Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

29/10/2008 23:12 #991 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
αυτο το μυλοκοπι πιαστηκε σημερα??? :good: με τι δολωμα αν επιτρεπεται?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 11:23 #992 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Επιτέλους έκανα και μια καλή ψαριά :yahoo:...πέφτω για ύπνο  :beach:

GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 11:34 #993 από Γρηγόρης (SpinnKiller)
Απαντήθηκε από Γρηγόρης (SpinnKiller) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μπραβο φιλε. Αυτες ειναι ψαριες,

οποιoυ δεν αρεσω ας με κανει ignore ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 15:22 #994 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Το μυλοκοπι πανω στο καπο που ποσταρε χτες ο φιλος Γρηγορης (SpinnKiller)  με την επικεφαλιδα "Και σημερα surfcasting...." ηταν ανεβασμενο σε βιντεακι καποιων
κυπριων ψαραδων στο youtube εδω και αρκετο καιρο..
Επισης το ιδιο βιντεακι ηταν μεχρι χτες...διαθεσιμο στην ιστοσελιδα paraktio-psarema.pblogs.gr/tags/surf-casting.html
Τι νοημα εχουν ολα αυτα ρε παιδια? πρεπει σωνει και καλα να αποδειξουμε κατι?
Γιατι εξαφανιστηκε το βιντεο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 15:35 #995 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Το μυλοκοπι πανω στο καπο που ποσταρε χτες ο φιλος Γρηγορης (SpinnKiller)  με την επικεφαλιδα "Και σημερα surfcasting...." ηταν ανεβασμενο σε βιντεακι καποιων
κυπριων ψαραδων στο youtube εδω και αρκετο καιρο..
Επισης το ιδιο βιντεακι ηταν μεχρι χτες...διαθεσιμο στην ιστοσελιδα paraktio-psarema.pblogs.gr/tags/surf-casting.html
Τι νοημα εχουν ολα αυτα ρε παιδια? πρεπει σωνει και καλα να αποδειξουμε κατι?
Γιατι εξαφανιστηκε το βιντεο?



:bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: μαρουσιοτι  :secret: :secret: :secret: :secret: :secret: :secret: :secret: :secret: :secret:
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 15:41 #996 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Κοιτάξτε εδώ και της απαντήσεις #1144  -  #1145  -  #1146 :rtfm:
www.psarema.eu/component/option,com_smf/...9.msg89939/#msg89939


Τη νόημα έχουν όλα αυτά  :nea:

Είναι πάλι από το ίδιο μέλος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 15:48 #997 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
τουλαχιστον το παρηγορο ειναι οτι μερικοι δεν πτοουνται απο την αψαρια,μακαρι να ειχαμε και μεις τα κουραγια τους... :good:
Βεβαια φιλε Γιωργο ολα τα λεφτα ειναι η απαντηση 1143..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 15:56 #998 από Γρηγόρης (SpinnKiller)
Απαντήθηκε από Γρηγόρης (SpinnKiller) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ρε παιδια, δικο μου ειναι το βιντεο. ετοιμαζω νεο που θα το ποσταρω συντομα, με πιο φρεσκο ψαρι :).. ενταξυ τον κυνηγο τον ποσταρα για παραδειγμα να δειτε ποσο μεγαλοι γινοντε

οποιoυ δεν αρεσω ας με κανει ignore ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 15:59 #999 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ε ναι γιατι το μυλοκοπι ειναι εκει απο τον αυγουστο του 2007,εχει γινει ηδη μπικατινι,αναμενουμε τις νεες επιτυχιες... :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 16:07 #1000 από Νίκος Λαλουκιώτης (Lalouk)
Απαντήθηκε από Νίκος Λαλουκιώτης (Lalouk) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ρε παιδια, δικο μου ειναι το βιντεο. ετοιμαζω νεο που θα το ποσταρω συντομα, με πιο φρεσκο ψαρι :).. ενταξυ τον κυνηγο τον ποσταρα για παραδειγμα να δειτε ποσο μεγαλοι γινοντε

Οκ Γρηγόρη  , για να σταματήσουμε να είμαστε και οφ τόπικ.....
Πήγες για ψάρεμα σήμερα που έλεγες?
Γιατί ο τίτλος του τόπικ,  δεν είναι καθημερινές και ψάρια  , αλλά και αποτελέσματα  , άρα θα ήταν ωραίο να μοιραζόμασταν την εμπειρία σου και όλοι οι άλλοι ανεξαρτήτου αποτελέσματος...... :give_rose:

A bad day of fishing is much better than a good day of cutting the grass.....
Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.516 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection