Ερώτηση Όποιος κοροϊδεύει τον άλλο, κοροϊδεύει τον εαυτό του.

13/01/2005 14:21 #21 από a Guest

elper έγραψε: Αν το προϊόν δεν είναι καλό, ότι και να κάνει το marketing..... Είτε το θέλουμε, είτε όχι.



Yποτιμας πολυ την δυναμη του marketing.
Υπερτιμας πολυ την κριση του καταναλωτη.

Ποιος μπηκε ποτε στα αδυτα των σχεδιαστων και κατσκευαστων
των υπεροχων εργαλειων μας ?

Βασιζομενοι σε υποθεσεις μονο, λεμε οτι αυτο εγινε ετσι, για να κανει αυτο, για να.....κτλ

Υποθεσεις και αγνοια..........το προσφορο εδαφος για την επιστημη του marketing.


κωστας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/01/2005 15:26 #22 από a Guest
Οσον αφορα το on line shopping διαφωνω με τον Ηλία και τον Χρήστο.
Ηλία αφου λες οτι ειμαστε στην ευρωπαικη ενωση ειναι πολυ εθνικιστικο να μην θελεις να ψωνισεις εκτος ελαδας. Επήσεις αν οι εδω επαγγελματιες θελουν να με δουλεψουν/κλεψουν, εγω τους γραφω κανονικα και ψωνίζω απο εξω. Αν το κανατε ολοι θα παιρναν χαμπαρι οτι κατι γινεται και θα αλλαζαν τακτική.

Ειμαστε ελευθερη αγορα. Θα ψωνίζω απο όπου θελω. Αν τωρα καποιοι εχετε τοπικιστικα κριτηρια για τις αγορες σας περιοριστήτε εντος Ε.Ε. Θα βρείτε κι εκει καταπληκτικες τιμές.

Αυτο δεν σημαίνει οτι δεν συμφωνω σε αυτο που παμε να κανουμε με τους εδω αντιπροσώπους. Ειμαι 100% σύμφωνος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/01/2005 19:01 #23 από a Guest

spo002 έγραψε: Οσον αφορα το on line shopping διαφωνω με τον Ηλία και τον Χρήστο.

Μην κοιτάς ρε συ μόνο το συμφέρον σου. Υπάρχει και το συμφέρον του συνόλου. Θέλουμε δεν θέλουμε, μια απλή αγορά που θα κάνεις κινεί έναν ολόκληρο κοινωνικοοικονομικό μηχανισμό.

COSTASANDROS έγραψε: Yποτιμας πολυ την δυναμη του marketing.
Υπερτιμας πολυ την κριση του καταναλωτη.

Σου προτείνω να διαβάσεις σχετικά βιβλία που αφορούν τη ψυχολογία της μάζας. Αν βρεις και του δικού μας Καστοριάδη ακόμα καλύτερα. Τα ερεθίσματα που ελέγχουν και κινούν το κοινωνικό σύνολο είναι πολύπλοκα για να τα κατανοήσει ένας που βρίσκεται στον χώρο του marketing και πολύ απλά για να ανατρέψουν οποιοδήποτε καθεστώς. Δουλεύω χρόνια στον χώρο της διαφήμισης, τα καθημερινά meeting που κάνω είναι με διαφημιστές και πελάτες που θέλουν να επικοινωνήσουν ένα προϊόν, και πίστεψε υπάρχει η στατική μεθοδολογία επικοινωνίας που βασίζεται στις γνώσεις (χασμουριέμαι στα meeting) και οι αυτοσχεδιασμοί που βασίζονται καθαρά στην εμπειρία και το ένστικτο (κάτι σαν το ψάρεμα δηλαδή). Τις περισσότερες φορές η επικοινωνία στην Ελλάδα επιτυγχάνεται με direct marketing όταν στηρίζεται σε ανθρώπους που έχουν σπουδάσει marketing και σε αυνάν marketing όταν στηρίζεται στις ιδέες και το ένστικτο του δημιουργικού τμήματος.
Ο καταναλωτής έχει τεράστια δύναμη στα χέρια του. Μια απλή αγορά είναι σαν το φαινόμενο της πεταλούδας, και σε κάποιες περιπτώσεις ένα μικρό γεγονός μπορεί να φέρει επιπτώσεις και να ταρακουνήσει ένα ολόκληρο οικονομικό σύστημα. Σκέψου το λίγο.... μην γεμίσω παραδείγματα το τόπικ, που είναι άσχετα με το θέμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/01/2005 20:54 #24 από a Guest
Tο συμφερον μου (και του καθενος "μου") ειναι και συμφερον του συνολου στη προκειμενη περιπτωση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/01/2005 22:35 #25 από a Guest
Να εμπλακώ και εγώ σε αυτή την 'διαμάχη'. Πιστεύω ότι και οι δύο πλευρές έχουν δίκαιο, και η πλευρά του Ηλία (elper) και η πλευρά του Σπύρου (spo002).
Ξεκινώντας από τον Σπύρο θα έλεγα ότι το συμφέρον του είναι και δικό μου συμφέρον όμως δεν έχουν όλοι την δυνατότητα της on line προμήθειας προϊόντος (μάλλον λίγοι την έχουν). Επίσης δεν έχεις άμεση επαφή με το προϊόν που σκοπεύεις να προμηθευτείς, δεν το αγκίζεις, δεν το δοκιμάζεις, ούτε καν το βλέπεις (ζωντανό). Είναι επίσης σίγουρο ότι όταν σπάνε οι προσωπικές σχέσεις με το μαγαζί θα βγεις (όχι άμεσα οικονομικά αλλά μακροπρόθεσμα) χαμένος και εσύ και η εν γένει αγορά.(βλέπε αλυσίδες supermarket) Τελικά καταλήγουν οι έχοντες το πάνω χέρι να σε πασάρουν ότι θέλουν, όποτε θέλουν και όπως θέλουν είτε τελικά άμεσα ακριβότερα είτε έμμεσα. Αν χρειάζεται οικονομοτεχνική ανάλυση θα σας την κάνω.
Οσον αφορά τον Ηλία. Ενα πράγμα είναι σίγουρο. Αν δεν ενδιαφερθείς για το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει. Δεν γνωρίζω πολλά από marketing αλλά έχουμε φθάσει στο σημείο να εκλέγουμε αντιπροσώπους στην βουλή και αλλού μετά από πλύση εγκεφάλου με το κατάλληλο marketing. Δυστυχώς ο κόσμος έχει τόση δύναμη που δεν την ξέρει και άρα δεν την χησιμοποιεί. Ζούμε σε μια κοινωνία που το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι το πως θα την 'βολέψουμε' από κάθε σκοπιά. Μακάρι να ξυπνούσαν οι μάζες, όμως όλοι όσοι έχουν το μαχαίρι (οικονομικά συμφέροντα) έχουν και το πεπόνι(marketing) οπότε φροντίζουν να μας έχουν καλοκοιμισμένους μην τυχόν και ξυπνήσουμε από τον εφιάλτη που βλέπουμε, συγνώμη ζούμε.
Οντως πρέπει να ενωθούμε και να παλέψουμε όχι μόνο για φτηνότερα είδη αλιείας στην χώρα μας αλλά για το επίπεδο διαβίωσής μας. Δεν είναι λύση η εκάστοτε κυβέρνηση, το κακό ΠΑΣΟΚ, οι ψεύτες της ΝΔ (οι χαρακτηρισμοί δεν προέρχονται από τη πολιτική μου , απλά μπήκαν γιά έμφαση), αλλά να αποφασίσουμε να ξυπνήσουμε και να δούμε τι πραγματικά γίνεται, τι όντως μπορεί να γίνει για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας και να το διεκδικήσουμε. Δεν προσπαθώ να κομματικολογήσω αλλά να πολιτικολογήσω στην γενικής της μορφή. Ολα τα κόμματα μπορούν να βοηθήσουν για ένα καλύτερο αύριο, ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.
Ως προς τις κινήσεις μας, θα πρέπει καταρχήν να ενημερώσουμε όλους τους ψαράδες για το που θα βρουν καλύτερα και φτηνότερα προϊόντα ώστε να εξαναγκάσουμε τους κακούς επαγγελματίες να επανέλθουν στην τάξη, ενημερώνοντάς τους και για τις κινήσεις μας. Θα μπορούσαμε επίσης να έρθουμε σε επαφή με το ΙΝ.ΚΑ., αλλά και με άλλους φορείς που μπορούν να βοηθήσουνστην κατεύθυνση αυτή.
Τέλος ζητάω συγνώμη που σας κούρασα, αν και ήθελα να γράψω πολλά περισσότερα αλλά σκοπεύω να ξεκουραστώ ώστε αύριο να πάω για ψάρεμα :lol: :lol: :lol:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2005 09:38 #26 από a Guest
Ηρεμία παιδιά.... Δεν άνοιξα το τόπικ για να κάνουμε ανάλυση πολιτική. Όποιος δεν ενδιαφέρεται για επίλυση του προβλήματος θα παρακαλούσα να μην συμμετέχει. Όποιος νομίζει ότι έχει λύσει το πρόβλημα του με τις online αγορές θα παρακαλούσα πάλι να μην συμμετέχει. Ο σκοπός του τόπικ, ήταν και παραμένει να βρεθεί λύση να ρίξουνε τις τιμές οι αντιπρόσωποι στα είδη αλιείας, στα επίπεδα της υπόλοιπης Ευρώπης (άντε βάζω και ένα 10% πάνω που είναι και ο μέσος όρος απόκλισης που θα έχουμε μέχρι το τέλος του 2005 στις τιμές πώλησης των προϊόντων στην Ε.Ε.). Μια καθαρά χομπίστικη αγορά θα πρέπει να είναι προσιτή, και στα επιτρεπτά επίπεδα για την τσέπη μας. Δεν μπορώ να διανοηθώ, ότι ο Γερμανός με διπλάσιους μισθούς αγοράζει στην μισή τιμή από εμας. Θα παρακαλούσα όσους πραγματικά τους ενδιαφέρει το θέμα, να συμμετάσχουν με δημιουργικά σχόλια και προτάσεις. Η μη συμμετοχή, θα θεωρηθεί αδιαφορία, επιβράβευση της κατάστασης που επικρατεί, κατάργηση των προσπαθειών και αδυναμία στα χέρια των λίγων που ήθελαν να κάνουν κάτι. Να είστε σίγουροι ότι μας παρακολουθούν. Μέχρι στιγμής δεν έχουμε δημιουργήσει την παραμικρή ανησυχία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2005 10:01 #27 από a Guest
Ηλία, δυστυχώς το θέμα εφάπτεται της πολιτικής (οχι υποχρεωτικά της κομματικής) συμπεριφοράς του καταναλωτή. Δεν πιστεύω ότι είναι δυνατόν τόσο εύκολα ένας εμπορικός κλάδος να λειτουργήσει διαφορετικά από όλους του άλλους και ιδιαίτερα όταν πρόκειται προς το καλύτερο. Ας μην ξεχνάμε ότι τα μέλη του psarema.gr είναι 1200 εκ τω οποίων περί τα 200 ουσιαστιά ενεργά. Αν αναλογιστεί κανείς πόσες εκατοντάδε ψαράδες βλέπει γύρω του όταν πάει για ψάρεμα το καλοκαίρι γίνεται εύκολα κατανοητό ότι είμαστε μια πολύ μικρή μειοψηφία. Πρέπει λοιπόν πρώτα να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε όλους όσους ασχολούνται με το ψάρεμα ερασιτεχνικά, ημιεπαγγελματικά και επαγγελματικά (δεν εννοώ τους πραγματικούς επαγγελματίες, αν και οι ίδιοι πρέπει να αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα). Πρέπει να βρούμε τους φορείς που αχολούνται με τέτοια θέματα (π.χ. ΙΝστιτούτο ΚΑταναλωτών) ώστε με την βοήθειά τους να προχωρήσουμε σε καταγγελείες τις όποιας μορφής μπορούμε, είτε αυτές είναι απλές καταγγλείες στα ΜΜΕ είτε με οποιαδήποτε άλλη μορφή.
Κυρίαρχο πιστεύω είναι και η ανάδειξη αυτών που πραγματικά ξεχωρίσουν ως προς τις καλές τιμές και την ποιότητα παροχής υπηρεσιών από τους κερδοσκόπους. Χρησιμότατος και ενδεικτικότατος ο παραλληλισμός των τιμών που έκανες στην αρχή. Δυστυχώς ακόμα ασχολούμαι πολύ λίγο με την αγορά (στην Θεσσαλονίκη είναι και λίγα σχετικά τα μαγαζιά) ώστε να μπορώ να αναφέρω αντίστοιχα παραδείγματα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2005 10:34 #28 από a Guest
pethia then xero ti ginete stin ellatha alla etho stin kipro iparhi i legomeni epitropi antagonismou i opia pareveni gia prostasia tou katanaloti kai ston athemito anatagonismo kathos kai ton mikron katastimaton.otan kapios thiapistosi megales thiafores timis se kapio proion mpori na apefthinthi se aftin tin epitropi kai tha arhisi erevna,episis i sigekrimeni epitropi mpori na eleghi to pososto kerthous na ine sta logika plesia gia kathe proion,tora apo ti akouo ginete poli kali thoulia alla then nomizo na ine eparki kai ithika se proionta psarematos tha ine aniparhti

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2005 11:13 #29 από a Guest
Εξηγουμαι για να μην παρεξηγουμε.

Με ενδιαφέρει να λυθει το προβλημα της αισχροκερδιας των αντιπρωσώπων και γενικοτερα μαγαζατόρων. Δεν καταλαβαινω γιατι ενω ψωνίζω απ' το internet δεν μπορω να συμετασχω σε αυτη τη προσπάθεια. Μεχρι να βαλουν μοιαλό δεν θα παρω τιποτα απο αυτους γιατι ειναι σαν να αποδεχομαι οτι με κλέβουν και να τους λέω "πάρτε τα".

Επήσεις πλεον ειναι και ευκολο και ασφαλές να ψωνίζεις απο το ιντερνετ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2005 12:12 #30 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα ΑΙΣΡΟΚΕΡΔΙΑ
ΜΑΓΚΕΣ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΟΙ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΕΝΑΣ ΚΑΤ' ΟΥΣΙΑΝ). ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΙ ΕΝΝΟΩ. ΜΙΛΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ.
ΠΕΡΑΝ ΤΟΥΤΟΥ ΟΥΔΕΝ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.192 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection