Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

20/05/2009 10:55 #1441 από Σταμάτης Λουπάκης
Απαντήθηκε από Σταμάτης Λουπάκης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Είχα να πάω για ψάρεμα...10-15 μέρες! :aggressive: 
Από την προηγούμενη εβδομάδα, τον κοίταζα τον καιρό! Λέω ¨θα πάω Τρίτη που θα έχει φορτώσει για τα καλά¨...
Πήγα, λοιπόν, χθες από τις 20:00 μέχρι τις 04:00 (...8 ώρες κοντά!). :crazy:
Αποτέλεσμα: Ένας καραγκιόζης (καμπανάς) γύρω στα 300gr... :swoon:
Όλο ψιλούρα.... :mda:
Μουρμούρες-τσιπούρες, ακόμα άφαντες! Μήπως, γενικά, από εδώ και στο εξής, θα είναι άφαντες; :sad:
Τι γίνεται ρε παιδιά; :scratch_one-s_head: Με έχουνε ματιάσει ή, τελικά, τα καταφέραμε και την αδειάσαμε τη θάλασσα;

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που σέβεται περισσότερο τη θάλασσα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2009 17:37 #1442 από nasosmarg
Απαντήθηκε από nasosmarg στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπέρα στην παρέα και από μένα!!!
Ψαρεύω στην Χαλκιδική στο πρώτο πόδι.
Έχω πολύ καιρό να μπω στο psarema και μου άρεσε πάρα πολύ !!!!!!!!!!!!!!!!
Παραθέτω κάποιες φωτογραφίες από ψαρέματα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2009 18:06 #1443 από nasosmarg
Απαντήθηκε από nasosmarg στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Καλημέρα στη ζεστή και φιλόξενη παρεα μας απόψε παιδιά είχα μια απροσδόκητη συνάντηση στο λιμάνι πηγαίνοντας για συρτουλα είδα μια σειρά από το στρατό δηλ από 1974 από το κυπριακό το τι έγινε μέσα στο σκάφος όλο το βράδυ περιττό να σας πω .Το ψάρεμα έτυχε δευτερευούσης σημασίας αλλά κάτι πήραμε και θα ψηθούν το μεσημέρι με μπόλικη ρετσίνα  :give_rose:


Καπετάνιε αυτά είναι τα ωραία!!!
Παρεούλα καλή και η θάλασσα να σε ηρεμεί!!!!!!!!!
γεια σου κάπτεν!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :good: :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/05/2009 16:32 #1444 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χτες βραδυ απο της ¨9,00 εως τις 12,00 και εφυγα και την καλυτερη ωρα λογω δουλειας, επισης με καιρο πλατη και τραβηγμενα τα νερα, τι θα γινει οταν ο καιρος ειναι ευνοικος δεν ξερω.
Ιδιαιτερα ευχαριστω τον pestis69 "που μου ειπε οτι εαν δεν το γραψω δεν θα ξανα πει καλο μερος".
αλλα το ευχαριστηθηκα ιδιως στην μεγαλη με ψιλα παραμαλα και μηχανακι 2500 και να ακους και τα φρενα , ειναι ολα τα λεφτα 
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/05/2009 16:44 #1445 από pestaras
Απαντήθηκε από pestaras στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

χτες βραδυ απο της ¨9,00 εως τις 12,00 και εφυγα και την καλυτερη ωρα λογω δουλειας, επισης με καιρο πλατη και τραβηγμενα τα νερα, τι θα γινει οταν ο καιρος ειναι ευνοικος δεν ξερω.
Ιδιαιτερα ευχαριστω τον pestis69 "που μου ειπε οτι εαν δεν το γραψω δεν θα ξανα πει καλο μερος".
αλλα το ευχαριστηθηκα ιδιως στην μεγαλη με ψιλα παραμαλα και μηχανακι 2500 και να ακους και τα φρενα , ειναι ολα τα λεφτα 



ετσι μπραβο επειδη αν περιμεναμε εσενα να μασ παρεισ σε μεροσ που εχει ψαρια......ακομα 8α τραβουσαμε τα μαλλια μασ :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/05/2009 18:59 #1446 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αυτά είναι αποτέλεσμα από της 2,30 έως της 6 πμ κουραστικά και έφυγα αλλά 2 κιλά  έβγαλα μικρά χανοσπαραμαγγουλα ειχα μπαγιατικο καραβιδακι βρομουσα σκετη και αυτο ηταν θανατος αποψε μολις τελειωσε το καραβιδακι εβαλα γαριδα και  πλακωσαν τα μικρα  ευχαριστήθηκα ωραία βραδεία απόψε με μπόλικο καφεδάκι
Στην Αμάρυνθο 52 μετρά
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/05/2009 19:56 #1447 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:bye:...Γεια σας φιλαρακια καλα.. :friends:.......εδωσε παλι η Γαλανη.... :fish1: :fish: :fish1:...

αλλα πολλες αλλαγες στα ωραρια μας κανουν τα ψαρακια.....

Ο καιρος στρωνει... :XXsunsmile:...(ενα απ τα προηγουμενα βραδια........ :firestarter:..... το θεαμα απο τους κεραυνους ηταν εκπληκτικο :firestarter:....)....

Δουλεψε και ενα ομοιομα... :good:.........που ειχε να δωσει ψαρακια... :victory:..πολλυ καιρο.... :dance3: :dance3:..

                                                                                                                                                :bye: :give_rose: :beach:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/05/2009 16:06 #1448 από Βαγγέλης Τ
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Τ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
¨Ενας αλλα καλός..
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/05/2009 17:06 #1449 από Αντώνης Πατενιώτης
Απαντήθηκε από Αντώνης Πατενιώτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

¨Ενας αλλα καλός..



Μπράβο Βαγγέλη με τί τεχνική και τί δόλωμα έπιασες τον παππού :ok: να υποθέσω όσον αφορά τον καιρό οτι είχε τα μποφοράκια του έτσι :spiteful:

Αν θέλουμε να έχουμε αυτά που δεν έχουμε,πρέπει να κάνουμε αυτά που δεν κάνουμε ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/05/2009 17:47 #1450 από Βαγγέλης Τ
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Τ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ευχαριστώ αντώνη
λοιπον εχουμε και λέμέ..

τεχνική: (rock) casting με συρόμενο μονάγκιστρο
καιρός: 6 bf βορειοδυτικός, (τον ειχα πλάτη)
Τόποθεσία: Πάτμος
Δόλωμα: φιλέτο παλαμίδας (ξέρω οτι ξαναφνιάζει αλλά ειναι το δόλωμα που χρησιμοποιείται ευρέως στο νησι λόγο μεγάλης αποτέλεσματικότητας και χαμηλής τιμής λόγο αφθονίας 5-6ευρώ/kg ,δολώνεται και σε πολύαγκιστρό).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.546 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection