Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

08/10/2009 13:15 #1841 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Επιτέλους καλαμάρια. Η ευχαρίστηση μεγάλη.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2009 13:15 #1842 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ευχαριστω. δεν ειναι παραξενο να πιαστει με casting τετοιο ψαρι?

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2009 13:43 #1843 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

surf casting με 6 μπορωρ βορια. τιποτα το αξιολογο εκτος ενα κυναγιαρικο λιγο πανω απο κιλο σε αμερικανο και κατι σαργουλακια που επεστρεψαν πισω...αν γνωριζει καποιος τι ακριβως ψαρι ειναι ας γραψει.

Λιτσομελανουρο ειναι το ψαρακι!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2009 13:49 #1844 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ευχαριστω. δεν ειναι παραξενο να πιαστει με casting τετοιο ψαρι?

Το καλοκαιρι πηρα και εγω μια λιτσα με καστ και χτυπησε σε μαυρο θηκαρησιο.Ισως το βλεπουν την ωρα που κατεβαινει το δολωμα και λιγο πρην ακουμπησει στον βυθο το χτυπανε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2009 13:53 #1845 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εγω οσες λιτσες εχω βγαλει με καστινκ ολες χτυπανε την στιγμη που βυθηζεται το δολωμα στο νερο,λιγο απιθανο ειναι να βοσκουν στον πυθμενα της θαλασσας...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2009 19:13 #1846 από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γειά σας κι απο εμένα και συγγνώμη που δεν συμετέχω στις κουβέντες σας αλλά ειμαι σε μία κατάσταση ψαξίματος αυτό το διάστημα.
Την Τρίτη πήγαμε με το Μανώλη για ένα ολονύχτιο.Αν και τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενώμενα οστώσω περάσαμε καλά.Μια ερώτηση να σας κάνω???Γιατί οι καταραμένες οι γόπες άρχισαν να τρώνε στο μπίκα το βράδυ χωρίς φώς και με θολούρα????Μας σπάσανε τα νεύρα...
Φιλικά Θοδωρής

ΑΝΙΔΕΟΙ ΚΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ
ΓΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2009 22:31 #1847 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Γειά σας κι απο εμένα και συγγνώμη που δεν συμετέχω στις κουβέντες σας αλλά ειμαι σε μία κατάσταση ψαξίματος αυτό το διάστημα.
Την Τρίτη πήγαμε με το Μανώλη για ένα ολονύχτιο.Αν και τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενώμενα οστώσω περάσαμε καλά.Μια ερώτηση να σας κάνω???Γιατί οι καταραμένες οι γόπες άρχισαν να τρώνε στο μπίκα το βράδυ χωρίς φώς και με θολούρα????Μας σπάσανε τα νεύρα...
Φιλικά Θοδωρής


Θοδωρή κι εδώ στη Βόρειο Ελλάδα το ίδιο! Bigattino, κοτόπουλο, γαρίδα σ' όλα σχεδόν τα δολώματα...μάλλον είναι φέτος σε τεράστιο αριθμό!

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2009 21:15 #1848 από Μάνος (manos64)
Απαντήθηκε από Μάνος (manos64) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χθες βραδυ σε ενα μινι ψαρεματακι τα ψαρια τα πηρα οταν το φεγγαρι αρχισε να ανεβενη ψηλα δολομα μπικα τεχνηκη εγγζλεζικο μαλαγρα με βαση το τυρι και βαθος 2.40 μετρα
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2009 21:25 #1849 από Μάνος (manos64)
Απαντήθηκε από Μάνος (manos64) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Γειά σας κι απο εμένα και συγγνώμη που δεν συμετέχω στις κουβέντες σας αλλά ειμαι σε μία κατάσταση ψαξίματος αυτό το διάστημα.
Την Τρίτη πήγαμε με το Μανώλη για ένα ολονύχτιο.Αν και τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενώμενα οστώσω περάσαμε καλά.Μια ερώτηση να σας κάνω???Γιατί οι καταραμένες οι γόπες άρχισαν να τρώνε στο μπίκα το βράδυ χωρίς φώς και με θολούρα????Μας σπάσανε τα νεύρα...
Φιλικά Θοδωρής

                                                                                                                                                          βρε δοδωρα δεν ξερης γιατι? ειδαν εμας και τους ανοιξε η ορεξη χαχαχα                             

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/10/2009 06:52 #1850 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλημέρα σας μόλις γύρισα από συρτή νυχτερινη παιδιά τρεις ώρες γύριζα δεν πηρά  τίποτα  καλο ??? μόνο τρία κοκκαλια και αυτά μικρά :blush:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.524 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection