Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

26/12/2008 19:48 #1101 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ωραίος ο Σπύρος!  :clapping:
Πως και δεν σε έχω τρακάρει εκεί; (μάλλον είσαι βραδινός :dance3:)  Πάλι μέσα στους κάβους θα με χώσετε τώρα με τις σπάθες :yes:
Όταν λες μισόνερα πως το κάνεις εκεί,    που   με μια χαλαρή ριξιά των 40μ , το βάθος είναι 25μ ; 

Εκτός όταν λές μισόνερα εννοείς 2-3μέτρα μόνο. :scratch_one-s_head:







Διορθώθηκε το χρώμα διότι ήταν δυσαναγνωστο.

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/12/2008 23:25 #1102 από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t)
Απαντήθηκε από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

πολυ ωραια ψαρια μπραβο Σπυρο :good:
εγω παλι ειχα παει πριν μερικες μερες για σπαθα με τεχνητο κ με σιλικονουχο φωσφοριζε.
ειχα τρεις πολυ δυνατες τσιμπιες στο χελακι χωρις αποτελεζμα κ μετα καθολου μεχρη της δυο την νυχτα που εφυγα.
α το χελακι εμεινε χωρης ουρα.
θα ξαναπαω τωρα που σε ειδα Σπυρο :yahoo:

Off topic κι εγώ, αλλά με την ευκαιρεία να πώ ότι προτίμησε κουτάλια μεγάλα. Μη χαλάς χελάκια ή τεχνητά ψαράκια. Κουτάλια μακρυά και λεπτά (όχι όμως βαριά να μην κατεβαίνουν πολύ γρήγορα) τα οποία δεν παθαίνουν τίποτα
.





Διορθώθηκε το χρώμα διότι ήταν δυσαναγνωστο

..:: ŠŦǺMĄŤĬŚ™::..
Member of Fishinf Therapy Club

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2008 10:41 #1103 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αυτές τις μέρες μας έχει τρελάνει ο καιρός και δεν μπορούμε να πάμε ψάρεμα. Ή θα βρέχει τουλούμια ή θα βγάζει τέτοιο αέρα που δεν θα μπορείς να σταθείς... Πάρα τις αντίξοες συνθήκες τις τελευταίες μέρες ψάχνω να βρώ τα λαβράκια.
Τζίφος... Σήμερα μόνο από τις 5 το πρωί άλλαξα 6 μέρη (περσινά καλά μέρη). Τα ψάρια είναι εξαφανισμένα φέτος... Και αυτές τις μέρες έχουν εξαφανιστεί και τα πελαγίσια και δεν μπορούμε να πνίξουμε τον καημό μας. :cray:

Παραθέτω το μοναδικό ψάρι που πιάστηκε σήμερα, μόνο και μόνο γιατί, τέτοια ψάρια τα βλέπουμε όλο και λιγότερο στις μέρες μας...

``Μελανουράκι`` 32 πόντων (μετρημένα). Χτύπησε σε χελάκι raglou, σε μέρος με πολύ χοντρό κύμα (πολύ συγκρατημένα το υπολόγισα 2,5 μέτρα ύψος)... Πρόσπαθησα να καθήσω λίγο στο μέρος, αλλά ήταν σχεδόν αδύνατο γιατί
έβαζε διαρκώς αέρα και το buldo έκανε surf στα κύματα...

Να σημειώσω ότι η παλάμη μου δεν είναι και το καλύτερο μέτρο σύγκρισης, γιατί έχει το μέγεθος φτυαριού... :lol2:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2008 19:03 #1104 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Το αποτελεσμα ηταν 5 λεπτα μετα τις φωτογραφιες το χαλαζι σε μεγεθος κορομηλου που αρχισε να πεφτει... :homework:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2008 22:46 #1105 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Kαι το τελευταίο (κοντινό ολιγόωρο ψαρεματάκι) της χρονιάς που τελειώνει,
έγινε σήμερα πρωί με απίστευτο κρύο και χάλια πίεση κ με χάλια ανέμους (ΒΔ).
Με το που έστησα μετά κανα μισάωρο αγκιστρώθηκε η παρακάτω τσιπουρίτσα.
Ζυγισμένη 250γρ ακριβώς.

[move]ΒΥΕ ΒΥΕ 2008  -  WELCOME 2009
[/move]

ΦΙΛΙΚΑ

GM-M45

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2008 21:00 #1106 από Αντώνης Πατενιώτης
Απαντήθηκε από Αντώνης Πατενιώτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Επισης απο το τελευταίο ψάρεμα για μένα  της χρονιά που φεύγει η ζυγαριά μόλις που άγγισε τα 500γρ

Αν θέλουμε να έχουμε αυτά που δεν έχουμε,πρέπει να κάνουμε αυτά που δεν κάνουμε ......
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2008 21:14 #1107 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
[off-topic]Ωραιο το ψαρι αλλα ωραιο και το μηχανακι φιλε Αντωνη,ποιιο μοντελο ειναι?[/off-topic]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2009 19:58 #1108 από Μάνος (manos64)
Απαντήθηκε από Μάνος (manos64) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
σημερα απο τις 12.00 εως τις 18.00 βγηκαν αυτα τα ψαρακια με εγλεζικο και δολομα μπικατινι και ακροβατη περιμενα κατι καλητερο αλλα...........
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2009 20:04 #1109 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Xαλια οι σαργοι!!!!!
Μας δουλευεις ρε συντεκνε???
Ευγε,αντε καλη χρονια.. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2009 21:26 #1110 από Μάνος (manos64)
Απαντήθηκε από Μάνος (manos64) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ξερη κανης τι ψαρι ειναι αυτο??
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.348 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection