Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

24/01/2008 20:51 #561 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Διαφωνώ Γιώργο.

Αυτή η νοοτροπία έχει καταστρέψει τις θάλασσές μας .

\


Τις θάλασσες μας τις έχουν καταστρέψει όσοι τις μολύνουν και κάτι τύποι που ρίχνουν δίχτυ στα 50 μέτρα από την παραλία....
Ούτε ο κέφαλος των 2 κιλών ούτε 10 τέτοιοι.....Δεν μπορούν οι ερασιτέχνες ψαράδες(καλαμάδες) να κάνουν ζημιά στη θάλασσα μας....Εκτός από αυτούς που βγάζουν ψαράκια των 100 γραμμαρίων....Ας κοιτάξουμε τους δήθεν ψαράδες με τα δίχτυα στα 50 μέτρα από την παραλία επειδή βαριούνται να ανοιχτούν πιο μέσα και μετά βλέπουμε και τον μεροκαματιάρη που πάει να κάνει το χόμπυ του 2 φορές το μήνα....


Φιλικά..


Είναι θέμα διαφορετικής οπτικής γωνίας Γιώργο.

Εγώ παραμένω να διαφωνώ. 

Πρέπει να είμαστε πιο αυστηροί ....με τους εαυτούς μας.

Φιλικά._

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 09:03 #562 από Σπύρος Στογιαννος (spiros)
Απαντήθηκε από Σπύρος Στογιαννος (spiros) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ήρεμα ρε παιδιά. Ώρες-ώρες δε μπορώ να καταλάβω τη λογική.Αντί να πούμε μπράβο σε ένα συνάδελφο που έβγαλε κάποια καλά ψάρια και που είναι πολύ σπάνιο να του ξανακάτσει τέτοια μέρα. τον σταυρώνουμε. Δηλαδή άμα μία μέρα σε "πηγαίνει", τι πρέπει να κάνεις; να πάρεις ένα ψάρι και να φύγεις; μήπως ο συνάδελφος έριξε δυναμίτη ή μήπως σήκωσε κανένα ψάρι μικρό;Σε ποιόν από εμάς δε θα θέλαμε να έχουμε μιά τέτοια μέρα.Τα ψάρια είναι μεγάλα, άρα τα πάλεψε, τον ζορίσανε και αντί να του πούμε μπράβο για την τεχνική του γενικά(δόλωμα-μαλάγρωμα-αγκίστρισ...κλπ), ο συνάδελφος κατηγορείται που έβγαλε ψάρια που το μικρότερο είναι 1,5 κιλό. Ήμαρτον. 
Δηλαδή να πάω για ψάρεμα με ότι συνεπάγεται αυτό(προετοιμασία-δόλωμα-βενζίνη-έξοδα-αυπνία), να ρίξω να μου κάτσει ένα καλό ψάρι στην αρχή και να σηκωθώ να φύγω; Να μη συνεχίσω να ψαρεύω και να πετάξω τα δολώματα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 09:28 #563 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σπύρο την αλήθεια λες κι εσύ αλλά δυστυχώς είναι η μισή. Για να την ολοκληρώσουμε όμως θα κάνω μια μικρή εξομολόγηση. Εάν κι εμένα μου καθότανε μια τέτοια καλή μέρα είναι πολύ πιθανό να μην σταματούσα εύκολα. Βλέπεις είναι τέτοια η κατάσταση που από τη μία είναι ρημαγμένες η θάλασσες (λέγε με αψαρία) και από την άλλη πάω πλέον για ψάρεμα μια φορά το μήνα. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα καμάρωνα γι’ αυτό ούτε εδώ μέσα ούτε κάπου αλλού. Απλά θα το ανέφερα σε 2-3 πολύ καλούς μου φίλους.

ΟΚ σου έκατσε. ΟΚ την έκανες τη «ζημιά». Μην το διατυμπανίζεις κιόλας.

Και μια ερώτηση…έχει αγοράσει ποτέ κανένας 22 κιλά ψάρια από ψαράδικο?

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 09:41 #564 από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS)
Απαντήθηκε από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Λοιπον παιδια ιδου οι φωτο της ζημιας και του μακελλωματος. 11 κεφαλοι των δυο κιλων με την τεχνικη του match, 16 - 14 μανα - παραμαλλο και δολωμα προνυμφες.

Θα ηθελα να ζητησω αν καποιος εχει παραπονο η θελει να μου πει τη γνωμη του να μου στελλει πμ για να μην χαλαμε την συζητηση.


Απο Πασχαλη Σερεγκο "Το σίγουρο είναι ότι δεν θα καμάρωνα γι’ αυτό ούτε εδώ μέσα ούτε κάπου αλλού. Απλά θα το ανέφερα σε 2-3 πολύ καλούς μου φίλους."

Τελικα Πασχαλη θα το εκανες και εσυ οπως διαβασα αλλα απλως δεν θα το ελεγες σε ολους? Τοτε τι διαφορα εχεις απο μενα το μακελλαρη?

Τελος παντων στειλτε μου πμ γιατι σκατα καναμε τη συζητηση.

Fishing is a mind and body therapy.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 09:45 #565 από Γιώργος (Lavrakadoros)
Απαντήθηκε από Γιώργος (Lavrakadoros) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εγώ πάντως έχω να πώ ένα μεγάλο μπράβο στον συνάδελφο από την Κύπρο...

Έπειδή ψαρεύω και εγώ με την τεχνική match ξέρω οτι πολλές φορές πιάνεις μικρά ψάρια.  Εκεί λοιπόν που στεναχωριέμαι πολύ, είναι όταν βλεπω συνάδελφους ψαράδες να πιάνουν σαργους 100άρηδες ή 150άρηδες και 200άρηδες και να μην τους πετάνε μέσα.

Εκει πιστεύω είναι που έχει γίνει η μεγαλύτερη ζημιά.

Τα μεγαλύτερα ψάρια ξέρουν και προφυλάσονται, ενώ τα μικρά την πατάνε πολύ εύκολα.

Του κυνηγού και του ψαρά το πιάτο,
10 φορές είναι αδειανό και 1 φορά γεμάτο

Του Γιώργου του ψαρά το πιάτο
1 είναι αδειανό και 10 φορές γεμάτο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 09:49 #566 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

...

Θα ηθελα να ζητησω αν καποιος εχει παραπονο η θελει να μου πει τη γνωμη του να μου στελλει πμ για να μην χαλαμε την συζητηση.

...

Τελος παντων στειλτε μου πμ γιατι σκατα καναμε τη συζητηση.


Ακριβώς!  :yes3:

Βασίλη άσχετα από την ποσότητα κτλ.... (δεν εμπλέκομαι στην παρούσα  "συζήτηση" γιατί ότι είχα να πω για το θέμα το έχω πεί πολλές φορές και βαριέμαι να ξαναγράφω τα ίδια και τα ίδια)... οφείλω να πω όμως ότι:

Μπράβο για τα ψάρια που έπιασες γιατί σαν "κεφαλοκυνηγός" επί πολλών ετών ξέρω πόσο μαχητικός είναι ο κέφαλος και το τι μάχη δίνει. Με τα εργαλεία που αναφέρεις θα ήταν τρομερή η μάχη - άσχετα αν διαφωνώ για την ποσότητα.

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 09:50 #567 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ανέφερα ότι δεν ξέρω που θα σταματούσα.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 09:59 #568 από Γιώργος(Περιστέρι)
Απαντήθηκε από Γιώργος(Περιστέρι) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Νομίζω ότι μετά από 2 τέτοια ψαράκια σηκώνεσαι και φεύγεις.....Αλλά δε θα ασκήσω κριτική και στον φίλο μας που έβγαλε τόσα ψαράκια μιας και τα μοίρασε και φάγανε και άλλοι 5 άνθρωποι...Μακάρι η ζημιά στις θάλασσες να ήταν αυτή...Απλά καλό είναι όταν πιάνουμε 2,3 τέτοια κομμάτια να την κάνουμε για να διατήρησουμε και στο ακέραιο την αμφίδρομη σχέση μας με τη θάλασσα.....

Πολύ καλή ψαριά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 10:07 #569 από Πάνος Δακίδης (Dakidis)
Απαντήθηκε από Πάνος Δακίδης (Dakidis) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Geia sas paidia

Tha sas po ti tha ekana ego:

Tha psareua oso ta psaria tha tsibousane ke oso tha ixa kefi.

MONO OMOS: Meta apo 2 - 3 kila psaria ta ipolipa tha ekana catch and release!

Kefi, diaskedasi NAI ! - Skotoma meta apo to orio psarion pou xriazomai gia ena fagito - omos OXI!

Filika

Panos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 10:11 #570 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Κώστα στεναχωρέθηκα με αυτή σου την άποψη. Θα σου θυμίσω παλιότερο post σου όπου τα έχωσες στεγνά σε περιοδικό του χώρου όπου παρουσίαζε ψαριά με 93 κυνηγούς και την χαρακτήρισες μάλιστα ως μακελειό.

www.psarema.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=115&topic=2185.0

Θα μπορούσες να αναφέρεις κι εκεί ένα χαλαρό «μπράβο για την ψαριά…..άσχετα αν διαφωνώ για την ποσότητα.».

Θα μου πείς…στην Κύπρο μπορεί να επιτρέπονται τέτοιες ψαριές. Καλά όλα αυτά αλλά η φωτογραφία του φίλου μας μπήκε σε «πρωτοσέλιδο» ελληνικού site και Έλληνες ψαράδες κατά κύριο λόγο θα επηρεάσει.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.592 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection