Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

20/10/2011 10:49 - 20/10/2011 10:50 #2561 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΝΙΝΗΣ έγραψε: Εχθες ηταν μια πολυ ωραια ημερα, μεσα στην κατηφεια και την απογοητευση απο ολα αυτα που συμβαινουν.

Ψαρεματακι απο τις 8:00 το πρωι ανοιχτα της Αναβυσσου για καθετη και συρτη αφρου.

Συρτη απο τις 8:30 - 10:30. Αποτελεσματα μηδεν παρολο που στην αφρουδια πηδουσαν αρκετες ζαργανες...

Καθετη απο τις 10:30 μεχρι τις 15:00. Αποτελεσματα 2 κιλα ψαρακια διαφορα.

Συρτη και παλι απο τις 15:00 αφου ο αερας ειχε πεσει τελειως και τα αφροψαρα κανανε παρτυ στην επιφανεια. Αποτελεσματα 4 κυνηγοι κι ενα ρεικι ολα γυρω στο κιλο.

Επιστροφη στις 17:30.


:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Μπραβο Billy! :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2011 11:07 #2562 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα σε όλους!

Εξορμήσεις για χταπόδια είχε το μενού αυτή τη φορά.Ελευθερώθηκαν πάρα πολλά μικρά χταποδάκια κάτω του μισού κιλού δίνοντας έτσι το καλό παράδειγμα σε πολλούς ασυνείδητους ψαράδες που κρατούσαν οτιδήποτε έπεφτε πάνω στις χταποδιέρες τους.Πραγματικά κρίμα.Κρατήθηκαν μόνο τα μεγαλύτερα με το μέγιστο βάρος να φτάνει τα 3,5 kg. :give_rose:




Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρης (Pinco), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ, Δημήτρηs Κουζούπηs, Ane Kane, Πάνος Δακίδης (Dakidis) και 13 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2011 11:17 #2563 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Καλημέρα σε όλους!

Εξορμήσεις για χταπόδια είχε το μενού αυτή τη φορά.Ελευθερώθηκαν πάρα πολλά μικρά χταποδάκια κάτω του μισού κιλού δίνοντας έτσι το καλό παράδειγμα σε πολλούς ασυνείδητους ψαράδες που κρατούσαν οτιδήποτε έπεφτε πάνω στις χταποδιέρες τους.Πραγματικά κρίμα.Κρατήθηκαν μόνο τα μεγαλύτερα με το μέγιστο βάρος να φτάνει τα 3,5 kg. :give_rose:



+10000

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2011 11:42 #2564 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μπραβο βασιλη κ γρηγορη θα πρεπει να περασατε υπεροχη μερα στην θαλασσα μι κ ο καιρος ηταν σουπερ για τετοιες εξορμησεις. Γρηγορη εχω ουζο σπιτικο απο την μυτιληνη που μου φερε κολητος το καλοκαιρι κ ψαχνουν ακριβως τετοιο μεζε. Κ παλι μπραβο σας πολυ ζηλευω αλλα εχω προταιρεοτητα τωρα την φροντιδα της γυναικουλας μου, θα περασει ομως κ αυτο οπως ολα κ ετσι θα ξαναβρεθω παλι στην θαλασσα.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης), Μενιδιάτης, Βασιλης Τζανινης, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2011 11:49 - 20/10/2011 11:51 #2565 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Μπραβο βασιλη κ γρηγορη θα πρεπει να περασατε υπεροχη μερα στην θαλασσα μι κ ο καιρος ηταν σουπερ για τετοιες εξορμησεις. Γρηγορη εχω ουζο σπιτικο απο την μυτιληνη που μου φερε κολητος το καλοκαιρι κ ψαχνουν ακριβως τετοιο μεζε. Κ παλι μπραβο σας πολυ ζηλευω αλλα εχω προταιρεοτητα τωρα την φροντιδα της γυναικουλας μου, θα περασει ομως κ αυτο οπως ολα κ ετσι θα ξαναβρεθω παλι στην θαλασσα.



Στεναχωρηθηκα πραγματικα γιατι απο κακοτυχια και μονο φιλε μου δεν ησουν εκει. Και θα περναγαμε καταπληκτικα, ειδικα την ωρα που πηδουσαν οι κυνηγοι εξω απο το νερο πιασμενοι στο αγκιστρι σε θυμηθηκα....

Δεν πειραζει ομως το Μαρακι να ναι καλα και θα υπαρξουν κι αλλες φορες.

ΥΓ. Θα ανεβασω και φωτο το απογευμα απο το λαπτοπ.

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2011 20:42 - 20/10/2011 20:45 #2566 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΝΙΝΗΣ έγραψε:

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Μπραβο βασιλη κ γρηγορη θα πρεπει να περασατε υπεροχη μερα στην θαλασσα μι κ ο καιρος ηταν σουπερ για τετοιες εξορμησεις. Γρηγορη εχω ουζο σπιτικο απο την μυτιληνη που μου φερε κολητος το καλοκαιρι κ ψαχνουν ακριβως τετοιο μεζε. Κ παλι μπραβο σας πολυ ζηλευω αλλα εχω προταιρεοτητα τωρα την φροντιδα της γυναικουλας μου, θα περασει ομως κ αυτο οπως ολα κ ετσι θα ξαναβρεθω παλι στην θαλασσα.



Στεναχωρηθηκα πραγματικα γιατι απο κακοτυχια και μονο φιλε μου δεν ησουν εκει. Και θα περναγαμε καταπληκτικα, ειδικα την ωρα που πηδουσαν οι κυνηγοι εξω απο το νερο πιασμενοι στο αγκιστρι σε θυμηθηκα....

Δεν πειραζει ομως το Μαρακι να ναι καλα και θα υπαρξουν κι αλλες φορες.

ΥΓ. Θα ανεβασω και φωτο το απογευμα απο το λαπτοπ.



Ιδου μερικα απο τα χθεσινα αποτελεσματα







"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μπάμπης (chief7), Spartan (Γρηγόρης) και 9 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2011 20:44 #2567 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Eίναι λίγο τσαντισμένα τα ψάρια;

Συγχαρητήρια!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2011 20:46 #2568 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Μενιδιάτης έγραψε: Eίναι λίγο τσαντισμένα τα ψάρια;

Συγχαρητήρια!



XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA....

Γιατι το λες Βασιλη?

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2011 10:03 #2569 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ειναι τσαντισμενα γιατι λογω της ακριβιας λαπνιζουν αντι για μαρλμπορο γουινστον απ οτι φαινετε κ στην φωτο τπυ βασιλη, νασαι καλα παντως βασιλη, την επομενη φορα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2011 13:00 #2570 από kwstas
Απαντήθηκε από kwstas στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χαιρετω τους φιλους...
Μετα απο καιρο ειπα και γω να κανω ενα ψαρεματακι...
Πρωϊνη συρτη αφρου απο τις 7 εως τις 10...Με μαρικακι...(15/10/11)


Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μπάμπης (chief7), Spartan (Γρηγόρης) και 9 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.547 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection