Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

02/07/2007 19:08 #271 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Παναγιωτη δε πιστευω να απογοιτευεσαι........ετσι ειναι το ψαρεμα,σου δινω το λογο της τιμης μου φιλε,το '03 απο 1η Μαιου μεχρι 18 Αυγουστου ειμουν καθε μερα στη παραλια και ψαρευα,στ ορκιζομαι δεν ειχα παρει ενα μικρο ψαρακι,αφου πηγαινα επιτηδες να δω τι γινετε,τα χω γραμμενα στο ημερολογιο μου,22 Αυγουστου και μετα αρχισαν τα ψαρια και δε τα προλαβαινα,οι παλιοι λεγανε οτι ειναι αυγωμενα,αλλοι εφταιγε ο καιρος και τα σχετικα.αυτα που σου λεω ειναι γεγονοτα και θα προσπαθισω να σου στειλω μερικες σελιδες απο το ημερολογιο μου σε Π.Μ

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/07/2007 10:42 #272 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Πολυ Καλημέρα σας!
Δεν ξερω ρε παιδια τι γινεται αλλα απο νοεβριο και
δώθε  πολυ καμπανιαση εχω παθει.

Φιλικά
guitarman

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/07/2007 10:45 #273 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


A ξεχασα και το κοριτσι μας! 4-5 απο δαυτεs εχω βγαλει φετος.
Τι γινεται.........καμπασμερνοκαταστασεις!

Φιλικά
guitarman

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/07/2007 20:12 #274 από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπέρα σε όλους σας για μια ακόμη φορά....
Ειμαι στα πρόθυρα να τιναξω τα πέταλα απο τα νευρα μου...
ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ χτες και τσιμπιά δεν πήρα αν εξεραίσεις 1 χτύπημα που τράνταξε το ένα απο τα καλάμια πολύ απότομα αλλά δέν έφαγε το αγγίστρι.
Ο καιρος ρε γμτ ήταν πολύ καλός ένα 5άρι μποφόρ κι εγώ σε απάνεμο τόπο να μην πιάνει ο αέρας τα καλάμια αλλά μόνο τη θάλασσα (στα 10 μέτρα απο εμένα είχε καλό φούσκο),θολούρα αλλά μάλλον τα ψάρια είχαν καταράχτη και βουλωμένη μύτη γιατί αλλιώς δεν εηηγείται να μην τρώνε ούτε ακροβάτη, ουτε μλανα(παστομένη), ούτε αμερικάνο αλλά ούτε και ψωλιόγκους....
Τι να πω δεν ξέρω.
Την επόμενη φορά ίσωσ να είμαι πιο τυχερός.
Φιλικά Θοδωρής.

ΑΝΙΔΕΟΙ ΚΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ
ΓΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/07/2007 21:15 #275 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Καλησπέρα σε όλους σας για μια ακόμη φορά....
Ειμαι στα πρόθυρα να τιναξω τα πέταλα απο τα νευρα μου...
ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ χτες και τσιμπιά δεν πήρα αν εξεραίσεις 1 χτύπημα που τράνταξε το ένα απο τα καλάμια πολύ απότομα αλλά δέν έφαγε το αγγίστρι.
Ο καιρος ρε γμτ ήταν πολύ καλός ένα 5άρι μποφόρ κι εγώ σε απάνεμο τόπο να μην πιάνει ο αέρας τα καλάμια αλλά μόνο τη θάλασσα (στα 10 μέτρα απο εμένα είχε καλό φούσκο),θολούρα αλλά μάλλον τα ψάρια είχαν καταράχτη και βουλωμένη μύτη γιατί αλλιώς δεν εηηγείται να μην τρώνε ούτε ακροβάτη, ουτε μλανα(παστομένη), ούτε αμερικάνο αλλά ούτε και ψωλιόγκους....
Τι να πω δεν ξέρω.
Την επόμενη φορά ίσωσ να είμαι πιο τυχερός.
Φιλικά Θοδωρής.


Θοδωρή κρινοντας απο την περιγραφη του τοπου (αν ειχε ψαρια μεσα) τα οποια δεν τρωγανε,
προφανως την συγκεκριμενη μερα να θέλανε φρεσκια μανα κομμενη σε ροδελες αφου δεν τα συγκινησε το αιμα
του αμερικάνου.

Φιλικά
guitarman

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/07/2007 23:09 #276 από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φίλε Κώστα καλησπέρα
Ξέρω οτι το μέρος που πήγα κρατάει ψάρια καλά και είμαι σίγουρος οτι κάπου εκεί θα είναι ακόμα κρυμένα αφού το μέρος το ψαρεύω απο πιτσιρικάς (πρίν γίνει μια μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα πίσω απο τα βράχια που ψάρευα)  και έχω πάρει καλά ψαράκια.
Είναι και πέρασμα για μεγάλα κυνηγιάρικα που περνάνε στα 100 μέτρα απο τα βράχια και πολές φορέ τα έχω δεί να καταδιώκουν μικρόψαρα σε ένα οργασμό κυνηγιού.
είδα κοντά στα βράχια όμως και μερικούς λούτσους (ή τουρνάδες) που πρέπει να ήταν κοντα στα 3-4 κιλά.Λες να φταίει και αυτο?
Πάντως κι εμένα μου γάνηκε παράξενο που δεν σιγκινησε κανένα καλό ψαράκι ο αμερικάνος και την μόνη καλή τσιμπιά την πήρα στο κομάτι απο μάνα παστωμένη.
Φιλικά Θοδωρής.

ΑΝΙΔΕΟΙ ΚΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ
ΓΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/07/2007 23:53 #277 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Aν ειχε κυνηγοψαρα ισως ηταν ενας απο τους λογους.Αλλα για δοκιμασε την επομενη φορα σε τετοια μερη και λιγο
κοτοπουλο νωπο για σαργους.Ισως κανει δουλεια.

Φιλικά
guitarman

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2007 00:08 #278 από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Για να είμαι ειλικρινής φίλε κώστα δεν έχω καταλάβει πως να χρησιμοποιήσω το κοτόπουλο.
Αν μπορείς να με βοηθήσεις λίγο θα το εκτιμούσα πολύ και την επόμενη φορά που θα πάω (μάλλον το σάββατο) θα το δοκιμάσω.
Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων.
Φιλικά Θοδωρής

ΑΝΙΔΕΟΙ ΚΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ
ΓΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2007 00:38 #279 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2007 00:44 #280 από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φίλε Γιάννη σε εφχαριστώ το έχω διαβάσει το σιγκεκριμένο τόπικ απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι παίζει.Ισως επειδή δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ ή επειδή γράφει πολλά και με μπερδεύει...
Γι αυτό το λόγο ρώτησα και το Κωστα μήπος μπορεί να μου πει με δυο λόγια τι παίζει πάνω κάτω για να ξέρω...
Σε ευχαριστώ που ενδιαφέρθηκες...

Φιλικά Θοδωρης

ΑΝΙΔΕΟΙ ΚΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ
ΓΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.681 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection