την γνωση
στο ψαρεμα.
Ειναι σαν να ψαρευω και ελθει καποιος και μου ζητησει
πληροφοριες κι εγω του πω ριχτα να σου πω....η...ειναι
σαν να γραφουμε καλη ωρα εδω στο σαιτ και με ρωτησει
καποιος κατι και του πω,ριχτα να σου πω....


Κώστα,

Ο κόπος που μπαίνει στο να ετοιμαστεί ένα άρθρο της προκοπής δεν μπορεί να πληρωθεί από την γελοία ανταμοιβή που παίρνον οι αρθρογράφοι.

Κανένας από τους αρθρογράφους δεν γράφει επαγγελματικά. Όλοι έχουμε άλλες δουλειές και τα γελοία ποσά (το επαναλαμβάνω) που παίρνουμε δεν φτάνουν ούτε για τα δολώματα που χρησιμοποιούμε για να βγάλουμε ένα άρθρο.

Για το μοίρασμα της γνώσης δεν διαφωνώ. Εγώ όπως και οι περισσότεροι αρθρογράφοι που είναι και μέλη του psarema.gr έχουμε δείξει με το παραπάνω θάλεγα το αν είμαστε διατεθημένοι να προσφέρουμε τις (όποιες) γνώσεις μας και το να κατηγορούμαστε για "εμπόριο γνώσεων" εμένα τουλάχιστον με προσβάλλει :?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2006 14:52 #189 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ
Αγαπητέ NucDoc,

Θα ήθελα κατ΄αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι το σχόλιο μου που αφορούσε την “εμφανή φυσιογνωμία” δεν αφορά κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο αλλά κυριολεκτικά την φυσιογνωμία του περιοδικού καθ’ αυτό.
Ίσως ο "κλασσικισμός" μου να σας μπέρδεψε, αλλά δεν εννοούσα κάποιο πρόσωπο, αλλά το γενικότερο ύφος του περιοδικού.
Πιστεύω ακράδαντα ότι η φυσιογνωμία δεν μπορεί ποτέ να σχηματιστεί από ένα και μόνο πρόσωπο όσο βάρος, κύρος και γνώση αυτό να διαθέτει.
Από την άλλη πιστεύω ότι με το τρίτο ήδη τεύχος μπορεί κανείς να δει κάποια κοινά σημεία, κάποια χαρακτηριστικά και αυτά ακριβώς ήθελα να παρακαλέσω να σχολιάσετε προκειμένου να διαπιστωθεί αν το περιοδικό αυτό κάνει πραγματικά μια διαφορά σε ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Με ενδιαφέρει η γνώμη και των άλλων που διαβάζουν τα ίδια πράγματα με εμένα και γι αυτό έθεσα το ερώτημα.

Κατά την γνώμη μου , αν θα ήθελε κάποιος να την ακούσει, ήλπιζα (και ελπίζω) ότι το περιοδικό θα βάδιζε σε μια σταθερή πορεία που να έχει λιγότερες φωτογραφίες (σε κάποια παλαιότερα σχόλια κάποιος έκανε και τον κόπο να τις μετρήσει…), περισσότερα τεχνικά θέματα, περισσότερες παρουσιάσεις, περισσότερες τεχνικές, κατασκευές και σχέδια. Ό,τι δηλ. λείπει πραγματικά από τον χώρο : Μια έκδοση περιοδική ενός ειδικού τεχνικού φυλλαδίου αφιερωμένου σε τεχνικά ζητήματα.
Αυτή ήταν η αρχική μου εκτίμηση με το πρώτο τεύχος.
Από την αρχή θεώρησα ένα θετικό στοιχείο το ότι το dvd έμπαινε ακόμα σε μεγαλύτερο βάθος παρουσιάζοντας παραστατικά και εξαντλητικά όσα με ειδικά άρθρα είχαν ήδη εξηγηθεί. Αυτό είναι πρωτόγνωρο και αξιοπρόσεκτο.
Είναι γεγονός ότι η εικόνα είναι πολύ πιο δυνατή από το πιο επεξηγηματικό κείμενο.

Αυτά τα ολίγα και ελπίζω να αρθεί η παρεξήγηση.

φιλικά
gar (γιώργος)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2006 15:00 #190 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ
Ποιος οριζει την υλη και το lay out? :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.272 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection