Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

30/08/2007 22:56 #391 από Γιάννης Γιατράκος (fiesta)
Απαντήθηκε από Γιάννης Γιατράκος (fiesta) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Το μεγάλο πρόβλημα το έχουν κάποια ιδιαίτερα ευαίσθητα ψάρια όπως η ζαργάνα, η αθερίνα, η σαρδελίτσα κ.ά. Δεν το έχουν όλα και εξαρτάται και από άλλους παράγοντες, όπως τον τρόπο που το κρατάς, αν το πιέζεις πολύ και ... και ... :yes3:

www.customrods.gr/

Η βλακεία μερικών ανθρώπων, είναι ανεκτίμητη... Για όλα τ' άλλα, υπάρχει η Mastercard!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/09/2007 19:51 #392 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Από ψάρεμα στην Κίμωλο με δόλωμα  :chocobo3:

Δυστυχώς τα μικρά το είχαν πάει στο ... έντερο  :sorry:

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/09/2007 15:05 #393 από Πέτρος Νικολόπουλος (ΠΕΤΡΟΣ)
Απαντήθηκε από Πέτρος Νικολόπουλος (ΠΕΤΡΟΣ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπερα,μια τσιπουρα και μια μουρμουρα απο ενα νυχτερινο ψαρεμα στο πολιτικα Ευβοιας.... :beach:

Τρελά Νερά!Τρελά Ψαρέματα!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 13:39 #394 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθες απόγευμα, spinning με 0,20mm μάνα και buldo για ζαργάνες. Ούτε μια δεν πιάσαμε και κάποια στιγμή είπα να δοκιμάσω με χελάκι.

Παραθέτω το αποτέλεσμα της 2ης μόλις ρίψης που πολύ το χάρηκα για το παιχνίδι που έκανε μέχρι να βγει. Δυστυχώς δεν είχε παρέα...

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 14:11 #395 από roukou
Απαντήθηκε από roukou στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλο παιχνιδι κωστα ε?
βγαλαμε 2. 300αρεσ στο εγλεζικο(κουκου) τρελο παιχνιδι.
και μια 900αρα εγω στο σπιν αλλο τραβιγμα.....
σορυ για τισ φοτο δεν υπαρχουν ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 14:17 #396 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

καλο παιχνιδι κωστα ε?
βγαλαμε 2. 300αρεσ στο εγλεζικο(κουκου) τρελο παιχνιδι.
και μια 900αρα εγω στο σπιν αλλο τραβιγμα.....
σορυ για τισ φοτο δεν υπαρχουν ......


Το καλύτερο που προσφέρει μια λίτσα είναι το τρελό παιχνίδι όπως λες κι εσύ.  Πραγματικά το χαίρεσαι με λεπτά εργαλεία :yes:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 14:24 #397 από Γιώργος (Dadouki)
Απαντήθηκε από Γιώργος (Dadouki) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αν δεν κανω λαθος αυτο το ειδος λιτσας φτανει τα 10 και 15 κιλα,καλυτερα να απελευθερονουμαι τα μικρα κομματια.

Φιλικα,Γιωργος.

Spin και τα μυαλα στα καγκελα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 14:32 #398 από Γιώργος (Dadouki)
Απαντήθηκε από Γιώργος (Dadouki) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δεν ηθελα να την πω σε κανεναν και το ξερεις βρωμοεγγλεζε!!!Απλα το ανεφερα για οσους δεν το γνωριζουνε.

Φιλικα,Γιωργος.

Spin και τα μυαλα στα καγκελα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 14:35 #399 από roukou
Απαντήθηκε από roukou στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Αν δεν κανω λαθος αυτο το ειδος λιτσας φτανει τα 10 και 15 κιλα,καλυτερα να απελευθερονουμαι τα μικρα κομματια.

Φιλικα,Γιωργος.

αληθεια αυτο δεν το ηξερα οτι φτανει τοσο το συγκεκριμενο ειδος!!! :treaten: :treaten: :treaten: :treaten:
αλλα που πανε μετα ? μεταναστευουν ? :pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2007 14:45 #400 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

  Ούτε μια δεν πιάσαμε και κάποια στιγμή είπα να δοκιμάσω με χελάκι.

Ειναι χελάκι με πέρλες ή κάνω λαθος!

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.700 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection