Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

24/10/2015 15:34 #1751 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: Βασιλη πες μου οτι την εβγαλες στην καθετι :yahoo:
Ωραιο ψαρι μπραβο!!!!!!


Οπως ανεφερα και στο ποστ Ψαρεμα στην Β.ελλαδα.Πιαστηκε σε ψιλοπαραγαδο που στοχο ειχε της τσιπουρες -σαργοσκαθαρα και τα λυθρινια!!!Σε αναμηκτο βυθο.
Και οτι σκαλοσε απο τα βραχια και οχι οτι πηγε να φαει το δολομα που ηταν καραβιδακι πρασινο(μαμουνη).
Ηταν μεγαλη εκπληξη και για μενα -ιδικα οτι πριν ειχα σηκοσει ενα μετζο με 11-12 αγκιστρια και δωλομα γονο καλαμαριου και δεν ειχα παρη ουτε ενα ψαρι!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2015 22:12 #1752 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ωραία τα ψαράκια Μιχάλη αλλά λίγα.
΄πόσα αγκίστρια ρίχνεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2015 22:28 #1753 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: ωραία τα ψαράκια Μιχάλη αλλά λίγα.
΄πόσα αγκίστρια ρίχνεις?


Λίγα έριξα Χρήστο. 150 τη φορά.
Τα ψαράκια πάντως δεν είναι λίγα για τα δικά μου δεδομένα.
Ο μέσος όρος που έχω σαν στατιστικό δεδομένο στα ψιλά παραγάδια για αυτή την περιοχή είναι 1 κιλό ψάρια / 100 αγκίστρια. Όπως καταλαβαίνεις σε αυτά τα ψαρέματα τον ξεπέρασα και τις δυο φορές και γι' αυτό και είμαι ευχαριστημένος.
Η περιοχή μου Χρήστο έχει φτωχύνει πολύ. Εγώ είμαι σχεδόν ο μόνος που έχω απομείνει να ψαρεύω συστηματικά παραγάδι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2015 22:55 #1754 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
το βλεπω και εδω στην περιοχή μου οι παραγαδιάριδες τοπ κόψανε.
χαράς το κουράγιο σου να είσαι υγιείς να συνεχίζεις....
εμείς που ρίξαμε με έναν ξαδερφο πριν καιρό πιάσαμε 15 δράκενες και 2 καπόνια.
εκεί στο πόρτο χέλι μας ειχε πάει με σκάφος ένας φίλος σε κάτι νησάκια ήταν λιγο μακριά και απομονομένα κολυμπαγες και τα ψάρια γυρναγανε γυρω σου....πάνε πανω απο 10 χρόνια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2015 07:44 #1755 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημέρα φιλοι ψαραδες
Χρηστο μπραβο σου ο πρωτος κυνηγος παντα αποτελει ξεχωριστη εμπειρια κ μπορω να καταλαβω ακριβως τι ένοιωσες κ τις εκρήξεις ανδρεναλινης που ειχες εκεινη την ωρα.
Ακριβως όπως το ειπες ο κυνηγος πρωτα την διπλωνει κ μετα την καταπινει την ζαργανα κ εκει είναι το μεγαλυτερο λαθος που κανουν πολλοι φιλοι.
Δεν αφηνουν μετρα κ τραβανε στην κυριολεξια την ζααργανα από το στομα του ψαριου.
Ειχε πηδηματα στον αερα το ψαρι ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΧΡΗΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2015 08:46 #1756 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλημέρα φίλε Νάσο.....
ευτυχώς κάποιος μου την ειχε πει την διαδικασία οπως γινετε και ευτυχώς την θυμόμουν...
την εβλεπα και live οπότε με το που τι δίπλωσε και την μπούκωσε μέτρησα 10 δευτερόλεπτα και κάρφωσα.
,μετά έκανε πολλά σάλτα και τίναζε το κεφάλι δεξιά-αριστερά.ευτυχώς και τα 2 αγκίστρια είχαν καρφώσει εσωτερικά και ήταν σχεδόν σιγουρο ότι το ψάρι με υπομονή θα εβγαινε.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2015 08:52 #1757 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
να προσθέσω πως είχα αλάξει αγκίστρια σε λίγο πιο μικρά και πιό λεπτά όπως είχατε πει....για να μην πληγώσει πολύ τη ζαργάνα.....ήταν και γύρω στους 25 πόντους η ζαργάνα ιδανική...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2015 13:33 #1758 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συνχαριτιρια για τον κυνηγο!!!Πολλη μαχημο ψαρι -απο τα καλητερα τραβηγματα!!!
Επισης και φρεσκος ειναι πεντανοστιμος. !cooksmiley#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΧΡΗΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2016 07:02 #1759 από koukouzeli
Απαντήθηκε από koukouzeli στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: ένα λαυράκι που έπιασα με ένα πιρούνι που το μετέτρεψα σε τεχνητό.στην πρώτη βολή χτύπησε και βέβαια απελευθερώθηκε....


Μπράβο!!
Πολύ καλό το τεχνητό σου!!!
Αυτό θα πει μαστοριά !!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2016 08:37 #1760 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημέρα αγαπητοι φιλοι ψαραδες,
Χρηστο κατά συμπτωση ειδα τις προαλες δυο νεαρους από την Αυστραλια που ειχαν φτιαξει επι τουτου ένα κουταλι ένα πηρουνι κ ένα μαχιαρι για τεχνητα κ επιαναν ένα σωρο ψαρια κ ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο κ ερχεσε τωρα εσυ κ το ξαναεπιβεβαιωνεις.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.289 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection