- Δημοσιεύσεις: 6124
- Μου αρέσει που έλαβε 5218
Μπραβο Billy!ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΝΙΝΗΣ έγραψε: Εχθες ηταν μια πολυ ωραια ημερα, μεσα στην κατηφεια και την απογοητευση απο ολα αυτα που συμβαινουν.
Ψαρεματακι απο τις 8:00 το πρωι ανοιχτα της Αναβυσσου για καθετη και συρτη αφρου.
Συρτη απο τις 8:30 - 10:30. Αποτελεσματα μηδεν παρολο που στην αφρουδια πηδουσαν αρκετες ζαργανες...
Καθετη απο τις 10:30 μεχρι τις 15:00. Αποτελεσματα 2 κιλα ψαρακια διαφορα.
Συρτη και παλι απο τις 15:00 αφου ο αερας ειχε πεσει τελειως και τα αφροψαρα κανανε παρτυ στην επιφανεια. Αποτελεσματα 4 κυνηγοι κι ενα ρεικι ολα γυρω στο κιλο.
Επιστροφη στις 17:30.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
+10000Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Καλημέρα σε όλους!
Εξορμήσεις για χταπόδια είχε το μενού αυτή τη φορά.Ελευθερώθηκαν πάρα πολλά μικρά χταποδάκια κάτω του μισού κιλού δίνοντας έτσι το καλό παράδειγμα σε πολλούς ασυνείδητους ψαράδες που κρατούσαν οτιδήποτε έπεφτε πάνω στις χταποδιέρες τους.Πραγματικά κρίμα.Κρατήθηκαν μόνο τα μεγαλύτερα με το μέγιστο βάρος να φτάνει τα 3,5 kg.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΝΑΣΟΣ έγραψε: Μπραβο βασιλη κ γρηγορη θα πρεπει να περασατε υπεροχη μερα στην θαλασσα μι κ ο καιρος ηταν σουπερ για τετοιες εξορμησεις. Γρηγορη εχω ουζο σπιτικο απο την μυτιληνη που μου φερε κολητος το καλοκαιρι κ ψαχνουν ακριβως τετοιο μεζε. Κ παλι μπραβο σας πολυ ζηλευω αλλα εχω προταιρεοτητα τωρα την φροντιδα της γυναικουλας μου, θα περασει ομως κ αυτο οπως ολα κ ετσι θα ξαναβρεθω παλι στην θαλασσα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΝΙΝΗΣ έγραψε:
ΝΑΣΟΣ έγραψε: Μπραβο βασιλη κ γρηγορη θα πρεπει να περασατε υπεροχη μερα στην θαλασσα μι κ ο καιρος ηταν σουπερ για τετοιες εξορμησεις. Γρηγορη εχω ουζο σπιτικο απο την μυτιληνη που μου φερε κολητος το καλοκαιρι κ ψαχνουν ακριβως τετοιο μεζε. Κ παλι μπραβο σας πολυ ζηλευω αλλα εχω προταιρεοτητα τωρα την φροντιδα της γυναικουλας μου, θα περασει ομως κ αυτο οπως ολα κ ετσι θα ξαναβρεθω παλι στην θαλασσα.
Στεναχωρηθηκα πραγματικα γιατι απο κακοτυχια και μονο φιλε μου δεν ησουν εκει. Και θα περναγαμε καταπληκτικα, ειδικα την ωρα που πηδουσαν οι κυνηγοι εξω απο το νερο πιασμενοι στο αγκιστρι σε θυμηθηκα....
Δεν πειραζει ομως το Μαρακι να ναι καλα και θα υπαρξουν κι αλλες φορες.
ΥΓ. Θα ανεβασω και φωτο το απογευμα απο το λαπτοπ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μενιδιάτης έγραψε: Eίναι λίγο τσαντισμένα τα ψάρια;
Συγχαρητήρια!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD