Ερώτηση DVD ιουνιος 2009-απαραδεκτα πραγματα.

02/06/2009 12:51 #61 από Panos XT Kotsokolos
Απαντήθηκε από Panos XT Kotsokolos στο θέμα Απ: DVD ιουνιος 2009-απαραδεκτα πραγματα.
Θέλοντας να συνεισφέρω και εγώ στην συζήτηση, αποφάσισα να κάνω μια αναδρομή στα ποστ που έχουν κατά
καιρούς δημοσιευθεί σχετικά με το θέμα, ώστε να συμπεράνουμε κατά πόσο λαμβάνονται υπ' όψη και κατά συνέπεια
έχει νόημα να συνεχίζουμε να γράφουμε τις παρατηρήσεις μας.
Ετσι θα χρησιμοποιήσω κάποια ενδεικτικά από τα δικά σας ποστ, (αρχίζοντας από τον Απρίλιο του 2007), προσθέτοντας
μερικά δικά μου σχόλια.
Χρησιμοποίησα στην γραφή μπλέ χρώμα για να υπογραμίσω στα ποστ μερικά σημαντικά κατ' εμέ σημεία
και κόκκινο χρώμα για τα δικά μου σχόλια

Καταρχην θα ηθελα να ευχηθω καλοριζικος στον Γιωργο Τρυπα στον δυσκολο χωρο των εντυπων.
Το DVD πιστευω οτι μπορει να γινει καλυτερο απο πλευρας ποιοτητας αλλα και ποσοτητας.(συμφωνω με τα μελη σε οσα ειπαν παρα πανω για ηχο κοντινα πλανα κλπ).
Οσο για το ....<δεν είμαστε επαγγελματίες κινηματογραφιστές>...οταν η τιμη του περιοδικου πλησιαζει αυτες του εξωτερικου ειναι καλο το περιοδικο να προσλαβει/απασχολησει καποιον εμπειρο σε ληψεις ωστε να ειναι σωστο το αποτελεσμα
Κατι ομως μου εκανε εντυπωση στο θεμα με το spinning.
Υπαρχει ενα μεγαλο λαυρακι στο οποιο διακρινω ενα αιματωμα/πληγη στη δεξια του πλευρα.Αυτο απο τι προερχεται;
Και το τεχνητο τη μια φορα το βλεπουμε στο πανω χειλος και στην αλλη σκηνη στο κατω. :scratch_one-s_head:Εχω να κανω μια ερωτηση και προς τα 2 περιοδικα του χωρου Ψαρεμα και Ψαρευω....
Επειδη ειναι κουκια μετρημενα (μεσω των πρακτορειων διανομης Αργος η Ευρωπη) μηπως μπορουνε να μας πουνε τις 2μηνες πωλησεις τους;
Σας ευχαριστω
Θωμας Τριανταφυλλου


Κάποιος από τα περιοδικά να απαντήσει/σχολιάσει τα παραπάνω λόγια του Θωμά ?
Ενδιαφέρει πολλούς.

φιλικά
Δ.

Δυστυχώς δεν απάντησε κανείς ........

νεοι δρομοι για τη σαλαγγια,ετσι νομιζω πως λεγοταν το αρθρο.ξεκιναω να διαβαζω για απικο και καταληγω να διαβαζω μπολονεζ ή εγγλεζικο γιατι ο αρθρογραφος δεν διευκρινιζει αν η παρεα στην οποια αναφερεται ψαρευε στα 14 μετρα βαθος ή στα 14 μετρα αποσταση απο την ακτη.Κακο αρθρο για μενα για το λογο οτι σε 3 σελιδες το αρθρο ηταν λιγοτερο απο μιση σελιδα, περισοτερο φωτογραφιες ηταν και καταληξε οτι οι τυποι αυτοι ψαρευανε με καλαμια και μηχανακια.καλυτερα να τους επαιρνε συνεντευξη για το τροπο που ψαρευανε και για τα εργαλεια που χρησιμοποιησαν για το ψαρεμα τους

απο το DVD μου αρεσε το βιντεο για το απικο και το εγγλεζικο.καλη η παρουσιαση της αρματωσιας του εγγλεζικου,θα σταθω λιγο εδω καθως δεν μου αρεσε το γεγονος οτι ο παρουσιαστης καθοτανε σε ενα σκαμνακι ενω πισω του ηταν το γραφειο του με το φραπε και το τσιγαρο αναμενο να καπνιζει.μου φανηκε λιγο <<αντε να το κανουμε να τελειωνουμε>> ισως κανω λαθος
η αληθεια ειναι οτι αν ξανανοιξω το περιοδικο αυτο ειναι μονο για να κοιταξω τα προιοντα που διαφημιζει πραγμα που δεν συνεβηκε με αλλα τευχη καθως αρθρα τους τα εχω διαβασει 4-5 φορες

Πάλι καλά που δεν διάβασες για συρτή από σκάφος.......Ασε τους θεριακλήδες ήσυχους.......

Επίσης , μερικές πρόχειρες , αλλά καλοπροαίρετες παρατηρήσεις , οι οποίες
ταυτίζονται με την άποψη του Γιώργου , περί 'προχειρότητος' και
οι οποίες θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί.
1. Το φόντο του πουκάμισου του Δ. Βελισσάρη ήταν κίτρινο ( νομίζω )
και δεν φαινόταν καθόλου η πετονιά που χειριζόταν.
2. Τα μολυβάκια τα δάγκωνε με τα δόντια , όταν στο περιοδικό
φωνάζουν 'οχι με τα δόντια' , λόγω μολύβδου κ.λ.π.
3. Στην σύνδεση 'θηλια-θηλιά'  έβαλε λάθος τις πετονιές ,
όταν κάποτε μας είχαν δείξει στο περιοδικό, οτι πρέπει να μη καβαλάει η θηλιά , αλλά
να στρώνει σωστά η σύνδεση.
( Δεν μπορώ να το περιγράψω καλά , αλλά σίγουρα
οι συντάκτες του περιοδικού κατάλαβαν τι εννοώ )

Είναι σίγουρο ότι οι συντάκτες κατάλαβαν......

Σχετικα με το καινουργιο τευχος του περιοδικου ‘’Ψαρεμα’’(Νο143) εχω να παρατηρησω το εξης.Στο αρθρο’’Ζητημα (προσεκτικης) επιλογης’’και συγκεκριμενα στη σελ.26 θεωρω ότι ο αρθρογραφος  εχει διατυπωσει μια από τις μεγαλυτερες ανακριβειες που εχω διαβασει(Να ξεκαθαρισω ότι είναι προσωπικη μου αποψη)
Με δυο λογια ,αναφερει ότι οι πισωφρενοι μηχανισμοι που προοριζονται για το εγγλεζικο ψαρεμα είναι πιο σταθεροι στην αποδοση του φρενου από τους μπροστοφρενους.
Για μενα το παραπανω δεν ισχυει σε καμμια περιπτωση.Ειμαι κατοχος και των δυο τυπων ,σε θεωρητικα πολύ καλα μοντελα –της ελληνικης αγορας-και εχω παρατηρησει εδώ και καιρο το ακριβως αντιθετο.Στους πισωφρενους μηχανισμους,η αποδοση οσο συνεχιζεται η ταση από το ψαρι,πεφτει κατακορυφα.Δεν ισχυει το ιδιο για τους μπροστοφρενους οι οποιοι εχουν σταθερη αποδοση φρενου καθ’ολη τη διαρκεια της τασης που τους ασκειται.Μην ξεχναμε ότι η επιφανεια τριβης των μεν είναι πολύ μικροτερη από τους δε.
Εξαλλου δεν είναι τυχαιο που στο εξωτερικο,οπου επιβαλεται η αναγκη για ισχυρο και σταθερο φρενο(πχ.spinning,jigging) οι μηχανισμοι που χρησιμοποιουνται είναι με μπροστινα φρενα.
Επισης δεν είναι τυχαιο που οι ‘’ναυαρχιδες’’ των εταιριων είναι παντα μπροστοφρενοι…..
Αυτές οι λιγες σκεψεις και ελπιζω στην αποκατασταση της ‘’ταξης’’
Φιλικα Γιωργος :bye:

"Τάξις και ηθική" έλεγε και ο αείμνηστος Αυλωνίτης.....

                                                                                                                                    ( Η αναδρομή συνεχίζεται.... )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2009 13:48 #62 από Panos XT Kotsokolos
Απαντήθηκε από Panos XT Kotsokolos στο θέμα Απ: DVD ιουνιος 2009-απαραδεκτα πραγματα.

Θέλοντας να συνεισφέρω και εγώ στην συζήτηση, αποφάσισα να κάνω μια αναδρομή στα ποστ που έχουν κατά
καιρούς δημοσιευθεί .............................................................................. για τα δικά μου σχόλια


(Συνέχεια από το προηγούμενο πόστ μου)


θα γινω γραφικος μαλλον :rtfm:Τι εχετε παθει με την Ανδρο ρε παιδια?!?!?Και τα 3 τελευταια περιοδικα Casting-Ψαρευω-Ψαρεμα στα dvd εχετε ψαρεμα στην Ανδρο!Τη μπουχτησαμε ελεος.Κατα τα αλλα το περιοδικο παντα προσεγμενο :ok:

Γεια σας συναδερφοι
Αν παρατιρισετε τα δυο dvd θα δειτε οτι το μισο vibeoτου ψαρεμα ειναι απο το ιδιο ψαρεμα που δειχνει το casting δεν μου αρεσε καθολου καλυτερα να βγαζουν dvd καθε δυο μηνες παρα να βλεπουμε τα ιδια και τα ιδια ξερω και καταλαβαινω οτι δεν ειναι ευκολο η παραγωγη ενος dvd ομως δεν ειναι κριμα να επαναλανβανομαστε.
Φιλικα Μακης

Με ένα σμπάρο (Ανδρος), πόσα τρυγόνια (DVD) ??

Προς Βιδαλη Μάρκο: Φίλε Μάρκο ένα περιοδικό εκτός από τεχνικές, πρέπει να μαθαίνει στον κόσμο και ψαρευτική παιδεία!
Θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι από 1 Νοεμβρίου μέχρι και 15 Φεβρουαρίου απαγορεύεται το ψάρεμα πέστροφας.......
Είναι ΝΤΡΟΠΗ να δημοσιεύεις άρθρα και βίντεο με ψάρεμα πέστροφας μέσα στον Δεκέμβριο..... μιλάω για το άρθρο του Μαρτίου "Στο κατατόπι της ορεινής πέστροφας"
Ειλικρινά λυπαμε...... και για εσένα και για το ίδιο το περιοδικό που δημοσιεύει τετεια άρθρα και βίντεο......

Απάντησε προς τιμήν του ο κύριος Βιδάλης (έστω 2,5 μήνες μετά)...

αναμφίβολα έχεις κάποια δίκαια ........................................!επίσης για το ψάρεμα πέστροφας οφείλω μια συγνώμη αφού στο μυαλό μου είχα εντελώς λάθος ημερομηνία απαγόρευσης και άρα  έσφαλα...
όμως για αυτο το θέμα φίλος απο το υπουργείο γεωργίας μου είπε ότι ο νόμος μιλάει για το ντόπιο είδος και όχι για το εισαγώμενο σκαστό όπου και έπιασα... αυτό φυσικά δε με δικαιολογεί σε καμιά περίπτωση...
....................................................................
και πάλι ευχαριστώ όλους για τα θέματα που σας απασχολούν...
 

Με τον οποίο συμφωνώ ότι σε καμιά περίπτωση δεν δικαιλογείται μιας και η άγνοια νόμου δεν είναι αποδεκτή εκ του συντάγματος.......

επαγγελματίας
ουσ α/θ επαγγελματίας [epaŋɟelma'tias]
που κάνει κάτι αντί πληρωμής
  π.χ.:επαγγελματίας μουσικός

ερασιτέχνης
ουσ α/θ ερασιτέχνης [erasi'texnis]
1 που ασχολείται με κάτι πολύ, αλλά όχι επαγγελματικά
  π.χ.:Έγινε ερασιτέχνης ψαράς.
2 που δεν είναι καλός επαγγελματίας
  π.χ.:δουλειά ερασιτέχνη

Πηγή : el.thefreedictionary.com

Κατά την γνώμη μου μια σαφώς ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ δραστηριότητα, όπως είναι
-η έκδοση περιοδικών, (τα οποία πωλούνται Χ ευρώ),
-η αρθρογραφία στα πιό πάνω περιοδικά, (έναντι Χ+ αμοιβής), έστω και περιστασιακά
-η επι πληρωμή προβολή διαφημίσεων από τα συγκεκριμμένα περιοδικά
ακριβώς έτσι θα πρέπει να αντιμετωπίζεται : ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ !
Η αντιμετώπιση όμως είναι καθαρά ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ, για να χρησιμοποιήσω το αντίθετο του επαγγελματικού και όχι τίποτα χειρότερο.
Γιατί ?
Διότι επαγγελματίες εκδότες χωρίς να σέβονται :
-την αξιοπιστία του έντυπού τους, και κατά συνέπεια την αξιοπιστία τους,
-τους αναγνώστες που πληρώνουν για να το αγοράσουν,
-τους διαφημιζόμενους που πληρώνουν για την προβολή τους,
επιτρέπουν στην ύλη των περιοδικών τους, ανακρίβειες, επαναλήψεις και λάθη,
είναι το λιγότερο ερασιτέχνες με το 2ο παράδειγμα της πιο πάνω ορολογίας της λέξης.

Διότι επαγγελματίες, (μιάς και αμοίβονται), αρθρογράφοι, χωρίς να σέβονται :
-την υπογραφή τους
-τους αναγνώστες τους, που πληρώνουν για να διαβάσουν τα άρθρα τους
επιτρέπουν το γνωστό "κόψε να χωρέσει-ράψε να γεμίσει" η σελίδα, χωρίς έλεγχο στο τελικό αποτέλεσμα που υπογράφουν,
είναι το λιγότερο ερασιτέχνες με το 2ο παράδειγμα της πιο πάνω ορολογίας της λέξης.

Ετσι λοιπόν φαινόμενα όπως αυτά που περιγράφονται στα προηγούμενα ποστ,
όπως φωτό κουκουρούκου και λόγια ...της πλώρης θα συνεχίσουν να υπάρχουν.

Οσο
Οι αναγνώστες συνεχίζουν να πληρώνουν χ ευρώ για να αγοράσουν τα περιδικά
και οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν χ+ ευρώ για να προβληθούν σε αυτά τα περιοδικά.
                                                                                                                                                             

Δικό μου είναι αυτό.........με αφορμή κάποιες φωτό σε άλλο τόπικ...........με τίτλο "κοροιδία"

Ανοιγω αυτο το θεμα για να εκφρασω δημοσια την δυσαρεσκια μου σχετικα με τα απαραδεκτα απο ολες τις αποψεις dvd του περιοδικου Ψαρεμα. Απευθυνωμε προς ολους τους εμπεκομενους στην παραγωγη αυτων των dvd που χαλουν τοσο την καλη εικονα που ειχε καποτε το περιοδικο στα ματια εμας των αναγνοστων. Θα προτιμουσα να μην συμπεριλαμβανε το περιοδικο dvd, παρα αυτες τις απαραδεκτες ερασιτεχνικες ληψεις, αμονταριστα πλανα χωρις καθολου σεβασμο στον αναγνωστη ψαρα. ημαρτον πια. να κοβουμε την πετονια με τα δοντια και να φτυνουμε τα ξεφτια, να μιλαμε με την πετονια στο στομα, να λεμε την συπια πουτανα και να κανουμε χαβαλε??? να πηγενουμε για ψαρεμα στα βρακια και να επιστρεφουμε τον σαργο των 3 εκατοστων στο νερο, αλλα να κραταμε αυτον των 13 εκατοστων??? οταν το μικροτερο επιτρεπομενο οριο ειναι 25 εκατοστα??? να τυχει να πιανουνε οι ψαραδες ενα καλο σαργο και αυτο να τους στοιχιζει και το ψαρι αλλα και το καλαμι???και να λενε και οτι ειναι συνειδιτοποιιμενοι ψαραδες??? ημαρτον... μακαρι καποιος απο τους υπευθυνους του περιοδικου να διαβασει το θεμα και να κανει κατι. εχω την εντυπωση οτι εχει αναλαβει την παραγωγη μια κληκα απο μερικα ατομα με μοναδικο σκοπο να κανουν μεροκαματο και να γινουνε φιρμες.... ελεος ρε γαμωτο, τι αλλο θα δουμε ακομα??? το περιοδικο εχει καλους συνεργατες και καλους ψαραδες...Γιατι δεν τους αξιοποιει??? Που εισαι Παπαθανασιου??? μαθε τους τουλαχιστον πως να μιλανε μπροστα στην καμερα. Ακου πουτανα η συπια!!!!


Εδώ θα κλείσω την αναδρομή μου με τον στίχο από ένα αγαπημένο τραγούδι :
"Ολα τριγύρω αλλάζουνε και όλα το ίδιο μένουν".................


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2009 14:08 #63 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: DVD ιουνιος 2009-απαραδεκτα πραγματα.

το περιοδικο εχει καλους συνεργατες και καλους ψαραδες...Γιατι δεν τους αξιοποιει??? Που εισαι Παπαθανασιου??? μαθε τους τουλαχιστον πως να μιλανε μπροστα στην καμερα. Ακου πουτανα η συπια!!!!

Φίλε ψαρά αποποιούμε της ευθύνης των όσων δικαίως λες και επισημαίνεις. Ποτέ δεν έκανα τον συνήγορο του διαβόλου, ποτέ δεν εκλώνισαν το ψαράδικο πνεύμα και την παιδεία μου την ψαρευτική οι κατ' ανάγκην απεγνωσμένες προσπάθειες του καθενός να δημιουργήσει το οτιδήποτε άνευ ψαρευτικής ουσίας. Ο καθένας τραβάει τον δρόμο του και οδηγείτε πάντα με μαθηματική ακρίβεια να κοιμηθεί εκεί που έστρωσε. Υπάρχει πιστεύω αρχισυντάκτης του περιοδικού και εκδότης οι οποίοι ελέγχουν, εγκρίνουν ή απορίπτουν πράγματα. Είμαι παρών ανάμεσά σας και δίπλα σας... δεν ανήκω σε κανένα σχήμα ή μαντρί. Ψαρεύω και καταθέτω τις ψαροσύνες μου στον χώρο που μου διαθέτει το περιοδικό ψάρεμα. Είπα κάποτε, πως το βαρύ πυροβολικό του περιοδικού ψάρεμα ήταν και πρέπει να είναι η μυρουδιά της αρμύρας στα ρουθούνια των αναγνωστών του καθώς το ξεφυλλίζουν. Ποσώς με ενδιέφερε ποτέ το πόσο ανταγωνιστική και επίκαιρη θα ήταν η ύλη του όσον αφορούσε την πρόοδο και τεχνογνωσία επί της ψαράδικης τέχνης. Μου αρκούσε που όποτε το ξεφύλλιζα οσφραινόμουν την αρμύρα της έστω και νοερά.
Φιλικότατα Γιάννης Παπαθανασίου.   

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2009 14:44 #64 από Vidalis_Markos
Απαντήθηκε από Vidalis_Markos στο θέμα Απ: DVD ιουνιος 2009-απαραδεκτα πραγματα.
ακριβώς αυτό εννοούσα με το να φαίνομαι δημόσια σε τέτοια σάιτ...
όμως χαλάλι...
πραγματικά όμως την ώρα που έφαγες να τα βρεις όλα αυτά εγώ θα είχα πάει στην κυλλήνη για ψάρεμα... έχουνε μπει οι λίτσες για να ξέρεις...
μπορεί να μίλησα σε άλλους ανθρώπους ιδιαίτερα πράα για ότι θέμα είχαν μαζί μου αλλά την επιθετικότητα και την ειρωνεία δε τη δέχομαι σε τέτοιο επίπεδο...
χεχε πρέπει να είσαι άκρως νομοταγής, να μην έχεις περάσει ποτέ με κόκκινο, να μην έχεις πετάξει ποτέ σκουπιδάκι, να μην έχεις ποτέ κλέψει την εφορία, να ..να.. να...
αν είσαι τέτοιος τότε να δεχτώ τον <<θρίαμβο>> που πέτυχες...
αλήθεια...? όταν κάποιος έχει τα @@ να αναγνωρίσει λάθη όπου και οι άνθρωποι που είχαν έμμεσα κάποιο πρόβλημα με εμένα, το αναγνωρίσανε, εσύ τι ακριβώς προσπαθείς να αποδείξεις?
χμμμ είσαι απο τους ανθρώπους μάλλον που μόλις δούνε κάποιον σε κατάσταση ευάλωτη εξαπολύουν τη μέγιστη επίθεση που μπορούν αφού είναι σε πλεονεκτική θέση....
ωστόσο όμως ούτε ονοματάκι έχεις ούτε επωνυμάκι ούτε ιμειλάκι...
μέχρι να τα βάλεις και αληθή, για μένα εσύ και οι παρατηρήσεις σου δεν είστε παρά μια σουπιά χωμένη και καμουφλαρισμένη στην άμμο...
άντε άνοιξε κανένα νεο κόμμα... είναι και επίκαιρη δουλειά...

Δεν υπάρχουν τέλειοι ψαράδες... μόνο τέλεια ψάρια!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2009 14:46 #65 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: DVD ιουνιος 2009-απαραδεκτα πραγματα.

γυριε αγνωστε, εφοσον δεν μας λες το ονομα σου, το θεμα εχει ως εξης. δεν κατηγορανε προσωπικα κανεναν απο τους συνεργατες του περιοδικου. κατηγοραμε ομως τη διευθηνση και τον αρχισυντακτη ισως που επιτρεπουν να συμβενουν τετοια πραγματα στο περιοδικο που ολοι αγαπησαμε. φυσικα και καποιοι απο εμας συμπεριφερωντε ετσι στο ψαρεμα οπως εσεις ομως δεν τα βαζουμε στα περιοδικα. οφειλετε μαγκες να ειστε κοσμιοι στο ψαρεμα σας εφοσον εχετε σκοπο να το δημοσιευσετε...φερετε ευθηνη απεναντι στο κοσμο που σας διαβαζει η σας βλεπει.  τωρα οσον αφορα την καμερα, το αντιπαλο περιδικο εχει προσλαβει ατομα γιαυτην την δουλεια, καμεραμαν δηλ που συνοδευει ολες τις αποστολες που γινωντε με σκοπο την παραγωγη dvd.το ατομο αυτο δεν ψαρευει, ειναι επαγγελματιας και διαθετει επαγγελματικα εργαλεια(καμερες, φωτησμος). αυτο για μενα τον αναγνωστη σημαινει πολλα, χωρις να λεω οτι μαρεσει παντα το dvd. διχνει τουλαχιστον επαγγελματισμο και οτι ο ιδιοκτητης του "ΨΑΡΕΥΩ" δαπανει  καποια χρηματα προσπαθωντας για το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα, τουλαχιστον απο πλευρας παραγωγης. Αντι λοιπον να προσπαθεις να υπερασπιστης τα ανυπερασπιστα και μαλιστα με υφος "μαγκιας", θα σου συνηστουσα να λαβεις σοβαρα υποψην σου ολα τα παραπανω παραπονα των  αναγνωστων του περιοδικου "σας" και να προσπαθησεις οσο μπορεις να βελτιωσεις την εικονα του(υλη, βιντεο κτλ). δεν ειναι τυχαιο οτι τον τελευτεο καιρο εχει μεγαλωσει η ψαλιδα μεταξυ του περιοδικου "ΨΑΡΕΜΑ" και "ΨΑΡΕΥΩ", υπερ του δευτερου φυσικα...

Φίλε ψαρά Κώστα, κατηγορήθηκαν ερήμην οι Δρόσσος, Βερούχης, Βιδάλης. Τα περιοδικά του χώρου δεν είναι σωστό να δημιουργούν στρατόπεδα. Για να γνωρίζεις τόσο καλά το πόσο μεγάλωσε η ψαλίδα ανάμεσα στις πωλήσεις των δύο περιοδικών θα πρέπει να είσαι στέλεχος του περιοδικού ψάρεμα ή ψαρεύω, γιατί μόνο τα επιχειρηματικά στελέχη μπορούν να γνωρίζουν επαρκώς αυτά τα στοιχεία. Αν πράγματι είσαι επιχειρηματικό στέλεχος του περιοδικού ψαρεύω, τότε η άποψή σου δεν είναι αμερόληπτη. Αν δεν είσαι τότε το άνοιγμα της ψαλίδας δεν θα έπρεπε να σε προβληματίζει. Μην ξεχνάς πως ο συναισθηματικός leader της συγκεκριμένης αγοράς είναι το περιοδικό ψάρεμα λόγω παλαιότητας και συνησφοράς στον χώρο. Το νέο φρούτο των μεταγραφών από περιοδικό σε περιοδικό συμβαίνει σήμερα απλά γιατί οι συνεργάτες δεν ψαρεύουν για να ψαρεύουν. Οι ψαράδες ψαρά μου δεν κάνουν modeling και δεν έχουνε την ανάγκη styling manager για να αποδώσουν έργο. Να είσαι σίγουρος πως τα περιοδικά θα κάνουν τον κύκλο τους. Φρόντισε να τα παρακολουθείς επικοδομιτικά και όχι κατακριτικά.
Φιλικότατα Γιάννης Παπαθανασίου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2009 14:51 #66 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: DVD ιουνιος 2009-απαραδεκτα πραγματα.
Για να καταλαβουνε μερικοι οτι ο κοσμος δεν τρωει κουτοχορτο θα αναφερω με δικες μου λεξεις το σχολιο του αρχισυντακτη στο τελευταιο τευχος του περιοδικου.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΙΠΟΥΡΑ(μικρη) ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΕΥΧΟΣ ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ.
Ειπα οτι ειναι με δικες μου λεξεις μιας και δεν εχω μπροστα μου το περιοδικο αλλα αυτα αναφερει ως συμπερασμα.
Αν τωρα αυτο δεν ειναι επιδειξη αλαζονιας τοτε τι ειναι? :beach: :yahoo:

Υ.Γ. και αυτη μικρη ειναι και μαλιστα μπαγιατικη κυριοι.
      Υπαρχει κατι σε σφυριδα φρεσκο?? :beach:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2009 15:08 #67 από Vidalis_Markos
Απαντήθηκε από Vidalis_Markos στο θέμα Απ: DVD ιουνιος 2009-απαραδεκτα πραγματα.
φίλε πεταλούδα θα ήταν φρόνιμο να γράψεις ακριβώς ότι γράφει όλο το εντιτόριαλ και όχι πράγματα που νομίζεις ότι λέει...
καλό είναι να σχολιάζουμε τα γραφώμενα όπως ακριβώς είναι και όχι όπως νομίζουμε ή δε θυμόμαστε...
αχ ρε Γιάννη μου πάλι μωρέ έβγαλες μπαγιάτικη τσιπούρα στα τόπια σου?
αμάν μωρέ... ΄΄ολο μπαγιατόψαρα σηκώνεις...  :tease:

Δεν υπάρχουν τέλειοι ψαράδες... μόνο τέλεια ψάρια!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2009 15:10 #68 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Απ: DVD ιουνιος 2009-απαραδεκτα πραγματα.

Ακου πουτανα η συπια!!!!



Εξασφαλισαμε αποκλειστικη φωτο της εν λογω σουπιας και
οπως μαθαμε θα κινηθει δικαστικως επι συκοφαντια και εξυβριση
προς τον εν λογω αφηγητη. Συμφωνα με ανεξακριβωτες
πληροφοριες που διερευσαν της εταιρειας Ψαροσφυγμομετρησεων
“ΤΟ ΛΟΛΟ ΨΑΡΙ” 9 στους 10 ψαραδες χρησιμοποιουν βαναυσες
προσβλητικες εκφρασεις εναντιον των αθωων θαλασσινων,
αναμενεται δε θυελλα μυνησεων εκ μερους των θιγομενων
ψαρο καβουρο γαριδο καραβιδο κοχυλο φυκο μυδο κοκοβιων... :rtfm:

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2009 15:18 #69 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: DVD ιουνιος 2009-απαραδεκτα πραγματα.

φίλε πεταλούδα θα ήταν φρόνιμο να γράψεις ακριβώς ότι γράφει όλο το εντιτόριαλ και όχι πράγματα που νομίζεις ότι λέει...
καλό είναι να σχολιάζουμε τα γραφώμενα όπως ακριβώς είναι και όχι όπως νομίζουμε ή δε θυμόμαστε...
αχ ρε Γιάννη μου πάλι μωρέ έβγαλες μπαγιάτικη τσιπούρα στα τόπια σου?
αμάν μωρέ... ΄΄ολο μπαγιατόψαρα σηκώνεις...  :tease:

Περασε τη σελιδα στο σαιτ μιας και δεν την εχω και μετα με περνας για οσο φαντασιοπληκτο θελεις.Μετα ομως.
Οσο για τα τοπια τα ψαρευουμε και εμεις αλλα δεν το καναμε και θεμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2009 15:28 #70 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: DVD ιουνιος 2009-απαραδεκτα πραγματα.

Φίλε madbass για να κατάλαβω τώρα, θεωρείς καλή την πορεία και την ποιότητα του περιοδικού ψάρεμα??? Διαβάζω τα τεύχη από το 1995 και κάθε χρόνο και χειρότερα, μέχρι που το έκοψα, αφού πλέον το αγόραζα και ξεφύλλιζα σελίδες ανούσιων πραγμάτων μέχρι να φτάσω στο άρθρο του κ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ...Από όλα τα DVD που βγήκανε ελάχιστα αξίζουν για να μην πω κανένα....Τώρα συγχαρητήρια που λες αντε να έστειλε κανένας νεοφώτιστος που διάβασε 5-6 γνωστά πράματα και εντυπωσιάστηκε....Αλλιώς δεν δικαιολογώ κανένα μπράβο σ'αυτήν την κατρακυλα του περιοδικού....Αλήθεια ο κ. Σφαλτός και ο κ.Βελισσάρης γιατί έφυγαν απ'το περιοδικό...? Πάντως φίλε madbass αν έχεις σχέση με το περιοδικό ψάρεμα (γιατί έτσι κατάλαβα) κοιτάχτε μη σας φύγει και ο κ.ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ γιατί μετά δύσκολα τα πράματα....  

O Παπαθανασίου φίλτατε ψαρά Γιώργη υπάρχει στο περιοδικό ψάρεμα και θα υπάρχει όσο υπάρχουν ψαράδες ψαράδες κατάγυαλα. Οι μεταγραφές ώς νέο φρούτο, γίνονταν πάντοτε από ανθρώπους που δεν έπαιζαν για την φανέλα αλλά για προσωπικά και ψυχολογικά τους οφέλη. Ο Βελισσάρης δεν είναι η πρώτη φορά που μεταπηδά από το ένα περιοδικό στο άλλο. Αρχικά έγραφε για τον Ευγενιτάκη, μετέπειτα για τον Βαρβέρη και τώρα ξανά για τον Ευγενιτάκη. Γιατί σου κάνει τόση εντύπωση το ότι μεταπήδησε... πολύ πιθανόν να ξαναέρθει στο περιοδικό ψάρεμα. Μην ξεχνάμε πως ο Δημοσθένης διατηρεί κατάστημα ειδών αλιείας, οπότε τα οικονομικά του οφέλη είναι λογικό να τον καθοδηγούν πρωτίστως στις επιλογές του. Ο Σφαλτός δεν πιστεύω πως έλειψε ως αρθρογράφος από το περιοδικό ψάρεμα και αυτό είναι προσωπική μου άποψη, μιας και παρακολουθούσα στενά την διαδρομή του διαβάζοντας τα κείμενά του.
Φιλικά Γιάννης Παπαθανασίου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.566 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection