Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

01/09/2011 12:45 #2551 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ΝΑΣΟΣ έγραψε: μπραβο παντως ρε παιδια απ οτι φαινετε ωραιο βραδακι θα πρπει ναχατε κ φαινετε κ απο τα φωτεινα κ χαρουμενα προσωπα αυτο,
οσο για τον μενιδιατη δεν λεω τπτ γιατι αποτελει ξεχωριστη ενοτητα μονος του , γεια σου Μενι

Κατι τσιπουρακια ηπιαμε εγω και ο Βασιλης!Για τον Κουζουπη το ηξερα πως δεν πινει και του πηρα κοκα κολα!Για τον Τασο ομως δεν ηξερα πως δεν πινει,και ετσι εμεινε στεγνος!Τασο επιφυλασσομαι για την επομενη φορα!Οσο για τα μαζεμενα καλαμια,αυτα ειναι του Τασου,ο οποιος μαζεψε και εφυγε νωριτερα,λογω οικογενειακων υποχρεωσεων!Παντως οντως περασαμε πολυ καλα.....

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/09/2011 13:47 #2552 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Συνεχιστε εδω...www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...95&Itemid=240#209747 αν κατι άλλο θελετε να πειτε!Για να σαs προλαβω,αργησα κιολαs, γιατι εσειs δεν μαζευεστε! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2011 20:39 #2553 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλησπερα.σημερα το απογευμα δοκιμασα πρωτη φορα συρτη με μολυβι φυλακα.για μιαμιση ωρα περιπου για να δικιμασουμε εργαλεια και τεχνικη.ωραια εμπειρια.
ειχα ενα τραβηγμα που κρατησε 3-4 δεπτερολεπτα και αιφνιδιαστικα,νομιζοντας πως σκαλωσε το μολυβι,δεν καρφωσα.
οταν μαζεψα ελειπε η σουπια μου.αυτο σαν αποτελεσμα.
πολυ ωραια τεχνικη παντως!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2011 14:29 #2554 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χθεσινο απογευνατινο ψαρεμα με καλοφτιαγμενο fredo και παρεα τον ζεστο ηλιο που μαλλον παλι αυριο μας χαιρετα ξανα!!! αναπαντεχο πιασιμο μιας κυριας 1,5kg μιας και δεν το περιμενα κοντεψε να παρει το καλαμι στην θαλασσα μιας και ειχε σκαλωσει το φρενο στο μηχανακι...απο τις πιο ομορφες μαχες μου εδωσε το ψαρι μιας και παλευε αρκετη ωρα με τα φρενα για να ερθει στο τελος στην ακτη!!!







Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρης (Pinco), Δημήτρηs Κουζούπηs, Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), (Γιώργος) saltarelo , Μπάμπης (chief7) και 13 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2011 17:39 - 15/10/2011 17:41 #2555 από (Γιώργος) saltarelo
Απαντήθηκε από (Γιώργος) saltarelo στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Προχθες βραδυ ξεκινησα για ψάρεμα χαμηλών προσδοκιών σε κοντινό λιμανακι.Και λεω χαμηλών προσδοκιών γιατι τα νερά ηταν πεντακάθαρα, το φεγγάρι ολόγιομο φώτιζε τα παντα σαν προβολέας στο οάκα και η θάλασσα ουτε καν ρυτίδιαζε με το ενα μποφοράκι.
Παρόλαυτά η όρεξη για ψάρεμα δεν μετριάζεται ουτε με ..φυσικές καταστροφές, οπότε ενα κοπάδι λαυράκια που
ειχα δει πρίν απο μερικές μέρες ηταν κάτι παραπάνω απο ισχυρό κίνητρο.
Το σχέδιο είχε ως εξής : διακριτικό εγγλεζικο με μαλάγρα σπιτικη σαρδέλα, 13αρι παράμαλο και bica, συν 2
διγκιστρα με σαρδέλα λιγο πιο πέρα. Εξωτερικά του λιμανιού, αρκετές φυκιάδες και πλάκες, βάθος ούτε 2 μέτρα.
Ημουν στο μέρος κατα τις 10 κ αφου πέταξα τα διγκιστρα (28αρι παράμαλο 2αρια αγκιστρια) αρχισα να ετοιμάζω
το εγγλεζικο, ομως λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο.
Ηδη στις πρώτες ριξιές κατι δοκίμαζε έντονα τη σαρδέλα σηκώνοντας το καμπανακι, ενω στη δευτερη υποψιασμένος το πηρα στο χερι κ καρφωσα.
Κατι καλό ερχόταν ομως οταν ειδα τον σαργό πραγματικά ξαφνιάστηκα.Οι συνθήκες ηταν απαγορευτικές
για τις συνηθειες αυτου του ψαριού...και όμως.
Ετσι συνεχίστηκε χωρίς να προλαβαινω να άφοσιωθώ στο εγγλέζικο (όχι οτι χαλάστηκα...) και βγηκαν ανα μισάωρο ακόμα 3 καλά ψαράκια , 2 ακόμα βραχώσαν κ ενα ξεψάρισε στο δρόμο.
Μάλιστα τα 2 μεγαλύτερα είχαν μπουκωμένα και τα 2 αγκιστρια !! κ χρειαστηκαν "εγχείρηση".
Γύρω στις 2 το ψάρεμα είχε σταματήσει και ικανοποιημενος και χορτάτος σκεφτόμουν:
1o. απολυτότητες και 100 τις εκατό δεδομένα στο ψάρεμα δεν υπάρχουν κ οποιος είναι σίγουρος για κάτι θα χρειαστεί να αναθεωρήσει πολλές φορές
2ο. πάντα ενα εναλλακτικό δόλωμα, μία δέυτερη τεχνικη, ενα plan b μπορεί να χρειαστεί κ να κάνει τη διαφορά
3ο.όλα καλά αλλα κ λίγη κ@/!&φαρδία δεν έβλαψε ποτέ! :)
καλές εξορμήσεις..
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρης (Pinco), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ, Δημήτρηs Κουζούπηs, Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Μπάμπης (chief7) και 13 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/10/2011 18:20 #2556 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπέρα στην παρέα!

Μεσοβδόμαδη εξόρμηση για συρτή αφρού με ζαργάνα!

Τώρα υπομονή μέχρι να ξαναστρώσει ο καιρός!

Καλό χειμώνα σε όλους! :give_rose:




Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ, Δημήτρηs Κουζούπηs, Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} και 13 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/10/2011 21:37 #2557 από σταμπαμπας γιωργος
Απαντήθηκε από σταμπαμπας γιωργος στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μπραβο γρηγορη,βλεποντας συρτοψαρα μου φτιαχνει το κεφι. ξεχνω το ΔΝΤ. παντα τετοια.

γιωργος ο κουλουργιωτης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2011 08:42 #2558 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μπραβο ρε γρηγορη, εχεις απολυτα δικιο, τα κυνηγιαρικα εχουν πλεον γεμισει τα παρακτια μερη μιας κ υπαρχει αρκετη τροφη για αυτα στις θαλασσες. εχει βοηθησει σε αυτο κ ο καιρος με τις βροχες που εκανε , ειναι οτι πρεπει για τις ζαργανες. το μονο ασχημο ειναι ο αερας που δενας επιτρεπει να βγουμε εξω. υπομπνη κ ολα θαρθουν.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2011 22:14 #2559 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
tsipoura

Τα αγαθά κώπης κτώνται.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ, Δημήτρηs Κουζούπηs, Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μπάμπης (chief7) και 5 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2011 09:29 #2560 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εχθες ηταν μια πολυ ωραια ημερα, μεσα στην κατηφεια και την απογοητευση απο ολα αυτα που συμβαινουν.

Ψαρεματακι απο τις 8:00 το πρωι ανοιχτα της Αναβυσσου για καθετη και συρτη αφρου.

Συρτη απο τις 8:30 - 10:30. Αποτελεσματα μηδεν παρολο που στην αφρουδια πηδουσαν αρκετες ζαργανες...

Καθετη απο τις 10:30 μεχρι τις 15:00. Αποτελεσματα 2 κιλα ψαρακια διαφορα.

Συρτη και παλι απο τις 15:00 αφου ο αερας ειχε πεσει τελειως και τα αφροψαρα κανανε παρτυ στην επιφανεια. Αποτελεσματα 4 κυνηγοι κι ενα ρεικι ολα γυρω στο κιλο.

Επιστροφη στις 17:30.


:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Ane Kane, Μπάμπης (chief7), Spartan (Γρηγόρης), Τασοs Αμανατιδηs και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.506 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection