Ερώτηση Ενημέρωση για το φυλλάδιο του Lidl

14/03/2009 10:00 #221 από marinos218
Απαντήθηκε από marinos218 στο θέμα Ενημέρωση για το φυλλάδιο του Lidl
Και στήν Κωνσταντινουπόλεως (Μπουρνάζι) που πήγα χτές το απόγευμα, είχε πέσει ακρίδα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/03/2009 11:23 #222 από PSARAKIS
Απαντήθηκε από PSARAKIS στο θέμα Ενημέρωση για το φυλλάδιο του Lidl
Πετονιές από το Lidl πήρε φίλος μου πέρυσι.
Σε έλεγχο κατά τη διάρκεια φορτώματος στον μηχανισμό βρήκαμε αρκετά ελαττώματα (πιεσμένη σε κάποια σημεία, σβόλους κλπ) με αποτέλεσμα να πεταχθούν μερικά καρούλια.
Αν δείτε και τις αντοχές τους θα διαπιστώσετε πως δεν είναι και ότι καλύτερο για τις διαμέτρους τους ενώ και η υφή τους δεν μου άρεσε καθόλου.
Επίσης , είδα σε δράση τέτοια πετονιά με ψάρι κιλού το οποίο την έκοψε για πλάκα , ενώ ίδιο γειτονικό καλάμι με πετονιά μικρότερης διαμέτρου αλλά προδιαγραφές IGFA  και ίδιο ψάρι , δεν είχε πρόβλημα .
Με δεδομένο ότι τα αλιεύματα πλέον σπανίζουν , δεν είναι κρίμα για μερικά ή έστω αρκετά ευρώ να χάνεις ψάρια και να χαλάς το ψάρεμά σου ?
Από τα καλάμια που έχει το κατάστημα , μόνο το 4.20 έχω δει να δουλεύει βγάζοντας τσιπούρα 1,3 χλγ. χωρίς πρόβλημα (η πετονιά που είχε από το κατάστημα πάνω του φυσικά είχε αλαχθεί)  :yu:

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/03/2009 14:01 #223 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Ενημέρωση για το φυλλάδιο του Lidl
Φέτος παρατήρησα ότι η κίνηση στα είδη ήταν πεσμένη κι έμειναν πολλά κομμάτια αδιάθετα. Το μόνο που είχε φύγει ήταν τα τρίποδα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/03/2009 19:12 #224 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Ενημέρωση για το φυλλάδιο του Lidl

Φέτος παρατήρησα ότι η κίνηση στα είδη ήταν πεσμένη κι έμειναν πολλά κομμάτια αδιάθετα. Το μόνο που είχε φύγει ήταν τα τρίποδα.

Σε γενικές γραμμές Στάθη το ίδιο κι εδώ! Άλλη χάρη έχει το επώνυμο!  :bye:

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/03/2009 20:54 #225 από Stelios Delavogias
Απαντήθηκε από Stelios Delavogias στο θέμα Ενημέρωση για το φυλλάδιο του Lidl
Εχω να πω οτι η βαση ειναι πολυ καλη,ψηλη και θεωρω πως σε αυτα τ αλεφτα καλυτερη δεν παιρνεις...Επισης με την θηκη της κομπλε...
Πηρα επισης πετονιες...Τις υπεβαλλα σε πολλα τεστ και στο τεντωμα με κομπο το μονο που καταφερα ηταν να κοπω...Αυτη δεν κοπηκε...Σιγουρα ψαρι του κιλου ΔΕΝ προκειται να την προβληματισει....

Επισης φαινεται καθαρη απο χονδρους...
Θα δειξει...Εδωσα 3€ για 500m πετονιας...Μια χαρα ειναι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2009 16:30 #226 από Panos XT Kotsokolos
Απαντήθηκε από Panos XT Kotsokolos στο θέμα Ενημέρωση για το φυλλάδιο του Lidl
Φίλοι καλημέρα.
Θέλω να καταθέσω την απόψή μου γενικότερα στο θέμα.
Υπάρχουν δύο σκέλη στο θέμα αυτό.
Α) Κατ' αρχήν θα αναφέρω την γνωστή παροιμία : Το φθηνό το κρέας τα σκυλιά το τρώνε.
Γνωρίζω ότι πολλά από τα προιόντα, (αν όχι όλα ), κοστίζουν ακριβότερα στα ελληνικά καταστήματα από ότι στα καταστήματα του  εξωτερικού.
Αυτό δεν συμβαίνει όμως με όλα τα προιόντα στην Ελλάδα ?
Αναλυτικότερα.
Εχω Αγοράσει στο παρελθόν και εγώ από διάφορα Πολυκαταστήματα πράγματα για το ψάρεμα,
πιστεύοντας ότι η φθηνή  τιμή τους θα αντιπαρέλθει στα όποια ελατώματά τους.
Ολα όμως τα έχω πετάξει , μιάς και σιγά σιγά (ψαρεύοντας αλλά και διαβάζοντας), κατάλαβα ότι η ποιότητά τους ήταν επιεικώς απαράδεκτη και το μόνο που μου πρόσφεραν ήταν επιπλέον βάρος, στην τσάντα μου, μιας και δεν θα τα χρησιμοποιούσα πλέον ποτέ.
Διότι δεν είναι δυνατόν να επιτρέπω αδύναμους κρίκους στην αλυσίδα του εξοπλισμού.
Δεν είναι δυνατόν
από την μιά να έχω άποψη και να κριτικάρω το τάδε καλάμι , τον δείνα μηχανισμό,
να εξετάζω την Αναγραφόμενη αντοχή της Χ πετονιάς και του Ψ νήματος και πόσο ταιριάζει με την αντοχή του καλαμιού μου ή που θα ρυθμίσω τα φρένα του μηχανισμού μου, για να μην χάσω ψάρι ή σπάσει το καλάμι,
και από την άλλη να χρησιμοποιώ sialum που δεν με ικανοποιεί το φώς τους, πετονιές που δεν τις ξέρει ούτε το εργοστάσιο που τις παράγει (σε κατά προσέγγιση mm και Αντοχή σε kg ούτε λόγος ), κλπ, κλπ, κλπ
Και
Β) Το ψάρεμα για μένα είναι το χόμπυ μου και μου στοιχίζει αρκετά.
Το σκέφτομαι στον ελεύθερο χρόνο μου αλλά και θέλω να μιλάω για αυτό στον ελεύθερο χρόνο μου και αυτό κοστίζει....
Προτιμώ λοιπόν να πηγαίνω στο Φιλικό μου κατάστημα να αγοράζω όσα χρειάζομαι ,
Να βλέπω γνωστούς και να ανταλλάσουμε εμπειρίες από τις εξορμήσεις μας και αυτό κοστίζει....
Να ζητάω συμβουλές και να μου τις δίνουν και αυτό κοστίζει....
Να πάω για επισκευή τον εξοπλισμό μου, (καλάμι, μηχανάκι, κλπ) και να ....εξυπηρετηθώ και αυτό κοστίζει....

Να είναι εκεί......το φιλικό μου κατάστημα......αυτό και άν κοστίζει.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Υ.Γ. ΔΕΝ έχω κατάστημα κανενός είδους, ΔΕΝ συνεργάζομαι με καμμιά εταιρεία._

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2009 17:52 #227 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Ενημέρωση για το φυλλάδιο του Lidl
Όπως κάθε χρονιά, όταν φέρνει τα ψαρικά του το Lidl, έτσι και τις προάλλες πέρασα να ρίξω μιά ματιά. :)

Κλασσικά - έχει γίνει συνήθεια πια - αγόρασα τα εξής:

  • 2 πακέτα sialum για να συμπληρώσω τα άλλα 4-5 που έχω ακόμα
  • 1 βάση η οποία μπαίνει "καβάντζα" με τις άλλες που έχω από πέρυσι - δεν πάει ποτέ χαμένη
  • 1 απόχη γιατί μου άρεσε η στιβαρή κατασκευή αλλά και το κούμπωμα (πολύ βολικό) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο που είχε εκνευριστικό κούμπωμα.
  • Έαν νήμα Dyneema για να το δοκιμάσω σε συρτή - αν δεν μου αρέσει εκεί πάει για άλλες χρήσεις
  • Ένα μηχανισμό baitrunner 4000 για τον γιο μου γιατί μου άρεσε η κατασκευή του και ότι έκανε μόνο 20€ - με τόσα λεφτά δεν έχω δει κάτι καλύτερο

Είδη φτηνά, λειτουργικά και θεωρώ πολύ καλές αγορές για τα λεφτά τους.

Καλάμι δεν θα αγόραζα από το Lidl γιατί και αρκετά καλάμια έχω αλλά και σαφώς θα προτιμούσα κάτι καλύτερο - ωστόσο το καλάμι που είχα πάρει πριν 2 χρόνια για τον γιο μου το ψαρεύει ακόμα χωρίς πρόβλημα και χωρίς να μου παίρνει τα δικά μου ;-)

Πάλι για το γιο μου είχα πάρει κάποιες πετονιές διαφορετικών διαμέτρων πριν 2 χρόνια. Πολύ φτηνές, πολλά μέτρα και λίγα τα κιλά όπως έχει ειπωθεί ΑΛΛΑ.... δεν είχε ούτε ο γιος μου ούτε εγώ κάποιο πρόβλημα με την αντοχή τους για τον εξής απλό λόγο: η 0,25mm έχει αναγραφόμενη αντοχή 5kg. Ποιός θα χρησιμοποιήσει στη πράξη 5kg φρένα ψαρεύοντας με μια 25άρα? Τι θα σπάσει πρώτα, το καλάμι ή η πετονιά?  :this:

Δεν λέω ότι οι πετονιές Lidl είναι από τις "καλές" - έχω άλλες προτιμήσεις - αλλά τις θεωρώ πολύ έντιμες για τη τιμή τους και δεν με έχουν απογοητεύσει όσες φορές ζορίστηκαν με κάποιο μάχιμο ψάρι.

Συμφωνώ με τη λογική "ότι πληρώνεις παίρνεις" αλλά διαφωνώ περισσότερο με το να πληρώνω υπερδιπλάσια και πολλαπλάσια ποσά για υπερτιμημένα είδη - αν κάτι κάνει αυτό για το οποίο προορίζεται με αξιοπρεπή και έντιμο τρόπο (και τιμή) τότε μάλλον μου κάνει  :yes3:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2009 19:26 #228 από maistrosanemos
Απαντήθηκε από maistrosanemos στο θέμα Ενημέρωση για το φυλλάδιο του Lidl
Όπως πολύ σωστά έχει γράψει και ο Κώστας πιο πάνω (παρεπιπτόντως Κώστα καλώς ήρθες  :bye:και με χαρά βλέπω γραφόμενά σου μετά απο αρκετό καιρό στο σαιτ) τα εργαλεία του Lidl τα θεωρώ κι εγώ μια πολύ καλή και έντιμη λύση για τα λεφτά τους. Όπως πέρισυ, έτσι και φέτος πήρα τα κουτάκια με τα χημικά που έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος(εκτός απο τα μπλε, αλλά και αυτά τα χρησιμοποιούμε στο εγγλέζικο για καχύποπτα ψάρια), πετονιές σε όλες τις διαμέτρους (τις χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένος τόσο για μάνα, όσο και στα πολυάγκιστρα που φτιάχνω), η βάση είναι πάρα πολύ καλή κατασκευή και πήρα άλλη μια φέτος και τέλος πήρα και το καλάμι 4,20 μαζί με το μηχανάκι στα 28 ευρώ. Το δοκίμασα και πρέπει να πω πως έκανα πολύ καλές βολές με 80αρι μολύβι και το όλο σύνολο καλάμι-μηχανάκι δούλεψε πάρα πολύ καλά. Είναι πολύ καλή λύση για light casting, όμως επείδή το καλάμι είναι μαλακό, μας προβληματίζει το ψάρεμά του όταν έχει καιρό και κυμματισμό (3-4 μποφωρ) γιατί η μύτη του κάνει συνέχεια ταλαντώσεις και δεν καταλαβαίνουμε τις τσιμπιές. Όταν όμως έκοψε ο αέρας και δεν είχε κυμματισμό η συμπεριφορά του ήτανε εξαιρετική γιατί μου έδειχνε και το παραμικρό τσίμπημα.

Συμπερασματικά αυτό που θέλω να πω παιδιά πως εγώ προσωπικά ένεινα πολύ ευχαριστημένος απο τα πράγματα της προσφοράς. Είναι μια οικονομική και καλή πρόταση, όπως και άλλα πράγματα που έχω ψωνίσει όπως μπότες με επένδυση γούνας στα 12 ευρώ μόνο που χρησιμοποιώ σε κάθε χειμερινό ψάρεμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2009 21:04 #229 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Ενημέρωση για το φυλλάδιο του Lidl

Φίλοι καλημέρα.
Θέλω να καταθέσω την απόψή μου γενικότερα στο θέμα.
Υπάρχουν δύο σκέλη στο θέμα αυτό.
Α) Κατ' αρχήν θα αναφέρω την γνωστή παροιμία : Το φθηνό το κρέας τα σκυλιά το τρώνε.

Δηλαδή αν ήσουν στην Γερμανία,  και ήθελες να πάρεις ένα λίτρο γάλα της φάγε, επειδή στην Γερμανία έχει φθηνότερα θα ερχόσουν να το πάρεις απο Ελλάδα γιατι εκεί το δίνουν στα Γατιά......η στα σκυλιά ;

Γνωρίζω ότι πολλά από τα προιόντα, (αν όχι όλα ), κοστίζουν ακριβότερα στα ελληνικά καταστήματα από ότι στα καταστήματα του  εξωτερικού.
Αυτό δεν συμβαίνει όμως με όλα τα προιόντα στην Ελλάδα ?

Και επειδή συμβαίνει θα πρέπει εμείς να το επικροτούμε και να θυσαυρίζουν κάποιοι όπως κάνουν χρόνια τώρα 'στου κασίδι το κεφάλι' ;

Αναλυτικότερα.
Εχω Αγοράσει στο παρελθόν και εγώ από διάφορα Πολυκαταστήματα πράγματα για το ψάρεμα,
πιστεύοντας ότι η φθηνή  τιμή τους θα αντιπαρέλθει στα όποια ελατώματά τους.
Ολα όμως τα έχω πετάξει , μιάς και σιγά σιγά (ψαρεύοντας αλλά και διαβάζοντας), κατάλαβα ότι η ποιότητά τους ήταν επιεικώς απαράδεκτη και το μόνο που μου πρόσφεραν ήταν επιπλέον βάρος, στην τσάντα μου, μιας και δεν θα τα χρησιμοποιούσα πλέον ποτέ.

Βασικά δεν μιλάμε για πολυκαταστήματα τύπου Βερόπουλου, η έστω Σκλαβενίτη η Μαρινόπουλου, κάνει σημαντική διαφορά πως πρόκειτε για ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ KAI ME ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ Προϊόντα με ότι αυτό συνεπάγεται, ..και καλά αυτό που έγραψες πως κατάλαβες ότι η ποιότητά τους ήταν επιεικώς απαράδεκτη ψαρεύοντας, αλλά για μένα ήταν επιιεικώς απαράδεκτο το 'διαβάζοντας' δηλαδή διαβάζοντας τα περιοδικά του χώρου εννοείς, γιατί αν εννοείς αυτά τότε τι να πω.για καλάμια που διαφημίζουν σαν τα καλύτερα της αγοράς επειδή έτσι τους είπε ο εισαγωγέας ; η για πετονιές και διάφορα άλλα παρελκόμενα που κάποια είναι χερότερα και απο αυτά των πολυκαταστημάτων  :crazy:

Διότι δεν είναι δυνατόν να επιτρέπω αδύναμους κρίκους στην αλυσίδα του εξοπλισμού.
Δεν είναι δυνατόν από την μιά να έχω άποψη και να κριτικάρω το τάδε καλάμι , τον δείνα μηχανισμό,
να εξετάζω την Αναγραφόμενη αντοχή της Χ πετονιάς και του Ψ νήματος και πόσο ταιριάζει με την αντοχή του καλαμιού μου ή που θα ρυθμίσω τα φρένα του μηχανισμού μου, για να μην χάσω ψάρι ή σπάσει το καλάμι,
και από την άλλη να χρησιμοποιώ sialum που δεν με ικανοποιεί το φώς τους, πετονιές που δεν τις ξέρει ούτε το εργοστάσιο που τις παράγει (σε κατά προσέγγιση mm και Αντοχή σε kg ούτε λόγος ), κλπ, κλπ, κλπ

Πάνω σε αυτά δεν μπορώ να σου αντιπαραθέσω επιχειρήματα για τον απλό λόγο πως αφου δεν επιτρέπεις'αδύναμους κρίκους' στην αλυσίδα του εξοπλισμού σου και κριτικάρεις και τα διάφορα προϊόντα φαίνετε πως έχεις τεκμιρειωμένη αντίληψη του ψαρευτικού εξοπλισμού και γνωρίζεις καλά απο τεσταρισμένες πετονιές, και προδιαγραφές, οπότε σαφώς και δεν θα συγχωρείς τα λάθη, επίσης να σου πω στην περίπτωση που ίσως δεν το γνωρίζεις - όπως κι'εγώ δεν το γνώριζα - πως τα χημικά δεν είναι 'χαλασμένα' και πιθανόν να έχουν 'χαμηλό' φωτισμό, απλά οι Γερμανοί απ'όσο ξέρω ψαρεύουν σε Λίμνες η ποτάμια, και εκεί χρειάζονται 'χαμηλή' φωτιστική δράση γιατί τα ψάρια είναι πονηρεμένα  :crazy: ....πάντως ίσως να μην κάνουν για μας εδώ στην θάλασσα, εγώ ακούγοντας τα καλά και επαινετικά σχόλια απο φίλους που τα έχουν τα πήρα πρώτη φορά να το διπιστώσω ο ίδιος

Και
Β) Το ψάρεμα για μένα είναι το χόμπυ μου και μου στοιχίζει αρκετά.
Το σκέφτομαι στον ελεύθερο χρόνο μου αλλά και θέλω να μιλάω για αυτό στον ελεύθερο χρόνο μου και αυτό κοστίζει....
Προτιμώ λοιπόν να πηγαίνω στο Φιλικό μου κατάστημα να αγοράζω όσα χρειάζομαι ,
Να βλέπω γνωστούς και να ανταλλάσουμε εμπειρίες από τις εξορμήσεις μας και αυτό κοστίζει....
Να ζητάω συμβουλές και να μου τις δίνουν και αυτό κοστίζει....
Να πάω για επισκευή τον εξοπλισμό μου, (καλάμι, μηχανάκι, κλπ) και να ....εξυπηρετηθώ και αυτό κοστίζει....

Να είναι εκεί......το φιλικό μου κατάστημα......αυτό και άν κοστίζει.

Θα συμφωνήσω με τα παραπάνω, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω .......αν όλα αυτά σου κόστιζαν λιγότερο, θα σε χάλαγε ;

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Υ.Γ. ΔΕΝ έχω κατάστημα κανενός είδους, ΔΕΝ συνεργάζομαι με καμμιά εταιρεία._



Αγαπητέ φίλε Πάνο όλα όσα παρέθεσα δεν αποτελούν κακοπροαίρετα σχόλια ούτε θα ήθελα να το πάρεις 'στραβά'έχεις την άποψή σου και για μένα είναι απόλυτα σεβαστή, όμως έχω κι'εγώ άποψη στο θέμα, .......αλλά διαφορετική απο την δική σου σχεδόν σε όλα όσα έγραψες, θα συμφωνήσω μαζί σου απολύτως μόνο σε ένα.....πως το ψάρεμα είναι το χόμπυ μας ......τώρα άλλος το πληρώνει ακριβά, αλλος φθηνά, και άλλος σχεδόν καθόλου, βολεύεται και με κινέζικα των 10 ευρώ, και ψαρικά παρελκόμενα ίσως και απο τα Lidl, σημασία έχει πως και αυτός με τα καλάμια των 10 ευρώ, βρισκετε στην θάλασσα που τόσο αγαπάει, όσο εσύ κι'εγώ, και πως κι'αυτός πέρνει απο την θάλασσα οτι εσύ κι'εγώ, κι'αν πιάσει και καμιά κιλίσια λιγότερη επειδή του τ'ακοψε δεν θα τον πειράξει και τόσο γιατί απλά θα το έχει ευχαριστηθεί.......απολαμβάνει βλέπεις το ταξίδι..... 

Υ.Γ. Ούτε έχω ούτε είχα ποτέ καμιά σχέση και καμιά συνεργασία με τα Πολυκαταστήματα...ούτε και με το Lidl  :dance3:

Εντελώς φιλικά  :give_rose:
Βασίλης

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2009 22:19 #230 από Τελάλης
Απαντήθηκε από Τελάλης στο θέμα Ενημέρωση για το φυλλάδιο του Lidl

...το καλάμι είναι μαλακό
...η μύτη του κάνει συνέχεια ταλαντώσεις
...μου έδειχνε και το παραμικρό τσίμπημα



δήλα δη θα μπορούσε να είναι κ μια φθηνή λύση για μουρμούρες?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.330 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection