Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

31/03/2008 16:04 #651 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
αποψη αποκληστικα δικη μου......εδω μεσα πιστευω πως αλλα λεμε και αλλα κανουμε.τι θελω να πω?μερικοι απο εμας προσπαθουμε να προστατεψουμε οσο αυτο ειναι δυνατο τη παραλια και για να μη γινομαι κουραστικος τα ψάρια.ξερουμε ολοι οτι το καθε ψαρι πρεπει τουλαχιστον να εχει κανει το κυκλο του και μετα αν τυχει να το πιασουμε.στη συγκεκριμενη περιπτωση φιλε μου εχεις κανει και το ξαναλεω για μενα γενοκτονια.τα ψαρια αυτα πρεπει να βγαινουνε απο το 1.5κιλο και πανω να εχει γεννησει τουλαχιστον μια φορα.εσυ τωρα δεν μπορεις να φανταστεις ποσα ψάρια εχεις στερησει απο τους συναδελφους σου.να προσεχουμε λιγακι.....μπορει  να γινομαι κακος αλλα σε εμας εδω δεν μπορειτε να φανταστειτε τι αγωνα κανουμε να μπορεσουμε να τους βαλουμε μυαλο σε ορισμενους,τι να πω,κριμα.......



φιλικα  Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2008 16:08 #652 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
catch and release...dont kill for future

GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2008 16:13 #653 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:scratch_one-s_head: :scratch_one-s_head: :scratch_one-s_head:δεν μπορω να καταλαβω εμεις που το εφαρμοζουμε και οσοι το εφαρμοζουν τι ειναι??????????και το καλο ειναι πως βγαζουν και φωτο να τα θυμουντε.

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2008 16:19 #654 από Νίκος (italcanna_01)
Απαντήθηκε από Νίκος (italcanna_01) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
To kako einai oti ths bazoun edo mesa na ths vlepoume :sad:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2008 16:23 #655 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
1ον σε παρακαλω γραφε gr γιατι δε ξεκαθαριζω γρι.........και 2ον στο αβαταρ σου βλεπω τα ροφακια και κανουν παρτι,ξερεις πως ο ροφος πρεπει να ξεπερναει τα 3 κιλα ή 45εκ. και μετα να πιανετε?μεχρι τα 3 κιλα ειναι θυληκο και μετα γινετε αρσενικο ειναι ερμαφροδυτα.



φιλικα........

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2008 16:29 #656 από Νίκος (italcanna_01)
Απαντήθηκε από Νίκος (italcanna_01) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
file xrhsto 2600 einai o mikroteros rofos ekei mesa...to oto den grafw gr den ftaiw egw alla to pc mou..tha koitaksw na vrw ti ftaiei

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2008 16:34 #657 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
το μεσαιο ροφακι δεν μου κανει εμενα για 2600.τεσπα,ο καθενας εχει βουληση και προσωπικοτητα να κανει οτι θελει.οποιος θελει μπορει να κατεβει να τον φιλοξενισω και να διαπιστωσει πως εχουν καταστρεψει τον τοπο μας εδω περα τετοιου ειδους ψαριες.για μενα ληγει το θεμα..............




φιλικα..............

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2008 20:08 #658 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χτες το βράδυ ψαρεύτηκαν  :yahoo:

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/04/2008 08:06 #659 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δευτέρα πρωί από της  6'00 μέχρι της 15'00 μόνο 2 καλές τσιμπιές  γύρω στης 7'30 μετά τίποτα
δολώματα , μονοδολι, ακροβάτη ,τριχιά, καραβιδακι ,αμερικανος,σαρδέλα σε πολυάγκιστρο.
και spinning.. :sad:   


απολαύσαμε την ανατολή  :yes3: 

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/04/2008 14:15 #660 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σήμερα Πέμπτη 03/04/2008
Λιμάνι Καλλικράτειας
9.00-12.30(μετά έπιασε βροχή)
Καλάμια 2 με πολυάγγιστρο σαρδέλα
1 με ακροβάτη
Αποτελέσματα:
Ακροβάτης ανέγκιχτος
Σαρδέλες επέστρεφαν μόνο τα κόκκαλά τους!!!!!!!

Υ.Γ. Ο διπλανός μου πάντως με το απίκο του τα διάλυσε τα σπαράκια... :good:

GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.484 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection