Ερώτηση ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ

18/01/2006 14:26 #51 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ

altsam έγραψε: Κώστα,

Η πλάκα μου κάνεις ή με κοροιδεύεις???

Οι φωτογραφίες είναι ή δεν είναι ίδιες????

Το ότι στο περιοδικό βάλαμε τα λογότυπα είναι κάτι απλό. Δεν αλλάζει το γεγονός ότι οι φωτογραφίες είναι ίδιες. ΟΛΟΙΔΙΕΣ.

Για να τελέιωνουμε όμως και δεν θέλω να ξανασχοληθώ.

Θα ήθελα να δω τον συντάκτη του άρθρου να καβαλάει το σκάφος, να έχει κάνει μια νέα δοκίμη, και να δώ μια φρέσκια φωτογράφιση της βάρκας.

Δεν είδα κάτι τετοιο. Αυτό που είδα και δεν μου άρεσε είναι ξαναχρησιμοποιημένες φωτογραφίες και μερικά σχόλια βασισμένα στην περιγραφή του προηγούμενου.

Αν δεν καταλαβαίνεις ότι οι φωτογραφίες είναι ίδες λυπάμαι.

Αυτά.


Ρε φιλε λυσσαξες!!! :D :D

Ειμαι αυτην την στιγμη στο περιοδικο και εχω κανει ολοκληρο θεμα για το αρθρο με το σκαφος. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΠΟΤΕ. Οι φωτογραφιες που παραπεμπεις ειναι παραχωρηση του περιοδικου στον κατασκευαστη και οχι το αντιθετο. Τα αυτοκολλητα εχουν σβηστει απο τον Μανιοπουλο και φυσικα δεν εχουν προστεθει απο εμας. Για αυτο το λογο δεν "καβαλαει" ο Ευγενιτακης. Αλλωστε ειναι γελοιο για ενα περιοδικο με τοσες παρουσιασεις σκαφων να κανει "λαμογια" σε ενα μικρο σκαφος. Ημαρτον που λεει και ο Γεωργιου!!!

Να σου πω και κατι; Εχει δικιο ο EXREME (Χρηστος). Τι ασχολουμαι εγω με τις μπουρδες του καθενος. Ακομα και το κεφαλι να σου ανοιξω και να βαλω μεσα την ολοφανερη αληθεια εσυ ακομα θα επιμενεις για πραγματα φανταστικα. Ας ειναι πιστευε και λεγε οτι θελεις, δικο σου προβλημα.
Παντως χαιρομαι που το προβλημα ειναι η παρουσιαση ενος σκαφος και οχι κατι αλλο πιο σημαντικο.

Για την τιμη του περιοδικου δεν βγαζει κανενας την ουρα του εξω, αλλα απλουστατα δεν ειναι δικια μας ευθηνη. Θελετε να μαθετε την δικια μου αποψη σαν αναγνωστης; Η τιμη ειναι λογικη αλλα δεν ειναι φθηνη. Θεωρω οτι επρεπε να υπηρχε μια προσφορα γνωριμιας και σε ερωτημα που ειχα θεσει στον εκδοτη και εργοδοτη μου (δυστηχως ειμαι ο μοναδικος "επαγγελματιας" αρθρογραφος) ειχα λαβει την απαντηση οτι δυστηχως δεν μενει κανενα περιθωριο. Απο εκει και περα δεν μπορω να παρω αλλη θεση για αυτο το ζητημα αλλα κατανοω τις αποψεις ολων που οπως καταλαβαινετε δεν ειναι μακρια απο τις δικες μου αποψεις.

Φιλε Νικο Δαλαμαγγα σε ευχαριστω εκ βαθεων αλλα δεν μπορω να μην σε πειραξω λιγο λεγοντας :

Ευτυχως που ειμαι μονο εγω γκρινιαρης!!! :lol: :lol:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2006 14:54 #52 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ
Γιωργο (maribulus) αλλου θα στο πα αυτο που λες για μενα και οχι σε αυτο το τοπικ για το συγκεκριμενο θεμα και τον συγκεκριμμενο ανθρωπο (altsam).
Μην παρεξηγηθουμε.

Υ.Γ:
Εχεις το καλυτερο στυλ αποχιαστη. Απο ποιο club σε φωναξανε για να αποχιασεις ρε γιωργο?χαχαχα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2006 15:10 #53 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ
O maribulus εγραψε

Για την τιμη του περιοδικου δεν βγαζει κανενας την ουρα του εξω, αλλα απλουστατα δεν ειναι δικια μας ευθηνη. Θελετε να μαθετε την δικια μου αποψη σαν αναγνωστης; Η τιμη ειναι λογικη αλλα δεν ειναι φθηνη. Θεωρω οτι επρεπε να υπηρχε μια προσφορα γνωριμιας και σε ερωτημα που ειχα θεσει στον εκδοτη και εργοδοτη μου (δυστηχως ειμαι ο μοναδικος "επαγγελματιας" αρθρογραφος) ειχα λαβει την απαντηση οτι δυστηχως δεν μενει κανενα περιθωριο. Απο εκει και περα δεν μπορω να παρω αλλη θεση για αυτο το ζητημα αλλα κατανοω τις αποψεις ολων που οπως καταλαβαινετε δεν ειναι μακρια απο τις δικες μου αποψεις.


Γραφε τετοια,
και θα σου κουτσουρεψουν την αμοιβη :lol: :lol: :lol: :lol:
Παντως αν δεν σε ηξερα,
θα θαυμαζα το αρθρο σου. :!: :!: :lol: :lol: :lol:

Φιλικα
Νικος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2006 17:18 #54 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ

DOLPHIN έγραψε: Υ.Γ.
Θέλω να κάνω μια ειδική αναφορά στα άρθρα για τους Καρχαρίες!!! Αν κάποιος άλλος έβγαζε μερικά λαυράκια των 100 γραμμαρίων και έγραφε ένα άρθρο, ποιες θα ήταν οι αντιδράσεις; ¶λλα μέτρα και άλλα σταθμά; Πρέπει βέβαια να ομολογήσω ότι τους ζηλεύω και θα ήθελα πολύ να ήμουν στην θέση τους – σίγουρα δεν θα τα επέστρεφα στην θάλασσα - αλλά όμως εμένα δεν με διακρίνει το ήθος ούτε είμαι και ηθικολόγος. Και δεν αναφέρομαι στους δύο αρθογράφους – απλά αποτελεί αφορμή το άρθρο τους - αλλά σε αυτούς που κατά καιρούς κατακεραύνωναν κάποιους άλλους.


Αγαπητέ Νίκο,
Κατ΄αρχάς να σε ευχαριστήσω που μπήκες στον κόπο να σχολιάσεις το άρθρο με τους καρχαρίες. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και για να είμαι ειλικρινής , μπήκα στο δίλημα αν θα έπρεπε να το δημοσιεύσω ή όχι λόγο του μεγέθους των ψαριών.
Οι όποιοι ενδοιασμοί μου άρθηκαν,όταν πήραμε ένα από αυτά τα ψάρια σε ιχθυολόγο για να μας πεί τι ακριβώς είναι.Η απάντηση ήταν ότι τα συγκεκριμένα ψάρια δεν ανήκουν σε ντόπιους πλυθησμούς αλλά έρχονται από τα παράλια της Αφρικής για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, γεννάνε στις παραλίες που τα αλιεύσαμε και κάνουν μεγάλη ζημιά στους ντόπιους πληθυσμούς ψαριών που εκείνη την συγκεκριμένη περίοδο τυγχάνει να είναι πολύ νεαρής ηλικίας και μικρού μεγέθους.
Σε κάποιο ντοκυμαντέρ στο discovery αναφέρθηκαν εκτενώς είδη ζώων και ψαριών που είτε λόγω μετανάστευσης,είτε λόγω μεταφοράς τους από ανθρώπους, έκαναν μεγάλη ζημιά στα οικοσυστήματα που εποίκησαν.
Συνεπώς διαπιστώσαμε (εκ των υστέρων βέβαια) ότι όχι μόνο κακό δεν κάναμε σε πλάσματα της θάλασσας, αλλά μάλλον προστατεύσαμε κατά ένα μικρό ποσοστό, είδη ψαριών που κυκλοφορούν στις θάλασσές μας.

Ευχαριστώ και πάλι για την αναφορά σου στα άρθρα,

Φιλικά Γιώργος Σάββενας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2006 19:31 #55 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ
Φίλε Γιώργο,

έγραψες :

Συνεπώς διαπιστώσαμε (εκ των υστέρων βέβαια) ότι όχι μόνο κακό δεν κάναμε σε πλάσματα της θάλασσας, αλλά μάλλον προστατεύσαμε κατά ένα μικρό ποσοστό, είδη ψαριών που κυκλοφορούν στις θάλασσές μας.


Μήπως έπρεπε όταν ψαρεύει κάποιος να γνωρίζει εκ των προτέρων τι επιπτώσεις έχει αυτό στο φυσικό περιβάλλον. Το λέω όχι για το συγκεκριμένο άρθρο (το βρήκα και άκρως ενδιαφέρον) ή το συγκεκριμένο γεγονός αλλά όλα αυτά που πολλές φορές έχουμε αναφερθεί εδώ μέσα όπως σκουπίδια στην παραλία, μεγέθη ψαριών, απαγορευμένες περίοδοι ψαρέματος. Πιστεύω ότι θα έπρεπε ένα από τα κύρια άρθρα του περιοδικού, στο πρώτο του τεύχος να είναι η προστασία του περιβάλλοντος - θέλλασας, μια χωρίς αυτή δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης του. Αυτή είναι και το κύριο αρνητικό σχόλιό μου για το ΨΑΡΕΥΩ. Τα θετικά τα ανέφεραν οι προηγούμενοι καθώς και η μη αναφορά μου σε άλλα.

Καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο που αποφασίσατε εσύ, ο γιατρός και πολλοί άλλοι φίλοι από εδώ μέσα, να συνεργαστείτε με ένα νέο περιοδικό που στόχο έχει να είναι κάτι ΝΕΟ στον χώρο. Μακάρι να πετύχεται τους στόχους σας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2006 20:00 #56 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ

maribulus έγραψε: Στο θεμα της διαφιμησης σιγουρα αυτη δεν πιανει το 50 % του περιοδικου. Αν τωρα εσεις υπολογιζετε την παρουσιαση ενος μηχανισμου ή ενος καλαμιου ή ενος σκαφους ως διαφημιση, ημαρτον. Με αυτην την λογικη οι 4Τροχοι ειναι διαφιμιστικο φυλλαδιο... Μην βλεπετε φαντασματα εκει που δεν υπαρχουν. Το περιοδικο ειχε 16 ολοσελιδες διαφημισεις σε συνολο 112 σελιδων στο ιδιο επιπεδο με το ποσοστο διαφημησεων των αλλων περιοδικων.


Φίλε μου όπως ανέφερα και νωρίτερα, δέν έχω προσωπική άποψη επαυτού, διότι δέν το έχω αγοράση. Μόνο απότι διάβασα εδώ μέσα.
Εφώσον είναι έτσι όπως τα γράφης.. :oops: τότε να με συνχωρής και να τρέξω να το σβύσω απο το πόστ μου.

maribulus έγραψε: Ενα αλλο μεγαλο θεμα ειναι αυτο περι "κονομας" του εξυπνου Ευγενιτακη εις βαρος των αθωων αναγνωστων. Θα προσπαθησω να εξηγησω τα αυτονοητα και απλα πραγματα της δομης της παγκοσμιας οικονομιας με οσο πιο απλα λογια μπορω.

Το καθε περιοδικο και ο καθε Ευγενιτακης ΔΕΝ ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα ουτε αυτος προεδρος ενος συλλογου με μη κερδοσκοπικο χαρακτηρα. Το καθε περιοδικο ειναι μια επιχειρηση και ο καθε Ευγενιτακης ειναι ενας επιχειρηματιας που επισημα φορολογειται απο το κρατος με την ιδιοτητα του εκδοτη. Καθε επιχειρηση θελει να πουλησει οπως κανει και ο φουρναρης της γειτονιας. Το μεμπτο δεν ειναι το γεγονος οτι θελει να πουλησει αλλα αν αυτο που πουλαει αξιζει τα λεφτα που δινεις και σε τελικη αναλυση ποσο ευχαριστηση σου προσφερει. Με αυτην την λογικη ενας φουρναρης που εχει μερακι για την δουλεια του και χρησιμοποιει καλα και αγνα υλικα εχει δουλεια και κανενας δεν παραπονιεται ουτε προκειται να τον κατηγορεισει οτι "εχει πιασει το νοημα" και αλλα τετοια. Στο θεμα ομως ενος εκδοτη περιοδικου για ψαρεμα αμεσως ψαχνουμε να βρουμε την σκοτεινη πλεκτανη χωρις να κρινουμαι το προιον που εχουμε στα χερια μας. Γιατι ρε παιδια το κανετε αυτο; Ισως εχετε καει στο χυλο τοσο χρονια και τωρα φυσατε ακομα και το γιαουρτι. Αν ειναι ετσι δεν σας κατηγορω αλλα απο την αλλη δεν οδηγει πουθενα μια τετοια κουβεντα παρα μονο σε ασκοπο κυνηγι μαγισσων. Οποιος πιστευει οτι το "προιον" του κ.Ευγενιτακη δεν αξιζει τα λεφτα του ας του το πει και ας μην το ξαναπαρει. Δημοκρατια εχουμε...


Μα και βέβαιότατα είναι έτσι όπως τα γράφης.. εγώ το εννώησα απο τον φίλο Αλέξη οτι το θεωρούσε "Μαγκιά" του Ευγενιτάκη.
Ακόμα όμως και να μην το εννωούσε έτσι, τότε το ξανα γράφω εγώ, οτι κατά εμένα, έχει πιάση το "νόημα" και τον "σφυγμό" του καταναλωτή. :!:
Το έχει εξάλου αποδείξη με τα προηγούμενα περιοδικά που έχει κυκλοφωρήση.

maribulus έγραψε: Τα παραπανω δεν σημαινουν οτι τα περιοδικα ειναι αγια και πολυ χρησιμα αλλα σημαινουν οτι τα περιοδικα εχουν προσφερει πολλα σε ολους μας τοσα χρονια και δεν ειναι αχρηστα οπως τα παρουσιαζουν μερικοι. Τρανη αποδειξη ειναι η ποικιλια των πραγματων που βρισκεις τωρα σε ενα μαγαζι με ειδη αλιειας σε σχεση με παλιοτερα χρονια.


Σίγουρα έχουν προσφέρη και θα συνεχίσουν να το κάνουν, ας μην ξεχνάμε όμως και το Ιντερνετ το οποίο μας έχει φέρη πιο κοντά σε καταστήματα και εταιρίες του εξωτερικού.
Μόνο απο αυτόν εδώ τον τόπο βλέπουμε οτι έχουμε σίγουρα περίπου 3000 μέλη με πρόσβαση στο Ιντερνετ, τα οποία έχουν σαν χόμπυ τους το ψάρεμα και ίσως βλέποντας κάποια προιόντα, να πιέζουν καταστηματάρχες για εισαγωγή τους.

maribulus έγραψε: Η δικη μου κριτικη για το περιοδικο Ψαρευω ειναι οτι χρειαζεται μεγαλυτερη ενισχυση στα γλυκα νερα απο σημαντικους ανθρωπους του χωρου και εξαφανιση των αρθρων για σκαφη, παραγαδια κ.α. Επισης περισσοτερα αρθρα θαλασσας για spinning, εγγλεζικο, roubaisenne, bolognese, feeder, καρουλια και απικο, οχι απο τους ιδιους και ιδιους δηλαδη εμενα και τον Γιατρακο αλλα απο νεα προσωπα με σχετικη εμπειρια στην καθε τεχνικη και τα προσοντα που αναφερα σε παραπανω post. Επισης σοβαρη δουλεια στο θεμα του DVD. Καλυτερα να μην εχει παρα να μην αξιζει.


Συμφονώ και επαυξάνω.
Τα νέα πρώσοπα φέρνουν νέα αέρα και νέες ιδέες στο κάθε περιοδικό.

NucDoc έγραψε:

paramythos έγραψε: 4) Είναι θεμιτό ένας άνθρωπος να κάνει κάτι και να βγάζει χρήματα και δεν θα πρέπει να δαιμονοποιούμε την επιχειρηματικότητα, αρκεί να υπάρχει ποιότητα και αξιοπρέπεια. Αν δεν υπάρχουν, η αγορά θα το «ξεράσει» από μόνη της…



Και πάλι έχεις απόλυτο δίκιο! Ο εκδότης βγάζει το περιοδικό για βιοποριστικούς σκοπούς. Όλοι κάτι κάνουμε για να εξασφαλίσουμε το "ψωμί στο τραπέζι" και αύτο σίγουρα δεν είναι μεμπτό! Ο καταναλωτής όμως επιλέγει αν θα το αγοράσει ή όχι το περιοδικό. Δεν σε καλύπτει... δεν το αγοράζεις.


Κώστα μου, παρότι το κάνη σάν επάγγελμα, να έισαι σίγουρος οτι ο Μανόλης δεν έχει ανάγη το περιοδικό για να φέρει το "ψωμί στο τραπέζι".
Μάλιστα στο Θάλλασσα βλέπης πόσα άρθρα γράφη ο ίδιος του. Δέν νομίζω οτι είναι απο οικονομία, για να μην πληρώση κάποιον άλλο :wink:.
Το ψάρεμα και το σκάφος είναι το μεράκι αυτού του ανθρώπου.
Έχει αρκετές γνώσης, αλλά το κακό του είναι οτι...... Δεν μας λέει ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ σέρνη για συναγρίδες και δεν μπορεί σχεδόν κανένας στον Πλατανιά να τον ανακαλύψη :twisted: . (Αυτό μπορείς και να του το μεταφέρης) :lol: :lol:

Να γράψω εδώ και ένα μικρό παράπονο. ίσως αυτά που γράφω να είναι αόρατα για μερικούς, η να μην ενδιαφέρουν.. :cry: αλλά θα είθελα απάντηση σε ερώτηση που έκανα εχτές, για το πόσο κοστίζη η συνδρομή του περιοδικού για το εξωτερικό.
Φιλικά ¶ρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2006 20:33 #57 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Re: Μερικές σκέψεις για το "Ψαρεύω"

paramythos έγραψε: Θα ήθελα να κάνω κι εγώ μερικές καλοπροαίρετες – πιστέψτε με – παρατηρήσεις :

7) Θεωρώ ότι πρέπει να εξηγήσει ο fisherman τη σχέση που έχει το psarema.gr με το περιοδικό, προς αποφυγή μελλοντικών παρεξηγήσεων οποιουδήποτε κακοπροαίρετου.

Ελπίζω να έγινε αντιληπτή η πρόθεσή μου για έναν γόνιμο και ουσιαστικό διάλογο χωρίς ακραίες συμπεριφορές.


Λοιπόν φίλε μου.
Η σχέση μου με το περιδικό ΨΑΡΕΥΩ είναι πλατωνική όπως ακριβώς και των περισσοτέρων απο εδώ μέσα.
Εαν εξαιρέσουμε οτι γνωρίζω τον Μανώλη Ευγενιτάκη προσωπικά και οτι έχουμε ψαρέψει μαζί ( εγγλέζικο ) πριν 2 χρόνια ΔΗΛΩΝΩ δεν έχω καμμία σχέση είται οικονομική είται επιχηρηματική είτε οποιαδήποτε άλλη μορφή σχέσης.
Με το που έμαθα ημερομηνία κυκλοφορίας και μετά απο ένα τηλεφώνημα του Μανώλη για να ψαρέψουμε κάποια στιγμή στα μέρη μου του "πέταξα" το ότι θα κάνω έναν διαγωνισμό για τα μέλη του psarema.gr με άρθρα σχετικά με το ψάρεμα και του είπα οτι θα δωροθετήσω αυτό τον διαγωνισμό με διάφορα πράγματα απο το κατάστημα ΨΑΡΕΜΑ μου είπε οτι εαν θέλω να βάλουμε και 2 συνδρομές απο το περιοδικό ΨΑΡΕΥΩ και 2 απο το ΘΑΛΑΣΣΑ σαν δώρο στα μέλη....αυτό είναι ΜΟΝΟ.
Και για να μην αφήσω τίποτα ασαφές :wink: ο τίτλος του διαγωνισμου "ΨΑΡΕΥΩ" είχε αποφασιστεί απο πολύ πριν και δυστυχώς ή ΨΑΡΕΜΑ λεγότανε ή ΨΑΡΕΥΩ ή ΘΑΛΑΣΣΑ ή όπως αλλιώς κάλιστα θα μπορούσε κάποιος να τον συσχετίσει με όποιο περιοδικό θέλει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2006 20:42 #58 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ
Ααααα και για να μην το ξεχάσω.....

ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Ή ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ Ή ΑΝΤΙΠΡΌΣΩΠΟΣ ΘΈΛΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΡΩΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ "ΨΑΡΕΥΩ" ΑΠΛΑ ΣΤΕΛΝΩΝΑΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΠΜ Ή ΕΝΑ EMAIL ΣΤΟ Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/01/2006 00:12 #59 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΨΑΡΕΥΩ

ant έγραψε: Φίλε Γιώργο,

έγραψες :

Συνεπώς διαπιστώσαμε (εκ των υστέρων βέβαια) ότι όχι μόνο κακό δεν κάναμε σε πλάσματα της θάλασσας, αλλά μάλλον προστατεύσαμε κατά ένα μικρό ποσοστό, είδη ψαριών που κυκλοφορούν στις θάλασσές μας.


Μήπως έπρεπε όταν ψαρεύει κάποιος να γνωρίζει εκ των προτέρων τι επιπτώσεις έχει αυτό στο φυσικό περιβάλλον. Το λέω όχι για το συγκεκριμένο άρθρο (το βρήκα και άκρως ενδιαφέρον) ή το συγκεκριμένο γεγονός αλλά όλα αυτά που πολλές φορές έχουμε αναφερθεί εδώ μέσα όπως σκουπίδια στην παραλία, μεγέθη ψαριών, απαγορευμένες περίοδοι ψαρέματος.


Φίλε Αντώνη,
Κατ΄αρχάς χρόνια πολλά για τη γιορτή σου.
Οταν κάποιος ψαρεύει (στην προκειμένη περίπτωση εγώ και η παρέα μου) και συλλαμβάνει θηράματα που πρώτη φορά βλέπει και εάν το ψάρεμά του είναι άκρως συναρπαστικό, είναι πολύ δύσκολο να μπεί σε τέτοιες διαδικασίες σκέψεων.Στο κάτω κάτω φίλε μου πόσα όνειρα άκρως απαγορευμένα δεν έχουμε δεί όλοι μας??
Σε όλα τα υπόλοιπα θα συμφωνήσω μαζί σου και σου δίνω το λόγο μου ότι μέσα από τη δυνατότητα που μου δίνει αυτό το περιοδικό, θα καταβάλω κάθε προσπάθεια για τη προστασία της φύσης και ειδικότερα της θάλασσας, που όλοι εμείς οι ερασιτέχνες ψαράδες αγαπάμε τόσο πολύ.

Φιλικά Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/01/2006 07:43 #60 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Re: Μερικές σκέψεις για το "Ψαρεύω"

NucDoc έγραψε: Εγώ προτιμω να βλέπω το ποτήρι μισό-γεμάτο.... όχι μισό-άδειο.


Κώστα, διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον τις θέσεις σου κι οι διαφωνίες μας θεωρώ ότι είναι μικρές. Όμως, από την όλη σου απάντηση απομόνωσα την παραπάνω φράση γιατί μάς είναι απαραίτητη ώστε να την διαβάζουμε όλοι από καμιά φορά πριν βάλουμε τα χέρια στο πληκτρολόγιο.
Απευθύνομαι στα μέλη του site και λέω ας ασχοληθούμε - επιτέλους - με προτάσεις και ιδέες για αυτά που μας ενώνουν γιατί περίσσεψαν οι άγονοι καυγάδες χωρίς επιχειρήματα. Και οι διαφωνίες είναι μέσα στο παιχνίδι αλλά όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και με επιχειρήματα (δεν υποννοώ τίποτα εναντίον κανενός).
Η καχυποψία και η αναζήτηση κακών φαντασμάτων έχει γίνει κουραστική πια. Συνεχώς πρέπει ο καθένας να αποδεικνύει το αυτονόητο. Έπειτα από 8 χρόνια στη νύχτα σαν μουσικός και 8 χρόνια σε μεγάλα εργοτάξια σαν υπομηχανικός, δεν πιστεύω πως οι άνθρωποι είμαστε αγγελούδια αλλά επιτέλους ας μην σκοτώνουμε την αναπνοή μας.
Αυτό δεν θα γινότανε αν η διάθεσή μας ήταν δημιουργική και "βλέπαμε το ποτήρι μισογεμάτο".
Είσαι από αυτούς που μπορεί να συζητήσει κανείς άνετα και χωρίς προκαταλήψεις και ο ρόλος σου στο site είναι εποικοδομητικός.
Γιατρέ - αχρείαστος να είσαι :lol: - να είσαι και εσύ καλά!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.192 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection