Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

11/06/2009 14:57 #1531 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ο πρωίνός καφές πήγε καλά ......................... πολύ ζέστη και δυστηχώς οι μικρές δεν τα κατάφεραν .................
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 00:13 #1532 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
να με πάλι με νέο σχέδιο.......................................... πριν δείτε τα ψάρια διαβάστε το..........................................................
μετά το πρωινό , τρέξιμο  τα παιδιά από το σχολείο...... φαγητό και μπάνιο μετά της συζήγου και μετά η ιδέαααααααααα
βασίλη πάμε για ψάρεμα...... οβασίλης είναι ο γιός μου κοντεύει τα έξι θέλει να ρθεί αλλά ποιός εξάχρονος μπορεί να βλέπει τα καλάμια για ώρες ......... κανένας έτσι....
εξοπλίσμός λίγα αγγίστρια ένα σπινοκάλαμο 2,40 για το βασίλη την απόχη για δόλωμα και βουρ για σαυρίδια που είχα επισημάνει προχτές ο καιρός κρεμασμένος αλλά είπα πως θα προλάβουμε για αλου ξεκινήσαμε κι αλού πηγαμε λόγο καιρού.................................
και έγινε το έλα να δεις το μάτι του βασίλη γιάλυσε πρώτα με τη παπαλίνα ........ μπαμπά πόσες έπιασες θα τις φάμε?
στη συνέχεια που να του παάρεις τη πετονιά από τα χέρια....... τρελό γέλιο κέφι γούστο όπως θέλετε πέστε το μακριά από την ματαιοδοξία του τροπαίου έγινα κι εγώ παιδί . Ήρθε ξανά το χαμόγελο εύτυχίας του πρώτου ψαριού παίξαμε μαζί με πολύ κόσμο και ο βασίλης έδωσε ρεσιτάλ ερμηνείας ...........
όταν μας ρωτούσαν περαστικοί αν τσιμπάνε ενώ όλοι τα κρύβαν ο βασίλης φώναζε.... έπιασα έξι έχει ΠΟΛΛΑ...............
τελικά μας τας χάλασε ο καιρός και ένα ξετιναγμένο σκουμπρί που έκοψε στο σήκωμα, το 14 παράμολο που του είχα βάλει στον βασίλη και το έφερε με υποδειγματικό τρόπο αργά έξω, με το καλαμάκι,,,, την πετονιά δυσκολευόταν να τη μαζεξει.....ακόμη το λέει.......
Τελικά μήπως έχουμε ξεφύγει όλοι εντελώς μήπως χάνουμε όλη την ουσία του ψαρέματος ????????????????????????????
λέω μήπως............................ ο βασίλης έδωσε μαθήματα πρώτα σε μένα και όσο για το μεζέ άπεχτος........................................... τα μισά τα έπιασε ο μικρός
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 17:15 #1533 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ληστεία και στην θάλασσα ποσό θράσος πρέπει να έχεις για να το κανείς δεν υπολογίζουν τίποτα πια τον κόπο τον ιδρώτα του αλλού μήπως τον δεις τίποτα δυστυχώς το έχασα και ήταν καινούργιο το παραγαδι πρώτη φόρα το έβρεχα :spiteful: :spiteful: :spiteful:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 18:01 #1534 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ληστεία και στην θάλασσα ποσό θράσος πρέπει να έχεις για να το κανείς δεν υπολογίζουν τίποτα πια τον κόπο τον ιδρώτα του αλλού μήπως τον δεις τίποτα δυστυχώς το έχασα και ήταν καινούργιο το παραγαδι πρώτη φόρα το έβρεχα :spiteful: :spiteful: :spiteful:

τι επαθες ρε καπτεν?κριμα.κανας γαυρος θα στο πηρε.αστειακι για να γελασουμε ηταν :spiteful:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 21:03 #1535 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
σήμερα το πρωί στη Χαλκιδική εγγλέζικο σε βράχια δόλωμα ακροβάτης .κατα  τις 7.30 άρχισαν  να τσιμπάνε όλα ήτανμικρα και επέστρεψαν μόνο ουγενα καλή.
και αυτό το ψαράκι δεν είναι πανέμορφο ?αλλά τι είναι :scratch_one-s_head:

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 21:18 #1536 από v4vangelis
Απαντήθηκε από v4vangelis στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

σήμερα το πρωί στη Χαλκιδική εγγλέζικο σε βράχια δόλωμα ακροβάτης .κατα  τις 7.30 άρχισαν  να τσιμπάνε όλα ήτανμικρα και επέστρεψαν μόνο ουγενα καλή.
και αυτό το ψαράκι δεν είναι πανέμορφο ?αλλά τι είναι :scratch_one-s_head:

Οταν ειχα παει Ναξο ειχα πιασει και εγω 2-3 τετοια.Κυκλοφορουν σε βραχωδεις βυθους και το πρωτο πραγμα που μου τραβηξε την προσοχη ηταν οι υπεροχοι χρωματισμοι του.Ρωτησα κατι ντοπιους για το ονομα του αλλα δεν το θυμαμαι τωρα.Το μονο που θυμαμαι ειναι στην οικογεννεια των γυλοχανοπερκων.Αλλα θα ψαξω να βρω το ονομα! :good: :good: :good:

Ανακυκλωστε και σωστε τον πλανητη μας και την θαλασσα...
Save the planet.Kill yourself!
Κανε το ποδηλατο ζωη σου, οχι την ζωη σου ποδηλατο!!! :-)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 21:20 #1537 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
στη μυτιλίνη το ψαράκι αυτό το λένε μπογιατζή.....τώρα πως το λένε επίσημα δεν ξέρω.... :scratch_one-s_head: :scratch_one-s_head:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 21:41 #1538 από v4vangelis
Απαντήθηκε από v4vangelis στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εψαξα στο Fishbase.org αλλα βρηκα 3 που του μοιαζουνε.Τελικα πρεπει να ειναι η χανος η  καποιο αλλα "εισαγωμενο" ειδος ψαριου.Αλλα δεν ειμαι 100% σιγουρος... :unknw: :unknw: :unknw:

Ανακυκλωστε και σωστε τον πλανητη μας και την θαλασσα...
Save the planet.Kill yourself!
Κανε το ποδηλατο ζωη σου, οχι την ζωη σου ποδηλατο!!! :-)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 22:05 #1539 από since1984
Απαντήθηκε από since1984 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
εμείς στη Κύπρο Γύλο το ονομάζουμε το ψαράκι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 23:15 #1540 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εμείς εδώ το λέμε Μπαρμπέρη. Είναι από τα πολύ καλά ``ζωντανά`` για συναγρίδα... :beach:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.500 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection