Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

24/01/2008 12:11 #551 από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS)
Απαντήθηκε από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εν το μεταξυ 1 εξορμηση  4700, 2η 6100, και τριτη 22 τοτε το ολικο ειναι 32,8 κιλα και οχι μονον 22 Πασχαλη.

Πολυ φιλικα Βασιλης.

Fishing is a mind and body therapy.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 12:25 #552 από Γιώργος(Περιστέρι)
Απαντήθηκε από Γιώργος(Περιστέρι) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Όταν παίζουν μεγάλα ψάρια νομίζω ότι το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό....
Προσωπικά όταν παίρνω ψάρι από μισό κιλό και πάνω τα μαζεύω και φεύγω και λέω και ευχαριστώ στη θάλασσα που μου έδωσε και
ένα όμορφο ψαράκι.....Την Πρωτοχρονιά πήρα ένα λαβράκι 1 κιλό στην κόρινθο και σηκώθηκα και έφυγα......


Τώρα από την άλλη αφού τα ψάρια έιναι μεγάλα και κάποιος θέλει να τα πιάσει δεν καταλαβαίνω γιατί να μην το κάνει από τη στιγμή που θα καταλήξουν
στα δίχτυα αυτών που καταστρέφουν τη θαλάσσια πανίδα και τους βυθούς της πατρίδας μας τα τελευταία χρόνια.....Από το να τα πάρουν εκείνοι ας τα πιάσει
ο κάθε ψαράς με πετονιά και ας τα μοιράσει και σε κανά φίλο να φάει και κανα ψαρακι φρέσκο...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 12:29 #553 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Διαφωνώ Γιώργο.

Αυτή η νοοτροπία έχει καταστρέψει τις θάλασσές μας .

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 12:51 #554 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Απο τους 11, και θα τους δεις αυριο, 2 μονο πηρα σπιτι και 6 ατομα ισα που μας εφτασε, τους υπολοιπους τους χαρισα.

Πολυ φιλικα, Βασιλης


Σωστός ο Βασίλης...καλοφάγωτοι...  :good:

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 13:42 #555 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Έκανα ένα τραγικό λάθος Βασίλη…νόμιζα ότι από τους 11 τους 2 κράτησες και τους υπόλοιπους τους επέστρεψες (ζωντανούς) στη θάλασσα οπότε το προηγούμενο post μου ΔΕΝ ισχύσει φυσικά.

Η Λάρισα δεν κινδυνεύει από σένα γιατί φρόντισαν κάποιοι του τύπου «δεν βαριέσαι» να μολύνουν χρόνια τώρα το ποτάμι μας. Τα ΠΑΡΑΛΙΑ της Λάρισας φυσικά και δεν κινδυνεύουν από εσένα προσωπικά. Κινδυνεύουν όμως υπερβολικά από άτομα μιας συγκεκριμένης νοοτροπίας. Τι κινδυνεύουν δηλαδή…έχουν ήδη καταστραφεί από αυτή τη νοοτροπία η οποία αφορά ανθρώπους και δεν ξεχωρίζει επαγγελματίες από ερασιτέχνες.

Κάποτε θα πρέπει όλοι να πατάμε και λίγο φρένο σε όλες τις πτυχές της ζωής μας. Και επειδή κανένας δεν πρόκειται να μας αναγκάσει καλό θα είναι να μάθουμε να το κάνουμε μόνοι μας. Αλλιώς ουε κι αλλοίμονο…

Κώστα (γιατρέ) δεν με απασχολεί από πού είναι ο Βασίλης και τι νομοθεσία του τόπου που ζει. Είναι ηθικό το θέμα.

Φιλικά Πασχάλης 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 14:37 #556 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μετα απο μια συντομη εξορμιση σημερα το πρωι εδω στη παραλια μας με δολωμα αμερικανο,φαραω και μανες καταφερα να βγαλω αυτο το μουρμουρι το οποιο ειναι πανω απο το επιτρεπτο οριο και ενα ακομη το οποιο αφεθηκε ελευθερο,ηταν πολυ μικρο.χτυπησαν στον αμερικανο αλλα δυστηχως  τπτ αλλο για τουλαχιστον δυομιση ωρες.


φιλικα  Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 16:28 #557 από Γιώργος(Περιστέρι)
Απαντήθηκε από Γιώργος(Περιστέρι) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Διαφωνώ Γιώργο.

Αυτή η νοοτροπία έχει καταστρέψει τις θάλασσές μας .

\


Τις θάλασσες μας τις έχουν καταστρέψει όσοι τις μολύνουν και κάτι τύποι που ρίχνουν δίχτυ στα 50 μέτρα από την παραλία....
Ούτε ο κέφαλος των 2 κιλών ούτε 10 τέτοιοι.....Δεν μπορούν οι ερασιτέχνες ψαράδες(καλαμάδες) να κάνουν ζημιά στη θάλασσα μας....Εκτός από αυτούς που βγάζουν ψαράκια των 100 γραμμαρίων....Ας κοιτάξουμε τους δήθεν ψαράδες με τα δίχτυα στα 50 μέτρα από την παραλία επειδή βαριούνται να ανοιχτούν πιο μέσα και μετά βλέπουμε και τον μεροκαματιάρη που πάει να κάνει το χόμπυ του 2 φορές το μήνα....


Φιλικά..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 17:39 #558 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Εν το μεταξυ 1 εξορμηση  4700, 2η 6100, και τριτη 22 τοτε το ολικο ειναι 32,8 κιλα και οχι μονον 22 Πασχαλη.

Πολυ φιλικα Βασιλης.


Βασίλη, φαντάζομαι όταν σπάνε τα δίκτυα των ιχθυοτροφείων λαμβάνεις κι εσύ μέρος στην "κρεατοσυλλογή";

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 17:50 #559 από fwfw
Απαντήθηκε από fwfw στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

την προηγούμενη εβδομάδα έβγαλα αυτές τις μουρμουρίτσες!!!


Θες να μας πεις από που είναι οι μουρμούρες?


από το ΝΟΚ στην Καβάλα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 18:53 #560 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

την προηγούμενη εβδομάδα έβγαλα αυτές τις μουρμουρίτσες!!!


Θες να μας πεις από που είναι οι μουρμούρες?


από το ΝΟΚ στην Καβάλα


Πως και δεν σε πέτυχα ποτέ εκεί. Πλάκα σου κάνω. Αφήνουν να ψαρέψεις στον ΝΟΚ μετά το ατύχημα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.469 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection