Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

09/07/2011 08:19 #2511 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Βρε θανο εκει ηταν το μερος μου
μου το πηρες βρε
χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Μπραβο πολλη καλες
:yes3: :yes3: :yes3: :yes3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/07/2011 23:51 #2512 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μπραβο θανο ωραια ψαρακια κ παλι μπραβο τις λιανισες τις χρυσοφρυδες ευγε νεε μου

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 14:00 #2513 από κωστας
Απαντήθηκε από κωστας στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Γιάννης Μουγκρος (moygri), Μπάμπης (chief7), ΝΑΣΟΣ και 5 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 14:13 #2514 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μπραβο κωστα για τις ομορφες χρυσοφρυδες γυναικες σου,
ιχθυοτροφειο ειναι αυτο απο πισω στην φωτο ?
ποιο νησι ειναι ?
αν μου επιτρεπεις να σου δωσω μια συμβουλη εκ πειρα αυτο ,
οτνα θα πηγαινεις για ψαρεμα σε βραχια ποτε μα ποτε να μην φορα οποιασδηποτε μορφης σαγιοναρες διοτι οταν βρεχοντε εχουν το κακο να γλυστρανε πολυ κ αν γλυστρησουμε κ πεσουμε στα βραχια τοτε πολυ ευκολα μπορει να μας βρει το κακο απο το πουθενα .
κ παλι μπραβο για τα μορφα ψαρακια

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 14:15 #2515 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

κωστας έγραψε:



Κωστα και παλι μπραβο για τις κυριες!Απ'οτι βλεπω με καστινγκ μεθοδο ψαρευεις!Πες μας αν θελεις δολωματα και αρματωσιες που χρησιμοποιησες! :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 14:34 #2516 από κωστας
Απαντήθηκε από κωστας στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ευχαριστω πολυ παιδια..Νασο ειναι ιχθυοτροφειο και ειναι στην Λερο βεβαια εχει αρκετο περπατημα και την πατησα με τις σαγιοναρες και δεν θα ξαναγινει...


Αρματωσια με sissy, 100gr μολυβι και παραμαλλο 0,28 flurocarbon (1 οργια) και παρατηρησα οτι paternoster δεν δουλευει με τιποτα παιδια..Οπωσδηποτε αποχη γιατι με μια οργια παραμμαλο θα εχουμε ατυχηματα..Ενας εχασε μπροστα ψαρι 2,5 κιλα....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 14:36 #2517 από κωστας
Απαντήθηκε από κωστας στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

κωστας έγραψε: Ευχαριστω πολυ παιδια..Νασο ειναι ιχθυοτροφειο και ειναι στην Λερο βεβαια εχει αρκετο περπατημα και την πατησα με τις σαγιοναρες και δεν θα ξαναγινει...


Αρματωσια με sissy, 100gr μολυβι και παραμαλλο 0,28 flurocarbon (1 οργια) και παρατηρησα οτι paternoster δεν δουλευει με τιποτα παιδια..Οπωσδηποτε αποχη γιατι με μια οργια παραμμαλο θα εχουμε ατυχηματα..Ενας εχασε μπροστα ψαρι 2,5 κιλα....


παιδια δολωμα μανα ξεχασα να το πω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 14:38 #2518 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

κωστας έγραψε: Ευχαριστω πολυ παιδια..Νασο ειναι ιχθυοτροφειο και ειναι στην Λερο βεβαια εχει αρκετο περπατημα και την πατησα με τις σαγιοναρες και δεν θα ξαναγινει...


Αρματωσια με sissy, 100gr μολυβι και παραμαλλο 0,28 flurocarbon (1 οργια) και παρατηρησα οτι paternoster δεν δουλευει με τιποτα παιδια..Οπωσδηποτε αποχη γιατι με μια οργια παραμμαλο θα εχουμε ατυχηματα..Ενας εχασε μπροστα ψαρι 2,5 κιλα....

Εφοσον ο βυθος ειναι αμμουδα,η γνωμη μου ειναι πως δεν χρειαζεται pater noster!Αυτο που λες για την αποχη,ειναι πααααρα πολυ σωστο Κωστα!Δεν ξεχναω την μουρμουρα που εχασα τις προαλλες,επειδη βαρεθηκα να πιασω την αποχη...

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 14:42 #2519 από κωστας
Απαντήθηκε από κωστας στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

κωστας έγραψε: Ευχαριστω πολυ παιδια..Νασο ειναι ιχθυοτροφειο και ειναι στην Λερο βεβαια εχει αρκετο περπατημα και την πατησα με τις σαγιοναρες και δεν θα ξαναγινει...


Αρματωσια με sissy, 100gr μολυβι και παραμαλλο 0,28 flurocarbon (1 οργια) και παρατηρησα οτι paternoster δεν δουλευει με τιποτα παιδια..Οπωσδηποτε αποχη γιατι με μια οργια παραμμαλο θα εχουμε ατυχηματα..Ενας εχασε μπροστα ψαρι 2,5 κιλα....

Εφοσον ο βυθος ειναι αμμουδα,η γνωμη μου ειναι πως δεν χρειαζεται pater noster!Αυτο που λες για την αποχη,ειναι πααααρα πολυ σωστο Κωστα!Δεν ξεχναω την μουρμουρα που εχασα τις προαλλες,επειδη βαρεθηκα να πιασω την αποχη...


Παντος η αποχη ειναι το πιο σημαντικο πραγμα για μενα φιλε Θανο αν σκεφτεις οτι εφερα κατω απο το λιμανι συναγριδα τερας και μου εφυγε γιατι δεν ειχα αποχη τι θα πεις?Ασε δεν θελω να το θυμαμαι..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 14:50 #2520 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Συνεχιστε εδω...www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...80&Itemid=240#205761 :12: :12: :12: :12:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.431 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection