- Δημοσιεύσεις: 6
- Μου αρέσει που έλαβε 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
τα καβουρακιαμου τα δινει ενας μαγαζατορας( δολωματας)ο οποιος οπου μαζι με το καραβιδακι που του στελνουν εχει και μερικα καβουρακια μεσαMπραβο για την αποδοση αλλα πιο πολυ που εμπιστευτηκες ενα φυσικο δολωμα (και δωρεαν)
σαν το καβουρακι. Την ιδια ωρα αλλοι με ακριβα φαραω και κλεοπατρες και αμερικανους και
μανες και θυγατερες κτλ κτλ .................τιποτα.
Εχεις καποιο γρηγορο τροπο συλλογης καβουριων?
φιλικα
κωστας
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
οταν μιλαω για την τεχνικη long casting μιλαω για ground και εννοω πανω απο 120 μετρα. τωρα οταν χρισημοποιω τετοιο δολωμα δεν τα πιεζω ιδιαιτερα στις βολες. εμεις εδω ψαρευουμε τοσο μακρια οσο χρειαζετε... ξεκιναμε απο κοντα και ανοιγομαστε. απλα τις περισοτερες των ψαριων που εχουμε παρει ειναι μετα τα 120 μ.
Συχαρητηρια πολυ καλη ψαριαΟταν αναφερεις τεχνικη longcasting σιγουρα εννοεις τεχνικες βολες οι οποιες
πρεπει να ειναι 140+ μετρα. Πως διατηρειται το καβουρακι ζωντανο και αθικτο με τετοια φορτιση; Στα ποσα μετρα απο την ακτη τις
ψαρευετε;
Φιλικά
guitarman
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
να και τα πρωινα αποτελεσματα
![]()
![]()
ξεκιναμε απο 600γρ μεχρι και 1.800γρ!!! αυτα βγηκαν σημερα το πρωι απο τις 6 μεχρι τις 8και μιση. με δολωμα ζωντανα καβουρακια και με την τεχνικη του long casting.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Οι μουρμουρες βγηκαν το πρωι με καστινκ και αμερικανο....μετα τις 9 ολα κοπηκαν μαχαιρι....και σκεφτομαι δεν ασχολουμε και με το εγγλεζικο μιας που εχω το μπικατινι μαζι μου ,μαλαγρωνω και βγηκαν τα υπολοιπα!
Τhomas βλεπω ποικιλια,μπραβο!
Εγγλεζας η απικατζης εισαι;
Φιλικά
guitarman
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD