Ερώτηση Δημοτικότητα

05/10/2006 17:11 #31 από Νίκος Φουντουλάκης (NickFudu)
Απαντήθηκε από Νίκος Φουντουλάκης (NickFudu) στο θέμα Απ: ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ
Συμφωνω και εγω. Οι αρνητικες πρεπει να γινονται επωνυμα. Εαν κατι εχει γινει λαθος να το γνωριζω και να το διορθωσω και οχι να μην ξερω τι γινεται.
Μολις ειδα ας πουμε οτι εχω μια αρνητικη?? Γιατι? Συνεβη κατι? Και αν ναι και ενοχλει και εγω δεν εχω παρει χαμπαρι πως θα το σταματησω??

Επωνυμα λοιπον -τουλαχιστον στις αρνητικες- για να ξερουμε τι γινεται.

-Martin Luther King: «Η γενιά μας θα πρέπει να απολογηθεί όχι τόσο για τις κακές πράξεις των μοχθηρών ανθρώπων, όσο για την αποτρόπαιη σιωπή των καλών ανθρώπων»

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2006 11:04 #32 από Σταύρος Τσέγας (σταυρος)
Απαντήθηκε από Σταύρος Τσέγας (σταυρος) στο θέμα Απ: ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ

Συμφωνω και εγω. Οι αρνητικες πρεπει να γινονται επωνυμα. Εαν κατι εχει γινει λαθος να το γνωριζω και να το διορθωσω και οχι να μην ξερω τι γινεται.
Μολις ειδα ας πουμε οτι εχω μια αρνητικη?? Γιατι? Συνεβη κατι? Και αν ναι και ενοχλει και εγω δεν εχω παρει χαμπαρι πως θα το σταματησω??

Επωνυμα λοιπον -τουλαχιστον στις αρνητικες- για να ξερουμε τι γινεται.


Φίλε Νίκο και Πιερο το 90% των ελλήνων δεν είναι ώριμοι να ψηφίσουν  βάζω και τον εαυτό μου μέσα για να μην υπάρχουν επικριτικά σχόλια.. λέω ωμά την αλήθεια γιατί έτσι πρέπει κάποιοι ίσος να πειραχτούν κάποιοι ίσος όχι.
Τα ερωτήματα που έχω να θέσω είναι τα εξής.
Για ποίους λόγους παίρνουμε θετική ψήφο?
1 γιατί  το α μέλος γνωρίζεται με άλλα 20 μέλη και παίρνει 20 θετικούς ψήφους?
2 γιατί το μέλος είναι δημόσιο πρόσωπο?
3 γιατί προσφέρει στο σαιτ όσο καλύτερα μπορεί?
4 γιατί μιλάει με κάποια πρόσωπα στο τσατ και κερδίζει κάποια συμπάθια ?


για ποίους λόγους περνούμε αρνητική ψήφο ?
1 για να μας κάνουν πλάκα ?
2 γιατί η άποψη μας  δεν άρεσε σε κάποιους ?
3 γράφουμε βλακείες?
4 γιατί δεν  γουστάρουμε κάποιον ?
5 γιατί δεν προσφέρουμε τίποτα στο σαιτ?

Τι από όλα είναι σωστό  και πιο το αντικείμενο που ψηφίζουμε ?
Για τον λόγο αυτό δεν θέλω  να υπάρχει ψηφοφορία στο σαιτ.
Αν γίνει και επώνυμη τα πράγματα θα είναι και χειρότερα γιατί αν όχι όλοι αλλά αρκετοί θα βγάλουν τα κουμπούρα.

Του ψαρά το πιάτο ένια φορές είναι αδειανό και μια γεμάτο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2006 11:18 #33 από Πιέρρος (Pierros)
Απαντήθηκε από Πιέρρος (Pierros) στο θέμα Απ: ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ
Σταύρο, οι σωστή απάντηση στην πρώτη ερώτηση μήπως είναι η 3 και στην δεύτερη προσβάλει – θίγει – ερίζει;  :yes3:

Μάθε από τα λάθη των άλλων γιατί η ζωή είναι πολύ σύντομη για να τα κάνεις όλα μόνος σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2006 11:21 #34 από Σταύρος Τσέγας (σταυρος)
Απαντήθηκε από Σταύρος Τσέγας (σταυρος) στο θέμα Απ: ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ
Και πόσοι από εμάς ψηφίζουμε μόνο με αυτό το αντικείμενο? Εδώ είναι το ερώτημα.

Του ψαρά το πιάτο ένια φορές είναι αδειανό και μια γεμάτο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2006 11:44 #35 από Πιέρρος (Pierros)
Απαντήθηκε από Πιέρρος (Pierros) στο θέμα Απ: ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ
Αυτό άπτεται στην ωριμότητα του καθενός.
Όσο για τα ανώριμα άτομα δεν ασχολείσαι..... :victory: 

Μάθε από τα λάθη των άλλων γιατί η ζωή είναι πολύ σύντομη για να τα κάνεις όλα μόνος σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2006 11:51 #36 από Δημήτρης (Dimitrisurf)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Dimitrisurf) στο θέμα Απ: ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ
Πιέρρο συμπέρασμα?
Δεν ασχολείσαι με τους ψήφους που έχεις γενικώς?
Άρα δεν έχει καμμία σημασία η ψηφοφορία?



Φιλικά Δημήτρης

Φεύγω για να ψαρέψω γιατί όταν ψαρεύω, φεύγω.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2006 11:58 #37 από Πιέρρος (Pierros)
Απαντήθηκε από Πιέρρος (Pierros) στο θέμα Απ: ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ
Οι αρνητικοί ψήφοι έχουν σημασία διότι σου επισημαίνουν τα λάθη σου.
Αυτό έχει ως απαραίτητη προϋπόθεση ότι είναι επώνυμοι και αιτιολογημένη.
Σε άλλη περίπτωση δεν έχουν σημασία. Τα άτομα που δίνουν αρνητικές ψήφους χωρίς να έχουν το θάρρος να υποστηρίξουν την ψήφο αυτή, ας μου επιτραπεί θα τα χαρακτήριζα “ανώριμα”.....

Μάθε από τα λάθη των άλλων γιατί η ζωή είναι πολύ σύντομη για να τα κάνεις όλα μόνος σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2006 12:05 #38 από Δημήτρης (Dimitrisurf)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Dimitrisurf) στο θέμα Απ: ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ
Δηλαδή να γίνεται επώνυμα λές. Δε ξέρω.
Νομίζω πως αν θέλει να απαντήσει κάποιος κρίνοντας το σχόλιο κάποιου άλλου μπορεί απλά να γράψει. Έτσι και αλλιώς για την αιτιολογία του ψήφου συζητάμε. Αν γίνει επώνυμα πάλι στη συζήτηση θα καταλήξει.


Φιλικά Δημήτρης

Φεύγω για να ψαρέψω γιατί όταν ψαρεύω, φεύγω.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2006 12:29 #39 από Πιέρρος (Pierros)
Απαντήθηκε από Πιέρρος (Pierros) στο θέμα Απ: ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ
Είναι σωστή η άποψη σου.
Πιο πάνω αναφέρω ότι ποτέ δεν έκανα χρήση αρνητικής ψήφου και ότι είμαι κατά αυτής γιατί κρύβει από κάτω πάρα πολλά.
Μπορεί κάποιος να την έχει “ανάγκη” όμως.
Θα ήθελα απλά να γνωρίζω το γιατί.
Δεν μπορείς να καταδικάζεις, χωρίς κατηγορητήριο.

Μάθε από τα λάθη των άλλων γιατί η ζωή είναι πολύ σύντομη για να τα κάνεις όλα μόνος σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2006 13:45 #40 από Μιλτιάδης Λήντερης
Απαντήθηκε από Μιλτιάδης Λήντερης στο θέμα Απ: ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ

Όσο για τα ανώριμα άτομα δεν ασχολείσαι..... :victory: 


Έλα όμως που τα ανώριμα άτομα ασχολούνται μαζί σου…
Και μην βιαστείς να πείς, “μικρό το κακό”

Αν έχεις δημοτικότητα +13/-16 πως παρουσιάζεσαι στα μάτια ενός νέου μέλους;
Δεν φαντάζεις ωσάν ο «κακός λύκος» του σάίτ, όταν μάλιστα ύστερα από 1050+ μηνύματα  δεν έχει προκύψει κάτι το αρνητικό, το υβριστικό, το εριστικό αλλά αντιθέτως  έχουν προκύψει ωφέλειες για τα άλλα μέλη; Το νέο μέλος το γνωρίζει αυτό, ή θα πρέπει να ανατρέξει στα 1050 πόστ για να βγάλει από μόνος του συμπέρασμα; Και σιγά μην το κάνει! Ίσα-ίσα που θα αποφεύγει να διαβάζει και τα τωρινά πόστ του “κακού”
Αναφέρομαι στο μέλος Costasandros και άς με συγχωρήσει ο ίδιος που έκανα χρήση του ψευδωνύμου του στο παράδειγμά μου.
Πόσοι από εμάς έχουμε να του καταλογίσουμε κάτι αρνητικό που να επισύρει την αρνητική ψήφο;  Τι θα μάθει ο ίδιος από αυτή την “αρνητική” του δημοτικότητα;  Σε τι θα του είναι χρήσιμη;

Αν έχεις δημοτικότητα +29/-11 και έχεις αποστείλει 1050+ μηνύματα στο σάϊτ, δεν φαντάζεις  ωσάν αμφιλεγόμενο μέλος, που άλλοτε τα λέει καλά και άλλοτε άσχημα; Το πολύ-πολύ να επισύρεις την περιέργεια ενός νέου μέλους να σε διαβάσει, κάνοντας την σκέψη “για να δούμε τι γράφει αυτός ο παλαβός”!
Και φυσικά αναφέρομαι στο μέλος Leader, εμένα δηλαδή που δεν μου είναι σε τίποτα χρήσιμη ούτε η αρνητική, ούτε και η θετική δημοτικότητα.
Και άντε να πω, ότι κάποιοι “ανώριμοι” με ψήφησαν αρνητικά. Πως θα καταλάβω ποιο από όλα τα πόστ μου είχαν κακό περιεχόμενο; Και αν πράγματι κάποιο είχε κακό, αρνητικό, υβριστικό, εριστικό περιεχόμενο, τότε γιατί μόνον 11 αρνητικοί ψήφοι και όχι 500 π.χ.;
Οι θετικοί πάλι ψήφοι, από πού προέρχονται, από ποια πόστ; Έχουν να κάνουν με τα πόστ μου, με το ήθος μου, με το ύφος των γραφόμενων μου, με τον αριθμό των πόστ μου, με τι τέλος πάντων;

Δεν καταλαβαίνω για ποιόν λόγο, ύστερα από τόσες αντιδράσεις, παραμένει ακόμη αυτή η “δημοτικότητα” στο σάίτ.!!!
Και αν ο Fisherman κωλύεται να την διαγράψει, επειδή υπάρχουν διαφορετικές γνώμες πάνω σε αυτή, άς την βάλει επιτέλους σε ψηφοφορία, ώστε να εξαρτηθεί από το αποτέλεσμα αυτής το αν θα παραμείνει ή όχι στο σάϊτ.
Και αν από το αποτέλεσμα κριθεί η παραμονή της, να πάψουμε επιτέλους να λέμε εδώ ο ένας το κοντό του και ο άλλος το μακρύ του 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.321 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection