Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

06/11/2009 07:57 #1881 από manos76
Απαντήθηκε από manos76 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χθεσινοβραδινό ψάρεμα από τις 18.30 έως 24.00 τεχνική  μπολονεζ καλάμι αρματωσιά εγγλέζικου.. :give_rose: :give_rose:

Το να ξέρεις ότι δεν ξέρεις είναι το καλύτερο. Το να υποκρίνεσαι ότι ξέρεις, ενώ δεν ξέρεις, είναι αρρώστια.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 11:05 #1882 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αλλη μια που βγηκε σημερα το πρωι  και ζυγιζε 4,6 kg.

οπως προανεφερε και ο Γιαννης (littlejohn) σε τετοια ψαρια χρειαζεσαι και μια βοηθεια στο γατζωμα και στο οποιο βοηθησε ο Σταυρος (flyfisherman).
και το ψαρεμα τους απλα συναρπαστικο

Αν εχεις τυχη διαβαινε............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 11:10 #1883 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Συγνωμη αλλα ειχα ενα προβληματακι

Αν εχεις τυχη διαβαινε............
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 12:21 #1884 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Όταν ποστάρετε κάποια ψαριά σας, πείτε και δυο λόγια πως και με τι τα πιάσατε

Προσωπικά νευριάζω για τις φώτο που είναι ασχολίαστες του τρόπου πιασίματος, δόλωμα κλπ
(Εκτός των γνωστών στην πιάτσα  :rofl:)
ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ  :tease:
ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΤΡΟΠΟ   :thank_you2:  :bye:


:bye: :give_rose: :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 12:37 #1885 από Δημητρης(jatone)
Απαντήθηκε από Δημητρης(jatone) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χτες το βραδακι με αμερικανο και μανες :pleasantry: :pleasantry:

Μ'αρέσει να κοιτάω τα καλάμια μου να ψαρεύουν,σπανίως πιάνω και κάνα ψαράκι...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 12:46 #1886 από GOFARIS
Απαντήθηκε από GOFARIS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Νίκο καλημέρα και από μένα και πολλά συγχαρητήρια...
Αυτά τα ψάρια σε "γεμίζουν" για όλο τον χειμώνα...
Αυτή είναι η περιβόητη λακέρδα ή κάπου τα έχω μπερδέψει ???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 14:01 #1887 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Χτες το βραδακι με αμερικανο και μανες :pleasantry: :pleasantry:

Μπραβο φιλε Δημητρη.Τι εγινε φιλε που τα βρηκεs τα ψαρακια και εμειs δεν πιανουμε ουτε με μεσον!χαχαχαχαχαχα :heart:Να εισαι καλα αδελφε :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 15:43 #1888 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γιωργο σ ευχαριστω!
Οντως τα ψαρια αυτα ειναι τοσο δυνατα και μαχητικα που σε γεμιζουν πραγματικα.γεμιζεις τις μπαταριες για οσες φολες εχεις φαει το καλοκαιρι!

δεν εχεις μπερδευτει.αυτη ειναι η περιβοητη λακερδα και ειναι πεντανοστιμη με οποιο τροπο και να την κανεις ειτε παστη (τρομερος ουζομεζες) ειτε  στη σχαρα παρολο που τα τονοειδη δεν φημιζονται για την νοστιμαδα τους!

Αν εχεις τυχη διαβαινε............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 15:45 #1889 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εδώ άλλη μια φωτό. Νίκος - Σταύρος... Το ψάρι όταν βγήκε είχε καταπληκτικές κάθετες σκούρες γραμμές, που μετά εξαμφανίστηκαν και δεν φαίνονται στην φωτογραφία...

Επίσης να προσθέσω ότι δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να λέμε πως τα ψαρεύουμε αυτά τα ψάρια.
Και μάλιστα έχουμε γράψει τους τρόπους, πολλές φορές μέσα στο φόρουμ... Απλώς από κεκτημένη ταχύτητα, ξεχνάμε να το αναφέρουμε...

Το λοιπόν.. Εγώ τα ψαρεύω με heavy spinning και χρησιμοποιώ τεχνητά jigs (κυρίως vibration jigs)...
Ο Νίκος τα ψαρεύει με ποιό light εργαλεία, με buldo και χελάκι raglou...

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 19:33 #1890 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μανο  76    :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:τι εγινε θα με μαθεις και εμενα να ψαρευω
τα πρωτα γιατι τα εχεις αναποδα για να μην σε ματιασουμε  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
εμαθες οτι εχω καλαμι για εγκλεζικο και ειπες να μου βγαλεις τα ψαρια :tease: :tease: :tease:
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.507 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection